Jump to content

Αρχάριος messier


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι αρχάριος και προσπαθώ να δω μερικά messier.

Έχω προσπαθήσει να βρω μερικά παράδειγμα 1-2 που είναι στον μεγάλη άρκτο ομως δεν έχω καταφέρει να τα εντοπίσω.

 

πέρα από την Σελήνη , Δία , Αφροδίτη δεν έχω δει κάτι άλλο.

 

Γενικά έχω το πρόβλημα ότι δεν μπορώ να βρω τα messier Που προσπάθησα επειδή μπερδεύομαι με την εικόνα στο τηλεσκόπιο που είναι ανάποδα και κάνω λάθος ρυθμίσεις.

 

Έχω τηλεσκόπιο skywatcher 130/900.

Προσοφθάλμια 10, 25 και barlow x2.

 

Μπορείτε να μου πείτε 5 από τα οποία θα μπορώ να τα διακρίνω σχετικά έυκολα? Και με πιο συνδιασμό προσοφθάλμιων?

 

Ευχαριστώ πολύ

 

 

 

[/img]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Το Μ13 που σου περιέγραψα στο άλλο νήμα το προσπάθησες; Και φυσικά πάντα το μεγαλύτερο προσοφθάλμιο (25mm στην περίπτωσή σου) για να βρούμε κάτι. Αφού το βρούμε, αν είναι πολύ μικρό (π.χ. M57), τότε δοκιμάζουμε το "μικρότερο" (μεγαλύτερη μεγένθυνση).

Astro Blog Delta & Polar Scope Align for iOS

http://astro.ecuadors.net

 

Violence is the last refuge of the incompetent.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους