Jump to content

Αγορά βάσης τηλεσκοπίου για αστροφωτογράφηση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Κατ'αρχάς χαίρομαι που βρήκα αυτό το forum γιατί βρήκα ένα μέρος με έμπειρους να κάνω τις ερωτήσεις μου.. Με λένε Σαράντη, και ασχολούμαι με υπολογιστές απο μικρός οπότε αν κάποιος χρειάζεται κάποια βοήθεια με τον υπολογιστή του ευχαρίστως να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ..Προσπαθώ απο μόνος μου να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για την αστροπαρατήρηση/αστροφωτογραφία, τα προγράμματα, τον εξοπλισμό κτλπ.

Ξεκίνησα πριν από 2 μήνες περίπου (ξέρω είναι πολύ λίγος χρόνος αλλά είμαι γενικά μόνος μου και έχω χρόνο) αγοράζοντας ένα Skywatcher skyliner 200p dobsonian με κάποια αξεσουάρ και έχω ενθουσιαστεί.. Θέλω όμως να δοκιμάσω και την αστροφωτογραφία.Και εδω όπως ξέρετε αρχίζουν τα δύσκολα..

 

Πρόκειται να αγοράσω μία Canon M50 σε λίγες μέρες, να μάθω αρχικά να την χρησιμοποιώ και πολύ αργότερα να αγοράσω μία ρομποτική βάση HEQ5 pro(?). Το πρόβλημα είναι ότι διαβάζω σε πολλά forum ότι είναι δύσκολη η αστροφωτογράφηση βαθέως ουρανού με 200p και HEQ5 pro. Λένε ότι είναι οριακό το βάρος του εξοπλισμού που χρειάζεται με αυτό το τηλεσκόπιο και θα κουνιέται αρκετά όταν φυσάει. Έχει δοκιμάσει κανείς τον συνδυασμό αυτό? Αν ναι, από πόσα μποφόρ και πάνω περίπου θα υπάρξει πρόβλημα? Κάποια πρόταση σε άλλη βάση όχι πολύ πιο ακριβή? Επίσης, μπορώ να βγάλω βαθύ ουρανό με dobsonian βάση (με πάρα πολλές φωτογραφίες χαμηλής διάρκειας έκθεσης και stacking)? Έστω για αρχή για να μάθω πως γίνεται κτλπ.

 

Επισυνάπτω και τις πρώτες μου φωτογραφίες με κινητό στο προσοφθάλμιο το οποίο κρατούσα με το χέρι.

Αρχικά έκανα λήψη βίντεο και μετά επεξεργασία σε Pipp , Autostakkert και Registax.

 

Ευχαριστώ!

VID_20190824_033757_lapl8_ap9_conv.thumb.jpg.3d569215c6c3c94f2b8193173706dfea.jpg

VID_20190811_003246_pipp_lapl6_ap19_conv.tif

VID_20190811_002550_pipp_lapl4_ap54_conv.thumb.jpg.499c13e17f84ea53fdbd3df575e96eff.jpg

004_VID_20190811_002550_f385.tif

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 65
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλώς ήρθες στο astrovox και στην ερασιτεχνική αστρονομία!

Όσο αφορά τον συνδυασμό σωλήνα+στήριξη δεν μετράει μόνο το βάρος αλλά και το μήκος του τηλεσκοπίου,

γιατί βάρος x μήκος = ροπή και αυτό το μέγεθος (το οποίο ενισχύουν και εξωτερικές δυνάμεις όπως το φύσημα του αέρα),είναι που μετράει στις ταλαντώσεις που προκύπτουν,και άρα στην αστάθεια του τηλεσκοπίου ιδιαίτερα στην φωτογράφιση!

Αν το 8" ήταν 200/1000,τότε θα το αντιμετώπιζε η HEQ5,όπως βεβαιώνουν όσοι χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο setup!

Αλλά το κλασσικό dob είναι 200/1200,με μεγαλύτερο μήκος σωλήνα,και θα υπάρξουν δυσκολίες στην ισορρόπηση του σωλήνα (ζύγισμα) και στην αντιμετώπιση των ταλαντώσεων και στο παραγόμενο θόλωμα της εικόνας,ιδιαίτερα σε μεγαλύτερους χρόνους έκθεσης!

Έτσι η σίγουρη επιλογή είναι κάποια βάση τύπου EQ6 που βέβαια είναι αρκετά ακριβότερη,σου επιτρέπει όμως να βάλεις και μεγαλύτερα τηλεσκόπια αργότερα!Είναι καλύτερη επένδυση μακροπρόθεσμα εφ'όσον σε ενδιαφέρει η αστροφωτογραφία!

Πιθανόν όμως το setup 200/1200+HEQ5 Pro να δουλέψει με πολύ προσεκτικό ζύγισμα,και με κάποια όρια στους χρόνους έκθεσης,αλλά αυτό καλύτερα να το πούν όσοι το έχουν δοκιμάσει!

Φιλικά-Κώστας

"Δεν γνωρίζεις τίποτα,μέχρι να εξασκηθείς σε αυτό" Richard P.Feynman

"Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής,πανουργία,ού σοφία φαίνεται" Πλάτων

Αλήθεια <=> Αγάπη[Ταπεινότητα[Δικαιοσύνη]]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!

 

Κατάλαβα! Απλά θα προτιμούσα να μην πάρω άλλο τηλεσκόπιο στο μέλλον.. Με το ζόρι πήρα και αυτό , με το ζόρι θα πάρω και την βάση και την κάμερα,εννοώ οικονομικά οπότε θέλω να πάρω κάτι που να μην χρειαστεί στο μέλλον αλλαγή. Γιαυτό και πήρα 8" και όχι 6" (παραπάνω απο 8" είναι απαγορευτικό για μένα για πολλούς λόγους) , οπότε βλέπω να παίρνω καλύτερο από το HEQ5. Βλέπω στο planitario, AZ-EQ6GT (25kg αντοχή) 2000€, EQ6-R PRO SYNSCAN (20kg) 1650€ και ΝEQ6 SkyScan 45 (25kg) 1500€..

To AZ-EQ6GT είναι πιο ακριβό γιατί είναι hybrid ε? Μπορείς να εξηγήσεις σε παρακαλώ με απλά λόγια τη διαφορά που θα δω στην πράξη αν πάρω μία ισημερινή στήριξη αντί μίας αλταζιμουθιακής?

 

Ευχαριστώ!!

 

Καλώς ήρθες στο astrovox και στην ερασιτεχνική αστρονομία!

Όσο αφορά τον συνδυασμό σωλήνα +στήριξη δεν μετράει μόνο το βάρος αλλά και το μήκος του τηλεσκοπίου,

γιατί βάρος x μήκος = ροπή και αυτό το μέγεθος είναι που μετράει στις ταλαντώσεις που προκύπτουν,και άρα στην αστάθεια του τηλεσκοπίου ιδιαίτερα στην φωτογράφιση!

Αν το 8" ήταν 200/1000,τότε θα το αντιμετώπιζε η HEQ5,όπως βεβαιώνουν όσοι χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο setup!

Αλλά το κλασσικό dob είναι 200/1200,με μεγαλύτερο μήκος σωλήνα,και θα υπάρξουν δυσκολίες στην ισορρόπηση του σωλήνα (ζύγισμα) και στην αντιμετώπιση των ταλαντώσεων και στο παραγόμενο θόλωμα της εικόνας,ιδιαίτερα σε μεγαλύτερους χρόνους έκθεσης!

Έτσι η σίγουρη επιλογή είναι κάποια βάση τύπου EQ6 που βέβαια είναι αρκετά ακριβότερη,σου επιτρέπει όμως να βάλεις και μεγαλύτερα τηλεσκόπια αργότερα!Είναι καλύτερη επένδυση μακροπρόθεσμα εφ'όσον σε ενδιαφέρει η αστροφωτογραφία!

Πιθανόν όμως το setup 200/1200+HEQ5 να δουλέψει με πολύ προσεκτικό ζύγισμα,και με κάποια όρια στους χρόνους έκθεσης,αλλά αυτό καλύτερα να το πούν όσοι το έχουν δοκιμάσει!

Φιλικά-Κώστας

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Σαράντη καλώς ήρθες στην παρέα των τρελλών. Αφού κατάφερες να βγάλεις την σελήνη κρατώντας το κινητό επάνω στο προσοφθάλμιο του Dob τόσο καλά εστιασμένη κι ακούνητη μη φοβάσαι τίποτα!

Όρεξη να έχεις, (που προφανώς έχεις), κι όλα σιγά - σιγά θα τα φτιάξεις, διότι η αλήθεια είναι ότι πέρα από τις τεχνικές δυσκολίες, (που όμως είναι η μισή χαρά του εγχειρήματος), υπάρχει και το οικονομικό που εδώ… τα βρίσκουμε αγγούρια.

Σε αυτά που σου έγραψε ο Κώστας επάνω συμφωνώ όσο αφορά τον συνδυασμό στήριξης τηλεσκοπίου. Είναι ανεπαρκείς η στήριξη που θέλεις να αγοράσεις για αυτόν τον σωλήνα. Όμως είναι πολύ καλή σε νευτώνεια των 6 ιντσών. Και F5 και F4. Μπορείς να δεις τώρα στις Αστροφωτογραφίες μία πολύ ωραία τις Christina Ir, με 6ιντσο και με την αντίστοιχη στήριξη που θέλεις να πάρεις. Αυτό είναι F4. Ένας άλλος φίλος Ο scipii φωτογραφίζει με αυτήν την στήριξη αλλά με 6ιντσο νευτώνειο της SW F5 και φωτογραφική μηχανή. Η μία καλύτερη από την άλλη. Και αν ψάξεις στις αστροφωτογραφίες θα βρεις πάρα πολλούς φίλους που χρησιμοποιούν αυτήν την στήριξη με διάφορους συνδυασμούς τηλεσκοπίων – κάμερας – φωτογραφικών μηχανών.

Για 8ιντσα είναι η ΕQ6. Όχι ότι δεν γίνεται να βάλεις εσύ το 8ιντσο επάνω στην HEQ5. Εδώ γίνεται να το βάλεις στην απλή και φτηνή των 300 ευρώ EQ5 όπως εγώ και να φωτογραφίζεις νεφελώματα και γαλαξίες. Όμως εγώ που το κάνω, σε προειδοποιώ ότι αυτό δεν είναι αστροφωτογράφηση, αλλά κάποιου είδους ένδοξου στοιχήματος.

Προς το παρών λοιπόν μη βιαστείς να δεσμευτείς με κάποια αγορά, (Ξέρω ακούγεται ακατόρθωτο αλλά…), διότι μπαίνουν πολλά. Αφού με το καλό σου έρθει η μηχανή αγόρασε (20 Ευρώ) ένα t ring για Canon, το οποίο μπαίνει στο σώμα της μηχανής εκεί που προσαρμόζει ο φακός, και το έξω μέρος στον εστιαστή του τηλεσκοπίου. Θα βγάλεις πάρα πολύ καλές φωτογραφίες της σελήνης. Αν βάλεις και Βarlow θα βγάλεις και κοντινά πλάνα της σελήνης και θα ψηλαφίσεις την φωτογράφιση πλανητών. Όλα αυτά με τον υπάρχοντα εξοπλισμό. Με ένα απλό τρίποδα για την μηχανή θα μπορέσεις να βγάλεις φωτογραφίες του γαλαξία των αστερισμών, νυχτερινών τοπίων + έναστρο ουρανό που θα σου δώσουν την ευκαιρία να έρθεις και σε επαφή με τα διάφορα λογισμικά επεξεργασίας κλπ. Τέλος δεν έχει.

 

ΥΓ

Είμαι πολύ αργός στο γράψιμο και στο μεταξύ απάντησες στον Κώστα και διατύπωσες κάποιες απορίες και είπες ότι δεν θέλεις να πάρεις άλλο τηλεσκόπιο. Θα σου απαντήσω αργότερα.

Εσύ να βγεις και να αποκριθείς παρών στο παρελθόν σου.

 

Ρέα Γαλανάκη. Από το, Ελένη ή ο κανένας.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα

 

Καλώς σας βρήκα!

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω κολλήσει άσχημα με το όλο θέμα! Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! :P

Απότι κατάλαβα μάλλον έπρεπε να πάρω το 6"... Βέβαια δεν ξέρω, γιατί θα πρέπει να δω δύο φωτογραφίες του ίδιου στόχου με τον ίδιο εξοπλισμό και τις ίδιες ρυθμίσεις στα προγράμματα με μόνη διαφορά το τηλεσκόπιο για να καταλάβω..πράγμα δύσκολο.. Και ας πούμε ότι "μου κάνει" το 6", θα πρέπει να βρώ να πουλήσω το 8"! εύκολο??Αλλά ναι το λογικό είναι αυτό που μου είπες. Θα εγκληματιστώ με την μηχανή και με αυτά που έχω να μάθω και βλέπουμε!

 

Όντως φοβερές οι φωτογραφίες της Christina Ir, (μου φένονται όμως λίγο θολές η κάπως περίεργες η είναι ιδέα μου?μάλλον επειδή τις βλέπω σε 4κ monitor)

 

ΥΓ.Κανένα πρόβλημα!

 

Ευχαριστώ!

 

 

Φίλε Σαράντη καλώς ήρθες στην παρέα των τρελλών. Αφού κατάφερες να βγάλεις την σελήνη κρατώντας το κινητό επάνω στο προσοφθάλμιο του Dob τόσο καλά εστιασμένη κι ακούνητη μη φοβάσαι τίποτα!

Όρεξη να έχεις, (που προφανώς έχεις), κι όλα σιγά - σιγά θα τα φτιάξεις, διότι η αλήθεια είναι ότι πέρα από τις τεχνικές δυσκολίες, (που όμως είναι η μισή χαρά του εγχειρήματος), υπάρχει και το οικονομικό που εδώ… τα βρίσκουμε αγγούρια.

Σε αυτά που σου έγραψε ο Κώστας επάνω συμφωνώ όσο αφορά τον συνδυασμό στήριξης τηλεσκοπίου. Είναι ανεπαρκείς η στήριξη που θέλεις να αγοράσεις για αυτόν τον σωλήνα. Όμως είναι πολύ καλή σε νευτώνεια των 6 ιντσών. Και F5 και F4. Μπορείς να δεις τώρα στις Αστροφωτογραφίες μία πολύ ωραία τις Christina Ir, με 6ιντσο και με την αντίστοιχη στήριξη που θέλεις να πάρεις. Αυτό είναι F4. Ένας άλλος φίλος Ο scipii φωτογραφίζει με αυτήν την στήριξη αλλά με 6ιντσο νευτώνειο της SW F5 και φωτογραφική μηχανή. Η μία καλύτερη από την άλλη. Και αν ψάξεις στις αστροφωτογραφίες θα βρεις πάρα πολλούς φίλους που χρησιμοποιούν αυτήν την στήριξη με διάφορους συνδυασμούς τηλεσκοπίων – κάμερας – φωτογραφικών μηχανών.

Για 8ιντσα είναι η ΕQ6. Όχι ότι δεν γίνεται να βάλεις εσύ το 8ιντσο επάνω στην HEQ5. Εδώ γίνεται να το βάλεις στην απλή και φτηνή των 300 ευρώ EQ5 όπως εγώ και να φωτογραφίζεις νεφελώματα και γαλαξίες. Όμως εγώ που το κάνω, σε προειδοποιώ ότι αυτό δεν είναι αστροφωτογράφηση, αλλά κάποιου είδους ένδοξου στοιχήματος.

Προς το παρών λοιπόν μη βιαστείς να δεσμευτείς με κάποια αγορά, (Ξέρω ακούγεται ακατόρθωτο αλλά…), διότι μπαίνουν πολλά. Αφού με το καλό σου έρθει η μηχανή αγόρασε (20 Ευρώ) ένα t ring για Canon, το οποίο μπαίνει στο σώμα της μηχανής μηχανή εκεί που προσαρμόζει ο φακός, και το έξω μέρος στον εστιαστή του τηλεσκοπίου. Θα βγάλεις πάρα πολύ καλές φωτογραφίες της σελήνης. Αν βάλεις και Βarlow θα βγάλεις και κοντινά πλάνα της σελήνης και θα ψηλαφίσεις την φωτογράφιση πλανητών. Όλα αυτά με τον υπάρχοντα εξοπλισμό. Με ένα απλό τρίποδα για την μηχανή θα μπορέσεις να βγάλεις φωτογραφίες του γαλαξία των αστερισμών, νυχτερινών τοπίων + έναστρο ουρανό που θα σου δώσουν την ευκαιρία να έρθεις και σε επαφή με τα διάφορα λογισμικά επεξεργασίας κλπ. Τέλος δεν έχει.

 

ΥΓ

Είμαι πολύ αργός στο γράψιμο και στο μεταξύ απάντησες στον Κώστα και διατύπωσες κάποιες απορίες και είπες ότι δεν θέλεις να πάρεις άλλο τηλεσκόπιο. Θα σου απαντήσω αργότερα.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αυτό που λες με την φωτογραφία της Christina Ir όντος υπάρχει στα αμυδρά άστρα ειδικά στο σμήνος.

(Έχεις μάτι). Αυτό πρέπει να έγινε σε κάποιο στάδιο της επεξεργασίας. Δεν φταίει το τηλεσκόπιο ή κάτι άλλο στην λήψη της φωτογραφίας.

Τώρα όσο αφορά το τηλεσκόπιο σου ακόμα και την EQ6 να είχες είναι F6. Αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα. Το πρώτο ότι είναι μακρύ σε σχέση με τα F5 και F4 και κάνει ασταθή λόγο ροπών και την EQ6. Πάντα σε σύγκριση με τα άλλα. Είναι πιο αργό από αυτά και η μεγαλύτερη εστιακή κάνει πιο δύσκολη την οδήγηση. Από το 1 μέτρο εστιακή και πάνω χρειάζεται κάποιος να έχει μεγάλη εμπειρία για να βγάλει ακούνητες φωτογραφίες με τέλια άστρα. Να μην είναι σαν μακαρονάκια αλλά να είναι τελείες. Είναι πολύ δύσκολα τα μεγάλα τηλεσκόπια. Είναι προτιμότερο να ξεκινήσει κανείς με μικρές εστιακές και να ανεβαίνει. Όσο αυξάνει η εστιακή οι δυσκολίες ( και τα έξοδα) ανεβαίνουν εκθετικά. Επίσης μειώνονται και πάλι εκθετικά οι κατάλληλες νύχτες. Διότι για να μην βγαίνουν αυτές θολές και με φουσκωμένα άστρα, πρέπει να είναι τέλειες και από καιρικές συνθήκες και από seeing. Τα παρά πάνω δεν συνδράμουν στο να ξεκινήσει κανείς. Με ένα μικρότερο μέσα στον χρόνο οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες άρα πολύ περισσότερη η αποκτούμενη εμπειρία. Φέτος το καλοκαίρι πχ δεν έκανε εδώ κοντά στο Σούνιο που μένω ούτε μία νύχτα κατάλληλη για το 8ιντσο μου. Ακόμα κι αν είχα την EQ6. Θα κουνιόντουσαν. Αντιθέτως αν συμβιβαζόμουν με το μικρό που βλέπεις στην φωτογραφία μου θα είχα αρκετές. Βέβαια φέτος το παράκανε με τον αέρα, αλλά το μέτρο σου το έδωσα.

Εσύ να βγεις και να αποκριθείς παρών στο παρελθόν σου.

 

Ρέα Γαλανάκη. Από το, Ελένη ή ο κανένας.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Να κάνω μια απλή ερώτηση, το αποτέλεσμα της φωτογράφισης θα το εμπορευθείς ?

 

Το καλό αποτέλεσμα ψηφιακής μηχανής επάνω σε τηλεσκόπιο δεν είναι θέμα τύχης ή συνταγής που μαγείρεψε και ο γείτονας και πέτυχε το φαγητό.

 

Με ποια κριτήρια Canon M50 ? Θα πληρώσεις για καλύτερο φακό.

 

Προβολή σε 4Κ ? τα οπτικά ερασιτεχνικών τηλεσκοπίων δεν είναι σε θέση τα γεμίσουν με πληροφορία αισθητήρα με ανάλυση ενός Megapixel.

 

Μην απαντάς, είναι νωρίς ακόμα, διάβασε το θέμα και το σχόλιο μου εδώ. https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26817

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Όχι δεν πρόκειται να πουλήσω φωτογραφίες.Σίγουρα δεν είναι θέμα τύχης και πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και γιατί γιαυτό όμως είμαι και εδώ για να μάθω. Επίσης για μένα που δεν έχω ιδέα απο φωτογραφία και αστρονομία και δεν έχω εξοπλισμό να συγκρίνω στην πράξη ώστε να αποφασίσω τι θέλω να πάρω, αναγκαστικά διαβάζω όσα περισσότερα μπορώ και ρωτάω.

 

Για την μηχανή, βασικά σκέφτηκα να πάρω μία σχετικά καλή μηχανή και να την χρησιμοποιώ και γενικότερα.Και σκεφτόμουν να την βάλω χωρίς φακό στον εστιαστή αρχικά που απο ότι έχω διαβάσει είναι ο καλύτερος τρόπος για φωτογράφιση βαθύ ουρανού που αυτό είναι που μου αρέσει, δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι πλανήτες που εκεί όντως θα χρειαζόμουν καλό φακό.

 

Το 4κ δεν με ενδιαφέρει τόσο απλά δεν έχει και μεγάλη διαφορά τιμής μία 1080p και εφόσον έχω οθόνη 4κ, γιατί όχι? Βασικά μόλις είδα τιμές απο Nikon 1080 dslr, όντως βρίσκεις με λιγότερα.. έτσι κ αλλιώς οι φωτογραφίες είναι πανω απο 4k στις περισσότερες (ή σε όλες?) άσχετα αν βγάζουν 4κ video.οπότε ναι δεν με ενδιαφέρει το 4κ video καθόλου.

 

Φαντάζομαι καλύτερα θα ήταν να πάρω μία CCD αλλά αφού δεν έχω φωτογραφική προτιμώ dslr ή mirrorless για να την χρησιμοποιώ και γενικότερα.

 

Αν έχεις κάποια άλλη πρόταση παρακαλώ!Γιαυτό είμαι εδώ για να μάθω!

 

Μάλλον πρέπει να ξεκινήσω νέο θέμα για αστροφωτογραφία με τηλεσκόπιο με χρήση dslr...

 

Ευχαριστώ

 

Να κάνω μια απλή ερώτηση, το αποτέλεσμα της φωτογράφισης θα το εμπορευθείς ?

 

Το καλό αποτέλεσμα ψηφιακής μηχανής επάνω σε τηλεσκόπιο δεν είναι θέμα τύχης ή συνταγής που μαγείρεψε και ο γείτονας και πέτυχε το φαγητό.

 

Με ποια κριτήρια Canon M50 ? Θα πληρώσεις για καλύτερο φακό.

 

Προβολή σε 4Κ ? τα οπτικά ερασιτεχνικών τηλεσκοπίων δεν είναι σε θέση τα γεμίσουν με πληροφορία αισθητήρα με ανάλυση ενός Megapixel.

 

Μην απαντάς, είναι νωρίς ακόμα, διάβασε το θέμα και το σχόλιο μου εδώ. https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26817

](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραία! Άρα καλύτερα να πάρω ενα άλλο τηλεσκόπιο με μικρότερο f που στην ουσία θα είναι στα ίδια λεφτά με την HEQ5 ή και λιγότερα αλλά θα είναι έτοιμο με βάση. Τροφή για σκέψη.

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!

 

Αυτό που λες με την φωτογραφία της Christina Ir όντος υπάρχει στα αμυδρά άστρα ειδικά στο σμήνος.

(Έχεις μάτι). Αυτό πρέπει να έγινε σε κάποιο στάδιο της επεξεργασίας. Δεν φταίει το τηλεσκόπιο ή κάτι άλλο στην λήψη της φωτογραφίας.

Τώρα όσο αφορά το τηλεσκόπιο σου ακόμα και την EQ6 να είχες είναι F6. Αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα. Το πρώτο ότι είναι μακρύ σε σχέση με τα F5 και F4 και κάνει ασταθή λόγο ροπών και την EQ6. Πάντα σε σύγκριση με τα άλλα. Είναι πιο αργό από αυτά και η μεγαλύτερη εστιακή κάνει πιο δύσκολη την οδήγηση. Από το 1 μέτρο εστιακή και πάνω χρειάζεται κάποιος να έχει μεγάλη εμπειρία για να βγάλει ακούνητες φωτογραφίες με τέλια άστρα. Να μην είναι σαν μακαρονάκια αλλά να είναι τελείες. Είναι πολύ δύσκολα τα μεγάλα τηλεσκόπια. Είναι προτιμότερο να ξεκινήσει κανείς με μικρές εστιακές και να ανεβαίνει. Όσο αυξάνει η εστιακή οι δυσκολίες ( και τα έξοδα) ανεβαίνουν εκθετικά. Επίσης μειώνονται και πάλι εκθετικά οι κατάλληλες νύχτες. Διότι για να μην βγαίνουν αυτές θολές και με φουσκωμένα άστρα, πρέπει να είναι τέλειες και από καιρικές συνθήκες και από seeing. Τα παρά πάνω δεν συνδράμουν στο να ξεκινήσει κανείς. Με ένα μικρότερο μέσα στον χρόνο οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες άρα πολύ περισσότερη η αποκτούμενη εμπειρία. Φέτος το καλοκαίρι πχ δεν έκανε εδώ κοντά στο Σούνιο που μένω ούτε μία νύχτα κατάλληλη για το 8ιντσο μου. Ακόμα κι αν είχα την EQ6. Θα κουνιόντουσαν. Αντιθέτως αν συμβιβαζόμουν με το μικρό που βλέπεις στην φωτογραφία μου θα είχα αρκετές. Βέβαια φέτος το παράκανε με τον αέρα, αλλά το μέτρο σου το έδωσα.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε sr4u,να ξεκαθαριστεί κάτι πριν αποφασίσεις να αλλάξεις τηλεσκόπιο!

Η διάμετρος του κατόπτρου είναι πολύ βασική παράμετρος τόσο στην παρατήρηση,όσο και στην φωτογράφιση!

Σημαίνει ότι όσο μεγαλύτερη,τόσο μεγαλύτερη η φωτοσυλλεκτικότητα και η διακριτική ικανότητα,που συνεπάγεται τελικά περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό που παρατηρείς ή φωτογραφίζεις!

Δηλ.θα πάρεις περισσότερη οπτική πληροφορία από ένα 8",σε σχέση με ένα 6" τηλεσκόπιο!

Δεν είναι ανάγκη να πας σε σωλήνα 6" για να είναι συμβατός με την HEQ5,αλλά σε 8" μικρότερου μήκους σωλήνα,δηλ.200/1000, ή 200/800.

Φυσικά όσο μικραίνει ο εστιακός λόγος το σφάλμα κόμης στα άκρα του πεδίου οξύνεται και θα χρειαστείς διορθωτή κόμης,δηλ.paracorr αν θέλεις να έχεις σημειακά άστρα και καθαρή εικόνα μέχρι τα άκρα του πεδίου.

Ένα setup 200/1000+HEQ5 ή 200/800+HEQ5 θα δουλέψει!

Το τηλεσκόπιο μπορεί να είναι και μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση για να εξοικονομήσεις χρήματα.

Αυτές τις μέρες υπήρχε αγγελία για το εξαιρετικό Vixen RS 200/800 SS με paracorr,extenter και dual speed focuser στα 500€!

Φιλικά-Κώστας

"Δεν γνωρίζεις τίποτα,μέχρι να εξασκηθείς σε αυτό" Richard P.Feynman

"Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής,πανουργία,ού σοφία φαίνεται" Πλάτων

Αλήθεια <=> Αγάπη[Ταπεινότητα[Δικαιοσύνη]]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι αυτό κατάλαβα στην αρχή γιαυτό πήρα 200mm αλλά δεν ήξερα ότι το μήκος του σωλήνα θα επιρρεάσει τόσο πολύ το κόστος της βάσης. Για την ώρα θα απολαύσω αυτό που έχω και στο μέλλον θα κοιτάξω την λύση σου.

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

 

Φίλε sr4u,να ξεκαθαριστεί κάτι πριν αποφασίσεις να αλλάξεις τηλεσκόπιο!

Η διάμετρος του κατόπτρου είναι πολύ βασική παράμετρος τόσο στην παρατήρηση,όσο και στην φωτογράφιση!

Σημαίνει ότι όσο μεγαλύτερη,τόσο μεγαλύτερη η φωτοσυλλεκτικότητα και η διακριτική ικανότητα,που συνεπάγεται τελικά περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό που παρατηρείς ή φωτογραφίζεις!

Δηλ.θα πάρεις περισσότερη οπτική πληροφορία από ένα 8",σε σχέση με ένα 6" τηλεσκόπιο!

Δεν είναι ανάγκη να πας σε σωλήνα 6" για να είναι συμβατός με την HEQ5,αλλά σε 8" μικρότερου μήκους σωλήνα,δηλ.200/1000, ή 200/800.

Φυσικά όσο μικραίνει ο εστιακός λόγος το σφάλμα κόμης στα άκρα του πεδίου οξύνεται και θα χρειαστείς διορθωτή κόμης,δηλ.paracorr αν θέλεις να έχεις σημειακά άστρα και καθαρή εικόνα μέχρι τα άκρα του πεδίου.

Ένα setup 200/1000+HEQ5 ή 200/800+HEQ5 θα δουλέψει!

Το τηλεσκόπιο μπορεί να είναι και μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση για να εξοικονομήσεις χρήματα.

Αυτές τις μέρες υπήρχε αγγελία για το εξαιρετικό Vixen RS 200/800 ss με paracorr και extenter στα 500€!

Φιλικά-Κώστας

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Όχι δεν πρόκειται να πουλήσω φωτογραφίες.Σίγουρα δεν είναι θέμα τύχης και πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και γιατί γιαυτό όμως είμαι και εδώ για να μάθω. Επίσης για μένα που δεν έχω ιδέα απο φωτογραφία και αστρονομία και δεν έχω εξοπλισμό να συγκρίνω στην πράξη ώστε να αποφασίσω τι θέλω να πάρω, αναγκαστικά διαβάζω όσα περισσότερα μπορώ και ρωτάω.

 

 

Από την μια σε καταλαβαίνω, από την άλλη σε νιώθω, στην τρίτη διάσταση έχουμε πρόβλημα.

Και εξηγώ, υπάρχουν τεσσάρων ταχυτήτων συμβουλάτορες.

Οι αρχαίοι που έζησαν την αναλογική εποχή και ακούγονται ως πικάπ με κολλημένη βελόνα, οι μετά-ψηφιακοί που γνώρισαν την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή από τα γεννοφάσκια της, έπειτα οι επαγγελματίες που παίρνουν πράγματα τα οποία έχουν υψηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης, και τέλος οι Νεοέλληνες που εντυπωσιάζονται από τα Gadgets και δεν θέλουν να ξοδέψουν χρόνο για εμβάθυνση σε κανένα τεχνικό τομέα.

 

Ο γραφών έχει το τηλεσκόπιο των πειρατών (60νταρη 700mm) εδώ και δυο βδομάδες, ευρέθη με χαμένα προσοφθάλμια, και τα αναμένω από την Κίνα.

Όμως λόγο ένδοξου παρελθόντος στα φωτογραφικά, ξέρω τι πρέπει να κάνω για να καθοδηγήσω το ψηφιακό μου κουτί ώστε να βγάλει φωτογραφία το κεφάλι μιας πινέζας.

Είμαι τυχερός δεν έχω DSLR από επιλογή, το εμπορικό κύκλωμα (πολιτική εταιρειών – κατασκευαστές) προσφέρουν ημιτελή προϊόντα, που χρειάζονται συνοδευτικό εξοπλισμό ( νέα έξοδα) με ταρίφα ανα κεφάλι τα 1500 Ε για να πάρεις μια τεχνικά σωστή ψηφιακή φωτογραφία.

 

Μια πλάκα DSLR υποθέτω ότι πρέπει να κουμπώσει σε ειδικό προσοφθάλμιο, το οποίο δεν βγήκε από παρθενογένεση, αλλά από κάποιο κινέζικο εργοστάσιο παραγωγής μέτριων υλικών ζυγισμένα στο κόστος απόδοση το δικό τους.

Και εφόσον όλοι οι καταναλωτές βλέπουν τα ίδια πράγματα (απεικόνιση φωτογραφίας) , ξεγελιούνται στο θέμα συντελεστή ποιότητας.

Όταν ο έξυπνος με DSLR πληρώσει 1000 Ε για ένα extra καλό φακό (Japan) μόνο τότε κατουριέται από χαρά.

 

Επαναφορά στο σήμερα, η αγορά εξοπλισμού είναι ένα χάος, στα χέρια και την διαχείριση των Κινέζων.

Πλήρη έλλειψη συναισθηματισμού και καμία σκέψη παραγωγής διαχρονικού εξοπλισμού, αυτό να περιμένεις, αυτό υπάρχει.

 

Η θεωρία, το πήρα και το κρατάω χρόνια δεν υφίσταται, εκτός εάν μελετήσεις και εντοπίσεις πετυχημένα προϊόντα παραγωγής 2001 και πριν, τα οποία σχεδιάσθηκαν με άλλο κώδικα τιμής ως προϊόν για τον καταναλωτή (τίμια προϊόντα).

 

Μια παρότρυνση θα κάνω, δώσε βάρος στην φωτογραφική μηχανή, και μετά από δυο χρόνια έλα στο τηλεσκόπιο.

Κάθε μια επιστήμη για κατανόηση και μόνο, απαιτεί από εσένα, τέσσερα Terabyte σκληρό δίσκο σε RAID μηδέν και μπόλικα ευρώ.

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι αυτό κατάλαβα στην αρχή γιαυτό πήρα 200mm αλλά δεν ήξερα ότι το μήκος του σωλήνα θα επιρρεάσει τόσο πολύ το κόστος της βάσης. Για την ώρα θα απολαύσω αυτό που έχω και στο μέλλον θα κοιτάξω την λύση σου.

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

 

Άλλο ένα καλό παράδειγμα ημιτελή προϊόντα, που χρειάζονται συνοδευτικό εξοπλισμό ...

Το δικό μου 60-700 (2001) παραδόθηκε με κεφαλή τρίποδα ικανότητας για κιάλια μέχρι 50Χ ζουμ.

Έπρεπε να διαβάσω Γιαπωνέζικο κατάλογο προϊόντων του 1976, για να μάθω (με βάση την παρεχόμενη μεγέθυνση τηλεσκοπίου), ποια βάση πρέπει αναγκαστικά να αποκτήσεις, αλλιώς δεν παίζει το Nintento.

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μια εξελιγμένη στιβαρή βάση όπως η EQ6-R πιθανότατα θα κάνει για το 200/1200 τηλεσκόπιό σου...Για κάποια 10" (254/1000) η παραπάνω στήριξη κάνει πάντως για αστροφωτογραφία.

Αξίζει πιστεύω να μαζέψεις χρήματα για μια τέτοια στήριξη,και θα έχεις ένα εργαλείο με πολλές δυνατότητες και για μελλοντικές αναβαθμίσεις τηλεσκοπίου!Όταν κολλήσεις με το χόμπυ,δεν θα κολλήσεις σε ένα μόνο τηλεσκόπιο!Αυτό είναι το πλέον σύνηθες φαινόμενο για όλους μας...

Όσο για το κόστος,υπάρχουν πολλές και καλές ευκαιρίες (40-50% φθηνότερα) στην αγορά των μεταχειρισμένων!

Δεν είναι απαραίτητο να αγοράσεις τα πάντα καινούργια!

Φιλικά-Κώστας

"Δεν γνωρίζεις τίποτα,μέχρι να εξασκηθείς σε αυτό" Richard P.Feynman

"Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής,πανουργία,ού σοφία φαίνεται" Πλάτων

Αλήθεια <=> Αγάπη[Ταπεινότητα[Δικαιοσύνη]]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οκ,αρχίζω λοιπόν και καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει νόημα να πάρω την M50 γιατί θα πληρώσω επιπλέον λεφτά για touch οθόνη, ηλεκτρονικό viewfinder wifi κτλπ χαρακτηριστικά τα οποία είναι άχρηστα για την χρήση που θα κάνω και αργότερα να πάρω έναν καλό φακό.Σωστά? Οπότε να κοιτάξω μία dslr που βρίσκεις και με λιγότερα χρήματα. Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

Όχι δεν πρόκειται να πουλήσω φωτογραφίες.Σίγουρα δεν είναι θέμα τύχης και πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και γιατί γιαυτό όμως είμαι και εδώ για να μάθω. Επίσης για μένα που δεν έχω ιδέα απο φωτογραφία και αστρονομία και δεν έχω εξοπλισμό να συγκρίνω στην πράξη ώστε να αποφασίσω τι θέλω να πάρω, αναγκαστικά διαβάζω όσα περισσότερα μπορώ και ρωτάω.

 

 

Από την μια σε καταλαβαίνω, από την άλλη σε νιώθω, στην τρίτη διάσταση έχουμε πρόβλημα.

Και εξηγώ, υπάρχουν τεσσάρων ταχυτήτων συμβουλάτορες.

Οι αρχαίοι που έζησαν την αναλογική εποχή και ακούγονται ως πικάπ με κολλημένη βελόνα, οι μετά-ψηφιακοί που γνώρισαν την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή από τα γεννοφάσκια της, έπειτα οι επαγγελματίες που παίρνουν πράγματα τα οποία έχουν υψηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης, και τέλος οι Νεοέλληνες που εντυπωσιάζονται από τα Gadgets και δεν θέλουν να ξοδέψουν χρόνο για εμβάθυνση σε κανένα τεχνικό τομέα.

 

Ο γραφών έχει το τηλεσκόπιο των πειρατών (60νταρη 700mm) εδώ και δυο βδομάδες, ευρέθη με χαμένα προσοφθάλμια, και τα αναμένω από την Κίνα.

Όμως λόγο ένδοξου παρελθόντος στα φωτογραφικά, ξέρω τι πρέπει να κάνω για να καθοδηγήσω το ψηφιακό μου κουτί ώστε να βγάλει φωτογραφία το κεφάλι μιας πινέζας.

Είμαι τυχερός δεν έχω DSLR από επιλογή, το εμπορικό κύκλωμα (πολιτική εταιρειών – κατασκευαστές) προσφέρουν ημιτελή προϊόντα, που χρειάζονται συνοδευτικό εξοπλισμό ( νέα έξοδα) με ταρίφα ανα κεφάλι τα 1500 Ε για να πάρεις μια τεχνικά σωστή ψηφιακή φωτογραφία.

 

Μια πλάκα DSLR υποθέτω ότι πρέπει να κουμπώσει σε ειδικό προσοφθάλμιο, το οποίο δεν βγήκε από παρθενογένεση, αλλά από κάποιο κινέζικο εργοστάσιο παραγωγής μέτριων υλικών ζυγισμένα στο κόστος απόδοση το δικό τους.

Και εφόσον όλοι οι καταναλωτές βλέπουν τα ίδια πράγματα (απεικόνιση φωτογραφίας) , ξεγελιούνται στο θέμα συντελεστή ποιότητας.

Όταν ο έξυπνος με DSLR πληρώσει 1000 Ε για ένα extra καλό φακό (Japan) μόνο τότε κατουριέται από χαρά.

 

Επαναφορά στο σήμερα, η αγορά εξοπλισμού είναι ένα χάος, στα χέρια και την διαχείριση των Κινέζων.

Πλήρη έλλειψη συναισθηματισμού και καμία σκέψη παραγωγής διαχρονικού εξοπλισμού, αυτό να περιμένεις, αυτό υπάρχει.

 

Η θεωρία, το πήρα και το κρατάω χρόνια δεν υφίσταται, εκτός εάν μελετήσεις και εντοπίσεις πετυχημένα προϊόντα παραγωγής 2001 και πριν, τα οποία σχεδιάσθηκαν με άλλο κώδικα τιμής ως προϊόν για τον καταναλωτή (τίμια προϊόντα).

 

Μια παρότρυνση θα κάνω, δώσε βάρος στην φωτογραφική μηχανή, και μετά από δυο χρόνια έλα στο τηλεσκόπιο.

Κάθε μια επιστήμη για κατανόηση και μόνο, απαιτεί από εσένα, τέσσερα Terabyte σκληρό δίσκο σε RAID μηδέν και μπόλικα ευρώ.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στις περισσότερες dslr δεν είναι μέχρι 30"?

 

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

Ναι και αυτό είναι ο σκοτεινός ουρανός. Το Α και το Ω κατά την γνώμη μου.

Στα σκοτάδια και με κινητό που λέει ο λόγος βγάζεις.

 

1) Αν σκέφτεσαι να φωτογραφίζεις με DSLR, φακός θα γίνει το τηλεσκοπιό σου, δεν χρειάζεσαι έξτρα φακό, γιατί με έναν αντάπτορα προσαρμόζεις την φωτογραφική μηχανή στον εστιαστή του τηλεσκοπίου και βγάζεις φωτογραφίες. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ccd και κάποιοι τις πιο καινούργιες cmos. Κατά προτίμηση ασπρόμαυρες επειδή είναι πιο ευαίσθητες από τις έγχρωμες.

 

2) Αν μπορείς κάνε υπομονή και πάρε καλύτερα μια eq6 βάση. Αν πας για καινούργια δες την EQ6-R, αν όχι στις αγγελίες κατά διαστήματα πουλάνε κάποια μέλη την EQ6. Όχι οτι η heq5 δεν είναι καλή απλά θεωρώ πως βάση δεν αλλάζεις τόσο συχνά όσο θα αλλάζεις τηλεσκόπια οπότε πάρε από την αρχή μια που θα σε βολέψει για αρκετά χρόνια.

 

3) Τα διοπτρικά αποχρωματικά τηλεσκόπια θεωρούνται τα καλύτερα για αστροφωτογράφιση. Η τιμή τους καθορίζεται κατά κύριο λόγο από το μέγεθος, τον εστιακό λόγο, τον αριθμό και την ποιότητα των οπτικών τους.

 

4) Η αστροφωτογράφιση απαιτεί πολύ χρόνο στο πεδίο (για ένα και μόνο στόχο πολλές βραδιές), αρκετές γνώσεις για την λήψη και την μετέπειτα επεξεργασία καθώς και εξοπλισμό που κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ.

 

5) Ελπίζω να σε βοήθησα παρά να σε μπέρδεψα με τα παραπάνω. Σκοπός είναι να μην ξοδέψεις χρήματα σε κάτι που αργότερα μπορεί να το μετανιώσεις.

Φιλικά

Στάθης

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στις περισσότερες dslr δεν είναι μέχρι 30"?

 

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

 

Πριν η μετά την εμφάνιση αναμμένων pixel λόγο υπερθέρμανσης?

 

Είναι πακέτο αδερφέ, εγγύηση χρωματικής ισορροπίας, συμπίεση εικόνας με ελάχιστη απώλεια, συμπεριφορά αισθητήρα, συνολικό κόστος απόκτησης με φακό που τραγουδάει το μηχανικό γυροσκόπιο αποφυγής κουνήματος.

 

Το 2001 η Olympus έκανε το λάθος να βάλει αισθητήρα SONY (τον τεχνολογικά ανώτερο της εποχής), και σύστημα Φακού CANON 10Χ με σταθεροποιητή, και την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά, και την πούλησε 1200 Ε, Οσο ακριβώς πουλούσε η CANON μόνο τον ίδιο φακό για DSLR.

 

Όταν είσαι φτωχός, πρέπει να εκμεταλλεύεσαι κάποια λάθη πολιτικών μιας κορυφαίας εταιρείας, για να αποκτήσεις σοβαρό εξοπλισμό χωρίς να σε εκμεταλλευτούν.

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στις περισσότερες dslr δεν είναι μέχρι 30"?

 

Σωστά και στο bulb mode μπορείς και παραπάνω.

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

 

16" είναι πολύ λίγος χρόνος για αστροφωτογράφιση.

Φιλικά

Στάθης

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

 

16" είναι πολύ λίγος χρόνος για αστροφωτογράφιση.

 

Το πολλαπλασίασα με την ταχύτητα του φωτός και βγαίνει τέσσερα εκατομμύρια οχτακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, για ότι είναι πιο μακριά θα πάρω το λεωφορείο. :lol:

Μου χάρισαν διοπτρικό BRESSER του 1994 (Διανομή Γερμανίας) στο 2019, και έτσι έμπλεξα...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι το εχω καταλαβει αυτο το προβλημα το ειδα προφανως και στο κινητο μου μολις δοκιμασα long exposure(απο περιεργεια).. Αλλα πως μπορω να ξερω απο πριν την αγορα μεχρι ποσα δευτερολεπτα θα βγει η φωτογραφια χωρις hot pixels? Μονο απο reviews ε? Επισης καπου διαβασα οτι οι Nikon εχουν καλυτερο dynamic range απο τις canon ισχυει? Εχω καει τελειως παντως.. Πολλες οι λεπτομερειες απειρα τα μοντελα dslr.. Δεν περιμενα κατι διαφορετικο φυσικα..δεν γινεται ξαφνικα να μαθω οσα ξερουν οσοι ασχολουνται χρονια προφανως οποτε προσπαθω να βρω τα πιο βασικα .anyway σε κουρασα με τις ερωτησεις μου, δεν κανω αλλες για την ωρα.θα καθυστερησω κ αλλο την αγορα της μηχανης, να μαθω οσα περισσοτερα μπορω και μετα ξαναρωταω :P

 

Στις περισσότερες dslr δεν είναι μέχρι 30"?

 

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

 

Πριν η μετά την εμφάνιση αναμμένων pixel λόγο υπερθέρμανσης?

 

Είναι πακέτο αδερφέ, εγγύηση χρωματικής ισορροπίας, συμπίεση εικόνας με ελάχιστη απώλεια, συμπεριφορά αισθητήρα, συνολικό κόστος απόκτησης με φακό που τραγουδάει το μηχανικό γυροσκόπιο αποφυγής κουνήματος.

 

Το 2001 η Olympus έκανε το λάθος να βάλει αισθητήρα SONY (τον τεχνολογικά ανώτερο της εποχής), και σύστημα Φακού CANON 10Χ με σταθεροποιητή, και την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά, και την πούλησε 1200 Ε, Οσο ακριβώς πουλούσε η CANON μόνο τον ίδιο φακό για DSLR.

 

Όταν είσαι φτωχός, πρέπει να εκμεταλλεύεσαι κάποια λάθη πολιτικών μιας κορυφαίας εταιρείας, για να αποκτήσεις σοβαρό εξοπλισμό χωρίς να σε εκμεταλλευτούν.

[/img]
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

 

16" είναι πολύ λίγος χρόνος για αστροφωτογράφιση.

 

Το πολλαπλασίασα με την ταχύτητα του φωτός και βγαίνει τέσσερα εκατομμύρια οχτακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, για ότι είναι πιο μακριά θα πάρω το λεωφορείο. :lol:

 

Οι χρόνοι έκθεσης που απαιτούνται στην αστροφωτογραφιση είναι μεγαλύτεροι από όσους πολλαπλασιασμους και αν κάνεις και όσα μέσα μεταφοράς χρησιμοποιήσεις αν μας ενδιαφέρει και ενα ποιοτικό αποτέλεσμα.

Φιλικά

Στάθης

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραια! Και μετα που θα εχω σιγουρα hot pixels τα αφαιρω με αφαιρεση των dark frames που θα εχω τραβηξει?

 

Στις περισσότερες dslr δεν είναι μέχρι 30"?

 

Σωστά και στο bulb mode μπορείς και παραπάνω.

 

 

Ο δικός μου CCD μπορεί να μείνει ενεργός 16 δευτερόλεπτα ανά φωτογραφία, ο δικός σου πόσα? :)

 

16" είναι πολύ λίγος χρόνος για αστροφωτογράφιση.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι, Θα ξεκινησω με dslr..αργοτερα δεν ξερω... :P

Θα καθυστερησω αρκετα την βαση εξαλλου ειναι πανακριβες.για την ωρα ψαχνω να βρω ποια dslr να παρω.

Μολις την μαθω οσο μπορω ισως αλλαξω και τηλεσκοπιο. Θα τα ξαναπουμε τοτε για το συγκεκριμενο! :)

Καθολου μπερδεμα ισα ισα! Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!

 

Υπάρχει όμως κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να κοιτάξω για αστροφωτογράφιση βαθύ ουρανού?

 

Ναι και αυτό είναι ο σκοτεινός ουρανός. Το Α και το Ω κατά την γνώμη μου.

Στα σκοτάδια και με κινητό που λέει ο λόγος βγάζεις.

 

1) Αν σκέφτεσαι να φωτογραφίζεις με DSLR, φακός θα γίνει το τηλεσκοπιό σου, δεν χρειάζεσαι έξτρα φακό, γιατί με έναν αντάπτορα προσαρμόζεις την φωτογραφική μηχανή στον εστιαστή του τηλεσκοπίου και βγάζεις φωτογραφίες. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ccd και κάποιοι τις πιο καινούργιες cmos. Κατά προτίμηση ασπρόμαυρες επειδή είναι πιο ευαίσθητες από τις έγχρωμες.

 

2) Αν μπορείς κάνε υπομονή και πάρε καλύτερα μια eq6 βάση. Αν πας για καινούργια δες την EQ6-R, αν όχι στις αγγελίες κατά διαστήματα πουλάνε κάποια μέλη την EQ6. Όχι οτι η heq5 δεν είναι καλή απλά θεωρώ πως βάση δεν αλλάζεις τόσο συχνά όσο θα αλλάζεις τηλεσκόπια οπότε πάρε από την αρχή μια που θα σε βολέψει για αρκετά χρόνια.

 

3) Τα διοπτρικά αποχρωματικά τηλεσκόπια θεωρούνται τα καλύτερα για αστροφωτογράφιση. Η τιμή τους καθορίζεται κατά κύριο λόγο από το μέγεθος, τον εστιακό λόγο, τον αριθμό και την ποιότητα των οπτικών τους.

 

4) Η αστροφωτογράφιση απαιτεί πολύ χρόνο στο πεδίο (για ένα και μόνο στόχο πολλές βραδιές), αρκετές γνώσεις για την λήψη και την μετέπειτα επεξεργασία καθώς και εξοπλισμό που κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ.

 

5) Ελπίζω να σε βοήθησα παρά να σε μπέρδεψα με τα παραπάνω. Σκοπός είναι να μην ξοδέψεις χρήματα σε κάτι που αργότερα μπορεί να το μετανιώσεις.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης