Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

:cry: HELP!!!!!! Bοήθεια μωρέ! Μόλις τώρα σύνδεσα το πρώτο μου τηλεσκόπιο αλλά...έχω κάποια προβληματακια...Και επειδη είμαι αρκετά άσχετη μήπως θά μπορούσε να μου πεί καποιος γιατι τα βλέπω όλα ανάποδα και ίσως να μου έλεγε και λίγα ψηλά για τους φακούς?Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στελλα,

 

Να τα βλεπεις αναποδα δεν σημαινει οτι υπαρχει προβλημα! Κατ'αρχην, θα μπορουσες να μας περιγραψεις μερικα στοιχεια (τυπος τηλεσκοπιου κ.α.);

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

E,εντάξει συγνώμη απλά δεν το ήξερα...Είναι fds 60700 Diam:60mm και μόλις τώρα το σύνδεσα.έχει 3 φακούς 20mm,12.5mm και 4mm.Έχει επίσης και ένα πρασινο πράγμα το οποίο πρέπει να είναι φίλτρο για το φεγγάρι.Έχει ακόμη ένα erecting eyepiece 1*5x και ένα barlow lenw 3x.Είναι μικρούλι,αλλά είναι πιστεύω καλό για αρχή...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ:

ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΟΦΘΑΛΜΙΟ

Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΚΟ 20mm. ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ 4mm ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΗΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΜΟΛΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ ΦΑΚΟΣ 12 mm ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.

ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Ο BARLOW ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΤΣΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ .

ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΘΕΛΕΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ

ΤΑ ΜESSIER KAI TA NGC ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ -ΔΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ.

ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΑΞΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΦΑΙΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΜΗΝΗ ΑΣΤΕΡΩΝ