Jump to content

Διπλό τηλεσκόπιο σε διάταξη Bino.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Λοιπόν είμαι σχετικά αρχάριος οπότε επιφυλάσσομαι για την ορθότητα αυτών που θα πω. Είμαι κάτοχος ενός SW120/600 σε AZ3, με το οποίο έχω δει υπέροχες εικόνες και το έχω καταευχαριστηθεί. Θέλω όμως σα μυρμήγκι να μαζέψω λίγα λεφτά για αναβάθμιση μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Δεν τρελαίνομαι για αστροφωτογράφιση, θέλω όμως το δυνατόν όμορφες live παρατηρήσεις.

 

Ήθελα να ρωτήσω αν παίζει το εξής σενάριο:

Να αλλάξω την στήριξη και να πάρω ένα πανομοιότυπο (120/600) και να τα βάλω σε διάταξη Bino.

 

Υποθέτω η εικόνα θα είναι πολύ καλύτερη από ένα σκέτο binoviewer κυρίως στην αίσθηση του 3D.

 

Έχει κανείς εμπειρία από παρατήρηση μέσα από ανάλογο εξοπλισμό;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σοβαρά όμως, το είχα σκεφτεί κ εγώ αλλά δεν αξίζει τον κόπο. Το εύκολο είναι να ευθυγραμμισεις τα δυο τηλεσκόπια, και το δύσκολο να φέρεις κοντά τις δυο κόρες εξόδου ipd.

Αν έπρεπε με την απειλή πιστολιού να το δοκιμάσω, θα χρησιμοποιούσα κυάλια αντικαθιστώντας τους αντικειμενικούς με τα δυο τηλεσκόπια.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

χαχαχαχαχαχαχαχαχα, Οk, σε ευχαριστώ. Μου αρέσει πολύ η αίσθηση μέσα από κιάλια, οπότε ίσως να έχω απλά το νου μου για κάνα binoviewer, και ίσως καμιά επένδυση σε στήριξη που ποτέ δεν πάει χαμένη...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γίνεται φίλε. Ορεξη για πατέντες να έχεις και γερά νεύρα. Δες εκεί που λέει Lazy Diagonals http://davetrott.com/oversize-binoculars/big-binoculars/ Φάντάζομαι θα υπάρχουν και άλλες υλοποιήσεις. Επίσης πωλούνται και έτοιμα bino telescope

Οπα το βρήκα έτοιμο. https://www.sciencecenter.net/hutech/borg/bino/index.htm

Με εκτίμηση Παναγιώτης Φωτεινέας
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους