Jump to content

Αγορά από robtics.nl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκέφτομαι να αγοράσω

https://www.robtics.nl/en/light-shrouds/1871-astrozap-light-shroud-for-sky-watcher-flex-tube-12-inch.html

 

Γιατί βγαίνει πολύ φθηνότερα από οποιοδήποτε άλλο κατάστημα.

 

Έχει πάρει κανείς από το συγκεκριμένο κατάστημα;

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα,

Δεν έχω αγοράσει ο ίδιος.

Αλλά όταν το έψαχνα είχα δει αυτό:

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=22365&highlight=robtics

 

Αν κάποιος έχει πιο πρόσφατη εμπειρία, ας ενημερώσει.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα,

Δεν έχω αγοράσει ο ίδιος.

Αλλά όταν το έψαχνα είχα δει αυτό:

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=22365&highlight=robtics

 

Αν κάποιος έχει πιο πρόσφατη εμπειρία, ας ενημερώσει.

 

Δεν έχω εμπειρία με το κατάστημα.

 

Θα πω όμως αυτό:

Η μια κακή εμπειρία αγοράς δεν αρκεί επουδενεί για να βγάλει κάποιος αντικειμενικά συμπεράσματα για ένα κατάστημα, προϊόν ή οτιδήποτε άλλο. Το ίδιο και το ανάποδο, δλδ μια πολύ καλή εμπειρία πάλι δεν αρκεί.

 

Αν είναι να ακούμε τον οποιονδήποτε που χολωμένος γράφει ότι του "την παίξανε" ή "τον ρίξανε", τότε δε θα αγοράζαμε ΤΙΠΟΤΑ online.

 

Προσωπικά, όταν είναι να πάρω κάτι που κοστίζει πάνω από 40-50ευρώ 1) κάνω εξαντλητική έρευνα στα καταστήματα που το έχουν, 2) συγκρίνω τιμές και 3) παίρνω τηλέφωνο να σιγουρευτώ ότι είναι σε στοκ όπου το βρω με τη χαμηλότερη ή κοντά στη χαμηλότερη τιμή. Και μετά βάζω παραγγελία. Συνήθως καταλήγω είτε στο teleskop-service είτε στο astroshop, αλλά έχω πάρει πολλές φορές και από αλλού και όταν ήμουν Ελλάδα αγόραζα συνέχεια από το πλανητάριο, για να στηρίξω τον δικό μας.

 

Όσον αφορά την αξιοπιστία του (κάθε) καταστήματος:

Ρίχτε μια ματιά στο google reviews, δεν κάνει κόπο. Από περιέργεια, κοίταξα μόλις τώρα για το robtics και έχει 4,4 αστέρια. Ναι, υπάρχουν διάφορα reviews που λένε ότι δεν απαντάει, ότι δεν επέστρεψε τα χρήματα γρήγορα αλλά είναι λίγα. Και φυσικά στο google μπορεί να γράψει 5 αστέρια και ο μπατζανάκης του μαγαζάτορα, αλλά όταν τα reviews πληθαίνουν, πόσα πια ψεύτικα email addresses να κάνουν οι φίλοι του μαγαζάτορα για να του ανεβάσουν το σκορ? οπότε γενικά, κρατάτε μια πισινή και όταν βλέπετε θάψιμο αλλά και όταν βλέπετε διθυραμβους.

 

Για να κλείσω το θέμα με μια σύγκριση με τα μεγαλύτερα μαγαζιά της Ευρώπης, το astroshop έχει 4,3 αστέρια στο google και το teleskοp-service 4,5. Όποτε είχα συναλλαγή με τον ένα ή τον άλλον, όλα ήταν άψογα (ακόμα και σε επιστροφές ελατωματικών προϊόντων). Παρόλα αυτά δεν έχουν το τέλειο σκορ. Δεν ζούμε σε τέλειο κόσμο, προβλήματα συμβαίνουν και αστοχίες στο service είναι και αυτές μέσα στο παιχνίδι. Ο καθένας κρίνει και πράττει, όσο δε βαριέται να ψάξει, τότο λιγότερες πιθανότητες έχει να την πατήσει ή να παρασυρθεί από κάποια μεμονωμένη άποψη.

 

ΥΓ για να μη παρεξηγηθώ, δεν έχω πρόβλημα που ο Θανάσης έβαλε την παραπομπή, καλά έκανε. Απλά, πόσες γνώμες μπορούν να μαζευτούν εδώ? σίγουρα όχι 59 που είναι τα google reviews...

 

Φιλικά

Κώστας

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ε, ναι, μεμονωμένες κριτικές δεν αρκούν για να βγάλει κανείς σίγουρο συμπέρασμα.

Στην τωρινή χρονική περίοδο, που το μεγαλύτερο πρόβλημα των μαγαζιών του χώρου είναι οι ελλείψεις σε τηλεσκόπια κλπ, έχει ιδιαίτερη σημασία να εξασφαλίσει κανείς ότι αυτό που παραγγέλνει υπάρχει διαθέσιμο, όπως λέει και ο Κώστας παραπάνω. Πολλά μαγαζιά εμφανίζουν λάθος διαθεσιμότητες στις ιστοσελίδες ή μεταφέρουν κάθε τόσο τις αναμενόμενες ημερομηνίες παραλαβής όλο και πιο πίσω.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πολλά μαγαζιά εμφανίζουν λάθος διαθεσιμότητες στις ιστοσελίδες ή μεταφέρουν κάθε τόσο τις αναμενόμενες ημερομηνίες παραλαβής όλο και πιο πίσω.

 

Ακριβώς έτσι.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

καλησπέρα filim,

 

εγώ αγόρασα από robtics.nl, φέτος, έναν L αντάπτορα για κιάλια

https://www.robtics.nl/en/finders/7016-baader-bino-stronghold-binocular-holder-tripod-adapter-2450305.html

 

έκανα την παραγγελία 10 Ιανουαρίου και το πακέτο στάλθηκε στις 12 Μαρτιού, δύο μήνες μετά. Στο σπίτι μου έφτασε μέσα σε 1-2 μέρς από την αποστολή το οποίο είναι λογικό δεδομένου ότι ζω στην Ολλανδία. Όταν το παρήγγειλα δεν θυμάμαι αν ήταν out of stock, δε νομίζω όμως γιατί το παρατήρησα για άλλα προιόντα τους. Δεν επικοινώνησα μαζί τους στο μεταξύ, παρότι δύο μήνες είναι εξαιρετικά μεγάλη περίοδος, κυριώς γιατί ο καιρός ήταν χάλια και δεν με απασχολούσε.

 

θα συμφωνήσω όμως με αυτά που είπε ο quarck. αυτό είναι μόνο η προσωπική μου εμπειρία. ειδικά δεδομένου οτί πολλά καταστήματα στην Ολλανδία ήταν κλειστά τον χειμώνα και της παγκόσμιας καταστάσης με COVID (καθυστερήσεις στις μεταφορές, προβλήματα στην παραγωγή κτλ) θα θεωρούσα ότι είναι καλύτερο να επικοινωνήσεις όσο πιο άμεσα γίνεται με το κατάστημα (τηλεφωνικά) σχετικά με διαθεσιμότητα και χρόνους παράδοσης

twitter: @s_mavros

blog: stefanos.xyz

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης