Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένας άλλος αγαπημένος δικτυακός προορισμός μου είναι το http://airliners.net

μιας και η πτήση ήταν η πρώτη μου αγάπη ...

 

Αυτή η φωτογραφία http://www.airliners.net/open.file?id=0989950&size=L συνδυάζει και τα δύο !!

 

Πόσο όμως πραγματική μπορεί να είναι ?

 

Όλες οι φωτογραφίες του Steve Morris, βρίσκονται στο

http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Steve%20Morris

και ο εν λόγω κύριος μάλλον είναι και αυτός ... εραστής της ... Λενιώς ...

 

Και μιας και σας έβγαλα λίγο εκτός θέματος, δείτε

και μία συλλογή εκατοντάδων φωτογραφιών με τίτλο The Surrealism Of Flight.

 

Σε αρκετές από αυτές στα σχόλια του φωτογράφου, αναφέρεται

και ο εξοπλισμός που χρησιμοποίησε.

 

 

 

Εντάξει δεν θα το ξανακάνω ... Την άλλη φορά θα πηγαίνω στο κατάλληλο forum ...

--

Celestron C6N

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 66
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημήτρη εγώ με τα λίγα που ξέρω λέω ότι είναι Photoshop. Γιατί δεν μπορεί να είναι εστιασμένο και στα δύο αντικείμενα η φωτογραφική. Τα αέρια που φαίνονται να θολώνουν την εικόνα της Σελήνης είναι εφέ απλά. Παρόλα αυτά είναι όμως μια άρα πολύ καλή φωτογραφία.

 

Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο!!!

Ταρσούδης Γιώργος

Αλεξ/πολη

George Tarsoudis

Υπό κατασκευή / προσωρινό

http://lunarcaptures.wordpress.com/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πέρα από τη σωστή παρατήρηση του Γιώργου (Ταρσούδη) περί εστίασης σε δύο επίπεδα βάθους, υπάρχει και μιά "ύποπτη" αντανάκλαση στην μύτη μπροστά στην άτρακτο του αεροπλάνου (πιθανότατα 'ηλιακής' προέλευσης), η οποία με βάση τη φάση της σελήνης (σαν πανσέληνος) θα ήταν μάλλον αδύνατη, αφού το σκάφος θα ήταν στην σκιά της γής, πετώντας πάνω από μέρος που έχει προχωρημένα μεσάνυχτα... (το ίδιο ισχύει γενικά για το συνολικό φωτισμό του αεροπλάνου)

 

Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε, διότι δεν έχω τόση εμπειρία από φωτογραφία γενικά.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

1000% Photoshop.

Το αεροπλάνο θα 'πρεπε να φαίνεται μαύρο και όχι φωτεινό πορτοκαλί, λόγω της φωτεινότητας της σελήνης.

Τα αέρια του κινητήρα που είναι αριστερά, εμφανίζονται πίσω από την άτρακτο αντί να ξεκινούν από τον κινητήρα!!!

 

Βρήκα αυτές τις φωτό από διάβαση αεροπλάνων στον ηλιακό δίσκο κατά τη διάρκεια της διάβασης της Αφροδίτης:

http://science.nasa.gov/spaceweather/venustransit/08jun04k/palfray1.gif

http://www.vt-2004.org/photos/images/vt-photo-01-crst.jpg

http://www.vt-2004.org/photos/images/vt-photo-02-vapr.jpg

http://science.nasa.gov/spaceweather/venustransit/08jun04b/REGNIER1.jpg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Νομίζω οτι σαφώς φένεται οτι η ολη δουλειά με το αεροπλάνο είναι επεξεργασία του Photoshop.Πέρα απο το γεγονός οτι τα "αέρια" απο τους "κινιτήρες" είναι υπερβολικά,όπως είπε και ο Ηλίας αυτά του αριστερού κινιτήρα εμφανίζονται πίσω από την άτρακτο αντί να ξεκινούν από αυτόν :!: Φυσικά σύμφωνώ απόλυτα και με το σχόλιο του για το χρώμα του αεροπλάνου το οποίο είναι αδύνατον να είναι τόσο φωτεινό μπροστά απο την τόσο λαμπρή σελήνη :!:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οσον αφορα το χρωμα του αεροπλανου, ειναι εφικτο να ειναι πραγματικο ΑΝ ο ηλιος ειναι κοντα στον οριζοντα (δηλαδη μιλαμε για την δυση του ηλιου) και, σε συνδυασμο με πανσελληνο, το χρωμα της σεληνης εφοσον ανατελει περιπου την ιδια ωρα ειναι παλι σωστο.

 

ΑΛΛΑ ο τυπος την εχει πατησει επειδη ο προσανατολισμος της σεληνης δεν ειναι σωστος. Ποιο συγκεκριμενα, η Mare Crisium επρεπε να ηταν στον βορειο πολο του σεληνιακου δισκου και οχι ανατολικα οπως ειναι τωρα. Μαλιστα, με την Mare Crisium απευθειας ανατολικα μας οδηγει στο συμπερασμα οτι η σεληνη ειναι κοντα στον μεσημβρινο ... και δεν ειναι δυνατον να φωτιζεται το αεροσκαφος απο τον ηλιο με την ΠΑΝσεληνο στον μεσημβρινο!!!

 

Φυσικα υπαρχουν και αλλα προβληματακια που εχουν αναφερθει απο την παρεα και τα οποιο ο τυπος μπορει να προσπαθησει να τα καλυψει αλλα πιστευω οτι το διλημμα που περιγραφω να ειναι η "χαρηστικη βολη".

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

... ειναι εφικτο να ειναι πραγματικο ΑΝ ο ηλιος ειναι κοντα στον οριζοντα (δηλαδη μιλαμε για την δυση του ηλιου) και, σε συνδυασμο με πανσελληνο ...

 

Ευκλείδεια, είναι ποτέ δυνατό αυτό, σε φάση πανσελήνου ; :?:

Είναι αρκετή η διάθλαση του φωτός στην ατμόσφαιρά μας (μετατόπιση φαινόμενης θέσης) να στρεβλώσει τόσο την αντίθεση, ώστε να γίνεται αυτό που λές; :-k :?:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΥΓ. Οι σκιες κατω απο τα φτερα του αεροσκαφους μας οδηγουν στον συμπερασμα οτι ο ηλιος ειναι αναγκαστικα ψηλα και προς την κατευθυνση του παρατηρητη. Τοτε γιατι το καθετο φτερο του αεροσκαφους (προς τα πισω) ειναι σε σκια οταν ο ηλιος επρεπε να το εχει "αναψει" τοσο εντονα ωστε να υπηρχε εντονη αντανακλαση;

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

... μας οδηγουν στον συμπερασμα οτι ο ηλιος ειναι αναγκαστικα ψηλα και προς την κατευθυνση του παρατηρητη.

 

Νομίζω ότι ακριβώς αυτό αποκλείει την πανσέληνο. (τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ). :-k

Ωστόσο δεν τίθεται θέμα απόδειξης της πλαστότητας της φωτό, αλλά εντοπισμού των σκηνοθετικών λαθών. :mrgreen:

 

Άσκηση : Βρείτε τις γκάφες του ψευδοφωτογράφου ! :mrgreen:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

... ειναι εφικτο να ειναι πραγματικο ΑΝ ο ηλιος ειναι κοντα στον οριζοντα (δηλαδη μιλαμε για την δυση του ηλιου) και, σε συνδυασμο με πανσελληνο ...

Ευκλείδεια, είναι ποτέ δυνατό αυτό, σε φάση πανσελήνου ; :?:

Γιαννη,

 

Η ανατολη της πανσελληνου ειναι ΠΑΝΤΑ σε συνδυασμο με την δυση του ηλιου. Δηλαδη και το δυο πραγματοποιουνται περιπου ταυτοχρονα.

 

Πολλες φορες εχω παρατηρησει αεροπλανα σε μεγαλη μεγεθυνση οταν ο ηλιος δυει και οντως υπαρχει ο εντονος φωτισμος του αεροσκαφους οπως βλεπουμε στην φωτογραφια. Αλλα κατω απο αυτες τις συνθηκες, η πανσελληνος ΠΡΕΠΕΙ να ειναι κοντα στον οριζοντα εφοσον ανατελει και μαλιστα το χρωμα της πανσελληνου στη φωτογραφια ειναι σωστος ... αλλα η θεση της Mare Crisium τον καρφωνει επειδη ΠΟΤΕ η πανσελληνος οταν ανατελει εχει την Mare Crisium σε τετοια θεση. Μαλιστα, η θεση της Mare Crisium μας οδηγει στο μοναδικο συμπερασμα οτι η πανσελληνος ηταν κοντα στο μεσημβρινο.

 

Για να δεις τι ακριβως "παιζει" με το χρωμα της πανσελληνος και την τοποθεσια της Mare Crisium, ριξε μια ματια εδω: http://www.perseus.gr/Astro-Lunar-Scenes-Apo-Perigee-2005.htm .

 

Αν ο τυπος ειχε την Mare Crisium 90 μοιρες προς τα αριστερα (δηλαδη στον βορειο πολο του δισκου), τοτε τα πραγματα θα ηταν πολυ ποιο δυσκολα για αμεσο διλημμα.

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

... μας οδηγουν στον συμπερασμα οτι ο ηλιος ειναι αναγκαστικα ψηλα και προς την κατευθυνση του παρατηρητη.

 

Νομίζω ότι ακριβώς αυτό αποκλείει την πανσέληνο. (τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ). :-k

Σωστα!

 

Ωστόσο δεν τίθεται θέμα απόδειξης της πλαστότητας της φωτό, αλλά εντοπισμού των σκηνοθετικών λαθών. :mrgreen:

Τα σκηνοθετικα λαθη μας οδηγουν στην πλαστοτητα της φωτογραφιας. :wink:

 

Άσκηση : Βρείτε τις γκάφες του ψευδοφωτογράφου ! :mrgreen:

Πολυ ευκολο αν γνωριζουμε μερικα βασικα πραγματα για την πανσεληνο/ηλιο κτλ!!!

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Αντώνη

 

Αυτονόητα, συμφωνά με όλα όσα λές.

 

Θα προσπαθήσω ωστόσο, αφού όπως φαίνεται εμβαθύνουμε λίγο στη φωτό, να περιγράψω λίγο καλύτερα αυτά που προσπαθώ να εννοήσω.

 

Η γωνία φωτογραφικής λήψης του αεροπλάνου από τον λήπτη, παραπέμπει σε μία τάξη των 30 μοιρών περίπου πάνω από τον ορίζοντα. Αυτό θα εξηγήσω και πιό κάτω γιατί το λέω.

 

Ένας τρόπος να "ξεγελαστεί" κανείς από τη φαινόμενη γωνία λήψης, ένώ η πραγματική να είναι λιγώτερο από 5-6 μοίρες, είναι να είναι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο απ'όπου απογειώνεται το αεροπλάνο, να κάνει λήψη πλαγιομετωπικά, όταν αυτό θα περάσει μπροστά από τη σελήνη, η οποία θα βρίσκεται πολύ χαμηλά στον ορίζοντα (ανατολή). Σ'αυτή την περίπτωση, δεν γνωρίζω αν γίνεται, αλλά υποθέτω ότι στο πεδίο της φωτό και για το χρόνο έκθεσης που απαιτείται για σύλληψη αυτής της φωτεινότητας της σελήνης, θα έβγαινε το αεροπλάνο "θαμπά" σε πολλές διαδοχικές θέσεις της τροχιάς του, αλλά νομίζω ότι θα αποτυπωνώταν και κάποιο φωτεινό backgound από τον ακόμα αμυδρά γαλανό ουρανό, από την ανατολική ατμόσφαιρα που σε τέτοια έκθεση θα απέδιδε το λίγο φως που διαχέεται από τον ήδη φαινόμενο ήλιο στον δυτικό ορίζοντα (επειδή φωτίζεται το αεροπλάνο). Αυτό ισχύει Αντώνη (περί ουρανού);

 

Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στη φωτογραφία, το σκοτεινό background, η ευκρίνεια του περιγράματος (της θέσης) και η οπτική γωνία του αεροπλάνου, περισσότερο με παραπέμπουν στο ότι η λήψη έγινε υπό γωνία τουλάχιστον 30 μοιρών από το έδαφος. Σ'αυτή την περίπτωση, αυτονόητα αποκλείω να φωτιζόταν ακόμα το αεροπλάνο, αφού ο ήλιος θα είχε βυθιστεί αντίστοιχα 30 μοίρες κάτω από το δυτικό ορίζοντα. (δηλ. περίπου 2 ώρες μετά τη δύση). Νομίζω ακόμα ότι θέση της mare crisum στη φωτό συμπίπτει με αυτή για 30 μοίρες. (Αντώνη pls confirm).

 

Τέλος, αν στρέψεις τη σελήνη όπως πρέπει ώστε να έρθει η mare crisium στη θέση που θα έπρεπε να είναι ώστε η λήψη να είναι γνήσια κατά το χρόνο ανατολής, τότε (αν έχω καταλάβει σωστά clockwise) το αεροσκάφος θα έπρεπε να έχει άνυσμα τέτοιο, που πιθανότατα αμέσως μετά τη φωτό θα επακολούθησε μια φαντασμαγορική συντριβή #-o και ο φωτογράφος θα τα είχε βάλει με τη μοίρα του ](*,) του επειδή αποθανάτισε λάθος στιγμή.

Αν πάλι πρέπει να στραφεί anticlockwise, τότε το αεραπλάνο θα είχε μια κλίση που, για όσους γνωρίζουν από πτήσεις, θα είχε πέσει σε απώλεια στήριξης (stall) και βέβαια, σε χαμηλό ύψος (μετά την απογείωση), η συνέχεια θα ήταν ανάλογη της πρώτης περίπτωσης. (Δημήτρη, η σειρά σου για επιβεβαίωση).

 

Τώρα, αν κάνω λάθος, :oops: παρακαλώ κατανοήστε με και συγχωρήστε με ως αδαή και, μετά βέβαια, από όλες αυτές τις ευγενικές σας εκδηλώσεις, ρίξτε μου όλοι μαζί και έναν κουβά παγάκια να συνέλθω :shock: και να το βουλώσω... :-#

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Να αναφέρω και το ότι το αεροσκάφος έχει φαιν. διάμετρο περίπου όσο η μισή σελήνη ή λίγο μεγαλύτερη (~16'), οπότε σίγουρα η λήψη θα πρέπει να έχει γίνει από απόσταση αρκετών χιλιομέτρων.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Και επιπλέον, η σελήνη δεν βρίσκεται στην πανσέληνο, αλλά περίπου δυο ημέρες αργότερα, οπότε σίγουρα ανέτειλε μετά την δύση του ήλιου.

Η υποθετική λήψη θα μπορούσε να έχει γίνει μετά την ανατολή του ήλιου, λίγο πριν τη δύση της σελήνης.

Για αυτή τη φωτό τι λέτε?

http://www.netaxs.com/~mhmyers/cdjpgs/planemoon.jpg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ένας τρόπος να "ξεγελαστεί" κανείς από τη φαινόμενη γωνία λήψης, ένώ η πραγματική να είναι λιγώτερο από 5-6 μοίρες, είναι να είναι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο απ'όπου απογειώνεται το αεροπλάνο, να κάνει λήψη πλαγιομετωπικά, ...

Αυτο η ιδεα μου περασε και εμενα (δηλαδη πλαγιομετωπικα) αλλα δεν εδωσα μεγαλη σημασια επειδη με βαση την σεληνη, απορριπτω τον φωτισμο του αεροπλανου ... και με βαση τον φωτισμο του αεροπλανου, απορριπτω την σεληνη (και Mare Imbrium).

 

... όταν αυτό θα περάσει μπροστά από τη σελήνη, η οποία θα βρίσκεται πολύ χαμηλά στον ορίζοντα (ανατολή). Σ'αυτή την περίπτωση, δεν γνωρίζω αν γίνεται,

Γινεται επειδη εγω παρολιγο να το πετυχω καποτε. Οπως εχω εκφρασει στον Ηλια Ηασιωτη προσωπικα, κινηγω μια τετοια φωτογραφια (αεροπλανο μπροστα απο την σεληνη/ηλιο) εδω και ΠΟΛΥ καιρο.

 

αλλά υποθέτω ότι στο πεδίο της φωτό και για το χρόνο έκθεσης που απαιτείται για σύλληψη αυτής της φωτεινότητας της σελήνης, θα έβγαινε το αεροπλάνο "θαμπά" σε πολλές διαδοχικές θέσεις της τροχιάς του, αλλά νομίζω ότι θα αποτυπωνώταν και κάποιο φωτεινό backgound από τον ακόμα αμυδρά γαλανό ουρανό, από την ανατολική ατμόσφαιρα που σε τέτοια έκθεση θα απέδιδε το λίγο φως που διαχέεται από τον ήδη φαινόμενο ήλιο στον δυτικό ορίζοντα (επειδή φωτίζεται το αεροπλάνο). Αυτό ισχύει Αντώνη (περί ουρανού);

Και εγω μελετησα τον ουρανο και μαλιστα εψαξα για αστρα (!). Οσον αφορα τον γαλαζιο ουρανο και πιθανο backgound, εχω και εγω παραδειγμα οπου ο ουρανος ειναι παρομοιος και χωρις κατι αλλο στο backgound: http://www.perseus.gr/Astro-Lunar-Scenes.htm - η δευτερη σειρα μαλιστα μας καταγραφει τις φοβερες αλλαγες στον ουρανο μεσα σε μονο πεντε-εξι λεπτα. Γι'αυτο δεν ασχοληθηκα παρα πολυ με τον ουρανο επειδη πιστευω να ειναι "εδαφος" χωρις καρπο (εκτος αν υπηρχε κανενα αστρο οπως εψαξα αρχικα).

 

Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στη φωτογραφία, το σκοτεινό background, η ευκρίνεια του περιγράματος (της θέσης) και η οπτική γωνία του αεροπλάνου, περισσότερο με παραπέμπουν στο ότι η λήψη έγινε υπό γωνία τουλάχιστον 30 μοιρών από το έδαφος.

Το συμπερασμα σου ειναι ιδιαιτερα πιθανον με βαση τη σεληνη. Στον προηγουμενο συνδεσμο που σου εστειλα (απογειο, περιγειο), η σεληνη ειναι μονο σε κλιση 22 μοιρων με παροιμοιο χρωμα και παροιμοια θεση (πχ Mare Crisium).

 

Σ'αυτή την περίπτωση, αυτονόητα αποκλείω να φωτιζόταν ακόμα το αεροπλάνο, αφού ο ήλιος θα είχε βυθιστεί αντίστοιχα 30 μοίρες κάτω από το δυτικό ορίζοντα. (δηλ. περίπου 2 ώρες μετά τη δύση). Νομίζω ακόμα ότι θέση της mare crisum στη φωτό συμπίπτει με αυτή για 30 μοίρες. (Αντώνη pls confirm).

Συμφωνω και στα δυο σημεια.

 

Τέλος, αν στρέψεις τη σελήνη όπως πρέπει ώστε να έρθει η mare crisium στη θέση που θα έπρεπε να είναι ώστε η λήψη να είναι γνήσια κατά το χρόνο ανατολής, τότε (αν έχω καταλάβει σωστά clockwise) ...

... anti-clockwise (90 μοιρες προς τα πανω-αριστερα) .... παλι σε αναφερω στον συνδεσμο ποιο πανω οπου θα βρεις τη Mare Crisium στον "βορειο πολο".

 

... το αεροσκάφος θα έπρεπε να έχει άνυσμα τέτοιο, που πιθανότατα αμέσως μετά τη φωτό θα επακολούθησε μια φαντασμαγορική συντριβή #-o και ο φωτογράφος θα τα είχε βάλει με τη μοίρα του ](*,) του επειδή αποθανάτισε λάθος στιγμή.

Αν πάλι πρέπει να στραφεί anticlockwise, τότε το αεραπλάνο θα είχε μια κλίση που, για όσους γνωρίζουν από πτήσεις, θα είχε πέσει σε απώλεια στήριξης (stall) και βέβαια, σε χαμηλό ύψος (μετά την απογείωση), η συνέχεια θα ήταν ανάλογη της πρώτης περίπτωσης. (Δημήτρη, η σειρά σου για επιβεβαίωση).

Αυτες ειναι λεπτομεριες που δεν γνωριζω .... ελα Δημητρη, σειρα σου.

 

Τώρα, αν κάνω λάθος, :oops: παρακαλώ κατανοήστε με και συγχωρήστε με ως αδαή και, μετά βέβαια, από όλες αυτές τις ευγενικές σας εκδηλώσεις, ρίξτε μου όλοι μαζί και έναν κουβά παγάκια να συνέλθω :shock: και να το βουλώσω... :-#

Απλα ειναι μια συζητηση και ανταλλαγη αποψεων ...

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

...κινηγω μια τετοια φωτογραφια (αεροπλανο μπροστα απο την σεληνη/ηλιο)...

 

Τώρα που το συζητάμε, νομίζω πως έχει πάρει το μάτι μου μια φωτογραφία αναρτημένη στον αριστερά από την είσοδο τοίχο (δυτικό) στην μεγάλη (κυκλική) αίθουσα του αστεροσκοπείου Πεντέλης, με αεροπλάνο εν πτήσει μπροστά από τον ήλιο χαμηλά λίγο πριν τη δύση και συγχρόνως "μερική εκλειψή" του, προφανώς ληφθείσα κοντά σε αεροδρόμιο.

[Μπορεί να ήταν και μπροστά στη σελήνη, πάλι με μερική έκλειψη, δεν είμαι σίγουρος]

 

Θα το επιβεβαιώσω...σύντομα ! :wink:

Πάντως θυμάμαι ότι μου φάνηκε πολύ φυσική - αυθεντική (σχετικά θαμπό αεροπλάνο και μόνο σκουρόχρωμη σκιά)

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Και επιπλέον, η σελήνη δεν βρίσκεται στην πανσέληνο, αλλά περίπου δυο ημέρες αργότερα, οπότε σίγουρα ανέτειλε μετά την δύση του ήλιου.

Εχω φωτογραφιες απο την σεληνη σε 15 και 16 ημερων ... http://www.perseus.gr/Astro-Lunar-Cycle-D15.htm και http://www.perseus.gr/Astro-Lunar-Cycle-D16.htm ... με την δευτερη, υπαρχει μια ελαχιστη παραμορφωση του σεληνιακου δισκου (δηλαδη ελαχιστο οβαλ).

 

Εγω υπολογιζω την πανσελληνο στην συγκεκριμενη φωτογραφια να ειναι ειτε 15 η 16 ημερων (και ποιο πιθανο το δευτερο) με βαση την Mare Crisium και το ορατο "εδαφος" στα ανατοληκα της.

 

Η υποθετική λήψη θα μπορούσε να έχει γίνει μετά την ανατολή του ήλιου, λίγο πριν τη δύση της σελήνης.

Εδω διαφωνω επειδη η Mare Crisium θα επρεπε να ηταν 90 μοιρες προς τα κατω (clockwise) και στον "νοτιο πολο".

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

...κινηγω μια τετοια φωτογραφια (αεροπλανο μπροστα απο την σεληνη/ηλιο)...

 

Τώρα που το συζητάμε, νομίζω πως έχει πάρει το μάτι μου μια φωτογραφία αναρτημένη στον αριστερά από την είσοδο τοίχο (δυτικό) στην μεγάλη (κυκλική) αίθουσα του αστεροσκοπείου Πεντέλης, με αεροπλάνο εν πτήσει μπροστά από τον ήλιο χαμηλά λίγο πριν τη δύση και συγχρόνως "μερική εκλειψή" του, προφανός ληφθείσα κοντά σε αεροδρόμιο.

[Μπορεί να ήταν και μπροστά στη σελήνη, πάλι με μερική έκλειψη, δεν είμαι σίγουρος]

Η φωτογραφια ειναι του Λουκα Χαψη οταν μια μερικη εκλειψη ηλιου ηταν σε εξελιξη. Αν δεν κανω λαθος, ειναι τραβηγμενη απο τον χωρο του αστεροσκοπιου.

 

Εδω και περιπου τρια χρονια εχω προσεγγυση το θεμα ποιο "επιστημονικα" οπου προσπαθω να μαθω τους αεροδιαδρομους γυρω στην περιοχη μου σε συνδυασμο με τις ωρες πτησεων ωστε να βρω ποιες μερες εχουν την καλυτερη πιθανοτητα για θετικο αποτελεσμα αλλα .... τριχες! :oops: :oops: :oops:

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εδω και περιπου τρια χρονια εχω προσεγγυση το θεμα ποιο "επιστημονικα" οπου προσπαθω να μαθω τους αεροδιαδρομους γυρω στην περιοχη μου σε συνδυασμο με τις ωρες πτησεων ωστε να βρω ποιες μερες εχουν την καλυτερη πιθανοτητα για θετικο αποτελεσμα αλλα .... τριχες! :oops: :oops: :oops:

 

Αγαπητέ φίλε Αντώνη

 

Αντιπροτείνω ...υπομονή, όντας εκ προοιμίου βέβαιος ότι θα τα καταφέρεις :!:

 

Υπενθυμίζω : The success of most things depends upon knowing how long it will take to succeed. (Baron de Montesquieu)

 

Επιπλέον ευχαριστώ για τις αναλυτικές εξηγήσεις. :)

 

Γιάννης Δ.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αντιπροτείνω ...υπομονή, όντας εκ προοιμίου βέβαιος ότι θα τα καταφέρεις :!:

Εχεις τον λογο μου οτι ειναι θεμα χρονου και υπομονης! Πολλες φορες "παρολιγο" να το πετυχω αλλα τελικα μολις αστοχευσε την σεληνη/ηλιο το αεροπλανο.

 

Η πλακα ειναι οτι θα το πετυχω σε βραδια που ο στοχος μου θα ειναι κατι αλλο. :lol:

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΥΓ. Τωρα βλεπεις τι κανω καθε καλοκαιρι με πανσελληνο μεχρι τρεις και τεσσερις το πρωι. :oops: #-o

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Η πλακα ειναι οτι θα το πετυχω σε βραδια που ο στοχος μου θα ειναι κατι αλλο. :lol:

 

Αγαπητέ Αντώνη, εντάξει η επιστήμη απαιτεί θυσίες, αλλά μέχρι ένα όριο ! =;

Σε τέτοια περίπτωση, προηγείται το ... άλλο ! =D> =D> =D>

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αντώνη, συμφωνώ για όσα έγραψες περί Mare Crisium, απλά απέρριψα την περίπτωση του απογεύματος λόγω της φάσης. Επιπλέον δεν ξέρουμε την πραγματική θέση του ορίζοντα.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αντώνη, Γιάννη, Ηλία

 

Οι προσεγγίσεις σας και οι παρατηρήσεις σας με αφήνουν άναυδο ...

 

Δεν περίμενα μια τόσο λεπτομερή εξέταση !!

 

Δεν έχω αφιερώσει κάποιο χρόνο για να έχω μια γνώμη,

αλλά αν πιστέψουμε τον Steve Morris, σχετικά με το

πότε τραβήχτηκε λέει:

 

Πρόκειται για ένα Βοεινγ 757 της εταιρείας Astraeus, με αριθμό

νηολογίου G-OAVB και serial number (the Βoeing μάλλον) cn 24289/209,

το οποίο "(is) Catching the first rays of the rising sun" !!

 

Άρα πρόκειται για λίγο μετά την ανατολή του ήλιου, στο αεροδρόμιο

Gatwick του Λονδίνου, στις 17 Δεκεμβρίου 2005.

Το Starry Night δίνει για τις 7:25 το πρωϊ την εικόνα που επισυνάπτω

και η οποία είναι ολόιδια με αυτή που έχει

φωτογραφήσει το τυπάκος ... (σελήνη 16.30 ημερών).

 

Οπότε δεν μένει παρά να μάθουμε αν το G-OAVB όντως απογειώθηκε

τότε από το Gatwick.

 

Αυτό και πάλι όμως ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν έκανε Photoshoping ...

 

Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί του και θα σας

πώ νεώτερα, αν υπάρξουν ...

 

 

ps: Και μετά έλεγα ότι την έστειλα σε ... λάθος forum ... O:)

moon-at-gatwick-17-12-2005.thumb.jpg.a3aa7008958152f2728ed1d5060ce911.jpg

--

Celestron C6N

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης