Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ το φορουμ!

Είμαι αρχάριος όπως αναφέρω όσον αφορά τα τηλεσκόπια (μάρκες, τιμές, χαρακτηριστικα κλπ) αλλά όχι εντελώς άσχετος από αστρονομία. Τα τελευταία χρόνια (να ναι καλά ένας καλός μου καθηγητής απ το λύκειο) παρατηρώ τον ουρανό και έχω χρησιμοποιήσει τηλεσκόπια φίλων και γνωστών κατα καιρούς. Κάποια στιγμή όμως θέλω να πάρω και κάτι δικό μου.

Έχω εμπειρία όσον αφορά την παρατήρηση (μπορώ να βρίσκω αρκετούς αστερισμόυς, αστερια, πλανήτες κλπ με το μάτι) και έχω διαβάσει (από προσωπικό ενδιαφέρον) αρκετά πράματα για την αστρονομία (παρατήρηση, όργανα κλπ).

Έρχομαι στο κυρίως θέμα. Βασικά είμαι κάπως χαμένος γιατί βλέπω τόσες διαφορετικές μάρκες/μοντέλα με διαφορετικά ανοίγματα/μήκη/βασεις κλπ. και δεν ξέρω που να αρχίσω να ψάχνω. Οι προβληματισμοί μου είναι κυρίως:

1) κατοπτρικό ή καταδιοπτρικό? (θέμα μεγέθους/κόστους)

2) Θα με ενδιέφερε (νταξ μάλλον στο μέλλον) και η αστρο-φωτογραφία

3) Μου φαίνεται απείρως πιο βολική η ισημερινή στήριξη αφού είναι πολύ ευκολότερο να ακολουθείς τα αστέρια κλπ

4) τι άνοιγμα?

Αν μπορείτε να μού δώσετε τα φώτα σας, καλό θα είναι γιατί ψάχνομαι. Επειδή δεν βιάζομαι για αγορά (μπορέι να γίνει πχ το καλοκαίρι) δν είναι ανάγκη να μου προτείνεται συγκεκριμένα μοντέλα. Αλλά ήθελα να δώ γενικά τι σκέφτεστε για τα παραπάνω.

Ευχαριστώ (και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο)

Δημοσιεύτηκε

Καλως ηλθες :mrgreen:

Τι στοχους θες να φωτογραφιζεις κυριως ?

Απο περιοχη με φωτορρυπανση ?

Με τι ειδους καμερα?

Για αστροφωτογραφια σε ενδιαφερει και ο εστιακος λογος του σωληνα .

Καθε τυπος οπτικου σωληαν εχει τα υπερ και τα κατα του .

Διαβασε και ψαξε αρκετα κι αποφασισε τι ειδους τηλεσκοπιο θες και τι συμβιβασμους θα κανεις με αυτο. (Καποια μειονεκτηματα του που μπορεις να δεχτεις κ.λ.π. )

Αφου αποφασισεις κοιτας και για μαρκες . (Γνωμη μου )

Να 'σαι καλα και καλο διαβασμα

Αλέξανδρος

Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
Δημοσιεύτηκε