AstroVox :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - "Energy-Buran"-Ο νέος διαστημικός σταθμός Gateway-
Κεντρική σελίδα του AstroVox AstroVox
Η ερασιτεχνική αστρονομία στην Ελλάδα
 
 Κεντρική ΣελίδαΚεντρική Σελίδα   FAQFAQ   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών    ΑστροφωτογραφίεςΑστροφωτογραφίες   ΕγγραφήΕγγραφή 
  ForumForum  ΑστροημερολόγιοΑστροημερολόγιο  ΠροφίλΠροφίλ   ΑλληλογραφίαΑλληλογραφία   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αστροημερολόγιο 
"Energy-Buran"-Ο νέος διαστημικός σταθμός Gateway-

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    AstroVox Forum Αρχική σελίδα -> Αστρο-ειδήσεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δροσος ΓεωργιοςOffline
Εξωγήινος
Άβαταρ

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Σύνολο δημοσιεύσεων: 6971
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη
Φύλο: Ανδρας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/06/2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:30    Θέμα δημοσίευσης: "Energy-Buran"-Ο νέος διαστημικός σταθμός Gateway- Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Energy-Buran"-Επέτειος του φτερωτού "Buran" Cheesy Grin
Στις 15 Νοεμβρίου 1988, για πρώτη φορά στην ιστορία της ρωσικής κοσμοναυτικής, ξεκίνησε το επαναχρησιμοποιούμενο μεταφορικό σύστημα "Energy-Buran" από το συγκρότημα εκτόξευσης της θέσης 110 του κοσμοδρόμιου Baikonur. Στο 482ο δευτερόλεπτο της πτήσης, το πλοίο χωρίστηκε από το όχημα εκτόξευσης Energia και τέθηκε σε τροχιά. Έκανε δύο τροχιές γύρω από τη Γη και σε 205 λεπτά προσγειώθηκε στη λωρίδα προσγείωσης του αεροδρομίου Jubilee. Η απόκλιση του προγράμματος εγκαίρως τη στιγμή που το πλοίο σταμάτησε στη λωρίδα ήταν ένα δευτερόλεπτο, η απόκλιση του πλοίου από τον άξονα της ταινίας ήταν μόνο τρία μέτρα! Το πρόγραμμα της πρώτης δοκιμαστικής πτήσης του τροχιακού πλοίου ολοκληρώθηκε πλήρως.
Το επαναχρησιμοποιούμενο τροχιακό σκάφος Buran έχει γίνει ένα νέο αεροσκάφος για την εθνική κοσμοναυτική, με το σχεδιασμό και τα χαρακτηριστικά του, σημαντικά ανώτερα από όλα τα διαστημικά σκάφη που δημιουργήθηκαν στη χώρα μας.
Στην NPO Energia, το 1974 ξεκίνησε το σχεδιαστικό έργο για τη δημιουργία ενός τροχιακού διαστημικού σκάφους στο πλαίσιο του έργου MTCS Energy-Buran. Η εμπειρία της δημιουργίας εγχώριων τροχιακών αεροσκαφών σε τροχιά ελήφθη υπόψη, αλλά δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο αμερικανικό έργο του διαστημικού λεωφορείου.
Κατά τη διάρκεια έντονων πολυετών εργασιών στο έργο, επιλύθηκαν με επιτυχία τα πιο περίπλοκα επιστημονικά, τεχνικά και μηχανικά καθήκοντα. Δημιούργησαν ένα διαστημικό σκάφος με μοναδικά χαρακτηριστικά.
Με μια αρχική μάζα στο διάστημα των περίπου 105 τόνων, ο Buran επέτρεψε να παραδώσει μέχρι και 30 τόνους ωφέλιμου φορτίου σε τροχιά και, με μάζα προσγείωσης 82 τόνων, ήταν σε θέση να επιστρέψει στη Γη έως και 20 τόνους. Το συνολικό μήκος του "Buran" - 36,4 μέτρα, το ύψος του χώρου στάθμευσης - 16,5 μέτρα? η διάμετρος της περιφέρειας που περιγράφεται γύρω από το εγκάρσιο περίγραμμα της ατράκτου είναι 5,6 μέτρα. πτέρυγα - 24 μέτρα. Ο αριθμός των κοσμοναύτων 2-4 πληρωμα. αλλά εάν είναι απαραίτητο θα μπορούσε να αυξηθεί σε 10 άτομα. Η ικανότητα ενός τροχιακού διαστημικού σκάφους για ελιγμούς σε τροχιά παρέχεται από ένα σημαντικό απόθεμα καυσίμων 7,5 τόνων, το οποίο θα μπορούσε να αυξηθεί σε 14 τόνους. Η διάρκεια της πτήσης του τροχιακού πλοίου θα μπορούσε να φτάσει τις 30 ημέρες. Σχεδιάστηκε για 100 πτήσεις τόσο σε επανδρωμένο όσο και σε αυτόματο τρόπο.
Η θερμική προστασία του Buran στα χαρακτηριστικά του, συμπεριλαμβανομένης της αντίστασης στις επιδράσεις των παραγόντων διαστημικής πτήσης, υπερέβη τη θερμική προστασία του αμερικανικού λεωφορείου. Για την προστασία OK υπερθέρμανση στο σημείο της καθόδου στην επικάλυψη του κύτους θερμικού φραγμού εφαρμόσθηκε υπό την μορφή δακτυλίων (περίπου 38.600 μονάδες) με βάση την ίνα λεπτότατος χαλαζία και εύκαμπτα μέλη της υψηλής θερμοκρασίας οργανικές ίνες, και στις πιο θερμικώς καταπονημένη τμήματα του περιβλήματος και του άκρου του φτερού - ένα υλικό κατασκευής που βασίζεται άνθρακα.
Ένα από τα πιο πολύπλοκα συστήματα του Buran ήταν το συνδυασμένο σύστημα πρόωσης (ODU), το οποίο εργάζεται σε υγρό οξυγόνο και συνθετικό υδρογονανθράκιο καύσιμο sintine. Όλες οι δυναμικές λειτουργίες μετά την ολοκλήρωση της εργασίας του δεύτερου σταδίου της "Ενέργειας" και μέχρι το τέλος της καθόδου στην ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκαν από το πλοίο χρησιμοποιώντας την ODE. Κατά τη δημιουργία ενός νέου συστήματος πρόωσης, ήταν δυνατή η επίλυση σύνθετων επιστημονικών και τεχνικών προβλημάτων που σχετίζονται με τη χρήση υγρού οξυγόνου.
Το συγκρότημα ραδιοεξοπλισμού Buran προέβλεπε συνεχή επικοινωνία με το MCC. Η κίνηση του τροχιακού πλοίου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της πτήσης ελέγχεται από ένα σύστημα τεσσάρων υπολογιστών. Το σύστημα αυτόματου ελέγχου του Buran ήταν τόσο τέλειο ώστε το πλήρωμα θεωρήθηκε ως ένας σύνδεσμος που αντιγράφει τον αυτοματισμό, ο οποίος θα απελευθέρωνε τους κοσμοναύτες για την επίλυση ερευνητικών προβλημάτων. Το κύριο πρόβλημα στο σχεδιασμό του συστήματος ελέγχου ήταν η δημιουργία λογισμικού, η ανάπτυξη του οποίου χρειάστηκε αρκετά χρόνια. Το αυτόνομο σύστημα ελέγχου σε συνδυασμό με το σύστημα ραδιοεξοπλισμού Vimpel που αναπτύχθηκε από το VNIIR, σχεδιασμένο για μετρήσεις υψηλής ακρίβειας των παραμέτρων πλοήγησης επί του σκάφους, παρείχε την πτώση και την αυτόματη προσγείωση, συμπεριλαμβανομένης μιας διαδρομής κατά μήκος του διαδρόμου σε στάση.
Για πρώτη φορά στην εγχώρια πρακτική, το τροχιακό πλοίο Buran χρησιμοποίησε ηλεκτρική παροχή ηλεκτρικού ρεύματος με ηλεκτροχημικές γεννήτριες οξυγόνου-υδρογόνου βασιζόμενες σε κυψέλες καυσίμου με ηλεκτρολύτη μήτρας που μετασχημάτισε άμεσα τη χημική ενέργεια του υδρογόνου και του οξυγόνου σε ηλεκτρική ενέργεια. Οι ισχύουσες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας έφτασαν τα 30 kW. παρέχεται μια παροχή έκτακτης ανάγκης 300 kWh από τις μπαταρίες. Κατά την ανάπτυξη του συστήματος τροφοδοσίας για πρώτη φορά στον κόσμο, αναπτύχθηκε ένα σύστημα κρυογονικής υποκριτικής (διπλής φάσης) αποθήκευσης υδρογόνου και οξυγόνου χωρίς απώλειες.
Παράλληλα με το σχεδιασμό του τροχιακού πλοίου και του οχήματος εκτόξευσης, διεξήχθη η ανάπτυξη ενός επίγειου συγκροτήματος, το οποίο αποσκοπούσε στην εξασφάλιση της προετοιμασίας και εκτέλεσης της πτήσης. Στο πλαίσιο του προγράμματος "Buran" δημιουργήθηκαν: πολυλειτουργικά μέσα προετοιμασίας για την εκκίνηση, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών. Συγκροτήματα συναρμολόγησης και πλήρωσης, εκκίνησης και μέτρησης εδάφους. το κέντρο ελέγχου πτήσης και το αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου πτήσης στο σύνολό του, ένα συγκρότημα προσγείωσης με μοναδικό διάδρομο προσγείωσης, ένα συνδυασμένο κέντρο διοίκησης και ελέγχου και εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης μετά την πτήση.
Για πειραματικές δοκιμές του τροχιακού διαστημικού οχήματος και των συστημάτων του, για να επιβεβαιωθούν όλα τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά, δημιουργήθηκε μια μοναδική πειραματική βάση και πραγματοποιήθηκε ένας μεγάλος αριθμός δοκιμών.
Ολοκληρωμένοι πειραματικοί έλεγχοι συστημάτων, σχεδιασμού και λογισμικού πραγματοποιήθηκαν σε 800 κόμβους και όργανα, 100 εγκαταστάσεις, πέντε μοντέλα πλοίων πλήρους μεγέθους, επτά ολοκληρωμένα μοντέλα και πέντε αεροσκάφη.
Σύμφωνα με το σχέδιο δοκιμής πτήσης, οι τέσσερις πρώτες πτήσεις του Buran υποτίθεται ότι ήταν μη επανδρωμένες. Ξεκινώντας από την πέμπτη πτήση, σχεδιάστηκε να χρησιμοποιήσει ένα πλοίο εξοπλισμένο με σύστημα υποστήριξης της ζωής και καθίσματα εκτόξευσης για ένα πλήρωμα δύο κοσμοναυτών.
Τα φορτία στρατιωτικού στόχου για τον Buran αναπτύχθηκαν με βάση το μυστικό κυβερνητικό διάταγμα του 1976 «για τη μελέτη της δυνατότητας δημιουργίας όπλων για τη διεξαγωγή πολεμικών επιχειρήσεων στο διάστημα και στο διάστημα». Θεωρήθηκε ότι τα επαναχρησιμοποιήσιμα τροχιακά διαστημικά σκάφη θα αποτελούσαν τη βάση για την κατασκευή ενός διαστημικού συστήματος σοκ. Στην NPO Energia, με βάση το τροχιακό διαστημόπλοιο Buran, αναπτύχθηκε μια έκδοση του διαστημικού σκάφους - ένα αυτόνομο δομοστοιχείο βασισμένο στο διάστημα με μονάδες μάχης "space-to-Earth". Αλλά βασικά είχε προβλεφθεί η ευρεία χρήση του επαναχρησιμοποιήσιμου μεταφορικού συστήματος "Energy-Buran" για την εκτόξευση στο διάστημα και τη διατήρηση του πολιτικού διαστημικού σκάφους σε τροχιά.
Ο σχεδιασμός και τα συστήματα του τροχιακού διαστημοπλοίου Buran βασίστηκαν σε μηχανολογικές λύσεις που δεν είχαν αναλογικά στην παγκόσμια πρακτική. Στη βάση τους δημιουργήθηκαν νέα συστήματα, εξοπλισμός, δομικά υλικά και υλικά θωράκισης, υπολογιστές και λογισμικό, τεχνολογικές διαδικασίες.
Στην εγχώρια πρακτική της ρουκέτας και της διαστημικής βιομηχανίας δεν υπήρχαν συγκρίσιμα ανάλογα με το διαστημικό σκάφος Buran: αποτελούσαν περισσότερες από 600 μεγάλες μονάδες εξοπλισμού επί του σκάφους που συγκεντρώνονταν σε περισσότερα από 50 συστήματα επί του σκάφους και συνδυάστηκαν σε ένα ενιαίο συγκρότημα επί του πλοίου. περισσότερους από 1.500 αγωγούς, περισσότερες από 2.500 καλωδιώσεις, συμπεριλαμβανομένων περίπου 15.000 ηλεκτρικών συνδέσεων.
1.206 επιχειρήσεις και οργανισμοί, σχεδόν 100 υπουργεία και τμήματα συμμετείχαν στην ανάπτυξη του συστήματος επαναχρησιμοποιήσιμου διαστημικού συστήματος "Energy-Buran", τα μεγαλύτερα επιστημονικά και παραγωγικά κέντρα της χώρας.Η δημιουργία και η επιτυχημένη πτήση του τροχιακού διαστημικού σκάφους Buran επιβεβαίωσαν τις στρατηγικές δυνατότητες της χώρας, οι οποίες κατέστησαν δυνατή τη διαπραγμάτευση του περιορισμού των όπλων με την αμερικανική πλευρά επί ίσοις όροις. Αλλά το 1990, οι εργασίες για το πρόγραμμα Energy-Buran αναστάλησαν και στις 25 Μαΐου 1993 το πρόγραμμα τελικά έκλεισε. Το επαναχρησιμοποιούμενο σύστημα μεταφοράς διαστήματος "Energy-Buran" μπροστά από το χρόνο, η χώρα δεν ήταν έτοιμη για τη χρήση της. Αλλά οι εργασίες για τη δημιουργία αυτού του συστήματος παραμένουν μέχρι σήμερα ένα μοντέλο καλά συντονισμένης συλλογικής εργασίας και επιτυχημένης συνεργασίας όλων των επιχειρήσεων της πυραυλικής και διαστημικής βιομηχανίας.
https://www.roscosmos.ru/print/25726/
https://www.energia.ru/ru/news/news-2018/news_11-15.html

Σχόλιο:Η Σοβιετική Ενωση αποφασισε την κατασκευη του Buran σε αντιπαραθεση των αμερικανικων διαστημικών λεωφορειων.Η κατασκευη του ηταν απολυτα επιτυχημενη και κατα εκτίμηση των τεχνικων το Buran ηταν ανωτερω των αμερικανικων διαστημικών λεωφορειων.Παρα ολα αυτα η Σοβιετικη Ενωση δεν αποφασισε να αλλαξει τους διαστημικους εκτοξευτες της με το Buran μενοντας σταθερη στους πυραυλικους φορεις που προηγειτο των αμερικανων αποφαση που αποδειχτηκε απολυτα σωστη.Οι Αμερικανοι εφτιαξαν τεσσερα διαστημικα λεωφορεια που η λειτουργεια τους αποδειχτηκε ελλιπης και ειχαν και την τραγικη καταστροφη δυο εξ¨αυτων του «Τσάλεντζερ» που εξερράγη η εξωτερική δεξαμενή καυσίμων, η οποία οδήγησε στην καταστροφή του σώματος μεταφοράς με το λεωφορείο. Σκοτώθηκε το σύνολο του πληρώματος -οι αστροναύτες Φράνσις Σκόμπι, Μάικλ Σμιθ, Τζούντιθ Ρέσνικ, Ελισον Ονιζούκα, Ρόναλντ Μακνέαρ, Γκρέγκορι Τζάρβις, και της δασκάλας Κρίστα Μακόλιφ λαϊκός, ο οποίος κέρδισε το διαγωνισμό "Δάσκαλος στο Διάστημα"
και κατά την επιστροφή του «Columbia» μετά από μια 16-ημέρη πτήση σε πυκνα ατμοσφαιρικά στρώματα επήλθε ζημια εντός της δομής του πτερυγίου, που οδηγησε στην καταστροφή του διαστημικού οχήματος με αποτελεσμα το θανατο των αστροναυτών Ντέιβιντ Μπράουν, Λόρελ Κλαρκ, Μάικλ Αντερσον, Ιλάν Ραμόν, Ρικ Χάσμπαντ, Καλπάνα Τσάουλα και Ουίλιαμ Μακόλ.Ετσι οι Η.Π.Α.αποφασισαν το τελος της λειτουργιας το 2011 των 113 συνολικά πτήσεων των διαστημικών λεωφορείων,και απο τοτε εξαρτωνται απολυτα απο την Ρωσία για την λειτουργια του Διεθνους Διαστημικου Σταθμου και την εκτόξευση των αστροναυτων τους (το ιδιο συμβαινει και για την Ιαπωνια-Ευρωπη -Καναδα και οποιον αλλον θελει να στειλει αστροναυτη στον Δ.Δ.Σ.)και ετσι μεχρι το 2022 που τοτε μαλλον θα εχει φτιαχτει ο νεος αμερικανικος διαστημικος φορεας εκτόξευσης Orion Spaceship οι αμερικανοι θα ειναι υπο την ομπρελλα των Ρωσων!!!





Ο νέος διαστημικός σταθμός Gateway Cheesy Grin
Η NASA, η Roscosmos και άλλοι διαστημικοί οργανισμοί έχουν στόχο να διευκολύνουν τη μακροπρόθεσμη ανθρώπινη παρουσία στο διάστημα μέσω της ανάπτυξης νέων τεχνολογιών. Αυτές οι τεχνολογίες θα είναι επίσης χρήσιμες για την αποστολή αποστολών στη Σελήνη, καθώς και στον Άρη και σε άλλα μέρη του Ηλιακού μας Συστήματος. Μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα αυτών των πρωτοβουλιών μας έδωσαν τον Mir και τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS). Τέλος, αυτό το έργο θα οδηγήσει στην πλατφόρμα σεληνιακή πλατφόρμα-πύλη και σε εμπορικούς διαστημικούς σταθμούς - όπως το Bigelow B330. Επιπλέον, εάν οι ιδιωτικές εταιρείες αεροδιαστημικής όπως το Ίδρυμα Gateway είναι επιτυχείς, θα μπορούσαμε επίσης να δούμε ένα διαστημόπλοιο σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη μας. Πρόσφατα, το Ίδρυμα Gateway δημοσίευσε ένα βίντεο που απεικονίζει ακριβώς τι θα κάνει ο περιστρεφόμενος τροχός του χώρου και πώς εταιρείες όπως το SpaceX θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην κατασκευή του.
Η ιδέα της εταιρείας ονομάζεται Gateway. Είναι ένας περιστρεφόμενος διαστημικός σταθμός βασισμένος σε σχέδιο από γερμανό πυραύλο επιστήμονα και διαστημικό αρχιτέκτονα, τον Werner von Braun. Τα σχέδιά του δημοσιεύθηκαν στη δεκαετία του 1950 σε μια σειρά άρθρων στο εθνικό περιοδικό γνωστό ως Collier. Ονομάστηκε "ο άνθρωπος θα κατακτήσει το διάστημα σύντομα!" Έτσι, η εταιρεία έχει καλέσει τον σχεδιασμό τους που προτείνουν το σταθμό Von Braun. Ο σχεδιασμός του Βον Μπράουν χτίστηκε από προηγούμενες έρευνες, η πρώτη από τις οποίες χρονολογείται από το 1903 με τον Ρώσο επιστήμονα Konstantin Tsiolkovsky . Στην πραγματικότητα, η ιδέα απεικονίστηκε με έξοχο τρόπο στο 2001 στο Stanley Kubrick: Μια διαστημική οδύσσεια, η οποία γράφτηκε από τον διάσημο επιστήμονα και τον φουτουριστή Arthur C. Clarke (και βασισμένο στη σύντομη ιστορία του, "The Sentinel"). ένας περιστρεφόμενος τροχός σε τροχιά γύρω από τη Γη, που θα επέτρεπε την παρουσία του ανθρώπου στο διάστημα, προσφέροντας ταυτόχρονα τεχνητή βαρύτητα στους κατοίκους εκεί. Αυτό είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι των προτεινόμενων διαστημικών πτήσεων που θα στείλουν αστροναύτες σε μέρη του βαθιού χώρου, όπως ο Άρης και ακόμη περισσότερο στο Ηλιακό Σύστημα. Οι σχεδιαστές της αποστολής προσπαθούν συνεχώς να βρουν τρόπους να μειώσουν τις επιπτώσεις της μακροχρόνιας έκθεσης στη μηδέν βαρύτητα. Αυτό περιγράφηκε εκτενώς στην πρόσφατη Δίδυμη Μελέτη της NASA. Η μελέτη απαρτίζεται από δέκα ξεχωριστές εξετάσεις για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της μικροβαρύτητας στους ανθρώπους μέσω των δίδυμων αστροναυτών Scott Kelly και Mark Kelly ως πειραματόζωα. Αφού ο Scott Kelly πέρασε περισσότερο από ένα χρόνο στο διάστημα, ενώ ο δίδυμος του έμεινε στη Γη, οι ομάδες μελέτης διαπίστωσαν διάφορες σημαντικές αλλαγές μεταξύ των δίδυμων. Ο Scott παρουσίασε την ίδια απώλεια μυϊκής μάζας και οστικής πυκνότητας με άλλους αστροναύτες που βρίσκονταν στο διάστημα για παρατεταμένες περιόδους στο ISS, αλλά υπήρξαν επίσης και άλλες αλλαγές που επέτρεψαν τη μετάβαση στη ζωή στη Γη αρκετά σκληρά.
Για παράδειγμα, η όραση του Kelly ήταν ασθενέστερη, τα άκρα του υπέστησαν έντονο πρήξιμο και υπήρξαν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των οργάνων του και στον τρόπο με τον οποίο εκφράστηκε το γονίδιο του
. Ωστόσο, όπως εξήγησε ο John Blincow, ο διευθύνων σύμβουλος του Foundation Gateway στο πρόσφατα δημοσιευμένο βίντεο, αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα της προτεινόμενης πύλης Gateway.Blincow της εταιρείας του, δήλωσε ότι οι άνθρωποι χρειάζονται βαρύτητα, οπότε τα σώματά τους δεν διαλύονται. Αλλά το ερώτημα είναι πόσο καιρό θα είναι εντάξει η σεληνιακή βαρύτητα; Ένα χρόνο, δύο χρόνια; Η βαρύτητα στον Άρη θα είναι εντάξει για τον άνθρωπο μακροπρόθεσμα; Τι γίνεται με τα ζώα εκμετάλλευσης; Με την κατασκευή του διαστημικού σταθμού von Braun, θα μπορούσε να βοηθήσει στην απάντηση αυτά τα μυστήρια.
Η δομή της πύλης αποτελείται από δύο ομόκεντρους εσωτερικούς δακτυλίους που είναι στερεωμένοι σε έναν εξωτερικό δακτύλιο από τέσσερις ακτίνες. Οι δύο ομόκεντροι δακτύλιοι συνθέτουν την περιοχή Lunar Gravity Area (LGA), όπου η περιστροφή του σταθμού προσφέρει βαρυτική δύναμη ισοδύναμη με εκείνη της επιφάνειας της Σελήνης. Ο δακτύλιος κατοίκησης LGA, όπου θα τοποθετηθούν οι μονάδες κατοικίας, θα αποτελείται από μικρά δωμάτια για τους φιλοξενούμενους. Ενώ ο εσωτερικός δακτύλιος του LGA θα έχει ψηλές οροφές και θα παρέχει στους τουρίστες χώρο για να δειπνήσουν και να διασκεδάσουν σε ένα χαμηλό- g, ο πυρήνας του σταθμού θα αποτελείται από το Hub και τον κόλπο, όπου ο έλεγχος της κυκλοφορίας και του περιβάλλοντος, η ασφάλεια και η περιοχή μεταφοράς της Gateway θα βρίσκονται όλα. Το Hub θα διαθέτει επίσης ένα σαλόνι όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθήσουν εισερχόμενες shuttles.Το εξωτερικό δαχτυλίδι, το οποίο ονομάζεται Mars Gravity Area (MGA), θα δοκιμάσει ταχύτερη περιστροφή επειδή είναι περισσότερο από τον πυρήνα. Αυτό θα προκαλέσει τεχνητή βαρυτική δύναμη παρόμοια με εκείνη που θα συναντούσε στην επιφάνεια του Άρη. Αυτό το τμήμα της πύλης θα έχει 4 ή 5 καταστρώματα και διαθέτει μεγάλες ενότητες για μόνιμα καταλύματα.Η Blincow δήλωσε ότι ο διαστημικός σταθμός Von Braun θα ήταν ένας περιστρεφόμενος διαστημικός σταθμός που θα κατασκευάστηκε για να παράγει διαφορετικά επίπεδα τεχνητής βαρύτητας αυξάνοντας ή μειώνοντας τον ρυθμό περιστροφής του. Από την αρχή, ο σταθμός θα κατασκευαστεί για να φιλοξενεί τόσο την έρευνα χαμηλής βαρύτητας του εθνικού διαστημικού οργανισμού, όσο και τους τουρίστες που αναζητούν να ζήσουν τη ζωή σε ένα γιγαντιαίο διαστημικό σταθμό με την άνεση της χαμηλής βαρύτητας και την αίσθηση ενός φανταχτερού ξενοδοχείου.
Μια άλλη βασική πτυχή που μίλησε η Blincow είναι ο ρόλος που θα μπορούσε να παίξει η SpaceX στη δημιουργία του περιστρεφόμενου διαστημικού σταθμού. Αρχικά, ο σχεδιασμός της πύλης απαιτούσε δομοστοιχεία μήκους 12 m (40 ft) και πλάτους 8,5 m (περίπου διπλάσια από τα μεγέθη μονάδων για το ISS). Ωστόσο, χάρη στην πρόοδο που έχει σημειώσει η SpaceX πρόσφατα με το Starship και το Super Heavy, το Ίδρυμα Gateway πιστεύει ότι τώρα θα είναι δυνατή η έναρξη βαρύτερων ωφέλιμων φορτίων. Ο Blincow εξήγησε ότι αν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα SpaceX Superheavy δεύτερο στάδιο που εφευρέθηκε για το διάστημα κατασκευή, θα μπορούσαν να έχουν δομοστοιχεία που έχουν πλάτος 40 μέτρα (12 μ.) και μήκος 60 πόδια (18 μ.). Ένα πολύ μεγαλύτερο μέγεθος που θα επιτρέψει ένα πολύ μεγαλύτερο εσωτερικό όγκο για την ίδια δαπάνη εκτόξευσης.
Ο αρθρωτός σχεδιασμός των δακτυλίων είναι να φιλοξενήσει μια ποικιλία δραστηριοτήτων και επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, ορισμένοι θα οριστούν αποκλειστικά για τη στέγαση εργαζομένων στο λιμάνι, ενώ άλλοι θα δεσμευτούν για την επιστημονική έρευνα. Αυτές οι μονάδες επιστήμης θα είναι σε μεγάλη ζήτηση, επειδή ο σταθμός παρέχει την ευκαιρία να μελετήσουν πώς οι χερσαίοι οργανισμοί ταιριάζουν με τη σεληνιακή και την αρειανή βαρύτητα χωρίς να έχουν πραγματικά προσγειωθεί στους πλανήτες. Άλλες ενότητες θα χρησιμοποιηθούν για αλυσίδες ξενοδοχείων και εστιατορίων, άλλες επιχειρήσεις που επιδιώκουν τη δημιουργία γραφείων στο διάστημα. Επιπλέον, ο Blincow υπογράμμισε ότι η δημιουργία αυτής της πύλης θα ξεπεράσει το πεδίο κάθε έθνους και θα απαιτήσει μια διεθνή προσπάθεια που θα ενώνει τα διαστημικά πρακτορεία, την εμπορική αεροδιαστημική και τους ενθουσιώδες του χώρου. Το αποτέλεσμα θα είναι ένας διεθνής σταθμός που δεν ειναι αντίθετα με το ISS, θα είναι μια ιδιωτική επιχείρηση που θα είναι αυτοσυντηρούμενη οικονομικά. Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε πόσο θα κοστίσει η κατασκευή αυτής της πύλης. Ωστόσο, η Blincow θεωρεί ότι θα είναι προσιτή, λόγω της συμμετοχής του SpaceX και της χρήσης επαναχρησιμοποιήσιμων πυραύλων για τη μείωση του κόστους των ατομικών εκτοξεύσεων.
https://www.youtube.com/watch?v=vTNP01Sg-Ss
https://asgardia.space/en/news/Here-The-Gateway-Foundations-Rotating-Wheel-Space-Station-Will-Look-Like



2303509500.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  181.08 KB
 Διαβάστηκε:  77 φορές

2303509500.jpg



3781505097.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  237.03 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

3781505097.jpg



1562905938.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  206.44 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

1562905938.jpg



3077486422.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  263.73 KB
 Διαβάστηκε:  79 φορές

3077486422.jpg



1133569792.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  120.56 KB
 Διαβάστηκε:  78 φορές

1133569792.jpg



309544062.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  200.45 KB
 Διαβάστηκε:  79 φορές

309544062.jpg



184188792.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  174.31 KB
 Διαβάστηκε:  83 φορές

184188792.jpg



3600836543.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  228.14 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

3600836543.jpg



237693246.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  31.27 KB
 Διαβάστηκε:  84 φορές

237693246.jpg



2915813849.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  84.86 KB
 Διαβάστηκε:  78 φορές

2915813849.jpg



3116694384.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  35.98 KB
 Διαβάστηκε:  76 φορές

3116694384.jpg



4226513374.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  83.21 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

4226513374.jpg



3928498392.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  339.6 KB
 Διαβάστηκε:  80 φορές

3928498392.jpg



2435885405.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  172.55 KB
 Διαβάστηκε:  75 φορές

2435885405.jpg



4044084375.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  261.52 KB
 Διαβάστηκε:  78 φορές

4044084375.jpg



823605863.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  282.83 KB
 Διαβάστηκε:  77 φορές

823605863.jpg



1798575334.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  259.83 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

1798575334.jpg



2824442142.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  230.35 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

2824442142.jpg



3685346875.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  140.32 KB
 Διαβάστηκε:  81 φορές

3685346875.jpg



15.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  93.8 KB
 Διαβάστηκε:  27 φορές

15.jpg



_________________
Ο πλανήτης μας ειναι το λίκνο της ανθρωπότητας.Αλλα κανείς δεν περνάει ολη του τη ζωή στο λίκνο.
Κονσταντίν Εντουάρντοβιτς Τσιολκόφσκι.
Επιστροφή στην κορυφή
View user's profile 
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    AstroVox Forum Αρχική σελίδα -> Αστρο-ειδήσεις Όλες οι Ώρες είναι UTC + 3
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δε μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε αυτό το forum
Μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία σε αυτό το forum


Βασισμένο στο phpBB. Η συμμετοχή στο AstroVox βασίζεται στους εξής όρους χρήσης