Jump to content

Σιδηρόπουλος Κώστας

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    31
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με Σιδηρόπουλος Κώστας

  • Γενέθλια 06/27/1958

του/της Σιδηρόπουλος Κώστας Επιτεύγματα

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Δες εδώ: http://www.agenaastro.com/GSO-Dual-Speed-Crayford-Focuser-Reflector-p/paf-gs-crf-m.htm Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  2. Όπως σου έγραψε και ο Παναγιώτης Φωτεινέας ("filiatra") αν προσέξεις το κείμενο του Πλανητάριου θα δεις να αναφέρει οτι το Astrosolar Photofilm είναι ακατάλληλο για άμεση παρατήρηση μιας και είναι για φωτογράφιση. Το ηλιακό φίλτρο Baader Astrosolar ND 5.0 είναι αυτό που είναι κατάλληλο για άμεση παρατήρηση ηλίου. Κοίταξε λοιπόν ποιο από τα δύο αγόρασες και πράξε ανάλογα. Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  3. Εξαιρετική δουλειά κ. Αντώνη. Συγχαρητήρια και από μένα και εύχομαι πάντα επιτυχίες. Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  4. Φίλοι και φίλες γειά σας. Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται ποιο φίλτρο είναι καλύτερο για κάθε νεφέλωμα ξεχωριστά με βάση τα στοιχεία που βρήκα σε αυτό το review. http://www.cloudynights.com/item.php?item_id=1520 Είναι πιο συνοπτικός και ελπίζω να βοηθήσει κάποιους στις βραδυές αστροπαρατήρησης που εύχομαι για όλους σας τώρα το καλοκαιράκι να είναι πολλές και ανεμπόδιστες.( Ο βαθμός σε κάθε φίλτρο δηλώνει την καταλληλότητά του σε σύγκριση με τα υπόλοιπα για το συγκεκριμένο νεφέλωμα). Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος .xls filtra.xls
  5. Τηλέμαχε καλή δύναμη και καλή επιτυχία. Αν μπορέσω θα έρθω. Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  6. Και εμένα δυστυχώς δεν μου ανοίγει τα αρχεία. Αν μπορούσε να βοηθήσει κάποιος; Φιλικά Σιδηρόπουλος Κώστας
  7. Σιδηρόπουλος Κώστας

    Σκληρη κινηση dob 8''

    Και εγώ έχασα αυτές τις φλάντζες με τα πολλά βάλε-βγάλε και στη θέση τους έβαλα αντίστοιχες από τεφλόν που έφτιαξα μόνος μου. Αν κάνεις το ίδιο πρέπει να προσέξεις τα εξής. Το τεφλόν δεν κολλάει με καμμία κόλλα. Έτσι μόνο με μικρές βίδες μπορείς να το συγκρατήσεις στη θέση του. Τότε πρέπει να προσέξεις έτσι ώστε τα κεφάλια από τις βίδες να μην προεξέχουν από την επιφάνεια του τεφλόν. Για τον λόγο αυτό με ένα τρυπάνι με κωνική κεφαλή πρέπει να κάνεις "φωλιές" στο τεφλόν (φωτο). Επίσης εγώ αντι για overlay χρησιμοποίησα κερί αυτοκινήτου με το οποίο αρχικά άλειψα κάθε ξύλινη ή πλαστική επιφάνεια που έρχεται σε επαφή με άλλη επιφάνεια τριβής καθώς κινείται ο σωλήνας είτε καθ' ύψος είτε κατά αζιμούθιο. Με το κερί πέρασα επίσης και τις επιφάνειες τεφλόν της βάσης. Αφού τις άφησα να στεγνώσουν τις σκούπισα με ένα κομμάτι ύφασμα έδεσα πάλι τη βάση και φίλοι μου "φυσάει". Κινείται με τη χρήση ενός δακτύλου και μόλις την αφήσεις κόκκαλο. Φιλικά Σιδηρόπουλος Κώστας
  8. Γεια χαρά σε όλους σας. Είμαι κάτοχος εδώ και τρία χρόνια περίπου ενός SW Dob 8'' και τον τελευταίο χρόνο ο εστιαστής του έχει γίνει πολύ "ιδιότροπος" . Δηλαδή έχει αποκτήσει αρκετό τζόγο και αν σφίξω τις αλενόβιδες που υπάρχουν στο πάνω μέρος του (φωτο 001) , τότε γίνεται πολύ σκληρός και δέν κινείται σχεδόν με τίποτε. Ενας τρόπος θα ήταν να βάλω στις επιφάνειες τριβής κάποιο λιπαντικό και να λυθεί το πρόβλημα. Όμως υπάρχει μία καλύτερη λύση και αυτή είναι η χρήση κεριού αυτοκινήτων . Το προϊόν αυτό πωλείται σε σωληνάρια σε αξεσουάρ αυτοκινήτων και είναι σχετικά φτηνό. Το πλεονέκτημα εγκειται στο ότι με το κερί δεν υπάρχουν κατάλοιπα τα οποία μπορεί να μας λερώσουν όταν ο σωλήνας του εστιαστή είναι πολύ έξω. Παρακάτω θα αναφέρω με λίγα λόγια τα βήματα που ακολούθησα εγώ με αποτέλεσμα ο εστιαστής να γίνει αν όχι καλύτερος τουλάχιστον σαν καινούργιος. Αρχικά πρέπει να αφαιρέσουμε τον εστιαστή από το τηλεσκόπιο. Όπως θα δείτε αυτός συγκρατείται στον σωλήνα με τέσσερις βίδες ( φώτο 008 ) οι οποίες "πιάνουν" σε αντίστοιχα παξιμάδια που βρίσκονται στο εσωτερικό του σωλήνα του τηλεσκοπίου. Προσοχή!!! Για να μην προκαλέσουμε καμμία ζημιά στο πρωτεύον θα πρέπει ο σωλήνας του τηλεσκοπίου να βρίσκεται στην οριζόντια θέση έτσι άν μας φύγει κάποιο παξιμάδι να μην κινηθεί με κανένα τρόπο προς το πρωτεύον. Αφού αφαιρέσουμε και απομακρύνουμε τον εστιαστή από τον σωλήνα, αρχικά αφαιρούμε τον κοχλία που δίνει κίνηση στον εστιαστή ξεβιδώνοντας τις τέσσερις βίδες που βρίσκονται στη βάση του ( φωτο 009 ).Τώρα μπορούμε να αφαιρέσουμε τον αλουμινένιο σωλήνα του εστιαστή. Με ένα κομμάτι βαμβάκι αλείφουμε με κερί στα σημεία όπου ο σωλήνας του εστιαστή έρχεται σε επαφή με τις τρεις λωρίδες τεφλόν που βρίσκονται στο εσωτερικό του κορμού του εστιαστή. Μετά από πέντε λεπτά περίπου είτε με ένα κομμάτι ύφασμα είτε με χαρτί κουζίνας σκουπίζουμε καλά τις επιφάνειες αυτές ώστε να απομακρύνου με κάθε ποσότητα του κεριού που έχει ήδη στεγνώσει. Επίσης το ίδιο κάνουμε και στις λουρίδες του τεφλόν. Κατόπιν συναρμολογούμε τον εστιαστή, βιδώνουμε μέχρι τέλους χωρίς να ζορίσουμε τις δύο αλενόβιδες που ρυθμίζουν την συμπεριφορά του εστιαστή ( φώτο 001 ) και δοκιμάζουμε την κίνησή του. Στον δικό μου έγινε ένα "θαύμα". Ποτέ δεν τον θυμάμαι να δούλευε έτσι. Καλή επιτυχία Φιλικά Σιδηρόπουλος Κώστας
  9. Φίλοι μου καλημέρα. Τα στοιχεία της έκθεσης του ΟΟΣΑ που υπάρχουν στο δημοσίευμα προέρχονται από το " Πρόγραμμα Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA)". Το πρόγραμμα αυτό (PISA), είναι μία διεθνώς τυποποιμένη εκτίμηση που αναπτύχθηκε από κοινού από τις συμμετέχουσες χώρες και πραγματοποιείται ανάμεσα σε παιδιά που έχουν τελειώσει τις υποχρεωτικές σπουδές τους.Οι μαθητές που παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα επιλέγονται τυχαία, επίσης τα σχολεία από τα οποία επιλέγονται οι μαθητές επιλέγονται τυχαία. Ο αριθμός των μαθητών που συμμετέχουν ανά χώρα κυμαίνεται από 4.500 μέχρι 10.000 ανάλογα με τον πληθυσμό της κάθε χώρας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2000 με συμμετοχή 43 χωρών, δεύτερη φορά το 2003 με συμμετοχή 41 χωρών, τρίτη φορά το 2006 με συμμετοχή 57 χωρών και θα πραγματοποιηθεί γιά τέταρτη φορά το 2009 ,όπου έχουν δηλώσει συμμετοχή 62 χώρες. Το πρόγραμμα PISA αξιολογεί σε ποιο βαθμό οι μαθητές κοντά στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης έχουν αποκτήσει ορισμένες από τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την πλήρη συμμετοχή στην κοινωνία. Σε όλους τους κύκλους, τους τομείς της ανάγνωσης, μαθηματικών και φυσικών επιστημών που δεν καλύπτονται μόνο όσον αφορά την εκμάθηση του σχολικού προγράμματος, αλλά όσον αφορά την σημαντική γνώση και δεξιότητες που απαιτούνται στην ενήλικη ζωή. Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτά τα αποτελέσματα έχουν ευαισθητοποιήσει ορισμένους αρμόδιους (λίγους) οι οποίοι προσκάλεσαν καθηγητές των κλάδων που έχουν σχέση με το αντικείμενο των ερωτήσεων και τους ενημέρωσαν καθώς και συζήτησαν μαζί τους τα αποτελέσματα.(Είμαι εκπαιδευτικός στη Δυτική Θεσσαλονίκη ). Αυτό που μας μεταφέρθηκε με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης είναι ότι : 1. Οι μαθητές μας έχουν χαμηλές επιδόσεις στον "επιστημονικό αλφαβητισμό".Δηλαδή στην ανάγνωση δυσκολεύονται στην κατανόηση ενός κειμένου και των πληροφοριών που υπάρχουν σε αυτό, ενώ στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες δεν αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους είναι χρήσιμες στην μετέπειτα ζωή τους. 2. Η κατάταξη μιας χώρας στο πρόγραμμα αυτό "αντικατοπτρίζει" και την εκτίμηση που απολαμβάνει το σχολείο και κυρίως οι καθηγητές στη χώρα αυτή. Τώρα το γιατί συμβαίνει αυτό νoμίζω ότι είναι μιά μεγάλη συζήτηση που μάλλον ξεφεύγει από τα πλαίσια του forum. Για περισσότερες πληροφορίες : http://www.pisa.oecd.org Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  10. Μπράβο στα παιδιά. "Διπλό χτύπημα". http://lpod.wikispaces.com/April+19,+2009 http://lpod.wikispaces.com/April+20,+2009 Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  11. Δείτε κι αυτό. Απλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι ακριβή τα στοιχεία. Πάντως είναι εντυπωσιακά.
  12. Με κάτι τέτοια μας ξεγελούσαν οι γονείς μας τις γιορτές όταν ήμασταν μικροί γιατί δεν είχαν χρήματα να μας αγοράσουν παιχνίδια.
  13. Αξίζει να το δείτε. (Κάντε κλίκ σε κάθε εικόνα για να δείτε το πριν και το μετά). http://www.boston.com/bigpicture/2009/03/earth_hour_2009.html Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
  14. Είσαι φοβερός, άψογη περιγραφή . Σαν να το ζούσα. Ευχομαι πάντως από τώρα να σας πάνε όλα "πρίμα". Φιλικά Κώστας Σιδηρόπουλος
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης