Jump to content

κυάλια για αρχάριο για ουρανό της Αθήνας ή μικρό τηλεσκόπιο.


astroang

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα του astrovox!

 

Ονομάζομαι Αγγελική και είμαι αρχάρια στο χώρο σας, τόσο πολύ που δε γνωρίζω ακόμη τους βασικούς αστερισμούς του ορίζοντά μας αλλά θέλω να τους γνωρίσω σιγά σιγά.

Η ερώτηση είναι η εξής: Αγορά κυαλιών ή τηλεσκοπίου; Μένω στην Αθήνα, στο Μοσχάτο και μετά βίας βλέπω αστέρια στον ουρανό, π.χ. Μεγάλη Άρκτος και κάποια άλλα ακόμη που αγνοώ. Οι παρατηρήσεις μου θα γίνονται από το μπαλκόνι μου. Προς το παρόν δεν υπάρχει δυνατότητα για εξορμήσεις πλην των διακοπών.

Προσανατολιζόμουν στην αγορά κυαλιών και ενώ είχα αποφασίσει για τα Celestron 12x60(ελαφρύτερα) ή 15χ70 ή τα Helios 7x50 μου επισημάνθηκε πως καλύτερα να πάρω τηλεσκόπιο με μικρές δυνατότητες π.χ. Celestron 70700az2 70 x 700 για να έχω καλύτερη ορατότητα από την Αθήνα.

Τι προτείνεται ως πιο έμπειροι; Θα προτιμούσα να αγοράσω ένα τηλεσκόπιο αργότερα αν δω ότι με γοητεύει ο ουρανός και με περισσότερες δυνατότητες και εφόσον είμαι διαθέσιμη για περισσότερες παρατηρήσεις σε σκοτεινούς ουρανούς.

 

Φιλικά, Αγγελική

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπερα,

Η διαφορα εγκειται στο οτι με κυαλια σαρωνεις μεγαλα πεδια ενω με το τηλεσκοπιο βλεπεις συγκεκριμενα αντικειμενα. Απο φωτορυπασμενο ουρανο μπορεις να δεις ουσιαστικα πλανητες, Δια και Κρονο, το φεγγαρι και καποια αστερια που εχουν νοημα παρατηρησης, διπλα αστερια δηλαδη. Σε αυτα υπερτερει ενα τηλεσκοπιο, ακομα και μικρο, σε αντιθεση με τα κυαλια που δεν εχουν τις απαραιτητες μεγεθυνσεις για κατι τετοιο.

 

Καζασιδης Παναγιωτης

Την ώρα που εμείς κοιτάμε τα :cheesy: , τα βλέπουν και κάποιοι άλλοι, ίσως όχι από τον δικό μας κόσμο... :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Η ερώτηση κιάλια ή τηλεσκόπιο είναι λάθος, χρειάζονται και κιάλια και τηλεσκόπιο.