Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις που προηγήθηκαν και να συμφωνήσω εδώ με τον Estarian (αν μου επιτρέπετε τον ενικό)! Πραγματικά απόλαυσα το διαβασμα των όσων... Κάτι που θα θελα όμως να επισημάνω είναι κι αυτό, ότι δηλαδή δεν είναι δίκαιο να ρίχνουμε πάντα τα απόχτυπα στους καθηγητές για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία σήμερα. Ας μην ξεχάναμε πως κι αυτοί οι ιδιοι είναι αναγκασμένοι να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα που θέλει μεγάλες και ανομοιογενείς ταξεις,καθορισμένο χρονοδιάγραμμα στην ύλη και φυσικά τους ρυθμούς των εξετάσεων.Γιατί ειναι γνςστό πως σε όλα τα σχολεία από την αρχή της χρονιάς το μόνιμο αγχος είναι να βγει η ύλη (το πώς είναι συνήθως αμελητέος παράγοντας ειδικά στα τελευταία μαθήματα ...)΄ώστε να είναι "έτοιμοι" οι μαθητές για τις εξετάσεις. Δυστυχώς πρέπει να πορευτούν με αυτό τον τρόπο. Ακόμη πώς ένας φυσικός π.χ να δώσει περισσότερα εναυσματα αν δεν έχει τα κατάλληλα μέσα για να κάνει το μάθημα του πιο βιωματικό,πιο χειροπιαστό αν θέλετε...Η φυσική και τα μαθηματικά όπως και οι περισσότερες επιστήμες δεν είναι μόνο θεωρήματα,γιατί ετσι για τους περισσότερους 9ευτυχώς όχι όλους) δεν έχουν και νόημα.Το θέμα είναι να κατανοήσουμε που όλα αυτά βρίσκουν εφαρμογή,να μπούμε σε ένα τρυπάκι να μάθουμε.Αφού αυτή η δυνατότητα στα περισσότερα σχολεία δεν υπάρχει,πορευόμαστε με αυτά που έχουμε. Όμως και πάλι το τι θα μάθουμε και πόσο θα εμβαθύνουμε σε καθετι,θεωρώ οτι ειναι και προσωπικό θέμα του καθενος μας.Έχει να κάνει με τη θέληση και με το χρόνο που είμαστε διατεθήμενοι να διαθέσουμε.. Υ.Γ. Όσων αφορά και τη νεαρή δικηγόρο,φανταστείτε σε τι αναζητήσεις την ωθήσατε,δεδομένου ότι δεν απέριψε αλάζονικά αυτό που της απαντήσατε