dp297 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Έχει κανείς χρησιμοποιήσει να φτιάξει συνθετικό Lum από RGB (unbinned εννοείται)?Θεωρητικά μπορείς να λαβεις υψηλότερο SNR στην εικόνα σου τρέχοντας μονο RGB 1x1.Γνωρίζουμε ότι λόγω της ευρύτητας του μήκους κύματος του Lum εχουμε πολλες φορές θεμα με φωτορύπανση κ ίσως παχιά άστρα λόγω IR. Αυτα τα προβλήματα δεν υπαρχουν τοσο σε RGB. PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
silverhawk Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Δημητρη καλημερα ειχα δει παλαιοτερα ενα tutorial εδω http://www.astronomersdoitinthedark.com/dslr_llrgb_tutorial.php http://WWW.FeelTheCosmos.com
dp297 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Δημητρη καλημερα ειχα δει παλαιτοερα ενα tutorial εδω http://www.astronomersdoitinthedark.com/dslr_llrgb_tutorial.phpΝαι την εχω δουλέψει αυτή τη μέθοδο. Ο τύπος αυτός το κάνει ελλείψει Luminance επειδή δουλευει με OSC/DSLR.Εγω μιλω κ για τις περιπτωσεις μονόχρωμων καμερων όπου στη θεωρία δυναται να παρεις καλυτερο SNR με συνθετικο Lum παρά με LRGB PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
silverhawk Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Ουσιστικα αν θυμαμαι καλα εκανε split το rgb και τα ''δουλευε'' ανεξαρτητα, απο αυτο το σταδιο και μετα εφτιαχνε το lum....Θα ηταν ενδιαφερον το ''πειραμα'' εαν ακολοθησουμε την διαδιακισια σε rgb απο monocolor.... http://WWW.FeelTheCosmos.com
dp297 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19, 2014 Ουσιστικα αν θυμαμαι καλα εκανε split το rgb και τα ''δουλευε'' ανεξαρτητα, απο αυτο το σταδιο και μετα εφτιαχνε το lum....Θα ηταν ενδιαφερον το ''πειραμα'' εαν ακολοθησουμε την διαδιακισια σε rgb απο monocolor.... Εγω μιλώ να μην κανεις split το Lum k επανασύνθεση..διότι οτιδήποτε τετοιο θα επαναεισαγει θορυβο στην εικονα. Μιλω να δουλεύεις το Lum του RGB κατευθείαν επάνω στην RGB εικονα. Δηλ το Lab space αποτελείται απο το L component κ τα α κ β chrominance components, PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
dp297 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20, 2014 Επίσης, έκανα ένα μικρό πείραμα σε ένα σετ φωτο:10x600sec Lum vs (10xRGB 300sec το καθενα....τα οποία συνδυασα στο Pixinsight με ImageIntegration). Βασικά αυτό που έκανα είναι να έχω ετοιμάσει το καθε χρόνο ξεχωριστά κ μετά απλά έκανα integration τα 3 αρχεία με Average. Κ τα δυο σετ ήταν bin 1x1...απλά η μόνη διαφορά ηταν στο χρόνο λήψης. Η integrated εικόνα των RGB συγκριτικά με αυτή του Lum είχε περισσότερο θόρυβο, όπως θα περίμενε κανείς λόγω της διαφοράς στο χρόνο λήψης, αλλά είχε οπτικά εμφανώς καλύτερο resolution, δηλ σφιχτότερα άστρα (πχ FWHM)..το οποίο είναι γνωστο...αλλά κ καλύτερο διαχωρισμό δομών όταν στρετσαριστούν κ οι 2 φωτό. Το ερώτημα είναι αν αξίζει να παίρνουμε μόνο RGB bin 1x1 το οποίο θα μας δωσει καλύτερο όπως φαίνεται resolution (θεωρητικα δυναται να παρουμε ανωτερο SNR απο Lum) αλλα σιγουρα θα εχουμε κ πολυ καλυτερη χρωματικη ισορροπία. PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
KC Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21, 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21, 2014 Δημήτρη Για το synthetic luminance αυτό εννοείς http//www.darkhorseobservatory.org/index.php?CategoryID=61 Χρειάζεται λίγος πειραματισμος για να δούμε αν αξίζει τελικά... “The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are underlings.” ― William Shakespeare, Julius Caesar ALBIREO OBSERVATORY Αlbireoobservatory
dp297 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22, 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22, 2014 Κάτι τέτοιο...δηλ συνδυασμός (integration without rejection outliers) κ των 3 RGB. Προφανώς σε αυτη την περίπτωση τα RGB θα ειναι bin 1x1 k όχι 2χ2 όπως συνήθως.Δεν τίθεται θέμα όσο αφορά την ποιότητα του συνθετικού Lum διότι ΕΙΝΑΙ καλύτερη απο αυτή του Lum (υπο κάποιες προυποθέσεις βεβαια..πχ αλληλοκαλυπτόμενα φίλτρα RGB ωστε να παρει το ίδιο φάσμα που καλύπτει το Lum μειον τις ενοχλητικές UV/IR περιοχες). Στο παραπανω παραδειγμα που μου έδωσες βλεπεις ότι τα χρώματα ειναι πιο ζωντανά σε αντίθεση με το Lum όπου απαιτείται να στρετσαρουμε το chrominance βαζοντας εξτρα θόρυβο στην εικονα.Ο πειραματισμός έγκειται στο ότι ειναι προφανες ότι η μέθοδος LRGB ειναι πιο σύντομη σε αντίθεση με την RGB όπου σε κάθε φίλτρο θα πρεπει να παρεις περισσοτερο χρόνο ωστε το τελικο αποτέλεσμα να ειναι σωστό κ βαθυ. PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
KC Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23, 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23, 2015 Γεια σου ΔημήτρηΕπειδή με ενδιαφέρει και εμένα πολύ το θέμα με το synthetic luminance στο Pixinsight, έχεις βγάλει κάποια συμπεράσματα για το πως γίνεται τελικά; “The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are underlings.” ― William Shakespeare, Julius Caesar ALBIREO OBSERVATORY Αlbireoobservatory
KC Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2015 Αφού δεν βλέπω ενδιαφέρον για το topic αυτό παραθέτω τις μεθόδους που βρήκα για όσους ενδιαφέροντε να πειραματιστούν... synthetic luminance method 1=============================== R frames stack -> master R frameG frames stack -> master G frameB frames stack -> master B frame Align R,G,B frames ImageIntegration tool- Combination = Average- Normalization = additive with scaling- Weights = Noise evaluation- Scale estimator = iterative k-sigma- Generate integrated image = enabled- Evaluate noise = enabled- Pixel rejection = No rejection- Clip low range = disabled- Clip high range = disabled synthetic luminance method 2=============================== R frames stack -> master R frameG frames stack -> master G frameB frames stack -> master B frame Align R,G,B frames pixel math master R+master G+master B synthetic luminance method 3=============================synL1 = ImageIntegration( red1 green1 blue1 ) synL2 = ImageIntegration( red2 green2 blue2 )...synLn = ImageIntegration( red(n) green(n) blue(n) ) finalLuminance = WinsorizedSigmaClipping ( L1, L2...Ln, synL1, synL2..., synLn) // sigma =4, Normalization = scale zero offset LRGB = LRGBCombinationTool ( finalLuminance/RGB) // L=0,5, Sat=0,38-4,5 “The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are underlings.” ― William Shakespeare, Julius Caesar ALBIREO OBSERVATORY Αlbireoobservatory
dp297 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2015 Η καλυτερη ειναι η πρωτη διότι εχει Noise weighting PixInsight 1.8 RC7 Δημήτρης Πλατής
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα