sotosnes Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Γεια σε όλους τους αστροπαρατηρητές !Είμαι μαθητής του λυκείου και μετα απο αρκετά χρόνια αποφάσισα να ξανά ασχοληθώ με την αστροπαρατήρηση μιας που είμαι και λίγο πιο αυτόνομος.Αρχικά είμουν πελάτης του Aktis στο Ωραιόκαστρο το οποίο βρίσκεται εκτός λειτουργίας , και τώρα δε ξέρω που να πάω το τηλεσκόπιο μου για μια τυπική συντήρηση.Γνωρίζει κανείς κάποιο συντηρητή στη Θεσσαλονίκη ;
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Καλώς τον! http://www.planitario.gr/ Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
scott Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Καλησπερα φιλε μου.Τι τηλεσκοπιο εχεις?Αν ειναι νευτωνιο ειναι ευκολο το κανεις και εσυ,αλλιως υπαρχει ο Αριστειδης Βουλγαρης. Κων/νος Σιδηρόπουλος Το πεπρωμένο μας είναι τ''άστρα.
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2014 Ναι και ο Αριστείδης θα μπορεί να βοηθήσει,αλλά μπορείς να ρωτήσεις και στον ΟΦΑ,αν υπάρχει κάποιος να σε καθοδηγήσει. www.ofa.gr Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
sotosnes Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2014 Ναι! ειναι Νευτόνιο. Πιο συγκεκριμένα ενα Gso Dobsonian.Ευχαριστώ πολυ!
astrovox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2014 Πάντως, αν με τη συντήρηση εννοείς ευθυγράμμιση και καθάρισμα, συνιστώ κάποια στιγμή να τα μάθεις να τα κάνεις εσύ. Θα βρεις πολλά νήματα στο φόρουμ. Αφενός για την ευθυγράμμιση ισχύει πως ακόμα και αν στο ευθυγραμμίσουν σε ένα μαγαζί, πάντα θα χρειάζεται να κάνεις μικρές ρυθμίσεις όταν το μεταφέρεις. Το καθάρισμα χρειάζεται πιο σπάνια αλλά και πάλι είναι εύκολο και ασφαλές αν γίνει σωστά και προσεκτικά. «I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2014 Σωστά! Και σίγουρα θα βρεις βοήθεια και στον ΟΦΑ. www.ofa.gr Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.