Jump to content

Κατασκευή barn door


kookoo_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακολουθόντας τα παρακάτω βιντεο

 

αποφάσισα να φτιαξω και εγώ ενα barndoor. Η διαδικασία κατασκεύης του είναι σχετικά εύκολη, εφόσον βρεθούν τα υλικά μιας και αυτό ήταν το δυσκολοτερο κομμάτι της όλης κατασκευής αφού τα υλικά είναι με βάση το αμερικάνικο σύστημα μονάδων μέτρησης. Το κυριώτερο κομμάτι ήταν να βρω ντίζα στην διάμετρο αλλά και με τις στροφές ανα ίντσα που αναφέρονται στον καταλόγο υλικών, τελικά το αντίστοιχο είναι το σπείρωμα Μ5. Το πιο κατάλληλο υλικό είναι από μπρόυντζο, που αν και πιο ακριβό σε σχέση μετο απλό ατσάλι, λυγίζει και κόβεται πιο εύκολα.

 

Έχοντας βρει την ντιζα το επόμενο βήμα ήταν να βρω το λεγόμενο blind well nut ώστε να περάσει η ντίζα μέσα από αυτό και να έχω την επιθυμητή κίνηση. Μετά από πολύ ψάξιμο σε μαγαζιά της Αθήνας (και από σχετική ερώτηση στο φόρουμ) κατάφερα να βρω την συγκεκριμένη βίδα σε συνεργείο για μηχανές, με την συγκεκριμένη βίδα τοποθετούν το πλαστικό διάφανο προστατευτικό από τον αέρα στις μηχανές.

 

Στην συνέχεια άλλο δύσκολο εξάρτημα ήταν να βρω 1/4 της ίντσας Τ-nut για την τοποθέτηση σε τρίποδο. Τελικά βρήκα σε κατάστημα στην Σπ. Πάτση κοντά στην γωνία με την Καβάλας, μπορείτε να το ζητήσετε σαν μαργαρίτα σε καταστήματα με είδη ξύλου αλλά καλό είναι να έχετε και μια φωτό ώστε να ξέρουν τι τους λέτε. Τα υλικά μετάδοσης κίνησης είχαν και αυτά την δυσκολία στο να τα βρω μιας και στην σελίδα http://www.garyseronik.com/?q=node/52 ,που μπορείτε να δείτε την κατασκεύή, που αναφέρει την πηγη του μοτέρ όχι μόνο ήταν εξαντλημένο αλλά και τα μεταφορικά ήταν αρκετά ακριβά. Η μοναδική λύση ήταν να πάω σε μοτέρ 12V-6RPM και με την βοήθεια του ηλεκτρονικού κυκλώματος να ρίξω την τάση ώστε να έχω 4RPM και με τα κατάλληλα γρανάζια να πέσω στο 1 RPM. Τα υλικά για την μετάδοση της κίνησης είναι τα παρακάτω

 

https://www.sparkfun.com/products/12472

https://www.sparkfun.com/products/12265

https://www.sparkfun.com/products/12352 βιδώνει στο μεγάλο γρανάζι και μπορεί να σφίξει και να κρατήσει το blind well nut, πρωτού παραγγείλετε μετρήστε το πρώτα για να παραγγείλετε το σωστό. Σε εμένα το blind well nut είναι 9mm αλλά και πάλι ο σφιγκτήρας ήταν μεγάλος και αναγκαστηκα να του βάλω λίγη ταινια για να σφίξει το blind well nut στον σφιγκτήρα.

https://www.sparkfun.com/products/12248

Θα πρέπει να παραγγείλετε και βίδες μιας και οι διαστάσεις είναι σε ίντσες, εγώ είχα από παλιότερα και δεν χρειάστηκε να παραγγείλω. Για Ελλάδα, Αθήνα τα συγκεκριμένα υλικά μπορείτε να βρείτε και εδώ http://grobotronics.com/

 

Όσον αφορά το κύκλωμα τα υλικά είναι πάμφθηνα και εύκολα να βρεθούν. Αντί όμως να χρησιμοποιήσω το κύκλωμα που δίνει στην παραπάνω σελίδα, το οποίο δουλεύει μια χαρά και με το παραπάνω μοτέρ που χρησιμοποίησα, κατασκέυασα το κύκλωμα που δίνει το datasheet του LM317 με την μόνη διαφορά ότι για να έχω 4 RPM θα πρέπει η μεταβλητή αντίσταση R2 να είναι γύρω στα 2ΚΩ, στο εμπόριο υπάρχει 2.2ΚΩ. Έχοντας βρεί όλα τα υλικά μετά από ενα μήνα και κάτι, ξεκίνησα την κατασκευή. Οι διαστάσεις που αναφέρει στην σελίδα κατασκευής είναι οι ίδιες ενώ για κυρτώσετε την ντίζα θα χρεισατεί να σχεδιάσετε σε χαρτί ένα τόξο με ακτίνα 7 ίντσες και να το χρησιμποιήσετε σαν οδηγό για το λύγισμα της ντίζας. Αφού τελειώεστε με το λύγισμα κόψτε ένα κομμάτι, εγώ έκοψα με μήκος 7 ίντσες.

 

Μόλις τελείωσα με τα μηχανικά μέρη της κατασκεύης έφτιαξα και το κύκλωμα και άρχισα τις ρυθμίσεις. Θα πρέπει να προσέξετε ώστε οι δυο ξύλινες πλάκες, όταν περιστρέφεται το μοτέρ, να ανοίγουν. Αν έχετε την αντίθετη κίνηση απλά αναστρέψτε την πολικότητα των καλωδίων στο μοτέρ. Τέλος τα γρανάζια θα πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος με τον μεντεσε, αλλά ευτυχώς με την τοποθέτηση που έκανα δεν είχα πρόβλημα.

 

Έχοντας τελειώσει την κατασκευή και κάνοντας την ρύθμιση ώστε το μεγάλο μοτέρ να περιστρέφεται με 1RPM βγήκα για δοκιμή. Στο πεδίο ο μεντεσές θα πρέπει να είναι στα δυτικά (όπως δείχνει και στα βιντεο) και να κάνετε μια πολική ευθυγράμμιση ώστε ο μεντεσές να βλέπει τον πολικό. Τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά πιάνοντας έκθεση 1 λεπτού χωρίς Trail με τον εργοστασιακό ζουμ φακό της canon. Δυστυχώς δεν πήγα παραπάνω μιας και ο καιρός δεν βοηθάει και πολύ τις τελευταίες ημέρες με δυνατούς ανέμους και γρήγορα κλεισίματα του ουρανού με βροχές συν το ότι έχει και δυνατό φεγγάρι αυτές τις ημέρες. Στις παρακάτω φωτό πείραξα μόνο τα levels για να φανούν οι εικόνες.

 

Τέλος θα χρειαστεί να κάνω μικροβελτιώσεις για να μειώσω τον θόρυβο του μοτέρ, να φτιαξω μια βάση για ενα red dot finder που θα βάλω πανω στην κάμερα ώστε να ξέρω που την σκοπεύω, να μειώσω το μέγεθος των ξύλινων πλακών και να βάλω μικρότερο κουτί για τα ηλεκτρονικά

 

ursa-major.thumb.jpg.edbb6af63f47f34ea195ccf673c40077.jpg

iso 1600 60sec 18mm f/4.5

 

orion.thumb.jpg.3bd265968a9a8e51bbd60f579723465c.jpg

iso 400 50sec 18mm f/4.5

490816594_lm317.jpg.99ea4edea4e4248f7184cdd4a29b8f75.jpg

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραια γραναζια. Εβλεπα και εγω τετοια οταν εφτιαχνα το δικο μου αλλα εκτοξευαν το κοστος στο διπλασιο.

Εγω ομως δεν βασανιστηκα να βρω ντιζες σε ιντσες, αλλα τα υπολογισα σε μετρικο. Η δικη μας Μ6 βολευει παρα πολυ στους υπολογισμους γιατι το σπειρωμα ειναι 1mm . Οποτε για tracking 1 ωρας θελει 6cm να διανυσει. Το μονο που επρεπε να υπολογισω εκ νεου ηταν η αποσταση που θα επρεπε να εχει απο τον μεντεσε , ωστε να σχηματιζει την σωστη γωνια. Αλλα και εκει να εκανα λαθος, μικρορυθμισεις στην ταχυτητα του μοτερ μπορουν να δωσουν την επιθυμητη γωνια/ανα ωρα.

 

Επισης να συμπληρωσω , οτι προτιμησα να μην κανω με ενα βραχιωνα για δυο λογους. Σφαλμα που προκύπτει μετα απο καποια ωρα Tracking και αποφυγη στραβωματος ντιζας.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Για την ντιζα δεν ειχα προβλημα ουτε εγω να βρω, ηταν το ευκολοτερο απο τα υλικα στην ευρεση του. Έπρεπε μόνο να κανω την μετατροπη σε μετρικο της ντιζας 10-32 και είναι το σπειρωμα Μ5. Καλου κακου εκανα και εναν υπολογισμο με βαση τους τυπους που δινει ο κατασκευαστης και η ακτίνα από τον μεντεσε είναι η ίδια. Το προβλημα στην ευρεση ήταν στα υπολοιπα υλικά μεταδωσης κίνησης, ακόμα και σε Αγγλια που βρήκα πλαστικα γραναζια με τα μεταφορικα ήταν ασύμφορη η αγορα τους, οπότε κατέληξα να παρω απο sparkfun μιας και ειχε και μοτερ που δεν μπορουσα να βρω στην εγχώρια αγορά

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα πολύ καλή η παρουσίαση και οι φωτογραφίες σου βοηθούν στην κατανόηση της κατασκευής.

Αναφέρεις:

 

με την συγκεκριμένη βίδα τοποθετούν το πλαστικό διάφανο προστατευτικό από τον αέρα στις μηχανές

 

έχει κάποιο όνομα που ζητούν το εξάρτημα αυτό μεταξύ τους; Επίσης λέγοντας "διάφανο προστατευτικό", υποθέτω ότι εννοείς τις ζελατίνες ανεμοθώρακα (παρμπρίζ) για μοτοσυκλέτες. Μιλάμε για συγκεκριμένη μάρκα ή είναι ίδιο σε όλες;

 

Φαίνεται απλό στην κατασκευή! Υπάρχει κάποιο άλλο σημείο στα βίντεο ή στο site με τις οδηγίες που σε προβλημάτισε και θα ήθελε επεξήγηση;

Το τελικό κόστος ποιό ήταν;

Φιλικά - Ντίνος Μακρόπουλος

 

*Όλα τα ταξίδια κάποια μέρα θα τελειώσουν. Βρες το σύμπαν μέσα σου και μπορείς να ταξιδεύεις για πάντα*.

Prem Rawat

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Η συγκεγκριμένη βίδα δεν έχει κάποιο όνομα αλλά θα μπορούσες να την ζητήσεις και σαν λαστοχοβιδα και ναι χρησιμοποιείται για το βίδωμα του παρμπριζ των μηχανών. Σε ενδιαφέρει το σπέιρωμα της λαστιχόβιδας να είναι ίδιο με αυτό της ντίζας η εξωτερική διάμετρος μπορεί να είναι διαφορετική γι'αυτο καλό είναι την μετρήσεις πρωτού αγοράσεις τον σφιγκτήρα.

 

Το κόστος είναι περίπου 7 ευρω για την ντιζα Μ5 1 μέτρου από μπρούτζο, από ατσάλι είχα βρεί στα 2 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Οι τιμές των υλικών μετάδωσης κίνησης από το sparkfun+μεταφορικά, τα ηλεκτρονικά είναι κάτω από 5 ευρώ, λαστιχόβιδα 5 ευρώ, βίδες γύρω στα 3 ευρώ και τα ξύλα τα είχα από παλιά, τέλος μια κεφαλή για την καμερα γύρω στα 30 ευρώ.

 

Οι διατάσεις όπου θα τρυπύσεις για την τοποθέτηση της ντίζας είναι από τον μεντεσέ οπότε βάλε τους μεντεσέδες πρώτα και μετά κάνε τις μετρήσεις και τις τρύπες.

 

δες και αυτά τα βιντεο

 

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Παντως για μοτερ εγω ειχα στραφει προς το ebay. Ειναι μεγαλυτερο απο το δικο σου = μεγαλυτερο βαρος, αλλα ηταν 2rpm και κοστισε 12€.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Παντως απο ebay εγω δεν εβρισκα μοτερ με χαμηλες στροφές ή τουλάχιστον στα 4 rpm. Μια σημείωση μόνο, αν κάποιος χρησιμοποιείσει μοτέρ με άλλες στροφές θα πρέπει να αλλάξει και τα γρανάζια μιας και αλλάζει ο λόγος μετάδοσης κίνησης. Υπάρχουν κείμενα (τα οποια τώρα δεν τα έχω διαθέσιμα) για τον υπολογισμό του λόγου αυτού, αυτό που σας ενδιαφέρει είναι το μεγάλο γρανάζι να κινείται με 1 RPM

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δινω link για το μοτερ που ειχα αγορασει εγω στο δικο μου θεμα κατασκευης. Με 2rpm http://www.ebay.com/itm/12V-DC-2RPM-Replacement-Torque-Gear-Box-Motor-/260793497840?pt=AU_B_I_Electrical_Test_Equipment&hash=item3cb880f8f0

 

Ο λογος των γραναζιων δεν ειναι κατι πολυπλοκο . Αν θελουμε να μειωσουμε τις στροφες απο 4 σε 1 θα πρεπει τα γραναζια να εχουν λογο 4:1 . Δηλαδη το μεγαλο γραναζι της ντιζας να εχει 4 φορες περισσοτερα δοντια απο το μικρο του μοτερ. Πχ 16 το μικρο 64 το μεγαλο.

Αν θελουμε να αυξησουμε πχ γιατι εχουμε μοτερ με μιση στροφη το λεπτο τοτε θελουμε γραναζια με 1:2 λογο. Δηλαδη το γραναζι του μοτερ να εχει διπλασια δοντια απο το γραναζι της ντιζας.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραία! Σας ευχαριστώ. Και το κόστος είναι πολύ μικρό. Λίγο μόνο να ξεκαθαρίσουμε το θέμα της ντίζας. Μ5 ή Μ6 τελικά; Επίσης όταν έκανα την κατασκευή την ράβδου προέκτασης για τρίποδα και κιάλια, χρειαζόμουν σπείρωμα ίντσας. Μου υπέδειξαν κατάστημα στον Βόλο που πουλάει ντίζες και που είχε τα πάντα. Σε μετρικό και σε ίντσα.

 

Αν είναι εύκολο τελικά να βρεθεί η ντίζα σε ίντσες, την προτιμάμε;

Φιλικά - Ντίνος Μακρόπουλος

 

*Όλα τα ταξίδια κάποια μέρα θα τελειώσουν. Βρες το σύμπαν μέσα σου και μπορείς να ταξιδεύεις για πάντα*.

Prem Rawat

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Επειδη ολοι οι οδηγοι ειναι σε ιντσες , να βρεις σε ιντσες. Το barndoor του kookoo

_gr ειχε ντιζα που ειναι κοντα στην μετρικη Μ5 . Το δικο μου ειχε σε 1/4 της ιντσας , αλλα δεν ειναι ιδια με την δικη μας Μ6 και ετσι αλλαξα ολες τις αποστασεις. Για να μην μπαινεις σε διαδικασια μετατροπης, ντιζα σε ιντσες αναλογα με ποιον οδηγο θα ακολουθησεις.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Για το δικό μου barndoor η ντιζα Μ5 και συγκεκριμένα η ντίζα Μ5x0.8 είναι το αντίστοιχο της ντιζας 10-32, εφαγα πολύ ώρα ψαχνοντας να βρω τις αντιστοιχίες. Έκανα και τον υπολογισμό με βάση τον τύπο που δίνει για τον υπολογισμό της ακτίνας ώστε να φτιάξω την καμπλύλη ντίζα αλλά και τις τρύπες στο ξύλο για την ντίζα και οι αποστάσεις είναι ίδιες για Μ5 και 10-32.

 

Εάν βρείς ντίζα 10-32 θα σου ειναι αδύνατο να βρεις λαστιχόβιδα με σπείρωμα 10-32. Όταν μάζευα τα υλικά πέτυχα στην Κεφαλονιά το μοναδικό μαγαζί που είχε ντίζα Μ5 και μάλιστα ο τύπος νόμιζε ότι ήταν Μ5 ενώ στην πραγματικότητα ήταν 10-32. Μου ήταν αδύνατο μετά να βιδώσω τις λαστιχόβιδες στην ντίζα έτσι ανάγκαστηκα και πήρα εκ νέου ντίζα Μ5 από Αθήνα και έκανα τις μετρήσεις και οι αποστάσεις δεν άλλαξαν. Ο άνθρωπος εκεί ήξερε και τις αντιστοιχίες σε αυτά τα μεγέθη και μου το επιβεβαίωσε.

 

Αν πάρεις ντίζα Μ6 θα πρέπει να μετρήσεις σε μια απόσταση 1 ίντσας πόσες στροφές έχει και με τον τύπο R=rpm/(0.004375*tpi) να βρεις την ακτίνα που θες. rpm=στροφές του μεγάλου γραναζιου δηλ.1rpm, tpi=32 στροφές ανα ίντσα για ντιζα 10-32 ή Μ5, οπότε για ντίζα Μ5 η ακτίνα είναι 7.14 ίντσες ή 18.1cm.

 

Προσοχή όταν θα κάνεις τις τρύπες στο ξύλο θα μετρήσεις 7.14 ίντσες από τον μεντεσέ μιας και αυτό είναι το κέντρο περιστροφής του μηχανισμού. Σε εμένα ο μεντεσες προεξέχει 0.24 της ίνστας απότε δεν χρειάστεικε να κάνω καμια αλλαγή στις αποστάσεις.

 

Όταν θα λυγίσεις την ντίζα λάβε υπόψη ότι θα πρέπει να σχεδιάσεις ένα τόξο 18.1-(διάμετρος ντίζας/2 για Μ5 0.25cm)=17.85cm ώστε να υπολογίσεις και το πάχος της ντίζας στο σχεδιασμό/κατασκευή της καμπύλης ντίζας

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ενημερωτικά η m6 εχει σπειρωμα ανα 1 χιλιοστό. Δηλαδή χοντρικά 25,4 στροφές ανα ίντσα. Η κλασική αμερικανική 1/4" που στην ουσία ειναι 6,35mm εχει 20 στροφές ανα ίντσα . Οποτε ή ψάχνεις ντιζα αμερικανική ή αλλάζεις τις αποστάσεις απο τον μεντεσε ή ανεβάζεις τις στροφές στο μοτέρ.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σαφέστατοι! Νομίζω έλειπαν αυτές οι πληροφορίες και θα βοηθούν περισσότερο στην κατασκευή. Ευχαριστώ

Φιλικά - Ντίνος Μακρόπουλος

 

*Όλα τα ταξίδια κάποια μέρα θα τελειώσουν. Βρες το σύμπαν μέσα σου και μπορείς να ταξιδεύεις για πάντα*.

Prem Rawat

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
νέα φωτο με έκθεση 3 λεπτά Iso 1600. στην συγκεκριμένη κατασκευή παίζει μεγάλο ρόλο η πολική (duh) λίγο να είναι εκτός και έχεις εμφανές trail ακόμα και στα 1.30 λεπτό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πως εξελίχθηκε η συγκεκριμένη κατασκευή αλλά πρέπει να βρω να κατασκευάω μια πολική διόπτρα μιας και ηπολική με το μάτι είναι χρονοβόρα

dipper.thumb.jpg.bebd83000b7330769fe1b67c21cd481e.jpg

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραια. Με τι φωτογραφικη δοκιμαζεις; Αντι για διοπτρα εγω ευθυγραμμίζω ενα λειζερ pointer με τον μεντεσε. Εχω χαμηλα τη βαση για να εχω χαμηλο κεντρο βαρους και δεν μπορω να σκυψω ευκολα να δω απο διοπτρα εκει.

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Με ενα πιο φωτεινό φακο θα ειχες καλυτερα αποτελεσματα. Δεν χρειαζεται να ειναι αυτοματος, ουτε καν canon. Απλα αν σε ενδιαφερει σοβαρα το νυχτερινο τοπιο θα πρεπει να αγορασεις εναν. Εγω εχω βαλει στο ματι μονο για αυτη τη δουλεια εναν samyang 12mm f2. Για canon υπαρχει ο 16mm f2 με τσιμπημενη τιμη για manual 420€...

Θα σβήσουμε τα φώτα της πόλης των σπιτιών

θα έχουμε απόψε Γιορτή των αστεριών...

 

Η Πούλια θ’ αναλάβει το μπαρ και τα ποτά

και η Μεγάλη Αρκούδα θα φτιάχνει παγωτά

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης