costas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2008 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2008 Καλησπέρα. Έχω ένα τηλεσκόπιο Celestron 8" f/5 Nευτώνιο σε στήριξη HEQ5, πρόσφατα πήρα και μια φωτογραφική μηχανή Olympus E-410 με σκοπό να προσπαθήσω να κάνω τα πρώτα βήματά μου στο χώρο της αστροφωτογράφησης. Επειδή όμως είμαι άσχετος, δεν ξέρω τί επιπλέον αξεσουάρ είναι απαραίτητα για την αστροφωτογράφηση.Για να βοηθήσω σκοπεύω να ξεκινήσω με απλή και εύκολη αστροφωτογράφηση ( σελήνη, πλανήτες startrails ) και όχι φωτογράφηση σε σκοτεινό ουρανό αφού το σημείο που θα στήσω το τηλεσκόπιο είναι στην ταράτσα του σπιτιού μου, που βρίσκεται μέσα σε μια αρκετά φωταγωγημένη επαρχιακή πόλη. Poets say science takes away from the beauty of the stars - mere globs of gas atoms. I too can see the stars on a desert night, and feel them. But do I see less or more? Richard P. Feynman
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2008 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2008 Γεια χαρα ! Καλυτερα για πλανητικη φωτογραφηση ειναι η χρηση μιας webcam . Για τη μηχανη σου χρειαζεσαι ενα T-ring για φωτογραφηση κυριας εστιας .Δηλαδη θα χρησιμοποιεις το τηλεσκοπιο ως τον φακο της μηχανης .Το T-ring συνδεει τη μηχανη με το τηλεσκοπιο . Μετα μπορεις να χρησιμοποιησεις κι αλλους ανταπτορες για να εχεις μεγαλυτερη μεγεθυνση . Χρειαζεσαι ενα Τ-ring για το συστημα 4/3 . http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=91168&highlight=#91168 Κοιτα κι εδω τη φωτογραφια του Γιωργου με το ιδιο μοντελο που εχεις κι εσυ . http://www.astrovox.gr/forum/album_comment.php?pic_id=7043 Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.