mad Δημοσιεύτηκε χθες στις 11:29 AM Δημοσιεύτηκε χθες στις 11:29 AM Και εγώ από Πέμπτη λέω να κατέβω.
Aggelos Kechagias Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν Κανένα θέμα απλά δεν θα υπάρχουν παροχές καθώς επίσημα ξεκινούν όλα από την Παρασκευή. Εμείς θα βρισκόμαστε εκεί απο Δευτέρα για να κάνουμε εργασίες. Μην ξεχάσετε να κάνετε την εγγραφή σας στο www.astroexormisi.gr http://pegasusastro.com/
nkalomiris Δημοσιεύτηκε 18 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 18 ώρες πριν 3 hours ago, Aggelos Kechagias said: Κανένα θέμα απλά δεν θα υπάρχουν παροχές καθώς επίσημα ξεκινούν όλα από την Παρασκευή. Εμείς θα βρισκόμαστε εκεί απο Δευτέρα για να κάνουμε εργασίες. Μην ξεχάσετε να κάνετε την εγγραφή σας στο www.astroexormisi.gr Έχω κάνει εγγραφή και ανυπομονώ πώς και πώς. Η πρώτη μου πανελλήνια ήταν πέρυσι στο Δρυμώνα και άκουγα πολύ καλά σχόλια για τον Πάρνωνα. 🤘😎
PetrosM Δημοσιεύτηκε 17 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 17 ώρες πριν Καλησπέρα σας, πρόκειται να επισκεφτούμε την εξόρμηση με την οικογένειά μου.Εχω τηλεσκόπια αλλά δυστυχώς λόγω χώρου δεν θα μπορέσω να φέρω.Θα υπάρχουν διαθέσιμα τηλεσκόπια για παρατήρηση για όσους δεν έχουν;Με ενδιαφέρει κυρίως για το παιδί .Ευχαριστώ .
Aggelos Kechagias Δημοσιεύτηκε 16 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 16 ώρες πριν Ναι φυσικά, θα έχουμε διαθέσιμα για το κοινό. http://pegasusastro.com/
Aggelos Kechagias Δημοσιεύτηκε 4 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 4 ώρες πριν Σημαντική ενημέρωση σχετικά με τη χρήση Power Stations στην εξόρμηση Αγαπητοί φίλοι, Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή όλων σχετικά με τη χρήση φορητών σταθμών ενέργειας / power stations κατά τη διάρκεια της Πανελλήνιας Εξόρμησης. Η γεννήτρια που θα λειτουργεί τις βραδινές ώρες προορίζεται αποκλειστικά για την τροφοδοσία αστρονομικού εξοπλισμού κατά την παρατήρηση και την αστροφωτογράφιση, όπως βάσεις τηλεσκοπίων, κάμερες, υπολογιστές, dew heaters και συναφή χαμηλής κατανάλωσης φορτία. Τα power stations, όταν φορτίζονται από 220V, μπορούν να τραβήξουν πολύ μεγάλη ισχύ. Αν συνδεθούν πολλά ταυτόχρονα στη γεννήτρια, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος υπερφόρτωσης, με αποτέλεσμα να πέσει η γεννήτρια και να μείνει χωρίς ρεύμα ο εξοπλισμός των συμμετεχόντων. Για τον λόγο αυτό, παρακαλούμε θερμά: Να μη φορτίζονται power stations από τη γεννήτρια κατά τις βραδινές ώρες λειτουργίας της. Όσοι σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε power station, παρακαλούμε να φροντίσετε για την ανεξάρτητη φόρτισή του κατά τη διάρκεια της ημέρας, ιδανικά με φορητά φωτοβολταϊκά πάνελ ή με πλήρη φόρτιση πριν την άφιξή σας στον χώρο. Η σωστή διαχείριση της διαθέσιμης ισχύος είναι απαραίτητη ώστε να μπορέσουν όλοι οι αστρονόμοι να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τον εξοπλισμό τους κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και τη συνεργασία. Με εκτίμηση, Άγγελος Κεχαγιάς Γραμματέας ΑΕΣ «ΔΙΟΣ ΚΟΥΡΟΙ» 2 http://pegasusastro.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα