Jump to content

Nexstar travel scope 70 σε nexstar evolution 6


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως λέει και ο τίτλος, θέλω να τοποθετήσω το travel scope πάνω στο evo 6 για οδήγηση (έχω ήδη ισημερινη σφήνα). Ψάχνοντας ώρες κατέληξα στις εξής λύσεις αλλά χρειάζομαι την εμπειρία σας.

1) celestron piggyback bracket. Η λύση αυτή είναι η φτηνότερη, αλλά προβληματιζομαι ως προς την σταθερότητα και ταλάντωση της (κοντά στα 800 γρ ζυγίζει το travel) και πως θα ευθυγραμιστει ο σωληνας με το skope. Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν πρέπει σωληνας και guide scope, πρέπει να είναι πλήρως ευθυγραμμισμενοι για οδήγηση.Αν όχι τότε είναι η πιο σίγουρη λύση.

2)τοποθέτηση δεύτερης dovetail στον σωλήνα. Εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα. Ενώ στο rear cell υπάρχουν δίδυμες τρύπες που δέχονται, το Red dot και ένα μικρό finderscope, δεν υπάρχουν οι αντίστοιχες τρύπες στο front cell, ούτως ώστε να βιδωθεί η ραγα. Δεν θα ήθελα να ανοίξω τρύπες. Το φοβάμαι.

3)Αγορά rings για τον κύριο σωλήνα, και μετά τοποθέτηση ραγας που θα κάτσει πάνω το travel scope. Η λύση αυτή, καταρχήν είναι ακριβή, ξεπερνάει το κόστος του ίδιου του travel scope. Δεύτερον, τρύπες θα πρέπει να ανοιχτούν αυτή τη φορά, πάνω στο υπάρχον dovetail και συγκεκριμένα στο κομμάτι που φαίνεται το λογότυπο του Evolution. Τρίτον, αν τοποθετηθεί εκεί το scope, φοβάμαι ότι θα υπάρξει καταπόνηση στα γρανάζια, μιας και το κέντρο βάρους μετατοπιζεται μακριά από το fork.

 

Κάθε πρόταση είναι καλοδεχουμενη.

Ευχαριστώ.

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα. Στο παρελθόν, όταν ξεκινούσα με την φωτογραφία χρησιμοποίησα το οδηγητικό τηλεσκόπιο....αν δεν κάνω λάθος 70 χ 500 της skaywatcher με την προοπτική ότι θα παρήγαγε καλύτερα άστρα για οδήγηση. Διαπίστωσα σύντομα ότι αυτή η λύση δεν ήταν και ότι καλύτερο γιατί

1)Πρόσθετα αρκετό επιπλέον βάρος στο είδη υπάρχον

2)Το οδηγητικό λόγο όγκου ήταν ποιο ευπαθή σε χτυπήματα κατά τη μεταφορά ή την μετακίνηση

3)Επειδή η συνολική επιφάνεια σωλήνα και οδηγητικού μεγάλωνε το όλο σύστημα ήταν ποιο ευπαθή σε κουνήματα από αέρα.

 

Έτσι στράφηκα στην λύση της οδήγησης με finderscope ,αφου και μικρό είναι και ελαφρύ αλλά και καλά οπτικά έχει ώστε να αναπαράγει σωστά τα αστέρια. Το τοποθέτησα σε δυο δαχτυλίδια στηριγμένα σε αυτοσχέδια μπάρα πάνω στους κοχλίες των δακτυλίων συγκράτησης του κύριου σωλήνα. Σαν κάμερα χρησιμοποίησα μια QHY5LII την οπόια προσάρμοσα με ειδκό αντάπτορα κατασκευασμένο σε τόρνο. Μέχρι σήμερα το χρησιμοποιώ χωρίς πρόβλημα με άψογα αποτελέσματα.

Στο ερώτημα σου γιατί τα δύο τηλεσκόπια, οδηγητικό και κύριο πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένα σου λέω ότι αυτό επιβάλεται και για λόγους οδήγησης αλλά και επειδή αυτό θα σε βοηθήσει αφάνταστα όταν θα προσπαθείς να εντοπίσεις τον στόχο σου. Το finderscope έχει μεγαλύτερο πεδίο και μέσω του phd θα καθοδηγείσαι καλύτερα στον ουρανό όταν θα καδράρεις.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια επικοινώνησε μαζί μου με π.μ ή στο 6942444326

Φιλικά Θοδωρής.

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καταρχήν καλημέρα, και ευχαριστώ για την απάντηση. Λόγω οικονομικών, είναι δύσκολο προς το παρόν να αγοραστεί κάτι άλλο. Οπότε όλα τα πειράματα, με τα ήδη διαθέσιμα.

Η ιδέα αυτόσχεδίων δαχτυλιδιών και ραγας δεν είναι κακή. Αλλά όπως είπα δεν θέλω να ανοίξω τρύπες στον σωλήνα. Τότε, πως; ταινία διπλής όψεως;Είναι σταθερή?

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μια ερώτηση. Επάνω σε ποια στήριξη θα μπει ο σωλήνας σου? Μπορείς να βγάλεις το red dot και επάνω στην υποδοχή του να στερεώσεις την κατασκευή για τα δαχτυλίδια του οδηγητικού σου. το RED DOT εφόσον κρίνεις ότι το θέλεις μπορείς να το στηρίξεις με σκρατσ. είναι σταθερό. κολλάς την μια πλευρα με πιστολη θερμης σιλικόνης στο σωλήνα και την αλλά στη βάση του red dot.Αν η στήριξή σου είναι ισημερινή τοτε θα σου πώ άλλο τροπο.

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δεν νομίζω να γίνεται επαρκής οδήγηση με ισημερινή σφήνα γιατί κάνοντας οδήγηση διορθώνουμε και τους 2 άξονες, DEC και RA.

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εδώ είναι δυο λύσεις στο πρόβλημα σου. Δεν ξέρω αν σε παίρνει απο μήκος η πρώτη, αλλά η δεύτερη κάνει σίγουρα αν και μπορεί να έχεις flexure.

image.jpg.4265ad2de5375bb3cc43e6faa082cc45.jpg

image.jpg.214b74276dc5fd0ab3bee505076e31d8.jpg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Την πρώτη την σκέφτηκα, αλλά με προβληματίζει αν υπάρξει καταπόνηση στα γρανάζια, μιας και ο σωληνας θα βγαίνει πολύ μπροστά. Θα το δοκιμάσω. Πάλι βλέπω ότι θέλει πατέντα. Προς το παρόν έχω παραγγείλει σε μηχανουργείο, να μου φτάνει δαχτυλίδια και ράγα, να μπουν στην θέση του red dot.
carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δεν νομίζω να γίνεται επαρκής οδήγηση με ισημερινή σφήνα γιατί κάνοντας οδήγηση διορθώνουμε και τους 2 άξονες, DEC και RA.

 

Έχω προβλέψει στην κατασκευή της σφήνας, μικρομετρική κίνηση σε ra και Dec

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης