Jump to content

Επιλογή τηλεσκοπίου


xrysagodu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, ο γιος μου 4ων ετών μου ζητάει επίμονα να του αγοράσω τηλεσκόπιο, θέλει να βλέπει τους πλανήτες λέει ... Η αλήθεια είναι ότι έχουν μιλήσει αρκετά για το διάστημα για το ηλιακό σύστημα, έχουμε κ ένα μοντέλο, διαβάσαμε κ μερικά βιβλία, έχουμε κ ένας προζεκτορα... Έτσι το παιδί έχει μαγευτεί από όλο αυτό.Στην παρούσα φάση τι θα μου προτείνατε; Αν μπορείτε να μου πείτε συγκεκριμένο τηλεσκόπιο, γιατί είμαι εντελώς άσχετη με το θέμα. Επίσης υπάρχει κ οικονομικό όριο το ακριβότερο 200-250 ευρώ.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μπράβο σας αλλά είναι πολύ μικρούλης . Το μόνο που θα μπορέσει να απολαύσει θα είναι το φεγγάρι . Θα σας πρότεινα να μην του  το πάρετε ακόμη......εκτός αν κι εσείς θα θέλατε να ασχοληθείτε με την παρατήρηση.

  • Μου αρέσει 1
Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τελευταία, αρκετές φορές έστησα το τηλεσκόπιό μου παρουσία παιδιών ηλικίας απο 4 ως 12 χρονών. Όλα εξιτάρονται όταν εμφανίζεται το τηλεσκοπιο.

Συμφωνώ όμως με τον Homo. 4 χρονών δε θα μπορεί καν να το χειριστεί, όσο απλό μοντέλο και να ειναι. 

Θα πρέπει όλη τη δουλειά να την κάνετε εσείς και εκείνος τελικά θα βρεθεί να κοιτάει για λίγο μόνο μέσα από αυτό. 

Να σημειωθεί οτι τα παιδιά συνήθως νομίζουν ότι θα μπορούν να δουν μεγάλες, πολύχρωμες, καθαρές εικόνες των πλανητών μέσα απο ενα ερασιτεχνικό τηλεσκόπιο, πράγμα που θα πρέπει να εξηγηθεί ότι δε συμβαίνει. Τα είδωλα είναι μικρά και χρειάζεται εξάσκηση του ματιού και υπομονή για να διακρίνει κανείς σημεία ενδιαφέροντος των πλανητών. Για πολλούς ανθρώπους, αυτό παραμένει συναρπαστικό. Όμως τα παιδιά (και πολλοί μεγάλοι) συχνά απογοητεύονται.