Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω έχει ξανασυζητηθεί ,αλλά όχι αρκετά εκτενώς ,οπότε ,μιας και ήρθε η ώρα να αρχίσω να ψάχνω για καινούργια κάμερα,το επαναφέρω. Σε ξένα φόρουμ που κοιτάω ,χάνεσαι στην μετάφραση και από τις άπειρες πληροφορίες και απόψεις. Στροφή σε ελληνικά ωτά.

Το ταξίδι μου στην φωτογραφία αρχισε πριν 3 χρόνια μέσω της βιντεοαστρονομίας, με alt - az βάση και sct (6inch) . Στην αρχή με απλές αναλογικές κάμερες και αργότερα με ccd (atik infinty). Γρήγορα κατάλαβα οτι ήθελα περισσότερα και ο εξοπλισμός άλλαξε εντελώς. Ισημερινή , αποχρωματικό, οδήγηση,κτλ.

Ήρθε η ώρα και για αλλαγή κάμερας. Και εδώ αρχίζει το χάσιμο.

1.Ο στόχος είναι ένα εύρος τιμής 1500 εώς 2000 ευρω.

2. Θα ήθελα να μείνω σε έγχρωμη , με το σκεπτικό οτι η πρόσβαση σε σκοτεινά μέρη είναι σπάνια και δύσκολη , και δεν θέλω να μπλέξω με φίλτρα χρώματος κτλ .Δεν υπάρχει και τόσος διαθέσιμος χρόνος.

3. Διαβάζω για την τεράστια πρόοδο των cmos αλλά οτι ακόμα δεν έχουν φτάσει τις δυνατότητες των ccd. Ενδεικτικά αναφέρω το μεγαλύτερο dark current , amp glow,12-bit bit depth..

Απο την άλλη ,η sony λ.χ έχει ήδη ανακοινώσει την διακοπή ανάπτυξης και εξέλιξης των ccd εως το 2020, και η kodac to 2025.

Υπάρχει μια στροφή προς τις cmos απ'ότι καταλαβαίνω.

Αν λοιπόν , επιλέγατε κάμερα σήμερα , τι θα αγοράζατε ? αν υπάρχουν και προτάσεις για συγκεκριμένα μοντέλα ,θα το εκτιμούσα.

Ευχαριστώ.

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Θόδωρε , αν και δεν είμαι ειδικός στην αστροφωτογραφία νομίζω πως το μέλλον ανήκει στις cmos . Με καλύτερη κβαντική απόδοση , λιγότερο θόρυβο και πιο προσιτές τιμές οι ccd δύσκολα να τις συναγωνιστούν. Επίσης απαιτούν μικρότερους χρόνους έκθεσης και πολλές λήψεις άρα μειώνονται οι απαιτήσεις σε απόλυτη οδήγηση. Έχουν βέβαια τα θεματάκια τους οι cmos αλλά νομίζω πως τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα. Νομίζω πως το επιβεβαιώνουν και οι φανταστικές φωτογραφίες που έχουν τραβήξει με cmos.

 

ΥΓ

Αν έχεις ακόμη το Celestron C6 με μια έγχρωμη cmos και fastar με λόγο στο f2 θα ήσουν super :D :D

Hyperstar-CPC.jpg.169dad012fccbafd28960d595a992f03.jpg

Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Θόδωρε , αν και δεν είμαι ειδικός στην αστροφωτογραφία νομίζω πως το μέλλον ανήκει στις cmos . Με καλύτερη κβαντική απόδοση , λιγότερο θόρυβο και πιο προσιτές τιμές οι ccd δύσκολα να τις συναγωνιστούν. Επίσης απαιτούν μικρότερους χρόνους έκθεσης και πολλές λήψεις άρα μειώνονται οι απαιτήσεις σε απόλυτη οδήγηση. Έχουν βέβαια τα θεματάκια τους οι cmos αλλά νομίζω πως τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα. Νομίζω πως το επιβεβαιώνουν και οι φανταστικές φωτογραφίες που έχουν τραβήξει με cmos.

 

ΥΓ

Αν έχεις ακόμη το Celestron C6 με μια έγχρωμη cmos και fastar με λόγο στο f2 θα ήσουν super :D :D

Θανάση το c6 είναι παρελθόν. Είμαι refractor guy πλέον...Απαιτητικά τα sct για φωτογραφία. Θα επιστρέψω σε ένα στο μέλλον σίγουρα.

Στο δια ταύτα, θα πρότεινες σε κάποιον να περιμένει; να αγοράσει κάποια cmos τώρα.. ή λίγο ακόμα υπομονή;

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δύο κάμερες με περίπου την ίδια τιμή , η μία ccd Atik 414 ex με τον καινούριο αισθητήρα και η cmos asi 1600 . Δες στην εικόνα τη κάδρο σου δίνουν . Η ccd έχει read noise 5e ενώ η cmos έχει 1.2e . η πρώτη υπερτερει ελάχιστα στη κβαντική απόδοση και στο ρευμα σκότους και η δεύτερη υπερτερει στο μέγεθος αισθητήρα και στην ανάλυση. Τι να πω .... Ψάξε και συγκρινε φωτογραφίες.

1571400880_astronomy_tools_fov(1).png.91c42a83bbe0a50a8070998a6d6623f7.png

Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

2. Θα ήθελα να μείνω σε έγχρωμη , με το σκεπτικό οτι η πρόσβαση σε σκοτεινά μέρη είναι σπάνια και δύσκολη

 

Εδω καπου εχεις μπερδευτει, ειδικα εαν δεν υπαρχει προσβαση σε σκοτεινο ουρανο η μονοχρωμη ειναι μονοδρομος μιας και μπορεις να παιξεις με narrowband. φυσικα τα εξοδα εκτοξευονται αλλα δεν γινονται ολα. Οσο για ccd vs cmos οπως λεει κ ο θανασης το μελλον ειναι cmos αλλα ισως οχι ακομα. Εγω θα ελεγα να παρεις τωρα μια ccd και για μια πενταετια εισαι κομπλε :wink:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Συμφωνω με τον stelios_STI , με τα λεφτα που μπορεις να διαθεσεις αγοραζεις ανετα μια μεταχειρισμενη ccd απο το forum μας υπαρχουν 2 πολυ καλες περιπτωσεις τωρα και δεν πρόκειται να το μετανιώσεις.

Εχω δοκιμασει και ccd και cmos απο Αθηνα , και η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα υπερ της ccd !

 

Οτι cmos ειχα την πουλησα και ξαναπηρα ccd.

Εστω και με ενα φιλτρο π.χ Ha θα χαρεις περισσοτερο το αποτελεσμα.

 

Νικος.

Νικος Π.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραίο θέμα αν και στα ξένα forums έχει αναλυθεί αρκετά οπότε με μια αναζήτηση μπορεί κάποιος να βρει αρκετό υλικό. Επίσης να υπενθυμίσω αυτό το πολύ ωραίο άρθρο από την Atik που εξηγεί λίγο πιο τεχνικά την διαφορά μεταξύ των 2 τεχνολογιών https://www.atik-cameras.com/news/cmos-ccd-now-question/

 

Θα καταθέσω την δική μου εμπειρία μεταξύ της atik 460mono και της Qhy183mono (ευχαριστώ τον Σταμάτη "StamosP" για την παραχώρηση της κάμερας).

 

Η δοκιμή έγινε καταρχάς για την εμπειρία ώστε να κατανοήσω τις δυνατότητες των cmos και κατά δεύτερον για την επιλογή επόμενη κάμερας με περισσότερη ανάλυση.

Ο στόχος που επιλέχθηκε ήταν το κλασικό σε όλους μας IC 434 και τραβήχτηκε με διοπτρικό τηλεσκόπιο 140mm στα f7 και Ha. Oι λήψεις έγιναν σε διαφορετικές βραδιές λόγω καιρικών συνθηκών.

Την πρώτη βραδιά χρησιμοποιήθηκε η qhy183m στους -25c και πάρθηκαν 18x600sec.

Την δεύτερη βραδιά χρησιμοποιήθηκε η atik460m στους -10c και πάρθηκαν 8x600sec.

Στις φωτογραφίες που έχω επισυνάψει έχει γίνει απλά stack και auto stretch χωρίς calibration και χωρίς καμία επεξεργασία.

Θα παρατηρήσετε..

α.Καλύτερο σήμα προς θόρυβο στο αποτέλεσμα της atik

β.Λίγο πιο φουσκωμένα άστρα και λίγο πιο μαγειρεμένο το θέμα στην περίπτωση της Atik αλλά λόγω του ότι ήταν διαφορετική βραδιά με κάνει να πιστεύω πως είχα καλύτερο ουρανό την πρώτη βραδιά με την qhy.

 

Το "άστρο της βηθλεέμ" στο αποτέλεσμα της qhy είναι το κλασικό amp glow https://astronomy-imaging-camera.com/tutorials/what-is-amp-glow.html

Ένα μοιονέκτημα καθώς με φέρνει πίσω στις εποχές των dslr όπου με προσεκτικό calibration τελικά το αφαιρούσες .

 

Επίσης άλλο ένα μοιονέκτημα είναι το bining https://www.atik-cameras.com/news/binnning-the-differences-between-cmos-and-ccd/ τόσα χρόνια μας έχει φανεί χρήσιμο ειδικά κατά την διάρκεια του καδραρίσματος κάτι που με την cmos το πράμα ήταν λίγο δύσκολο. Ενώ ήμουν σίγουρος ότι είχα τον στόχο στο κέντρο δεν φαινόταν απολύτως τίποτα. Αναφέρομαι σε άλλη βραδιά όπου δοκίμαζα τον ngc891 με luminance και ενώ θα έπρεπε να βλέπω έστω τον πυρήνα του δεν υπήρχε πραγματικά τίποτα παρά μόνο όταν αύξησα την έκθεση στα 5 sec.

Το offset και gain είναι κάτι που με είχε κουράσει στην παλιά qhy9 καθώς μπέρδευες άλλα gain και άλλα Offset μεταξύ light frames και calibration frames και το αποτέλεσμα γινόταν σαλάτα. Δεν είμαι σίγουρος αν και εδώ δημιουργηθεί τέτοιο μπέρδεμα ίσως απλά έχω καλομάθει με την atik που δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτό το κομμάτι.

 

Συμπεράσματα με μια γρήγορη ματιά σε αυτό που εγώ είδα.

 

Αν αγόραζα σήμερα κάμερα σαν νεοεισερχόμενος εννοείται θα πήγαινα σε ψυχόμενη cmos . Φυσικά θα απέφευγα dslr καθώς δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος επιμένει με δαυτες όταν μπορεί με 1000 ευρώ να πάρει μια ψυχόμενη cmos που είναι φτιαγμένη για αστροφωτογράφιση.

Τώρα σε πιο προχωρημένους που θέλουν να περάσουν σε μεγαλύτερο σένσορα ώστε να ανεβάσουν την ανάλυση τους δεν είμαι σίγουρος ότι η αγορά μιας τέτοιας κάμερας θεωρείται αναβάθμιση αυτή την χρονική στιγμή που διανύουμε. Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα χρόνια οι cmos θα διορθώσουν αρκετά από τα θέματα τους και θα κερδίσουν το 100% του κοινού της αστροφωτογράφισης.

qhy183m.thumb.jpg.6e23c9e0d5b5ef5ab05e0f2f8c825f1c.jpg

1577613958_atik460m.thumb.jpg.0744982ca7507abe25efdc897b07627b.jpg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πολύ ωραία σύγκριση και συμφωνώ απόλυτα με τα συμπεράσματα.

 

Να σημειώσω οτι ο Sony IMX183 είναι αρκετά ιδιότροπος αισθητήρας, πολύ μικρά πίξελς τα οποία βοηθούν μεν στην ανάλυση (δεν χρειάζεσαι μεγάλες εστιακές για να πιάσεις 0.9-1"/pixel, στα 500mm είσαι εκεί), καταρρακώνουν δε το snr ανα pixel.

Επίσης το amp glow είναι μεγάλο και έντονο και θέλει προσεκτικό και επιμελές calibration για να αφαιρεθεί.

Δεν θα τον πρότεινα σαν έναν εύκολο plug n play cmos αισθητήρα.

 

Ελπίζω να μπορέσουμε κάποια στιγμή να κάνουμε και το Color vs Mono+RGB συγκριτικό Άγγελε, νομίζω θα έχει και αυτό ενδιαφέρον!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραίο θέμα αν και στα ξένα forums έχει αναλυθεί αρκετά οπότε με μια αναζήτηση μπορεί κάποιος να βρει αρκετό υλικό. Επίσης να υπενθυμίσω αυτό το πολύ ωραίο άρθρο από την Atik που εξηγεί λίγο πιο τεχνικά την διαφορά μεταξύ των 2 τεχνολογιών https://www.atik-cameras.com/news/cmos-ccd-now-question/

 

Θα καταθέσω την δική μου εμπειρία μεταξύ της atik 460mono και της Qhy183mono (ευχαριστώ τον Σταμάτη "StamosP" για την παραχώρηση της κάμερας).

 

Η δοκιμή έγινε καταρχάς για την εμπειρία ώστε να κατανοήσω τις δυνατότητες των cmos και κατά δεύτερον για την επιλογή επόμενη κάμερας με περισσότερη ανάλυση.

Ο στόχος που επιλέχθηκε ήταν το κλασικό σε όλους μας IC 434 και τραβήχτηκε με διοπτρικό τηλεσκόπιο 140mm στα f7 και Ha. Oι λήψεις έγιναν σε διαφορετικές βραδιές λόγω καιρικών συνθηκών.

Την πρώτη βραδιά χρησιμοποιήθηκε η qhy183m στους -25c και πάρθηκαν 18x600sec.

Την δεύτερη βραδιά χρησιμοποιήθηκε η atik460m στους -10c και πάρθηκαν 8x600sec.

Στις φωτογραφίες που έχω επισυνάψει έχει γίνει απλά stack και auto stretch χωρίς calibration και χωρίς καμία επεξεργασία.

Θα παρατηρήσετε..

α.Καλύτερο σήμα προς θόρυβο στο αποτέλεσμα της atik

β.Λίγο πιο φουσκωμένα άστρα και λίγο πιο μαγειρεμένο το θέμα στην περίπτωση της Atik αλλά λόγω του ότι ήταν διαφορετική βραδιά με κάνει να πιστεύω πως είχα καλύτερο ουρανό την πρώτη βραδιά με την qhy.

 

Το "άστρο της βηθλεέμ" στο αποτέλεσμα της qhy είναι το κλασικό amp glow https://astronomy-imaging-camera.com/tutorials/what-is-amp-glow.html

Ένα μοιονέκτημα καθώς με φέρνει πίσω στις εποχές των dslr όπου με προσεκτικό calibration τελικά το αφαιρούσες .

 

Επίσης άλλο ένα μοιονέκτημα είναι το bining https://www.atik-cameras.com/news/binnning-the-differences-between-cmos-and-ccd/ τόσα χρόνια μας έχει φανεί χρήσιμο ειδικά κατά την διάρκεια του καδραρίσματος κάτι που με την cmos το πράμα ήταν λίγο δύσκολο. Ενώ ήμουν σίγουρος ότι είχα τον στόχο στο κέντρο δεν φαινόταν απολύτως τίποτα. Αναφέρομαι σε άλλη βραδιά όπου δοκίμαζα τον ngc891 με luminance και ενώ θα έπρεπε να βλέπω έστω τον πυρήνα του δεν υπήρχε πραγματικά τίποτα παρά μόνο όταν αύξησα την έκθεση στα 5 sec.

Το offset και gain είναι κάτι που με είχε κουράσει στην παλιά qhy9 καθώς μπέρδευες άλλα gain και άλλα Offset μεταξύ light frames και calibration frames και το αποτέλεσμα γινόταν σαλάτα. Δεν είμαι σίγουρος αν και εδώ δημιουργηθεί τέτοιο μπέρδεμα ίσως απλά έχω καλομάθει με την atik που δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτό το κομμάτι.

 

Συμπεράσματα με μια γρήγορη ματιά σε αυτό που εγώ είδα.

 

Αν αγόραζα σήμερα κάμερα σαν νεοεισερχόμενος εννοείται θα πήγαινα σε ψυχόμενη cmos . Φυσικά θα απέφευγα dslr καθώς δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος επιμένει με δαυτες όταν μπορεί με 1000 ευρώ να πάρει μια ψυχόμενη cmos που είναι φτιαγμένη για αστροφωτογράφιση.

Τώρα σε πιο προχωρημένους που θέλουν να περάσουν σε μεγαλύτερο σένσορα ώστε να ανεβάσουν την ανάλυση τους δεν είμαι σίγουρος ότι η αγορά μιας τέτοιας κάμερας θεωρείται αναβάθμιση αυτή την χρονική στιγμή που διανύουμε. Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα χρόνια οι cmos θα διορθώσουν αρκετά από τα θέματα τους και θα κερδίσουν το 100% του κοινού της αστροφωτογράφισης.

 

Άγγελε όπως πάντα ένας κύριος. Ευχαριστώ πολύ και όλους σας. Έχω περάσει ώρες διαβάζοντας ξένα σαιτ, αλλά λίγο η μετάφραση, λίγο οι 50-50 μοιρασμένες απόψεις, χάθηκα.. Θα αγοράζεις ψυχόμενη cmos, λες. Επειδή πάνω κάτω εκεί καταλήγω κι εγώ, έχεις κάποιο μοντέλο; Θα με βόλευε one shot color, προσωπικά γυρίζω γύρω από atik horizon, zwo 1600 pro color και zwo 294 mc pro (λίγες πιθανότητες). Υπ'οψιν, ο σωληνας μου είναι το κλασσικό black Diamond ed 80

carpe diem quam minimum credula postero
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φοβερή ανάλυση και πληθώρα πληροφορίας για μελέτη!Ευχαριστούμε πολύ

 

Για το παρακάτω quote μόνο θα πω, πως 1000 ευρώ δεν είναι αμελητέο ποσό, ενώ οι περισσότεροι που κάνουν dslr αστροφωτογραφία, είτε χρησιμοποιούν μία που υπάρχει έτσι κι αλλιώς στο σπίτι, είτε αγοράζουν μια μεταχειρισμένη γι'αυτο το σκοπό.

. Φυσικά θα απέφευγα dslr καθώς δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος επιμένει με δαυτες όταν μπορεί με 1000 ευρώ να πάρει μια ψυχόμενη cmos που είναι φτιαγμένη για αστροφωτογράφιση.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σταμάτη ναι θα το δοκιμάσουμε και αυτό το τεστάκι σίγουρα.

 

Θοδωρή νομίζω πως το Panasonic MN34230 είναι το πιο τίμιο αυτή την στιγμή στην αγορά. Το τι θα επιλέξεις ανάμεσα στις εταιρείες είναι κάτι που θα πρέπει να αποφασίσεις εσύ. Ίσως και εγώ να επέλεγα atik μόνο και μόνο γιατί οι κινέζοι απλά αντιγράφουν και πραγματικά δεν ξέρουν τι φτιάχνουν. Ξέρω πως η atik στοιχίζει κάτι παραπάνω όμως αύριο μεθαύριο που θα χρειαστεί να την στείλεις για επισκευή θα νιώσεις μια σιγουριά λόγω του ότι η εταιρεία βρίσκεται ευρώπη έναντι του κινέζου (βλέπε τελωνείο κλπ).

 

Stellar82 (δεν ξέρω και το όνομα σου ](*,) )

Υπάρχει δυστυχώς ακόμη η καθοδήγηση για κάποιον που ξεκινάει τώρα να αγοράσει dslr ο οποίος εν τέλει σκάει 1000ρικο για πλάκα με φακούς κλπ οι οποίοι είναι και άχρηστοι στο κάτω κάτω για αστροφωτογράφιση.

Συμφωνώ ότι όποιος ήδη έχει dslr ας την χρησιμοποιεί και ας κάνει δουλειά με αυτή. Τώρα όποιος πάει να δώσει χρήματα για μεταχειρισμένη dslr όχι δεν συμφωνώ εδώ να μαζέψει κι άλλα χρήματα και να πάρει αυτό που πρέπει και όχι να χαλάει τα χρήματα του για clip filters ,ir mod και cooling mod.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σταμάτη ναι θα το δοκιμάσουμε και αυτό το τεστάκι σίγουρα.

Stellar82 (δεν ξέρω και το όνομα σου ](*,) )

Υπάρχει δυστυχώς ακόμη η καθοδήγηση για κάποιον που ξεκινάει τώρα να αγοράσει dslr ο οποίος εν τέλει σκάει 1000ρικο για πλάκα με φακούς κλπ οι οποίοι είναι και άχρηστοι στο κάτω κάτω για αστροφωτογράφιση.

Συμφωνώ ότι όποιος ήδη έχει dslr ας την χρησιμοποιεί και ας κάνει δουλειά με αυτή. Τώρα όποιος πάει να δώσει χρήματα για μεταχειρισμένη dslr όχι δεν συμφωνώ εδώ να μαζέψει κι άλλα χρήματα και να πάρει αυτό που πρέπει και όχι να χαλάει τα χρήματα του για clip filters ,ir mod και cooling mod.

 

Άγγελε συμφωνώ ότι είναι τρελή υπερβολή να αγοράσει κάποιος μια τόσο ακριβή dslr για αστροφωτογραφία. Γι'αυτό μίλησα για μεταχειρισμένες, στις οποίες υπάρχουν πραγματικά ευκαιρίες.

Προσωπικά όταν τεχνικά και οικονομικά ξεπεράσω την dslr θα μεταπηδήσω σαν φυσική εξέλιξη σε μια cmos.

(Στέλιος btw :D)

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πολύ ωραία σύγκριση και συμφωνώ απόλυτα με τα συμπεράσματα.

 

Να σημειώσω οτι ο Sony IMX183 είναι αρκετά ιδιότροπος αισθητήρας, πολύ μικρά πίξελς τα οποία βοηθούν μεν στην ανάλυση (δεν χρειάζεσαι μεγάλες εστιακές για να πιάσεις 0.9-1"/pixel, στα 500mm είσαι εκεί), καταρρακώνουν δε το snr ανα pixel.

Επίσης το amp glow είναι μεγάλο και έντονο και θέλει προσεκτικό και επιμελές calibration για να αφαιρεθεί.

Δεν θα τον πρότεινα σαν έναν εύκολο plug n play cmos αισθητήρα.

 

Ελπίζω να μπορέσουμε κάποια στιγμή να κάνουμε και το Color vs Mono+RGB συγκριτικό Άγγελε, νομίζω θα έχει και αυτό ενδιαφέρον!

 

Σταμάτη και Άγγελε πολύ amp glow δεν το περίμενα νόμιζα πως το έχουν βελτιώσει αρκετά . Με τα darks είναι διαχειρίσιμο ? Επίσης έχουμε δείγμα από την asi1600 η κάτι αντίστοιχο ?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης