JLPicard Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7, 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7, 2008 Καλησπέρα, Παρακολουθώ καιρό τις συζητήσεις στο φόρουμ και επειδή σκοπέυω να αγοράσω τηλεσκόπιο θα το εκτιμούσα αν με συμβουλεύατε πως να ξεκινήσω την ενασχόληση με το αντικείμενο. Δεν είμαι τελείως αρχάριος. Έχω γενικές γνώσεις αστρονομίας.Για τηλεσκόπιο μπορώ να διαθέσω 1000-1500 ευρώ και μένω Αθήνα.Ποια καλό εισαγωγικό βιβλίο μπορώ να διαβάσω;Μήπως θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω με κυάλια; Ευχαριστώ προκαταβολικά! Υ.Γ. Έψαξα αλλα δεν βρήκα αλλα threads για αρχάριους