Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα. Μετά από καιρό επιτέλους αξιώθηκα να πάρω μια φωτογραφία της προκοπής του Μ51.

Πρώτη φορά λοιπόν έκανα οδήγηση με το PSD2 και φωτογραφία με την ταπεινή μου PENTAX K10D.

Χρησιμοποίησα το SW ED 100 PRO και την EQ6 SYNSCAN. Δεν έκανα dark,flats. Η επεξεργασία έγινε στο photoshop.

Τράβηξα 3 αρχεία RAW Χ 350 sec με iso 500.

Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη.

1937901388_512.thumb.jpg.ed8536c26abdec190217d31a6c60d818.jpg

IMG_0079.thumb.JPG.9fc842decb46d379a7b37a4271fd34d4.JPG

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Δημοσιεύτηκε

Τι μου θυμισες τωρα..... http://www.astrovox.gr/forum/album_showpage.php?pic_id=16301

Κατι εχει ο Μ51 και ολοι δοκιμαζουμε εκει... :cheesy:

 

Καλη αρχη φιλε σιγα σιγα θα βρεις το δρομο σου. Πρεπει να παρεις κιαλλα καρε για να μπορεσεις να τα δουλεψεις και να παρεις καποια βοηθεια. Η οδηγηση δεν τα πηγε και τοσο καλα, αλλα αυτο διορθωνεται :wink:

keep shooting

Δημοσιεύτηκε

καλή αρχή.

 

1) ο στόχος καλό είναι να είναι κεντραρισμένος στο κάδρο. Άμα έχεις καλή πολική, ρύθμιση γραναζιών, ζύγισμα και σωστές συντεταγμένες στα προγράμματα δεν θα έχεις θέμα στο goto και δεν χρειάζεται να ελέγχεις από τον ερευνητή. Κατά το καδράρισμα τραβα μια φωτό πχ. 10 δευτερολέπτων να δεις που είναι στόχος και κέντραρε τον (για αμυδροτερους στόχους θες γυρω στα 30 δευτερόλεπτα)

2) Στην επεξεργασία έχεις κάψει το μαύρο (black clipping) το υπόβαθρο του ουρανού δεν είναι κατράμι μαύρο, κατά την επεξεργασία, στο ιστόγραμμα, να αφήνεις ένα κενό στην αριστερή μεριά του.

3) η οδήγηση θα βελτιωθεί αν προσέξεις το 1) και μειώσεις το flexure στον εξοπλισμό σου.

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Δημοσιεύτηκε

Χα Χα! είδες......Ο Μ51 μάλλον είναι εύκολος στόχος με γρήγορα αποτελέσματα για αρχάριους σαν εμένα. Εντωμεταξύ είναι στο ζενιθ την κατάλληλη εποχή. Περιμένεις όλο το χειμώνα και όταν ανόιγει ο καιρός τσάκ! πέφτεις πάνω στο Μ51.

Σίγουρα θέλω δουλειά αλλα πιστεψέ με η χαρά που πείρα μόνο και μόνο που έκανα οδήγηση δεν λέγεται φίλε. Την επόμενη θα κάνω λήψη με την EOS 1200D , NEBULOCYTY Που κάνει και εστίαση και πολική με το PHD 2 (οδηγίες scaff). Πάντος αν δεν ήθελε τόση δουλειά θα ήταν και βαρετό νομίζω. [-o<

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Δημοσιεύτηκε
καλή αρχή.

 

1) ο στόχος καλό είναι να είναι κεντραρισμένος στο κάδρο. Άμα έχεις καλή πολική, ρύθμιση γραναζιών, ζύγισμα και σωστές συντεταγμένες στα προγράμματα δεν θα έχεις θέμα στο goto και δεν χρειάζεται να ελέγχεις από τον ερευνητή. Κατά το καδράρισμα τραβα μια φωτό πχ. 10 δευτερολέπτων να δεις που είναι στόχος και κέντραρε τον (για αμυδροτερους στόχους θες γυρω στα 30 δευτερόλεπτα)

2) Στην επεξεργασία έχεις κάψει το μαύρο (black clipping) το υπόβαθρο του ουρανού δεν είναι κατράμι μαύρο, κατά την επεξεργασία, στο ιστόγραμμα, να αφήνεις ένα κενό στην αριστερή μεριά του.

3) η οδήγηση θα βελτιωθεί αν προσέξεις το 1) και μειώσεις το flexure στον εξοπλισμό σου.

 

Καλησπερα και απο εμενα.Επειδη και εγω τωρα αρχιζω σε dso φωτογραφιση,και ο m51 ειναι ενας απο τους αγαπημενους στοχους....

Τι ακριβως ειναι το flexure?γτ και εγω παιδευομαι με την οδηγηση.Ενω κανω καλη πολικη ευθυγραμμιση εχω καποια κουνηματα απειροελαχιστα(ισως φταιει κ ο αερας) που χαλανε ολη την ποιοτητα και τη προσπαθεια...

Celestron C11 280/2800 - Skywatcher Black Diamond 200/1000 dsf

Skywatcher neq6 pro go-to

Asi 224mc

Guiding 9*50 celestron finder

Televue Powermate 2.5x

Nikon D7200 - Canon 600d mod

Δημοσιεύτηκε
καλή αρχή.

 

1) ο στόχος καλό είναι να είναι κεντραρισμένος στο κάδρο. Άμα έχεις καλή πολική, ρύθμιση γραναζιών, ζύγισμα και σωστές συντεταγμένες στα προγράμματα δεν θα έχεις θέμα στο goto και δεν χρειάζεται να ελέγχεις από τον ερευνητή. Κατά το καδράρισμα τραβα μια φωτό πχ. 10 δευτερολέπτων να δεις που είναι στόχος και κέντραρε τον (για αμυδροτερους στόχους θες γυρω στα 30 δευτερόλεπτα)

2) Στην επεξεργασία έχεις κάψει το μαύρο (black clipping) το υπόβαθρο του ουρανού δεν είναι κατράμι μαύρο, κατά την επεξεργασία, στο ιστόγραμμα, να αφήνεις ένα κενό στην αριστερή μεριά του.

3) η οδήγηση θα βελτιωθεί αν προσέξεις το 1) και μειώσεις το flexure στον εξοπλισμό σου.

 

Ακου τι έγινε με το κάδρο.....Όταν ξεκίνησα και έκαν pc direct είχα ξεχάσει στο ASCOM να βάλω sidereal και έτσι μου έφυγε λίγο. Ε η βιασύνη αυτά έχει. Ευχαριστώ πάντος θα τα λάβω όλα υποψην.

Κώστα με την διάβαση του Ερμή το έκανες αυτό με την πρωοπτική στο photoshop?

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Δημοσιεύτηκε

Τι ακριβως ειναι το flexure?

 

Με απλα λογια οταν το οδηγητικο δεν ειναι σταθερο σε σχεση με το φωτογραφικο.

Οταν γυρνας τη στηριξη σε καποια σημεια που το βαρος της καμερας παραδειγμα (αλλα και ολου του συστηματος πολλες φορες)σου τραβαει προς τα κατω το οδηγητικο.

Δημοσιεύτηκε
καλή αρχή.

 

1) ο στόχος καλό είναι να είναι κεντραρισμένος στο κάδρο. Άμα έχεις καλή πολική, ρύθμιση γραναζιών, ζύγισμα και σωστές συντεταγμένες στα προγράμματα δεν θα έχεις θέμα στο goto και δεν χρειάζεται να ελέγχεις από τον ερευνητή. Κατά το καδράρισμα τραβα μια φωτό πχ. 10 δευτερολέπτων να δεις που είναι στόχος και κέντραρε τον (για αμυδροτερους στόχους θες γυρω στα 30 δευτερόλεπτα)

2) Στην επεξεργασία έχεις κάψει το μαύρο (black clipping) το υπόβαθρο του ουρανού δεν είναι κατράμι μαύρο, κατά την επεξεργασία, στο ιστόγραμμα, να αφήνεις ένα κενό στην αριστερή μεριά του.

3) η οδήγηση θα βελτιωθεί αν προσέξεις το 1) και μειώσεις το flexure στον εξοπλισμό σου.

 

Καλησπερα και απο εμενα.Επειδη και εγω τωρα αρχιζω σε dso φωτογραφιση,και ο m51 ειναι ενας απο τους αγαπημενους στοχους....

Τι ακριβως ειναι το flexure?γτ και εγω παιδευομαι με την οδηγηση.Ενω κανω καλη πολικη ευθυγραμμιση εχω καποια κουνηματα απειροελαχιστα(ισως φταιει κ ο αερας) που χαλανε ολη την ποιοτητα και τη προσπαθεια...

 

Γειά χαρά. Flexure λέμε την σχετική μετακίνηση του ενός οπτικού σε σχέση με το άλλο συνήθως λόγο βαρύτητητας. Σε εμένα λογικά έχει γλιστρίσει η κάμερα μου τραβόντας των σωλήνα του focus λόγου βάρους της μηχανής 750 γραμμάρια και κακού φρένου ασφάλισης στο τηλεσκόπιο. ανεπαίσθητα η μηχανή γλίστρησε προς τα κάτω.

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν μετά την επεξεργασία που έγινε στην φωτογραφία με την βοήθεια του Παντελή (Magistar) η εικόνα σαφός αναβαθμίστηκε. DSS & PIXLSNSIGHT

960663407_51FINAL..thumb.jpg.e2cf63f0e41dab3c3748fa81e2e31572.jpg

Αυτό που παρατηρούμε δεν είναι η ίδια η φύση, αλλά το κομμάτι της φύσης που αποκαλύπτεται στη μέθοδο έρευνας που χρησιμοποιούμε.

Werner Heisenberg

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης