Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 97
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Επειδη το τριτο αρχειο ειχε προβλημα το εσβησα και το ανεβασα παλι.

Μαλλον εχεις κρατησει το παλιο Link γιαυτο στο λεει.

Δοκιμασε παλι εχω κανει ανανεωση με το νεο

 

αρχειο 1 http://www.mediafire.com/?klnqkyttm2t

αρχειο 2 http://www.mediafire.com/?outz3mfttty

αρχειο 3 http://www.mediafire.com/?nix44myxygn

Δημοσιεύτηκε

Σημερα τις πρωινες ωρες περιμενα για ακομη μια φορα το ngc 7000 μιας και τις τελευταιες μερες το βγαζω σε narrowband.

Μεχρι τωρα ειχα δοκιμασει μεχρι και 20λεπτες διοτι απο την σεληνη καιγοταν η εκθεση και δεν μπορουσα να δω αν παει παραπανω.Η χθεσινη βραδια ηταν ολη με 30λεπτες εκθεσεις

και ηδου το αποτελεσμα με ενα απο τα fit σε 200% zoom για να δειτε αστρο.

1800.thumb.jpg.65c9526f4382e59646bc0a55814ae7e6.jpg

Δημοσιεύτηκε
Τίποτα σε EQ5 SYNSCAN GOTO έχει για service ή απλά βγάζεις τα γρανάζια και τους βγάζεις τον παλιό γράσο και τους βάζεις καινούριο;

Ότι κι αν υπάρχει εκεί έξω θα το ανακαλύψούμε εμείς οι ερασιτέχνες ατρονομοι.

http://photosbyraphail.webs.com/

Δημοσιεύτηκε

Αγγελε οφείλω να σε ευχαριστήσω δημόσια για την δουλειά που έκανες και δημοσιεύσες με το πολύ κατατοπιστικό βίντεο.

Εκανα την βάση μου αγνώριστη στην κυριολεξία, γλυστράει λες και δουλεύει μέσα λάδι.

Αν και δεν νομίζω ότι θα συνεχίσω την αστροφωτογράφηση εν τούτοις είναι απόλαυση να την βλέπω να δουλεύει με τόση άνεση.

Μόνο θάθελα να επισημάνω προς όποιον έχει σκοπό να προχωρήσει με βάση το βίντεο του Αγγελου να προσέξει ιδιαίτερα τις σκουλικόβιδες που ρυθμίζουν τα γρανάζια και τους τζόγους γιατί είναι λίγο δύσκολο να ρυθμιστούν. Θά έλεγα ότι κατά το λύσιμο της βάσης (δεν το έχω δοκιμάσει αυτό που λέω) ίσως είναι προτιμότερο να ξεβιδωθεί η μία από τις δύο αυτές βίδες (ανα άξονα) και την δεύτερη να μην την πειράξουμε καθόλου η αν δεν βγαίνει τελικά ετσι το καπάκι να μετρήσουμε ποσες στροφές κάναμε στην κάθε βίδα για να την ξεβιδώσουμε και να το σημειώσουμε κάπου ώστε να δώσουμε τις ίδιες στροφές στο βίδομα. Ετσι και ακριβώς να μην πέσουμε θα είμαστε πολύ κοντά στη ρύθμιση και δεν θα μας παιδέψει.

Εφαγα ένα απόγευμα μέχρι να ρυθμίσω τον άξονα της απόκλισης, όσο για την ορθή αναφορά ευτυχώς έκατσε με την μία (καθαρή τύχη)

Και πάλι μπράβο σου Αγγελε που έχεις την υπομονή και την καλωσύνη να προσφέρεις την εμπειρία σου τόσο όμορφα και φιλότιμα.

Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητήρια για το tutorial!

Μπράβο για το μεράκι σου και για το ότι το μοιράστηκες με όλους μας.

Άγγελος Μακρής

 

www.aggelosmakris.com

www.facebook.com/aggelosmakrisnightscapes

www.instagram.com/aggelos_makris

Δημοσιεύτηκε
Τίποτα σε EQ5 SYNSCAN GOTO έχει για service ή απλά βγάζεις τα γρανάζια και τους βγάζεις τον παλιό γράσο και τους βάζεις καινούριο;

 

δες εδω για eq5 http://www.astronomyboy.com/cg5/ αν και προκειται για την cg5 απ'οτι διαβασα ειναι σχεδον ιδιες

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Δημοσιεύτηκε

konpan μπράβο για την προσπάθειά σου αυτή παρόλο που δεν ασχολείσαι πολύ με αστροφωτογραφία. Άν και τώρα που την έφτιαξες θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς :D Είσαι τυχερός με το RA, εμάς μας έβγαλε το λάδι, και του Άγγελου η Eq6 και ή δικιά μου. Όπως είπα και πρίν κάναμε μία ώρα με κοπανητό να βγάλουμε το μπρούτζινο ποτήρι του RA. Αλλά είναι σε τί στήριξη θα τύχεις. Με το σωστό τρίψιμο όμως μετά πάει λές και δεν έχει τριβές απο πουθενά.

 

Καθαρούς ουρανούς!

starrynights.blog
Δημοσιεύτηκε

μιας και ψαχνω να βρω οσες περισσοτερες πληροφοριες μπορω για να διαλυσω και εγω την δικη μου heq5 pro βρηκα αυτα τα links και τα παραθετω. εαν βρω και αλλα θα τα ποσταρω εδω. αν και ειναι για την eq6 ελπιζω να βοηθησουν ολους οσους το τολμησουν

 

http://picasaweb.google.co.uk/darren.jehan/Mount#

http://www.beevo.com/rework.htm

 

EDIT επειδη μερικοι εχουν αντιμετωπισει καποια προβληματα με τα μοτερ δυο νεα λινκ

http://stargazerslounge.com/imaging-discussion/102578-hypertuning-eq6.html

http://www.iceinspace.com.au/forum/showthread.php?p=583294

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Δημοσιεύτηκε

Αλλη μια πετυχημενη εγχειρηση ελαβε τελος.

 

Δειτε εδω πως ηταν πριν η στηριξη του Αντωνη

 

 

Και εδω μετα

 

 

 

Επισης παραθετω φωτο με το worm gear του Right Ascension για να δειτε πως ειναι απο την μανα του.

Οι γρατζουνιες υπαρχουν ομιομορφα μιας και βρισκει επανω στα τοιχωματα.

worm.jpg.cff50c083244c359d00eeb3257259c0a.jpg

Δημοσιεύτηκε

τελικα δεν κρατηθηκα και αρχισα το λυσιμο της heq5 pro που εχω. αφου ελυσα το dec παραθετω της εξης παρατηρησεις και ερωτησεις.

 

η λυση της βασης γινεται με βαση τον κατατοπιστικο οδηγο που θα βρειτε εδω. http://www.astro-baby.com/heq5-rebuild/heq5-d1.htm

 

1) τα ρουλεμαν που ειναι στο worm αλλα και στο worm gear ειναι ολα κλειστου τυπου πλην του ρουλεμαν που ειναι στο κατω μερος (προς τα αντιβαρα) και αρα δεν μπορω να τα λυπανω. κινουντε ελευθερα αλλα αν βαλω δυναμη να τα γυρισω δεν κανουν πανω απο 2 στροφες. τι λετε θελουν αλλαγμα και αν ναι τι ειδους ρουλεμαν να βαλω;

 

 

2) στον αξονα του dec υπαρχουν 3 βιδες οι οποιες χαλαρωνουν τον κεντρικο αξονα και επιτρεπουν να βγει το worm. εαν σφιξουν αυτες οι βιδες το worm κλειδωνει και δεν μπορει να βγει. εχω παρατηρησει ομως καποιες γρατσουνιες και εννοειται πως θα το τριψω και θα το λυπανω. δειτε σχετικες φωτο.

 

3) παραθετω φωτο απο την λυπανση του αξονα dec. θα επανελθω με την λυση του RA.

 

EDIT ποσταρα κατα λαθος στο ποστ του αγγελου παρακαλω τον admin να μεταφερει το ποστ μου εδω http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=130853#130853

P4100298.JPG.482430011a66245591d895c6dcb7800c.JPG

P4100297.JPG.717f94c0d35d9e75bafe03dda865bcb9.JPG

P4100300.JPG.cf78bcf8c0fee448bb06e8d9e6b3bb5e.JPG

P4100299.JPG.6d7cb0ad8bd1956ad28e95829e9d68e2.JPG

P4100302.JPG.ec24d001ea2a648ef13e70ea6d7e3e08.JPG

P4100295.JPG.24da7b3be44a44c614b6abb21f1a8a54.JPG

P4100294.JPG.96f008d07533b69964cb5270330808f7.JPG

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Δημοσιεύτηκε

Άνοιξα και εγώ την HEQ5 για άλλη μια φορά. (Την προηγούμενη είχα αλλάξει γράσα με lithium Loctite grease και ρουλεμάν με SKF, που μπορώ να πω ότι τα χρυσοπλήρωσα).

 

Τώρα σειρά είχαν τα gears και το γυαλόχαρτο. Αφού διαπίστωσα ότι όντως όπως λέει ο Άγγελος το gear βρίσκει πάνω στα τοιχώματα (έβρισκε σε 2 εμφανή σημεία), άρχισα το τρίψιμο. Μετά από καμιά ώρα το gear έμπαινε μέσα στο ποτήρι και γυρνούσε πολύ εύκολα χωρίς να βρίσκει κάπου.

 

Αυτό που διαπίστωσα, και μου το μου έλεγε και ο Άγγελος ,ήταν πως δεν πρέπει να βάλουμε γράσο στα τοιχώματα του bearing gear διότι κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Το γράσο εκεί προκαλεί τριβή μεταξύ του bearing και των τοιχωμάτων του ποτηριού. Μικρή αλλά εμφανή τριβή. Γράσο θέλει μόνο στα δόντια του bearing gear και στον ατέρμονα.

 

Μετά το ra και το dec gear, και μετά τη ρύθμιση του τζόγου η βάση γυρνάει τρελά! Το ζύγισμα είναι σαφώς πιο δύσκολο αλλά πιο ακριβής όμως, μιας και διαφορές γραμμαρίων επηρεάζουν το ζυγό. Παλαιότερα κάτι τέτοιο δεν γινόταν λόγω του ότι η τριβή στο gear και στα τοιχώματα εξάλειφε τέτοια θέματα.

 

Να πώ πως ανακάλυψα π.χ πως το 7x50 viefinder του vc200l τείνει να στρέφει το ζύγισμα του RA προς τα αριστερά διότι το viewfinder είναι στα αριστερά και αλλάζει το κέντρο βάρους προς τα εκεί. Πρέπει ή να τοποθετήσω το viewfinder στο κέντρο ή να εξισορροπήσω αυτή την απόκλιση με κάποιο βαρίδι.

 

Στην αστροφωτογράφηση η βάση πάει σαφώς καλύτερα κάτι που είδα και στα PHD graphs αλλά και στο αποτέλεσμα των fits.

 

Άγγελε ένα ευχαριστώ για τα ευρήματά σου που σαφώς βελτίωσαν τις βάσεις πολλών αστροφωτογράφων του forum :)

Δημοσιεύτηκε

Το Σ.Κ. είχα τον Μάστορα σπίτι και κάναμε το ρεκτιφιέ στην στήριξη.

Μας πήρε αρκετές ώρες αλλά το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο. Ο Άγγελος έχει δυο βιντεάκια για το πριν και το μετά της κίνησης του Ra. Μετά το τέλος κατά τις 2.5 π.μ του Σαββάτου έκανα την παρακάτω δοκιμαστική λήψη 30 min (για πρώτη φορά) με Ηα στην περιοχή του Sadr ! την επόμενη ακολούθησε και η συνέχεια...

sadr-30min-test.thumb.jpg.0879c1ca5c5fe9fbc8ccedffcab8ac1a.jpg

Δημοσιεύτηκε
Μου κάνει τρομερή εντύπωση σε ένα προϊόν σαν κι αυτό και να έχουν κάνει τέτοια λάθη στην κατασκευή. Μετά το πείραγμα δηλαδή η στήριξη αυτή ανταγωνίζεται αρκετά ακριβότερες στηρίξεις; Θα το δοκιμάσω κι εγώ μετά την ανάλογη μελέτη...
Δημοσιεύτηκε

Φίλε Μάνο δεν πρέπει να σου κάνει εντύπωση, η βασική διαφορά των φτηνών προίόντων της κινέζικης αγοράς, εκτός από τη ποιότητα υλικών , είναι και η μη δοκιμαστική λειτουργία τους από έμπειρους χρήστες η ειδικά μηχανήματα μετρήσεων.

Πολλές φορές αυτό το κόστος έιναι τόσο μεγάλο που αν προσθετόταν στο προϊόν αυτό μετά δεν θα ανταγωνίζονταν την άλλη αγορά . Ποιος θα αγόραζε μια sky watcher eq6 με 3000 € την στιγμή που θα μπορούσε με τα ίδια χρήματα να πάρει μία Losmady ή vixen ?

Και για να καταλάβεις την προχειρότητα ο Άγγελος που έχει λύσει ήδη 4 στηρίξεις κάθε μία είχε και κάποιο διαφορετικό ελάττωμα.!

 

Οι παραπάνω διορθώσεις φυσικά δεν αντικαθιστούν την ποιότητα κατασκευής μιας AP ή μιας losmady αλλά όπως είπαμε το κόστος αγοράς μιας τέτοιας στήριξης δεν είναι απλώς μικρότερο αλλά πολλαπλάσιο.

και τελικά μπορείς να κάνεις καλή δουλειά και με αυτές!

  • 1 μήνα αργότερα...
Δημοσιεύτηκε

Ελα ρε planetman ατζαμής είσαι?

Τρίψτα με το γυαλόχαρτο που λέει ο Αγγελος στο βίντεο (νομίζω Νο150 αλλά καλά θα κάνεις να δεις με προσοχή το βίντεο) και μέχρι να φύγει η μάκα , το χρώμα και το δοκιμάζεις παράλληλα να κάνει άνετες περιστροφές. Στα λέει ο Αγγελος στο βίντεο αναλυτικότατα. Μονο πρόσεξε τις σκουλικόβιδες που ρυθμίζουν τα γρανάζια με τα μοτέρ. Μέτρα πόσες περιστροφές ξεβιδώνεις απο την κάθε μία και σημείωνέ το (και αντίθετα θα μετρήσεις τις αντίστοιχες περιστροφές όταν βιδώνεις) για να μην σου φύγει μετά το κλαπέτο να τις ρυθμίσεις ( και πάντα με φορτωμένη τη βάση όπως εξηγεί ο Αγγελος να κάνεις τη ρύθμισή τους)

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης