lefte21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2014 Γεια σας ειμαι καινουριος στο σιτε.Παω 3η λυκειου και φετος δινω πανελλαδικες...το αντικειμενο που θα ηθελα να ασχοληθω ειναι η αστρονομια-αστροφυσικη...θα ηθελα να μου πειτε ποιες (αν υπαρχουν) σχολες εκτος του φυσικου δινουν γνωσεις σχετικες με την αστρονομια...ειχα διαβασει πιο παλια στο σιτε οτι με πτυχιο γεωλογιας μπορεις να κανεις ενα μεταπτυχιακο πανω στην πλανητική γεωλογία ή πλανητική επιστήμη...ισχυει? και αν ναι γινεται στην ελλαδα?ευχαριστω.
GeorgeDimopoulos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2014 Καλή Χρονιά και καλή επιτυχία στις πανελλήνιες φίλε, Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο για το τμήμα γεωλογίας αλλά μου φαίνεται λογικό κάτι τέτοιο. Εγώ είμαι φοιτητής τμήματος Φυσικής και αυτό που έχω να σου πω είναι πως μέσα από το Φυσικό θα αποκομίσεις πολλές σημαντικές και ενδιαφέρουσες γνώσεις που θα σου χρειαστούν και στην αστροφυσική. Στο λέω με βεβαιότητα διότι και εγώ αυτό ήθελα να κάνω. Βέβαια είναι πολύ δύσκολη επιστήμη και για να φτάσεις στο πτυχίο και στην ειδίκευση που θες, θα περάσεις (όπως περνάω και θα περάσω) από 40 κύματα αλλά αυτό δεν πρέπει να σε αποτρέψει από το να κάνεις αυτό που θες. Πάντως αν δεν είσαι 100+% σίγουρος ή ότι η υπόλοιπη φυσική δεν σου αρέσει τότε πρέπει να σκεφτείς το γεγονός της ερασιτεχνικής απασχόλησης με τη Αστρονομία.