Jump to content

gpi_snteam

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    6
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

του/της gpi_snteam Επιτεύγματα

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Αντώνη θα συμφωνήσω μαζί σου. Όσον αφορά τα darks και την θερμοκρασία έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα, όσον αφορά το θέμα του combine, κατά νου είχα τις one shot cameras (έχω την DSLR Canon 20D). Πιστεύω ότι η επιλογή του πια μέθοδο combine είναι και η δοκιμή δηλ. μπορεί κάποιος να δοκιμάσει και τις δυο μεθόδους και να κρίνει πότε έχει το καλύτερο αποτέλεσμα. Όσον αφορά τα flats (sky-flats) δεν νομίζεις ότι η πιο κατάλληλη μέθοδος είναι η median-combine ώστε να εξαλείψει και τα star-trails; Γιώργος
  2. Για τα flats μπορώ να αναφέρω τα εξής: 1. Πρέπει να πάρουμε τουλάχιστον 15 με 30 raw flats. 2. Το βασικό που πρέπει να προσέξουμε στα flats είναι ο χρόνος έκθεσης: Ρυθμίζουμε το χρόνο έκθεσης ώστε στο ιστόγραμμα να έχουμε περίπου την φωτεινότητα μέχρι την μέση των τιμών. 3. Προτεινόμενο ISO 100 (χαμηλός θόρυβος) 4. Θα πρέπει να πάρουμε και dark-flats ώστε να μειώσουμε τον θόρυβο από τα flats. Σημαίνει 10 με 15 dark-flats (ISO-100, ίδιο χρόνο με τα raw flats) τα οποία θα γίνουν median-combine σε master-dark-flat και το οποίο θα αφαιρεθεί (Subtract) από κάθε raw-flat για να έχουμε flat χωρίς θόρυβο (calibrated-flats). 5. Τα calibrated-flats τα κάνουμε median-combine και έτσι έχουμε ένα τελικό master-flat το οποίο θα χρησιμοπόιήσουμε στο software που έχουμε. Φιλικά Πιστικούδης Γιώργος
  3. Αγαπητέ φίλε. Δεν γνωρίζω καλά την διαδικασία λήψης dark frames με το πρόγραμμα που αναφέρεις (χρησιμοποιώ το Images Plus), αλλά μπορώ να αναφέρω τα παρακάτω και ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα: 1. Πρέπει να πάρεις αρκετά darks (15 με 30 είναι καλά) 2. Τα dark frames πρέπει να παίρνονται με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις όπως και τα "light frames" δηλ. ίδιο ISO και ίδιο χρόνο έκθεσης. 3. Master dark: Αφού πάρεις τα darks πρέπει να τα κάνεις ένα median-combine και να δημιουργήσεις ένα master dark το οποίο θα πρέπει να γίνει subtract από κάθε light frame. Η διαδικασία διαφέρει από software σε software. Φιλικά Πιστικούδης Γιώργος
  4. gpi_snteam

    Έκθεση

    Θα συμφωνήσω με την πρόταση του Αντώνη, όσον αφορά τους χρόνους έκθεσης. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να συλλάβουμε καλύτερα αυτό που λέμε dynamic range της φωτογραφίας και έτσι περισσότερη λεπτομέρεια. Θα σου πρότεινα επιπλέον να δοκιμάσεις και ένα διαφορετικό φιλμ. Πρόκειται για το 200άρι Elitechrome ή Ectachrome (είναι τα ίδια) αλλά πρόκειται για φιλμ θετικό (για slides). Η ανταπόκριση του φίλμ αυτού στο κόκκινο είναι πολύ καλύτερη από το φιλμ που χρησιμοποίησες, επίσης αντέχει περισσότερο σε μεγάλες εκθέσεις και σε μεγέθυνση (μικρότερο κόκο από τα 400άρια και 800άρια). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι χρησιμοποιείς αργό φακό (f/8). Τα αποτελέσματα που πήρα εγώ με την δική μου Zenit και φακούς f/4.5 ήταν πολή καλά. Φιλικά Γιώργος Πιστικούδης
  5. Ενδιαφέρομαι για στήριξη: Vixen GP deluxe με Skysensor 2000PC ή εναλλακτικά για Losmandy G-11. Δεν με ενδιαφέρει ο τρίποδας. 6948-389819
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης