pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Να σημειωθει οτι οι φωτο χωρις ψυξη εχουν ηδη βελτιωμενο αποτελεσμα εν συγκρισει με την εργαστασιακη κατασταση της μηχανης και αυτο γιατι ο χαλκος που εχει τοποθετηθει απαγει θερμοτητα απο τον αισθητηρα και χωρις την ψυκτρα.Αυτο γινεται αντιληπτο και με ενα απλο αγγιγμα του χαλκου απο κατω κατα την διαρκεια της ληψης.Ο χαλκος ειναι ζεστος.Επισης πρεπει να πουμε οτι αυτες οι δοκιμες εγιναν 5 ιουλιου με θερμοκρασια 30C.Σκεφτητε να δροσισει και λιγο για τι αποτελεσμα μιλαμε.Το χειμωνα και χωρις ψυκτρα , μονο με το χαλκο ο θορυβος θα εχει τεραστια μειωση.ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ : Σε καμια περιπτωση να μη μπει θερμοαγωγιμη παστα πανω στην επαφη της ψυκτρας με τη μηχανη,Σε εκεινο το σημειο ΔΕΝ θελουμε μεγαλη θερμοαγωγιμοτητα διοτι η εκρηκτικη ψυκτικη ικανοτητα του peltier αν διοχετευτει στο εσωτερικο της μηχανης θα εχει ως αποτελεσμα τη δημηουργια δροσου στο εσωτερικο της και πανω στον αισθητηρα με ολεθρια αποτελεσματα.ΔΕΝ θελουμε τελεια επαφη της ψυκτρας με τη μηχανη γιαυτο και τη συγκατουμε με λαστιχα ωστε να μην σφιγγει πολυ.Αυτο εξασφαλιζει τη συγκατηση του δροσου εκτος της dslr μας.Αν παλι θελουμε ακομα μεγαλυτερη ασφαλεια μπορουμε να βαλουμε αναμεσα στο σημειο επαφης ψυκτρας-μηχανης κατι που να δημιουργει μια μικρη αποσταση μεταξυ τους για ποιο ηπια ψηξη Ευχομαι να βοηθησα τους απανταχου ενδιαφερομενους για μια dslr ψυχομενη και ταυτοχρονα ικανης να λειτουργει οπως την αγορασαμε και ολα αυτα με μικρο κοστος! Καλη επιτυχια σε οσους το δοκιμασουν!!! Γιωργος Χατζηφραντζης
ziorange Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Ωραία δουλεια!! Στα dark frames φαίνεται όλο το αποτέλεσμα! Το μόνο που με ξενίζει είναι ο όγκος και ίσως το βάρος της ψύχτρας και το πόσο εύκολα θα ζυγιστεί αλλα και δεν θα κρεμάσει ο εστιαστής! http://www.astrobin.com/users/ziorange/http://www.athens-weather.eu Παναγιώτης Ζιώγας
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Μη σε ανησυχει ουτε το βαρος ουτε το ζυγισμα.το σωμα ειναι 500 παρα κατι γραμμ και η ψυκτρα 400 γρμμ.αντε πες 1 κιλο.δεν ειναι μεγαλο βαρος. Εχω κανει πανω απο μια ωρα οδηγηση με το phd χωρις κανενα προβλημα.
ziorange Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Άψογα! Καλές βραδιές! http://www.astrobin.com/users/ziorange/http://www.athens-weather.eu Παναγιώτης Ζιώγας
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Σ ευχαριστω πολυ Παναγιωτη να σαι καλα!!!
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Υπέροχη δουλειά Γιώργο! Καλό βόλι Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2014 Ευχαριστω πολυ Αλεξανδρε!!!!
santono Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Μπράβο και από μένα για την λύση σου. Έχω μία eos450d και την χρησιμοποιώ κυρίως για βραδυνές λήψεις (timelapses κλπ). Βγάζει αρκετό θόρυβο και η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί. Όμως αυτή η λύση δείχνει καλά αποτελέσματα και με έχει βάλει σε πειρασμό να την προσπαθήσω. Αν τοποθετηθεί ένα καλύτερο σύστημα ψύξης ο θόρυβος θα μπορούσε να μειωθεί περισσότερο? Συγκεκριμένα σκεφτόμουν αντί για τη ψύκτρα να βάλω υδρόψυξη της corsair (http://www.corsair.com/en/hydro-series-h60-high-performance-liquid-cpu-cooler) την οποία έχω βάλει στον υπολογιστή με πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι πιο ελαφριά από τη ψύκτρα με κόστος γύρω στα 60 ευρώ και αν θυμάμαι καλά μου έδινε διαφορά στη θερμοκρασία γύρω στο 20%. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι οι αγωγοί δεν αποσπώνται από το fan, συνεπώς αυτό θα πρέπει να είναι μόνιμα πάνω στην dslr ίσως με κάποιο σκρατς. Επίσης θα πρέπει να γίνουν κάποιες τρύπες για να βγουν απ' έξω. # Σπύρος Αντωνόπουλος #
nio22 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 καλησπερα και απο εμενα............μπραβο για την πατεντα.....αλλα να σου κανω μια ερωτηση?απο υγρασια τι γινεται?το μεταλο δεν πιανει υγρασια απο την διαφορα θερμοκρασιας......... meade sn6 f/5_BRESSERmount:skywatcher eq6
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Καλημερα φιλε Κατα τη γνωμη μου μη μπλεκεις με υδροψυξη.Το κεφαλι της υδροψυξης ειναι πολυ μεγαλο για το κατω μερος της μηχανης λογω οτι εμπεριεχει τον κυκλοφορητη.Μετα οι σωληνες που συνδεουν το κεφαλι με το ψυγειο και το fan ειναι εντελως ακαμπτοι και κοντοι στο μηκος κατι που θα σε δυσκολεψει πολυ στην προσαρμογη.Να επιμηκηνεις τα σωληνακια δεν γινεται γιατι θα εχεις και απωλεια υγρων και μειωση αποδοσης λογω οτι ο κυκλοφορητης ειναι σχεδιασμενος για το "μαμα" μηκος.Και το σπουδαιοτερο απ ολα ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν φτανει την αποδοση του peltier.Το peltier αναπτυσει διαφορα θερμοκρασιας η μια μερια απο την αλλη 67C. Αυτη η ψυξη σε αυτο το μεγεθος δεν εχει αντιπαλο.απλως το peltier εχει ως απαραιτητη προυποθεση να υπαρχει ο παραγοντας( η ψυκτρα) που απαγει την θερμοτητα απο την θερμη του πλευρα αλλιως καιγεται. Επισης μην βαλεις επ ουδενει το peltier στο εσωτερικο της μηχανης.Η βιαιη ψυξη του θα προκαλεσει αμεσα δροσο στο εσωτερικο και η μηχανη τελος.
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Καλημερα Νικο Το μεταλλο πιανει υγρασια λογω της διαφορας θερμοκρασιας φυσικα.Γι αυτο το λογο δε βαζουμε το peltier μεσα στη μηχανη αλλα απ εξω χρησιμοποιουμε το χαλκο για να δροσισουμε τον αισθητηρα.Ο δροσος για να δημιουργηθει πρεπει οι δυο μεριες του εκαστοτε υλικου να ξεπερασουν τους 12-13C διαφορα μεταξυ τους.Η αποσταση που εχει η ψυκτρα απο τον αισθητηρα επιτρεπει την ομαλη απαγωγη της θερμοτητας προς τα εξω ωστε η ψυξη να ειναι ομαλη χωρις να δημιουργουνται τετοιες διαφορες θερμικου δυναμικου.Προσωπικα την εχω λειτουργησει ως και 2 ωρες σχεδον το peltier ηταν μουσκεμα ο χαλκος ειχε μια πολυ ελαφρια υγρασια και ο αισθητηρας ηταν στεγνος.Γι αυτο το λογο ΔΕΝ βαζουμε θερμοαγωγιμη παστα στην επαφη ψυκτρας-μηχανης για να εξασφαλισουμε μια ομαλη ψυξη στο εσωτερικο της.
santono Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Για τα διάφορα cooling boxes που κυκλοφορούν τι άποψη έχεις? Από τι δείχνει κάνουν και αυτά δουλειά χωρίς πραγματική επέμβαση στη μηχανή. Δε λέω για αγορά αλλά για κατασκευή, γιατί από τι βλέπω ξεφεύγουν από τιμή. π.χ. http://www.astronomymark.com/dslr_cooler.htm # Σπύρος Αντωνόπουλος #
pithagoras Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Για τα cooling box Σπυρο σαν αυτο τη geoptik δεν μπορω να πω οτι τρελαινομαι κιολας.Αυτο που δεν μ αρεσει κατ αρχας ειναι οτι θα αργησει πολυ να κατεβασει θερμοκρασια 30-40 λεπτα σιγουρα και το αλλο ειναι οτι δεν εχεις καμια επαφη με τη μηχανη.μονο μεσω του usb επικοινωνεις κατι που το βρισκω πολυ περιοριστικο ειδικα για μενα προσωπικα που εχω το magic latern πανω.
minaskar Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7, 2014 Μπράβο! Στα dark φαίνεται πολύ μεγάλη διαφορά! I''ve seen things you people wouldn''t believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears... in rain. Time to die.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα