Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε
Για δείτε τι γίνεται και στην Δανία, γενικότερα στο θέμα

"εκπαίδευση" :

 

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=86575&ct=2

 

 

Πραγματικά φαίνεται πολύ καλό και δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να κάνουν αυτά που θέλουν....Αλλά με το θέμα της βαθμολογίας είναι κάπως διφορούμενα τα πράγματα..Με την αξιολόγηση των μαθητών με βάση την βαθμολογία τους υπάρχει ένα είδος αξιοκρατίας νομίζω...ή απλά έτσι φαίνεται.....

Ο άνθρωπος προέρχεται από την αστερόσκονη των αστεριών και από την ανθρώπινη αστερόσκονη μπορεί να γεννηθούν νέα αστέρια....!!!!-(Μάνος Δανέζης)

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Δημοσιεύτηκε
Για δείτε τι γίνεται και στην Δανία, γενικότερα στο θέμα

"εκπαίδευση" :

 

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=86575&ct=2

 

 

Πραγματικά φαίνεται πολύ καλό και δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να κάνουν αυτά που θέλουν....Αλλά με το θέμα της βαθμολογίας είναι κάπως διφορούμενα τα πράγματα..Με την αξιολόγηση των μαθητών με βάση την βαθμολογία τους υπάρχει ένα είδος αξιοκρατίας νομίζω...ή απλά έτσι φαίνεται.....

 

Έτσι φαίνεται :).

δS>=0 (c.s.)
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :D

Εν κατακλείδη μπορούμε να πούμε μόνο ότι οκ, δεν έχουμε την καλλύτερη εκπαίδευση στον κόσμο, πάντος έχουμε μια στοιχειώδη εκπαίδευση καλύτερη από αρκετές χώρες έστω κι μη ανεπτυγμένες. Πρέπει λοιπών να είμαστε αισιόδοξοι κι μόνο το γεγονός ότι ζητάμε παραπάνω να ξέρουμε ότι είναι κάτι θετικό ,ότι έχουμε μάθει να διεκδηκούμε.

Γενικώς να προσπαθούμε για το καλύτερο κι να είμαστε συγχρώνος ικανοποιημένοι γι'αυτό που έχουμε.

Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοί

από εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.

S.P. Langley

Δημοσιεύτηκε
Δεν στηρίζει τα σχολεία και δεν προσφέρει σε κατάλληλο πλαίσιο τα απαιτούμενα που χρειάζονται για να τα προωθήσει έπειτα το σχολείο..Είναι πολύ δύσκολο στις μέρες μας να υπάρξει μια τέτοια αλλαγή...Είσαι πολύ τυχερός που το σχολείο σου έχει βιβλιοθήκη(όπως εμείς είχαμε..) αλλά υπάρχουν σχολεία που δεν πληρούν τις κατάλληλες συνθήκες υποδομής κτλ...και βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση...

 

Θα μείνω σε αυτή την φράση...Μπορεί σε υποδομή να μην έχουμε ''σημαντικά'' προβλήματα...Αλλά υπάρχουν σημαντικότερα...παγκοσμίως η αστρονομία στα σχολεία της Ελλάδας έχει το χαμηλότερο επίπεδο από άλλες πολλές ''υποανάπτυκτες'' χώρες όπως ινδονησία, ινδία, ιράν κ.α..Το μόνο που θα αναφέρω και χαρακτηρίζει αυτή την ντροπιαστική εικόνα και την πλήρη αδιαφορία του κράτους που με εξοργίζει απίστευτα είναι ότι η Ολυμπιάδα διοργανώνεται εξ' ολοκλήρου από την Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος Βόλου καθώς και ο διαγωνισμός παρά τα ''μικρά'' έσοδα της..Το μόνο που πληρώνει το κράτος είναι τα εισιτήρια της αποστολής (και αυτά από την τσέπη μας τα βάλαμε πρώτα... ](*,) ), ενώ σε άλλες χώρες όπως η Ινδία για την προετοιμασία των παιδιών ξοδεύτηκαν από το κράτος πάνω από 50,000 ευρώ κανόντας μαθήματα για ένα μήνα και στην ινδονησία για έξι μήνες με έξοδα πάλι του κράτους, ενώ στην Ελλάδα μόνο 5 μέρες και αυτές από την Εταιρεία.. ](*,) ](*,).Και είναι πολύ σημαντικό ότι πέρα από αυτές τις συνθήκες που επικρατούν και στις 2 ολυμπιάδες καταφέραμε τόσα πολλά όπως και η Εταιρεία.. =D> Αλλά και πέρα από την Ολυμπιάδα ο τρόπος που διδάσκεται η Αστρονομία στα σχολεία άλλων χωρών δεν συγκρίνεται με τον δικό μας..Στην πολωνία για παράδειγμα η αστρονομία διδάσκεται μάζι με την φυσική καθώς κάνουν επισκέψεις σε τηλεσκόπια και ραδιοτηλεσκόπια της χώρας..Ειλικρίνα θεώρω καλύτερο να μην είχαμε καλή υποδομή στο σχολείο μου αλλά το μάθημα της Αστρονομίας καθώς και άλλων βασικών μαθημάτων να γινόταν κατά αυτό τον τρόπο όπως σε άλλες χώρες ... [-o< Και ας μην κολλάμε στο έαν το φεγγάρι το είπε ένας καθηγητής πλανήτης ή έχει παλαιωμένες αντιλήψεις..Είναι σοβάρα αλλά όχι τόσο όσο ή έλλειψη βασικών κονδυλίων σε σχολεία και συλλόγους για την σωστή διδασκαλία βασικών μαθημάτων καθώς διαγωνισμών και ολυμπιάδων.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσιεύτηκε
... ... Είναι σοβάρα αλλά όχι τόσο όσο ή έλλειψη βασικών κονδυλίων σε σχολεία και συλλόγους για την σωστή διδασκαλία βασικών μαθημάτων καθώς διαγωνισμών και ολυμπιάδων.

Το κακό δεν είναι το ότι δεν δίνονται κονδύλια, εντάξη είναι κι αυτό, αλλά απ'ότι έχω καταλάβει το τεράστιο πλήγμα για τη χώρα μας είναι η νοοτροπία μας ... π.χ. ότι κι να δωθούν κονδύλια μπορεί να μην φτάσουν ποτέ στον προορισμό τους άλλα να πάνε κάπου που δεν θέλω να σχολιάσω... Δεν καταλαβαίνω γιατί επιβραδύνεται τόσο πολύ η εκσυγχρόνηση μας... Μάλλον νομίζουμε ότι στις άλλες χώρες που τηρούνται οι νόμοι είναι βλάκες κι εμείς οι αυθαίρετοι ήμαστε έξυπνοι... Δυτστηχώς ισχύει το αντίθετο... Τι να πει κανείς ... [-X

Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοί

από εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.

S.P. Langley

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης