Jump to content

Βοήθεια για να αγοράσω κιάλια


Tsakatha

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας. Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε να αγοράσω κιάλια. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 300 ευρώ.

Έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ η αστρονομία, αλλά είμαι τελείως αρχάριος. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω καν κάποιους βασικούς αστερισμούς πέρα από τη μεγάλη Άρκτο, τον Ωρίωνα κλπ με γυμνό μάτι. Δηλαδή ακόμη κι όταν διακρίνω τη μεγάλη Άρκτο δεν μπορώ να βρω τον πολικό αστέρα μετά (μπορεί να φταει και η φωτορύπανση, αλλά σίγουρα φταίω κι εγώ).

Θα ήθελα να αγοράσω κιάλια για να αρχίζω να εντοπίζω περισσότερα αντικείμενα του ουρανού και να ξεχωρίζω τους αστερισμούς. Βέβαια όσο περισσότερα μπορώ να δω τόσο το καλύτερο.

Απλά δεν θα ήθελα να χρησιμοποιώ τρίποδο. Θα ήθελα να μπορώ να κρατάω στα χέρια μου τα κιάλια.

Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να μου προτείνετε ένα μοντέλο και τι να περιμένω από αυτο (από άποψη παρατήρησης εννοώ);

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλώς ήλθες! Τα κιάλια βέβαια δε θα σε βοηθήσουν να αναγνωρίζεις τους αστερισμούς. Αυτό που θα σε βοηθήσει είναι έστω κι ένας απλός χάρτης που μπορείς να βρεις παντού δωρεάν στο διαδίκτυο. Τώρα για τις απαιτήσεις σου, νομίζω ότι τα 300 ευρώ είναι πολλά. Μάλλον χρειάζεσαι ένα σχετικά απλό ζευγάρι κιάλια 7Χ50, μια και είσαι αρχάριος, που κοστίζουν βέβαια πολύ λιγότερο. Εκτός κι αν θες να πας σε πανάκριβο μοντέλο, που όμως νομίζω ότι δεν χρειάζεσαι ακόμη.

 

Από άποψη παρατήρησης, ακόμη κι αυτά τα φτωχά κιάλια θα σε εντυπωσιάσουν: μυριάδες άστρα, κάποια νεφελώματα, ανοιχτά αστρικά σμήνη, οι δορυφόροι του Δία...

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους