Aggelos Kechagias Δημοσιεύτηκε 9 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 9 ώρες πριν Κανένα θέμα απλά δεν θα υπάρχουν παροχές καθώς επίσημα ξεκινούν όλα από την Παρασκευή. Εμείς θα βρισκόμαστε εκεί απο Δευτέρα για να κάνουμε εργασίες. Μην ξεχάσετε να κάνετε την εγγραφή σας στο www.astroexormisi.gr http://pegasusastro.com/
nkalomiris Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν 3 hours ago, Aggelos Kechagias said: Κανένα θέμα απλά δεν θα υπάρχουν παροχές καθώς επίσημα ξεκινούν όλα από την Παρασκευή. Εμείς θα βρισκόμαστε εκεί απο Δευτέρα για να κάνουμε εργασίες. Μην ξεχάσετε να κάνετε την εγγραφή σας στο www.astroexormisi.gr Έχω κάνει εγγραφή και ανυπομονώ πώς και πώς. Η πρώτη μου πανελλήνια ήταν πέρυσι στο Δρυμώνα και άκουγα πολύ καλά σχόλια για τον Πάρνωνα. 🤘😎
PetrosM Δημοσιεύτηκε 4 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 4 ώρες πριν Καλησπέρα σας, πρόκειται να επισκεφτούμε την εξόρμηση με την οικογένειά μου.Εχω τηλεσκόπια αλλά δυστυχώς λόγω χώρου δεν θα μπορέσω να φέρω.Θα υπάρχουν διαθέσιμα τηλεσκόπια για παρατήρηση για όσους δεν έχουν;Με ενδιαφέρει κυρίως για το παιδί .Ευχαριστώ .
Aggelos Kechagias Δημοσιεύτηκε 3 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 3 ώρες πριν Ναι φυσικά, θα έχουμε διαθέσιμα για το κοινό. http://pegasusastro.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα