Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Ενταξει, μπορει να λεω και πατατα, αλλα σκεφτομουν....

 

Αν εχω τραβηξει πχ 2 ωρες L και απο 1 ωρα R+G+B, αν βγαλω το luminance απο το RGB και το ενωσω με αλλο των 2 ωρων, θα εχω καποιο κερδος ; πχ το αντιστοιχο του να εχω τραβηξει 2 + 1 = 3 ωρες L ;

Η τελικα δεν προκειται να γινει τιποτα μιας και πανω στην ενωση L + RGB αυτο θα συμβει ουτως ή αλλως ;

 

(ναι ξερω, απο την μυγα ξυγκι :lol: :mrgreen: )

Δημοσιεύτηκε

Γιαννη καλημερα.

Με μπερδεψες λιγο αλλα ισως σε βοηθησει αυτο που κανω εγω (μαλλον το ιδιο λεμε).

Καταρχας βγαζω ιδιες εκθεσεις L και RGB σε χρονο (πχ 5λεπτες) και στο ιδιο bin φυσικα .Οταν φτιαξω το τελικο L μπλεκω μεσα και του rgb ωστε να βγαλω ενα super L.Δηλαδη εχω πχ 50χ5λεπτα εκθεσεις L και 30χ5λεπτα εκθεσεις RGB (10 για καθε φιλτρο).Ριχνω στο ιδιο τσουκαλι τις 50 με τις 30 για να βγει ενα δυνατο L (οποτε 80 καρε :D ).Το Rgb υστερα κανονικα η διαδικασια που γνωριζουμε.

That's All !!!

Δημοσιεύτηκε
Ναι, αυτο λεω. Διαβαζα αυτο : http://www.stargazer-observatory.com/mono_vs_osc.html και ειπα, αν αυτος βγαζει και επεξεργαζεται το (pseudo) L απο OSC , γιατι δεν μπορω να το παρω και εγω για να αυξησω τον χρόνο του L οταν κανω με μονοχρωμη ; Απλα δεν ειμαι σιγουρος αν οντως τελικα εχει καποιο κερδος ή η απλη ενωση L + RGB θα το κανει ουτως ή αλλως
Δημοσιεύτηκε
Γιαννη καλημερα.

Με μπερδεψες λιγο αλλα ισως σε βοηθησει αυτο που κανω εγω (μαλλον το ιδιο λεμε).

Καταρχας βγαζω ιδιες εκθεσεις L και RGB σε χρονο (πχ 5λεπτες) και στο ιδιο bin φυσικα .Οταν φτιαξω το τελικο L μπλεκω μεσα και του rgb ωστε να βγαλω ενα super L.Δηλαδη εχω πχ 50χ5λεπτα εκθεσεις L και 30χ5λεπτα εκθεσεις RGB (10 για καθε φιλτρο).Ριχνω στο ιδιο τσουκαλι τις 50 με τις 30 για να βγει ενα δυνατο L (οποτε 80 καρε :D ).Το Rgb υστερα κανονικα η διαδικασια που γνωριζουμε.

That's All !!!

 

Αυτό δεν το είχα δοκιμάσει φίλε μου....Ευκαιρία στην επόμενη φωτό. =D>

Δημοσιεύτηκε
Έχω την εντύπωση οτι τα RGB δεν προσθέτουν πολύ στο L αφού είναι στενά φίλτρα. Μόνο το green, αλλά και αυτό λίγο. Επίσης έχουνε διαφορετικό υπόβαθρο και εικόνα γενικά και δεν ξέρω μήπως προσθέτουνε θόρυβο. Άν ήταν έτσι όλοι αυτό θα έκαναν, που σημαίνει οτι μάλλον δεν δουλεύει σωστά. Ο τρόπος φυσικά είναι να γίνει σύγκριση μεταξύ φωτογραφίων με και χωρίς τα RGB σαν L.
starrynights.blog
Δημοσιεύτηκε

Εγω στηριξα την υποθεσή μου στην παραδοχη οτι η ενωση των RGB ακριβως δεν ειναι στενη, πχ στα baader κοβει μονο τις περιοχες φωτορυπανσης. Αρα - λογικα- περιεχει καποιο L που ειναι ο συνολικός χρόνος / 3 ; και αυτο μπορω να το εκμεταλευτω ωστε να αυξησω το S/N του πραγματικου L ;

 

Στο ερωτημα αν η ενωση L + RGB το κανει πηρα απαντηση απο τον Juan του πιξ, δεν το κανει μιας και το L μπαινει με opacity 100% αρα αντικαθιστα το L του RGB.

 

Οποτε το θεμα ειναι , αξιζει το κοπο να το κανω ή θα χαλασω το L ; με καποιες δοκιμες που εκανα στο Μ63 που τραβηξα τελευταια μου εδειξε παντως το L να εχει μια μικρη βελτίωση (αλλα το RGB δεν ηταν καλο ουτως ή αλλως)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα έλεγα ότι τα πάντα είναι σχετικά και ανάλογα την κάθε περίπτωση διαφορετικά.

Την μίξη του L και του μονόχρωμου RGB την εφαρμόζω στο photoshop ως κανάλι του luminance ,σε κάποιες φώτο βγαίνει καλύτερο αποτέλεσμα και σε κάποιες όχι. Ποτέ όμως δεν χρειάστηκε να βάλω το level του μονόχρωμου RGB 100%, πάντα λιγότερο, ανάμεσα στο 20-40 % .

Συμπέρασμα κάντε πειράματα και αποφασίστε ανάλογα !

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης