Jump to content

Καλώς σας βρήκα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλώς όρισα στη παρέα σας :D

Δεν είμαι ακόμα ούτε καν ερασιτέχνης απλά είμαι ρομαντικός :oops: :)

Νομίζω πως και οι ρομαντικοί έχουν τα δικά τους κίνητρα να κοιτάνε τα αστέρια :)

Είναι τέτοιο το δέος που νιώθεις ,σε κάνει καλύτερο άνθρωπο αν σκεφτείς πόσο μικροί είμαστε μέσα σε αυτό το απίστευτου μεγέθους σύμπαν

Παλιότερα είχα κοιτάξει έναν πλανήτη από ένα τηλεσκόπιο ενός γείτονα

Δεν θα ξεχάσω πως τρόμαξα όταν ξαφνικά κοίταξα και είδα ένα πρασινοκόκκινο μπαλάκι σαν του τέννις ( αν και του τέννις είναι κίτρινο :) )

Από τότε περιμένω πως και πως την ευκαιρία να ξαναζήσω μια τέτοια εμπειρία

Μη έχοντας γνώσεις αστρονομίας και μη γνωρίζοντας τεχνικά θέματα δεν τολμώ να μπω στη διαδικασία να πάρω τηλεσκόπιο γιατί θα με πιάσουν κότσο σίγουρα

Θέλω όμως να αγοράσω κυάλια

Διάβασα όλα σας τα άρθρα αριστερά στο φόρουμ

Για κυάλια θα κοιτάξω τι θέματα έχει το φόρουμ για να μη σας ζαλίσω εδώ

Σας χαιρετώ λοιπόν και εύχομαι όλη αυτή η ομορφιά του σύμπαντος να μας κάνει πιο ταπεινούς στις συμπεριφορές μας

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πρώτον, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει.

Και δεύτερον, δεν υπάρχει κανείς να σου απαντήσει λόγω 15αύγουστου.

Καλές διακοπές.

rama

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πρώτον, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει.

Και δεύτερον, δεν υπάρχει κανείς να σου απαντήσει λόγω 15αύγουστου.

Καλές διακοπές.

rama

Συμφωνώ 40 άτομα είδαν το μήνυμα κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει ............

η ευγένεια δεν είναι κάτι το υποχρεωτικό

Καλές διακοπές

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλως ηλθες στην παρεα.

 

καλη η σκεψη σου για τα κυαλια.Ειναι καλο να μαθεις πρωτα μερικα

πραγματα για τον ουρανο και μετα να πας για τηλεσκοπιο.

Και πιο σημαντικο ειναι να δεις απο καποια τηλ. πριν να αγορασεις.

Αυτο μπορεις να το κανεις σε αστρο-παρτυ οπου πολλα ατομα