Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μία ερωτησούλα και δε ξέρω αν την εχω βάλει στο σωστό μέρος

Οταν χρησιμοποιώ power bank με κατώτερω 11,1v  και στα 11,8v  αναβοσβήνει το φωτάκι της στήριξης πρέπει να γίνιε αλλαγή η μέχρι  πιο χαμηλά δεν έχει πρόβλημα η στήριξη?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλό είναι να μην πας πιο κάτω και για την σωστή λειτουργία της στήριξης αλλά και για την μπαταρία σου. Η μπαταρία αν πέσει κάτω από τα 11.5v θεωρείται ξελιγωμένη . Η SW νομίζω δίνει κατώτερη τάση 11.5v

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ποτέ μην χρησιμοποιείς την μπαταρία σου κάτω από τα 12. Θα την χαλάσεις.

Με το που σου αναβοσβήνει η στήριξη να την βγάζεις.

Εσύ να βγεις και να αποκριθείς παρών στο παρελθόν σου.

 

Ρέα Γαλανάκη. Από το, Ελένη ή ο κανένας.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Συγνώμη , ξέχασα να γράψω ότι η μπαταρία είναι ένα power back που έφτιαξα από  μπαταρίες  18650 li  και όχι μολύβδου. Λογικά μπορεί να πάει παρακάτω από 12  ή  11,5   ?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αν και κάποιες εταιρείες δίνουν 11,1v, μην πας ποτέ κάτω από 11,5v. Για να αντέξει πολλές χρήσεις ιδανικά όχι κάτω από 12v ή κάτω από το 50% της χωρητικότητάς τους.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ενα τεστ που εκανα χωρις τηλεσκόπιο επάνω  κράτησε 3 ώρες  και αναβόσβησε στο 11.80   , το φόρτισα  ( είχα αρκετό καιρό να το φορτίσω ) και αναβόσβησε στο 11,6  μετά από 3,5 ώρες 

μια χαρά είναι για ιδιοκατασκευή  , κάπου θα βοηθήσει.

Συμπέρασμα με το αναβόσβημα  πρέπει να σταματήσουμε τη στήριξη και αν βλέπουμε τα βολτ , μέχρι 11,5 v  κάποια φορά .

Ερώτηση πάλι

 Αν φωτογραφίζω και αναβοσβήνει το λαμπάκι , η αλλαγή πρέπει αν γίνεται με κάποιον διακόπτη σε άλλο μέσο ρεύματος  για να μην χαλάσει η  οδήγηση?

 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αν έβαλες μπαταρίες λιθίου  (αλήθεια γιατί;) να διαβάσεις σε τι τάση αυτές αποθηκεύονται.Οι υπόλοιπες αποθηκεύονται όταν αυτές είναι πλήρης φορτισμένες. Όχι όμως οι λιθίου. Πάντως οι μολύβδου (Αυτοκινήτων) και οι ασβεστίου οξειδίου μολύβδου όταν φτάσουν τα 12 volt θέλουν φόρτισμα. Δεν πρέπει να τραβάμε κι άλλο ρεύμα γιατί χαλάνε. Οι μπαταρίες αυτοκινήτου θέλουν φόρτισμα στα 13,20 Volt, ενώ οι ασβεστίου οξειδίου μολύβδου στα 13,5 Volt και πρέπει να αποθηκεύονται τέλεια φορτισμένες. Για τις δικές σου διάβασε τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Το επεξεργάστηκε ο giannis60

Εσύ να βγεις και να αποκριθείς παρών στο παρελθόν σου.

 

Ρέα Γαλανάκη. Από το, Ελένη ή ο κανένας.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Έχεις δίκαιο γιάννη ,  είναι μπαταρίες από λάπτοπ που έχουν βγει οφ και κάποιες  κινέζικες . Απλά έγινε μία κατασκευή για συμπληρωματικές εργασίες και για να περάσει ο χρόνος μου. :) 

Όσες λιθίου έχω τις φορτίζω και τις αποθηκεύω και τις χρησιμοποιώ αρκετα μέχρι να τις ξανα φορτίσω. 

Μια χαρά αποδίδουν σε φακούς - εστιαστές - ανεμιστήρες -  θέρμανση .  Για στήριξη όμως όταν φωτογραφίζεις θέλει προσοχή. 

Σήμερα μου πέρασε η ιδέα , αν είναι επάνω στην στήριξη  και έχω και δεύτερο power πως να γίνεται η αλλαγή χωρίς να επηρεάσει την στήριξη .  ( φυσικά  πρέπει να ελέγχω με κάποιο τρόπο την τάση ) 

Χμ χμ  νίκοοοοοοο  βλέπω  arduino  :) :) :) 

 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αν έχεις 2 pack με τις ίδιες μπαταρίες το καλύτερο είναι να τις συνδέσεις παράλληλα αντί να τις αλλάζεις ώστε να διπλασιαστεί η χωρητικότητα τους. Υπάρχουν κυκλώματα απλά που μπορείς να φτιάξεις με διόδους για hot-swap αλλά νομίζω δεν αξίζει. 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κοντα 1.20  είναι το κλώδιο .  Μετρητη δεν έχω , βαζω το πολύμετρο και βλέπω την τάση . 

Ένα power bank εφτιαξα , μπορω να το χρησιμοποιησω με κάποιο άλλο μέσο ? ( γι΄αυτό μίλησα για διακόπτη αλλαγής )  

Είχα 3 μπαταρίες για το λαπτοπ που κρατουσαν καμία ώρα η κάθε μία , το πρόβλημα ήταν η αλλαγή την ώρα μίας φωτογράφισης. Δεν βολεύει.

Έτσι έβγαλα τις μπαταρίες , κράτησα τις καλές , είχα  κάποιες κινέζικες αγόρασα και 4 ακόμα και έκανα το power bank.

 7 τριάδες  όπου κάθε τριάδα ήταν από ίδιες μπαταρίες αλλα οι τριάδες μεταξύ τους όχι,  έβαλα και ένα κυκλωματάκι προστασίας φόρτωσης εκφόρτωσης.

Για απλές δουλειές  μια χαρά είναι.  Για την στήριξη δύσκολα.  

Ίσως αν ήταν όλες ίδιες οι μπαταρίες να ήταν οκ.  

 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στο χειριστήριο δεν είδα αν έγραφε κάτι ,  οταν το φωτάκι αναβόσβηνε  μέτρησα τάση 11. 80  και  11,60  ( σε δύο δοκιμές )

Την τρίτη φορά που φόρτισα τη κατασκευή , όταν την σύνδεσα  το φωτάκι αναβόσβηνε  στα 12,20  όταν  μετατόπιζα εγώ  και  όχι οταν παρακολουθούσε κάποιο αστέρι.

Μάλλον κάποια μπαταρία τα έπεξε   :(   

Το φορτίζω με ένα αυτόματο φορτιστή  12v 1A    (  https://www.smart-tech.gr/mw-cc01a-fortistis-pb-6v-12v-1a./?gclid=Cj0KCQjwgMqSBhDCARIsAIIVN1UUdE89DW6tynpfAzTrUIUttyRbeAlmD2HCvpupJIC2P31SwkyqPVoaAqdbEALw_wcB ) .

Ενώ φτάνει στα 13,05 και δεν ανάβει το πράσινο φωτάκι , ξαφνικά αναβοσβήνει ο φορτιστής και πέφτει η τάση στα 12,20 

δείχνει να κλείνει ο φορτιστής και να ανοίγει  να φορτίζει , αυτά τα φωτάκια αναβοσβήνουν . 

Επάνω στην κατασκευή έχω βάλει αυτό για προστασία ( Lithium Battery Charging Protection Boards 1S 3Amp 3S 25Amp 3S 40Amp 4S 40Amp )

Μπας και αυτό δημιουργεί πρόβλημα? μήπως ο φορτιστής ?   σίγουρα οι διαφορετικές μπαταρίες δεν είναι καλή επιλογή .

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Στο χειριστήριο υπάρχει ένδειξη να δεις την εισερχόμενη τάση. Δεν ξέρω ποια βάση έχεις αλλά δες αν έχει “UTILITY FUNCTION \ Show Information \ Power Voltage” πάτα ENTER. Μέτρησε με το πολύμετρο σου στην μπαταρία εκεί δηλαδή που έχεις βάλει τα δύο καλώδια και ύστερα σύγκρινε την τάση που λέει στο synscan χειριστήριο. Στείλε την στήριξη σε έναν στόχο και την ώρα που δουλεύουν και τα δυο μοτέρ θα δεις στην οθόνη το ρεύμα να πέφτει και να σταθεροποιείται. Πες μας τις 3 τιμές που πήρες να συγκρίνουμε. 

 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Η κατασκευή μου αυτη την στιγμή είχε 12,22   το χειριστήριο έδειχνε  11,8   και όταν δούλευε  και με τους δύο άξονες  η κατασκευη μου έδειχνε   12,14  και το χειριστήριο  11,1  -   11,0 

Επειδή το έκανα μέρα  εγω κινουσα συγχρόνως  τους άξονες.  Φυσικα αναβόσβηνε το φωτάκι.     Η κίνηση κράτησε αρκετά. 

Ερώτηση , μετα την τάση το χειριστήριο είχε  επιλογή θερμοκρασία , της στήριξης  η της μπαταρίας  είναι?  μάλον μπαταρίας γιατι η εκφόρτιση παίζει ρόλο με την θερμοκρασία.

Έχω να μάθω πολλά ακόμα.   

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Άρα έχεις πτώση τάσης λόγω του λεπτού καλωδίου που έχεις φτιάξει. Επίσης παίζουν ρόλο και τα βύσματα που έχεις χρησιμοποιήσει.

Διάβασε ένα ωραίο σχετικό άρθρο που θα σου λύσει πολλές απορίες.

https://pegasusastro.com/cable-management-recommendations-for-an-astrophotography-setup/

Ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση.

 

Το επεξεργάστηκε ο Aggelos Kechagias
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλώδια μάλλον εννοείς που συνδέετε στην στήριξη.  και Βύσματα ναι έχω  2-3 για να τα ενώσω. 

Τι καλώδια πρέπει να χρησιμοποιούμε και τι βύσματα?  Μήπως να μετράμε την τάση στο τέλος του καλωδίου για να δούμε τις απώλειες?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μέτρησα σε όλες τις επαφες τη τάση και  στην μπαταρία 12,25    στην  είσοδο της στήριξης   12,07   ενδιάμεσα ακόμα 3 βύσματα και 1,5 μέτρο καλώδιο.

Το χειριστήριο δείχνει 11,8

Συμπέρασμα , εκτός από το πολύ καλά φορτισμένο μέσον πρέπει να χρησιμοποιούμε  μικρό καλώδιο με δύο μόνο βύσματα?

Είναι φυσιολογικό  στην είσοδο της στήριξης  με το τι δείχνει το χειριστήριο να υπάρχει αυτή η διαφορά?    12,07  με  11,80  ?    0,27

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Απέφυγε ενώσεις και διαφορετικά καλώδια. Τα βολτόμετρα διαφέρουν μεταξύ τους οπότε θα υπάρχει πάντα μια μικρή διαφορά. Επίσης μην ανησυχείς ακόμη και με 10 βολτ το πολύ πολύ να μην μπορούν τα μοτέρ να σηκώσουν το φορτίο,  δεν παθαίνει δηλαδή κάτι η βάση απλά την ώρα που κανείς go to ακούγεται ένας θόρυβος και τα μοτέρ σταματάνε γιατί δεν έχουν torque.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ωραία ,  ελέγχω τη κατασκευή για να πετάξω όποιες μπαταρίες έχουν χαλάσει και θα βάλω περισσότερες ίδιες  μπαταρίες .

Μικρό καλώδιο με 2 βύσματα και έλεγχο τα βολτ που δίνει στο τέλος

Μέχρι  11,5  με 11.6  για να κρατήσουν οι μπαταρίες.

 

Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και τις γνώσεις που μου δώσατε.

 

Όποια άλλη διευκρίνηση  έχετε δεκτή .

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 1 έτος αργότερα...

Καλησπέρα. Μόλις πήρα μια eq5. Θέλω να αγοράσω μπαταρία αυτοκινήτου για παροχή ρεύματος. Πρέπει να είναι βαθέως ή τύπου ή κάτι τέτοιο ή κάνει οποιαδήποτε μπαταρία;τι να προσέξω; Ευχαριστώ!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

8 hours ago, Mike1988 said:

Καλησπέρα. Μόλις πήρα μια eq5. Θέλω να αγοράσω μπαταρία αυτοκινήτου για παροχή ρεύματος. Πρέπει να είναι βαθέως ή τύπου ή κάτι τέτοιο ή κάνει οποιαδήποτε μπαταρία;τι να προσέξω; Ευχαριστώ!!

Καλημέρα. Αν την θες για οπτική παρατήρηση και δεν έχεις κάμερες ψυχόμενες, laptop και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, θα κάνεις δουλειά με μια νορμάλ μπαταρία αυτοκινήτου (μολύβδου-οξέως). Αν έχεις σκοπό να κάνεις αστροφωτογραφία πάρε κατευθείαν μια LiFePo4

https://www.amazon.com/LiFePO4-Rechargeable-Parallel-Road-Trip-Trolling/dp/B09BQSJPTB?th=1

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ευχαριστώ πολύ για την απόκριση. Υπάρχει πρόβλημα που μπορεί να αποφορτιζεται πλήρως; Εννοώ θα με βγάλει κάνα 2 χρόνια ή σε 2 -3 εκφορτισεις φορτίσεις θα είναι για Πέταμα;

Ξέχασα να προσθέσω ότι την θέλω απλώς να δουλεύει την οδήγηση και τίποτα άλλο 

Το επεξεργάστηκε ο Mike1988
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης