Jump to content

Πρόβλημα με το τηλεσκόπιο


xrisa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και καλώς σας βρήκα,

Είμαι εντελώς αρχάρια στην αστρονομία. Πριν δύο μέρες αγόρασα ένα τηλεσκόπιο από γνωστό παιχνιδοκαταστημα για την 10 ετών κόρη μου. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν βάζω τους προσοφθαλμιους πάνω στο τηλεσκόπιο, είτε στο γωνιακό είτε στον barlow δεν βλέπουμε τίποτα. Μαύρο. Ενώ αν κοιτάξω απευθείας από το κάθε κομμάτι μεμονωμένα βλέπω. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνω λάθος μιας και δεν νομίζω ότι μπορεί να συνδεθεί κάτι λάθος. Παρακαλώ όποιος μπορεί ας με βοηθήσει. Το τηλεσκόπιο που πήρα είναι το παρακάτω: http://www.eastcolight.com/en-us/product/766-galaxy-tracker-375-smart-telescope.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχωρέστε με για τυχόν λάθη σε ορολογίες ή ονομασίες των εξαρτημάτων

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλώς ήρθατε στο astrovox!

Η σελίδα που μας δίνετε δεν ανοίγει,προφανώς δεν είναι σωστό ολόκληρο το link.Καλύτερα να μας δώσετε το ακριβές μοντέλο του τηλεσκοπίου,να το δούμε στο site του καταστήματος.Όταν βάλατε τους προσοφθάλμιους,βγάλατε όλα τα καπάκια απο όλα τα εξαρτήματα,όπως επίσης και απο τον μπροστινό φακό;

Μην ανησυχείτε αν κάνετε και πολύ απλά λάθη,είναι φυσικό αφού είστε τελείως αρχάρια,κανείς μας δεν πρόκειται να σας παρεξηγήσει!

Φιλικά-Κώστας :)

"Δεν γνωρίζεις τίποτα,μέχρι να εξασκηθείς σε αυτό" Richard P.Feynman

"Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής,πανουργία,ού σοφία φαίνεται" Πλάτων

Αλήθεια <=> Αγάπη[Ταπεινότητα[Δικαιοσύνη]]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

το λινκ ειναι σωστο απλα η σελιδα τους ειναι φτιαγμενη(?) και δεν ανοιγει αν το αντιγραψεις, αν μπεις απο την κεντρικη σελιδα θα το βρεις σχεδον αμεσως.

 

Οσον αφορα το προβλημα που εχεις, δυο μπορει να συμβαινουν

 

1. Δεν εχεις βγαλει καποιο καπακι, πολυ πιθανο στο ακρο του τηλεσκοπιου