GiannisM Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1, 2007 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1, 2007 Καλησπερίζω όλους, Όπως και άλλοι έτσι και εγώ μετά την φοβερή βραδιά (αν και δεν έμεινα πολύ λόγο του αισθήματος, που κρύωνε κτλ) στο Λυκαβηττό και αφού έπρηξα τον "Παναγιώτη", ο μόνος που γνώρισα από την παρέα, πήρα το πρώτο μου Τηλεσκόπιο. Ο Παναγιώτης από το Astronomy.gr (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση) αλλά και ο Άρης με βοήθησαν τόσο στο ποιο τηλεσκόπιο θα έπρεπε να διαλέξω με βάση αυτά που θα ήθελα να κανω βλ. αστροφωτογράφιση (ασχέτως αν εγώ πήρα άλλο) αλλά και στο πως θα πρέπει να το ρυθμίσω κτλ. Το configuration τελικά είναι :HEQ5, SkyWatcher 200/1000, TeleVue BARLOW 2x, T-Ring για Nikon, τσάντες μεταφοράς κτλ. Θα ήθελα τη γνώμη σας για την αγορά μου. Σήμερα λοιπόν έβαλα επιτέλους το μάτι μου στο τηλεσκόπιο, γιατί από την ημέρα που το πήρα, δεν άνοιξε ο ουρανός από τα σύννεφα. Η γρουσουζιά του πρωτάρη με χτύπησε αλύπητα. Παρότι είμαι εντελώς άσχετος με το αντικείμενο, κατάφερα να δω με την πρώτη τον ΑΡΗ και μάλιστα από το μπαλκόνι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και ελπίζω να συνεχίσω να είμαι, και περιμένω ανυπόμονα να φύγω σύντομα εκτός Αθήνας, για να απολαύσω το απόκτημά μου. Υπάρχει κάποιο σημείο στο Site, όπου αναφέρονται οι συγκεντρώσεις σας? Συν τοις άλλοις πείτε μου αν δέχεστε τον καθένα στην παρέα σας.Συγχαρητήρια σε όσους αντιπροσωπεύουν και συνθέτουν το ASTROVOX και ευχαριστώ που τόσο απλόχερα μοιράζονται τις γνώσεις τους, αλλά και τις πολύτιμες συμβουλές τους. Ελπίζω να μην έγινα κουραστικός. Καλή συνέχεια σε όλους και ανταποδίδω την ευχή να έχουμε σκοτεινούς και καθαρούς ουρανούς.