AstroVox :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Night Sky Observers Guide vol 4 The Glories of the Milky Way
Κεντρική σελίδα του AstroVox AstroVox
Η ερασιτεχνική αστρονομία στην Ελλάδα

Κεντρική ΣελίδαΚεντρική Σελίδα   FAQFAQ   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών    ΑστροφωτογραφίεςΑστροφωτογραφίες   ΕγγραφήΕγγραφή 
  ForumForum  ΑστροημερολόγιοΑστροημερολόγιο  ΠροφίλΠροφίλ   ΑλληλογραφίαΑλληλογραφία   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αστροημερολόγιο 
Night Sky Observers Guide vol 4 The Glories of the Milky Way

Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    AstroVox Forum Αρχική σελίδα -> Αστρονομικές Εκδόσεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
astrovoxOffline
Εξωγήινος Πλανήτη Happy
Άβαταρ

Ένταξη: 18 Μάρ 2001
Σύνολο δημοσιεύσεων: 7355
Τόπος: Πάτρα
Φύλο: Ανδρας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/05/2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:24    Θέμα δημοσίευσης: Night Sky Observers Guide vol 4 The Glories of the Milky Way Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κυκλοφόρησε ο 4ος τόμος του δημοφιλούς οδηγού παρατήρησης. Ο 4ος τόμος αφορά τον Γαλαξια μας και περιέχει 1809 αντικείμενα που μπορεί να παρατηρήσει κανείς.

Night Sky Observers Guide vol 4 The Glories of the Milky Way
https://www.willbell.com/HANDBOOK/NSOGV4.html

Παράθεση:
For most of my observing life the faint outlines of the Milky Way were obscured by light pollution at my home observatory in Pennsylvania. From time to time I would venture forth to truly dark observing sites like the Texas Star Party for a few days to get a glimpse of this splendor. About 15 years ago I retired and moved to the high desert of Arizona where the Milky Way stands out prominently during the Summer and early Fall. Now, night after night for months on end it is there to greet me. For one who has been observing “faint fuzzes” and other elusive objects since childhood it was, and is, a dramatic and glorious naked-eye sight. With these new-found treasures to tempt me, and plenty of time on my hands I set about re-observing and photographing this fascinating area of the sky. As I progressed I realized that even though I had co-authored three observing books covering the entire heavens there was yet more I could say about the inhabitants of the Milky Way. And indeed there was, I ended up with notes on 1,008 new objects and re-observed 801 others that had been covered in Volumes 1 and 2 of the Night Sky Observer’s Guide and added many new eyepiece impressions and photos.

While it may be a challenge to detect most of the dark and bright nebulae from your backyard, practically all of the 977 clusters can be seen, and when you venture to a truly dark site you are will be prepared with this book.

NSOGV4-PageSpread-s.jpg
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  119.57 KB
 Διαβάστηκε:  18 φορές

NSOGV4-PageSpread-s.jpg

NSOG-V4.gif
 Περιγραφή:
 Μέγεθος αρχείου:  149.91 KB
 Διαβάστηκε:  4 φορές

NSOG-V4.gif

eliasg2004Offline
Εξωγήινος
Άβαταρ

Ένταξη: 15 Μάρ 2004
Σύνολο δημοσιεύσεων: 2355
Τόπος: Αθήνα
Φύλο: Ανδρας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/05/2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπήκε στη λίστα με τα "προς_αγορά_βιβλία" Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    AstroVox Forum Αρχική σελίδα -> Αστρονομικές Εκδόσεις Όλες οι Ώρες είναι UTC + 3
Σελίδα 1 από 1

Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δε μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε αυτό το forum
Μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία σε αυτό το forum

Βασισμένο στο phpBB. Η συμμετοχή στο AstroVox βασίζεται στους εξής όρους χρήσης