akmakas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Γεια σας παιδιά...Είμαι έτοιμος για μια αγορά ενός τηλεσκοπίου και σαν πρώτη εικόνα έμεινα στο D130/F900MM EQ2 της Sky Watcher Κοστίζει 335 Ε.Είμαι αρχάριος στον χώρο αλλά πολύ ορεξάτος..μπορεί κάποιος να μου πει αν το μοντέλο αξίζει τα λεφτά του και αν είναι καλό?Το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά του υπάρχουν εδώ. http://www.papasotiriou.gr/product.games.asp?pfid=579638&prid=268056 Επίσης για την ώρα θέλω να μπορώ να παρατηρώ τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος δηλαδή να φαίνονται με κάποια μικρή λεπτομέρεια και όχι απλά σαν άστρα π.χ Να μπορώ να δω τους δακτυλίους του Κρόνου η αμυδρά την κηλίδα του Δία..(Υποτίθεται πάντα σε καλές συνθήκες χωρίς έντονη φωτορύπανση κλπ) Συγχωρέστε με αλλά τώρα ξεκινάω και χρειάζομαι βοήθεια Ευχαριστώ προκαταβολικά www.retrovisions.grwww.retrosystem.gr
DeepBlue Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Φιλε μου ριξε μια ματια σ αυτο http://www.aktistar.gr/skywatcher/sk150.htm Νομιζω οτι σ αυτη την τιμη, ειναι καλυτερο ..εαν βεβαια επιμενεις στην ισημερινη.. αλλιως θα προτεινα ενα dobsonian! http://www.astronomy.gr/detail.cfm?ID=657 http://www.aktistar.gr/GSO/GSO%20Dob8.htm Aut dosce, aut disce, aut discede(Ή δίδαξε, ή μάθε, ή φύγε...)
Efstathios Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22, 2007 Ναί, και το 130 και το 150 είναι καλά τηλεσκόπια. Και άν σε ενδιαφέρει και η αστροφωτογραφία τότε είναι μία καλή επιλογή. Οι πλανήτες φαίνονται κανονικά. Όχι όπως σε κάποιες φωτογραφίες βέβαια. Ανάλογα με την μεγένθυση που χρησιμοποιείς, δηλαδή το προσοφθάλμιο ή σε συνδοιασμό και με barlow. Στο Κρόνο ακόμη και με ένα προσοφθάλμιο που δίνει χαμηλή μεγένθυση βλέπεις τους δακτύλιους, ενώ στον Δία με μία καλή μεγένθυση βλέπεις αμυδρά και τις ζώνες του με ένα καφετί χρώμα. Έ, στη Σελήνη τα βλέπεις όλα. Με μία καλή μεγένθυση είναι σαν είσαι σε χαμήλη πτήση γύρω της. starrynights.blog