Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί η πρώτη φάση του 10ου πανελλήνιου μαθητικού διαγωνισμού αστρονομίας που διοργανώνει η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας.

 

Το μεγάλο βραβείο του διαγωνισμού είναι το ταξίδι στις εγκαταστάσεις της NASA στην Αμερική για 10ήμερη εκπαίδευση και το οποίο κερδίζει ο πρώτος μαθητής και η πρώτη μαθήτρια του διαγωνισμού. Επίσης, υπάρχουν χρηματικά βραβεία αλλά και αναμνηστικά βιβλία και δώρα για πολλούς ακόμα συμμετέχοντες που θα διακριθούν.

 

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν όλοι οι μαθητές των Λυκείων της χώρας. Για να συμμετάσχουν πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο λύκειό τους και να ενημερωθούν για τον τόπο της εξέτασης στην περιοχή τους από τα λύκειά τους ή την διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού τους.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
  • 1 μήνα αργότερα...
Δημοσιεύτηκε

Εγώ. Πώς τα βλέπεις τα πράγματα; Έχεις ξαναδώσει στο Διαγωνισμό ή στη β' φάση;

Αν το Ηλιακό Σύστημα είναι 900.000 φορές μεγαλύτερο από τη Γη, ο γαλαξίας μας 90.000.000 φορές μεγαλύτερος από το Ηλιακό Σύστημα και το Σύμπαν 300.000 φορές μεγαλύτερο από το γαλαξία μας, τότε ποιά η σημασία του ανθρώπου μέσα στο Σύμπαν;
Δημοσιεύτηκε

Εγώ ναι, στο «Φίλιππος» θα μείνω από την Παρασκευή, δεν βλέπω να γίνεται αλλιώς (είναι και ο διαγωνισμός Φυσικής την ίδια μέρα το πρωί). Στο σχολείο όσοι το έμαθαν χάρηκαν, αλλά επίσημη ενημέρωση προς το σχολείο είτε δεν υπήρχε, όπως συνήθως συμβαίνει σε διαγωνισμούς -πλην της Μαθηματικής Εταιρείας- είτε απλώς δεν ανακοινώθηκε το πρωί στο προαύλιο. Καλό διάβασμα σε όλους τους επιτυχόντες. Τα λέμε στο Βόλο!

Αν το Ηλιακό Σύστημα είναι 900.000 φορές μεγαλύτερο από τη Γη, ο γαλαξίας μας 90.000.000 φορές μεγαλύτερος από το Ηλιακό Σύστημα και το Σύμπαν 300.000 φορές μεγαλύτερο από το γαλαξία μας, τότε ποιά η σημασία του ανθρώπου μέσα στο Σύμπαν;
Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητήρια παιδιά για την επιτυχία σας! Και συγχαρητήρια στην Αστρονομική Εταιρεία του Βόλου που έχει αναλάβει αυτή τη σημαντική προσπάθεια!

 

Κώστας

Δημοσιεύτηκε
Συγχαρητήρια και από μένα παιδιά! Σας εύχομαι καλά αποτελέσματα και στη β' φάση.Πάντως θα πρέπει η αστρονομική ένωση να κάνει κάτι με το θέμα της διαμονής των παιδιών που δέν είναι απ΄το Βόλο.Έστω μια καλή τιμή σε κάποιο ξενοδοχείο
Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά στη διαμονή, στην επιστολή που μας έστειλαν ότι διακριθήκαμε γράφει ότι οι μαθητές που θα δώσουν θα φιλοξενηθούν στο ξενοδοχείο «Φίλιππος» σε τρίκλινα δωμάτια. Αν όμως έρθουν με γονείς και θέλουν να μείνουν μαζί τους, η μία κλίνη του δωματίου για το Σάββατο το βράδυ, όπως είπε το ξενοδοχείο, θ' αφαιρεθεί από την τιμή. Δεν ξέρω πόσο ενδιαφέρον έδειξε το Υπουργείο, αλλά πιστεύω ότι η οργάνωση εκ μέρους της Ε.Ε.Α.Δ. είναι εξαιρετική.

Αν το Ηλιακό Σύστημα είναι 900.000 φορές μεγαλύτερο από τη Γη, ο γαλαξίας μας 90.000.000 φορές μεγαλύτερος από το Ηλιακό Σύστημα και το Σύμπαν 300.000 φορές μεγαλύτερο από το γαλαξία μας, τότε ποιά η σημασία του ανθρώπου μέσα στο Σύμπαν;
Δημοσιεύτηκε

Θοδωρή,

 

Μην ξεχνάς ότι πολλά παιδιά που πήραν μέρος στην πρώτη φάση και πέρασαν στη δεύτερη(όχι μόνο φέτος αλλά και άλλες χρονιές-π.χ εγώ πριν απο 4 χρόνια-) μένουν αρκετά μακριά απ΄τον Βόλο (πχ Θράκη,Κρήτη) και οι οικονομικές διευκολύνσεις του τύπου ''3κλινο στην τιμή του 2κλινου'' δεν είναι αρκετές για να τους φέρουν στο Βόλο-ειδικά την εποχή που διεξάγεται η β΄φαση- στα μέσα της χρονιάς- που τα έξοδα για φροντιστήρια κλπ είναι ούκ ολίγα(Τα ξέρετε καλύτερα από μένα)

Το θέμα είναι ο διαγωνισμός να αποτελεί ερέθισμα,όχι μόνο για τούς επιτυχόντες της β΄φάσης αλλά για όλους τους διαγωνιζόμενους κ σίγουρα οι οικονομικές αδυναμίες που συζητάμε είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας....

Φυσικά η ΕΕΑΔ κάνει ότι καλύτερο μπορεί,είμαι σίγουρος γι΄αυτό. Κατα τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι ότι ο θεσμός δεν υποστηρίζεται όσο πρέπει απ΄το υπουργείο

Δημοσιεύτηκε

Κατα τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι ότι ο θεσμός δεν υποστηρίζεται όσο πρέπει απ΄το υπουργείο

 

Συμφωνώ απολύτως. Είναι αλήθεια ότι το Υπ.Ε.Π.Θ. (δείχνει να) αδιαφορεί για τη συμμετοχή μαθητών σε διαγωνισμούς σαν αυτόν, οι οποίοι βοηθούν στην εύρεση ατόμων που έχουν τη διάθεση και τις ικανότητες ν' ασχοληθούν με τις θετικές επιστήμες. Νομίζω ότι η χώρα μας τους χρειάζεται περισσότερο από τις Η.Π.Α. και άλλες χώρες, στις οποίες καταλήγουν ορισμένοι. Δηλαδή, αυτό που κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε να γίνεται είναι να δίδονται κίνητρα για συμμετοχή σε τέτοιους διαγωνισμούς είτε με οικονομικές διευκολύνσεις, όπως είπε ο φίλος Vegan, είτε με μόρια (και όχι μόνον με άνευ εξετάσεων εισαγωγή σε ορισμένα τμήματα Α.Ε.Ι. αυτών που παίρνουν διεθνή διάκριση) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως δίδονται στους αθλητές, οι οποίοι, πιστεύω, αφιερώνουν τον ίδιο περίπου χρόνο για την προετοιμασία τους.

Αν το Ηλιακό Σύστημα είναι 900.000 φορές μεγαλύτερο από τη Γη, ο γαλαξίας μας 90.000.000 φορές μεγαλύτερος από το Ηλιακό Σύστημα και το Σύμπαν 300.000 φορές μεγαλύτερο από το γαλαξία μας, τότε ποιά η σημασία του ανθρώπου μέσα στο Σύμπαν;
Δημοσιεύτηκε

Φίλε Θοδωρή,

Το πρόβλημα με τις θετικές επιστήμες στην Ελλάδα έχει να κάνει περισσότερο με τον τρόπο που αντιμετωπίζονται γενικά στην 2βάθμια εκπαίδευση...

Συμφωνώ μαζί σου ότι η ενθάρρυνση συμμετοχής σε τέτοιους διαγωνισμούς θα βοηθήσει και θα φέρει στην επιφάνεια τα ταλέντα, αλλά δεν θα αλλάξει την κακή εικόνα που έχουν οι περισσότεροι μαθητές για τις θετικές επιστήμες.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσιεύτηκε
Αρχικα για να ξερετε δεν υπαρχει ΚΑΝ ενημερωση απο τους διευθυντες των σχολειων. Δεν παει πολυς καιρος που ημουν στα θρανια.... ειχα χασει 2003-4 εξετιας των καθηγητων που δεν προωθησαν την αιτηση μου κλπ

Celestron CPC C8 XLT

Celestron NexStar GT - Mak-Cas 4"

Μύκονος: 37ο 26'' Ν, 25ο 21'' Ε

================================================

Άκης Γκίκας 48η Σειρά Απόφοιτος (Α.Σ.Τ.Ε.Ρ)

Δημοσιεύτηκε
Πως ήταν τα θέματα παιδιά;

 

Proswpika pisteyw oti htan vata:

1) Hliakos Kyklos, parathrhseis tou Hliou apo th Gh, epidrash tou se ayth.

2)Diasthmikoi stathmoi: ti einai, monades, paradeigmata stathmwn kai texnognwsia pou exoume kerdisei.

3) Diagramma H-R: apeikonish, analysh kyrias akolouthias, symperasmata kai poreia Hliou

4) Aktinovolia ypovathrou: ti einai, pote apo poious kai pws anakalyfthke kai symperasmata.

 

To kako me ta oxi dyskola themata omws einai oti ola krinontai stis poly mikres leptomereies, opou mallon apetyxa patagwdws :P

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης