Jump to content

Αγορά τηλεσκοπίου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκοπεύω να αγοράσω τηλεσκόπιο (το πρώτο) και θα ήθελα την καθοδήγησή σας .

Χαρακτηριστικά

Τύπος : διοπτρικό .

Τιμή : Μαχ 300 ευρώ

Χρήση : 9 μήνες κυρίως για επίγεια παρατήρηση (τόπος Αθήνα) .

3 μήνες παρατήρηση ουρανού (τόπος βουνό 1200 υψόμετρο)

Γενικά χαρακτηριστικά : Να είναι εύκολο στη συναρμολόγηση και στη χρήση καθότι είμαι άσχετος .

 

Από την έρευνα που έχω κάνει έχω καταλήξει σε 3 επιλογές :

α) CELERON astromaster 70az3 (οικονομικό ,περίπου 160 ευρώ και φαίνεται εύκολο στη συναρμολόγηση και στη χρήση) .

β)CELERON astromaster 90ΕQ (πιο ακριβό ,περίπου 290 ευρώ)

γ) SKYWATCER 102/500 AZ3 (300 ευρώ)

 

Αξίζει να δώσω 140 ευρώ παραπάνω για το β) ή το γ) ή να πάρω το πιο οικονομικό ;

 

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια .

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Όποιο και να πάρεις θα έχεις κάποια θέματα που καλό είναι να τα ξέρεις για να μην απογοητευτείς :

 

1. Τα α και β είναι μεγάλου μήκους και οι βάσεις τους δεν είναι πολύ στιβαρές. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότητα θα ταλαντώνονται όταν εστιάζεις ή ακουμπάς το μάτι για να δεις, πράγμα που μπορεί να είναι απογοητευτικό. Επειδή δεν έχω χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα αλλά έχω δει το πρόβλημα σε κάποιο παρόμοιο (και ήταν ανυπόφορο σε βαθμό που αναγκάστηκα να κάνω πατέντα για να κάνω την κατάσταση υποφερτή) , μπορείς να ελέγξεις στο amazon.com για σχόλια άλλων που έχουν χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα, όσον αφορά το πρόβλημα αυτό.

 

2. Για επίγεια χρήση που αναφέρεις ότι θα είναι και η περισσότερη, είναι πολύ ευκολότερες στην χρήση οι αλαταζιμουθιακές στηρίξεις, των α και γ δηλαδή. Η στήριξη του γ είναι καλύτερη από του α επειδή έχει και μικρομετρικές κινήσεις, που στην επίγεια απλώς βοηθάνε ενώ σε ουράνια παρατήρηση σε μεγάλη μεγέθυνση βοηθάνε πάρα πολύ στην παρακολούθηση της κίνησης.