Jump to content

konner

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

    Ποτέ

του/της konner Επιτεύγματα

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Ο διαγωνισμός αυτός εκτός έχει σκοπό την ευγενή άμιλλα μεταξύ όσων μαθητών τρέφουν ένα ενδιαφέρων και μια αγάπη για την αστρονομία. Οι ερωτήσεις κάθε χρόνο γίνονται όχο τόσο πιο δύσκολες, αλλά πιο εξειδικευμένες. Δηλαδή ρωτούνται θέματα τα οποία ζητούν βαθύτερες γνώσεις και μια πιο κριτική άποψη από την πλερά του μαθητή. Παρόλα 'υτά δεν αλλοιώνεται ο βασικός του χαρακτήρας, που είναι να δίνει μια ευκαιρία στους μαθητές να εκφράσουν τις γνώσεις τους, αλλά και τις απόψεις τους. Ώς επιβράβευση και εκτός από ένα 10ημερο ταξίδι στη ΝΑSΑ για το πρώτο αγόρι και κορίτσι, δίνονται στους πρώτους 20-25 δώρα όπως τηλεσκόπεια, βιβλία κ.α. Φέτος για πρώτη φορά δόθηκε ένα τεύχος του περιοδικού ΟΥΡΑΝΟΣ σε όλους τους διαγωνιζόμενους. Επικροτούμε την προσπάθεια που γίνεται αφού και οι εξετάσεις έγιναν με απόλυτη σοβαρότητα, αλλά και οι διαγωνιζόμενοι κατέβαλαν όλες τις δυνάμεις τους, εξαντλώντας τις περισσότερες φορες και τις 3 ώρες που είχαν στη διάθεσή τους.
  2. Σήμερα 24/3/2001 πραγματοποιήθκε ο διαγωνισμός. Αυτά είναι τα θέματα: 1. Είναι σήμερα παραδεκτό ότι οι γαλαξίες απομακρύνονται μεταξύ τους. Στη κίνηση αυτή συμμετέχει και ο δικός μας γαλαξίας. Α) Που νομίζετε ότι οφείλετε η "φυγή" αυτή των γαλαξιών; Β) Πότε και με ποιές συνθήκες παρατηρήθηκε η απομάκρυνση των γαλαξιών; Γ) Πόιός είναι ο νόμος του Χαμπλ (Hubble) και τι γνωρίζετε για την περίφημη σταθερά του; 2.Ο ’ρης είναι από τους πιο φιλόξενους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος και γι'αυτό έγιναν κατά καιρούς διάφορες απόπειρες εξερεύνησης και κατάκτησής του. Α) Ποιά σπουδαία προγράμματα γνωρίζετε για την κατάκτηση του ’ρη; Β) να περιγράψετε λεπτομερώς ένα άπό τα προγράμματα αυτά καθώς και τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προκείπτουν. Γ) Γνωρίζετε μελλοντικά διαστημικά προγράμματα, που έχουν ως στόχο τον πλανήτη ’ρη και ποιά είναι τα προσδοκώμενα οφέλη από την επιτόπια ανίχνευσή του; 3. Εκτός απ'τους μεγάλους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος έχουμε και τους μικόύς πλανήτες που ονομάστηκαν αστεροειδείς. Α) Τι γνωρίζετε, γενικά, για τους αστεροειδείς; Β) Ποιά διαστημικά προγράμματα πραγματοποιήθηκαν με στόχο τους αστεροειδείς και ποιό το όφελος που προέκυψε; Γ) Πόσο κινδυνεύοθμε απ'τη σύγκρουση ενός αστεροειδούς με τη γη και τι δυνατότητες έχουμε για να προφυλαχθούμε από αυτόν τον κίνδυνο; 4. Το ηλιακό μας σύστημα είναι ένα από τα πολυάριθμα ηλιακά συστήματα του γαλ΄ξία μας. Α) Ποιά είναι η κυριότερη θεωρία για τη δημιουργία του; Β) Από που προήλθε και ποιά ήταν τα διαδοχικά στάδια της δημιουργίας του. Γ) Πως σχηματίστηκαν αργότερα οι δορυφόροι των πλανητών και ειδικά η δική μας η Σελήνη; Οι διαγωνιζόμενοι μαθητές είχαν 3 ώρες για να απαντήσουν σε όλα τα θέματα. Η προσέλευση των μαθητών ήταν αρκετά μεγάλη. images/smiles/icon_smile.gif
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης