Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 196
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε
Με κάλυψε ο Τηλέμαχος!! :)
Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε

Δυστυχως για οσο συμμετεχω εγω,δηλαδη εδω και 3 χρονια,παρακολουθω τον αριθμο των συμμετεχοντων στο διαγωνισμο να ακολουθει φθινουσα πορεια.Κατα την πρωτη μου συμμετοχη,ο αριθμος ανηλθε σε 276,κατα τη 2η στος 201,φετος δν ξερω.....σιγουρα λιγοτερο.Παντως οφειλω να ομολογησω οτι στην αρχη το γεγονος οτι δεν ημουν ο μοναδικος συμμετεχων ,οπως περυσι,απο μια σχετικα μικρη πολη με εκανε να πιστευω οτι τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.Δυστυχως απ'οτι φαινεται οχι..Τα περι σχολειου τα εχουμε συζητησει πολλακις,δεν τιθεται ΚΑΝ θεμα,πλην ελαχιστων φωτεινων εξαιρεσεων..Οι καθηγητες σταθερα αδιαφοροι και αν δν τρεξεις μονο σου δυστυχως δε γινεται τιποτα.Εγω ειχα την τυχη να εχω γονεις μεσα στα πραγματα(καθηγητες)και να εξασφαλιζω τη συμμετοχη μου,αλλα διαπιστωσα ολες τις χρονιες το μεγεθος τις αδιαφοριας...Μεχρι να αλλαξει αυτη η τραγικη κατασταση στο ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα,και περα απο τις εντατικες προσπαθειες που καταβαλει η εταιρεια να αναβαθμισει το διαγωνισμο,πρεπει οι μαθητες να θυσιαζουν κοπο,χρονο,τρεξιμο και προσωπικη δουλεια για να επιβιωσουν σε αυτο το θεατρο του παραλογου....Φανταστειτε οτι παρα τη συμμετοχη μου στην ολυμπιαδα,καθηγητες δεν μπορουν να πιστεψουν πως εγω,που ειμαι τριτη λυκειου συμμετεχω και φετος ](*,) ](*,)

Ας ελπισουμε οτι καποτε η κατασταση θα αλλαξει.....

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, δεν είναι μόνο θέμα παιδείας ή εκπαίδευσης.Μην κολλάμε μόνο εκεί.Δεν είπα ότι δεν είναι για τα μπάζα το σύστημα που επικρατεί, αλλά τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα διότι οι μαθητές ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ πλέον.Η νέα στάση ζωής που έχουν υιοθέτησει τα παιδιά τα κάνει να αποτραβιούνται από το διάβασμα και τις επιστήμες και προτιμούν να διασκεδάσουν σε ένα κλάμπ παρά να διαβάσουν ένα βιβλίο ή ακόμα να πάρουν ένα τηλεσκόπιο και να παρατηρήσουν τον ουρανό.Ας μην πιπιλάμε συνέχεια την καραμέλα για την εκπαίδευση και την παιδεία.Είναι και αυτό αλλά όχι μόνο αυτό.Πραγματικά βλέπω μεγάλη διαφορά στο πώς μεγαλώσαμε εμείς και στο πώς μεγαλώνουν πλέον άλλα παιδιά από το γυμνάσιο ακόμα. Και αυτό έχει επίπτωση και στους διαγωνισμούς που δεν υπάρχει πλέον μεγάλη συμμετοχή. Το 2007 στον διαγωνισμό αστρονομίας έλαβαν 256 μαθητές, το 2008 έλαβαν 208 μαθητές και το 2009 μόνο 100 μαθητές, σύμφωνα με μια συζήτηση που είχα με τον κ.Τομπουλίδη αλλά και από την Εταιρεία.Αυτό δείχνει καθαρά την αδιαφορία των παιδιών πλέον για την μάθηση και τη γνώση.Βέβαια θα συμφωνήσω με τον Koyote, ότι μεγάλη ευθύνη έχουν και οι καθηγητές που δεν ενδιαφέρονται καθόλου οι περισσότεροι τουλάχιστον, για το μάθημα της Αστρονομίας απλά μόνο να γεμίζουν τις ώρες και τις τσέπες τους.Το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι εάν δεν τρέξεις και δεν ιδρώσεις μόνος σου δεν καταφέρνεις πολλά.Είναι σίγουρο.Απλά οφείλει πλέον ο καθένας μας να αναλάβει και την δική του ευθύνη σε αυτή την κωμικοτραγική κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία.Η γκρίνια μόνο δεν οδηγεί πουθένα.Απλά ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια.ΠΡΑΞΕΙΣ χρειάζονται και ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ.Αρκεί να το κυνηγήσει κάποιος εάν το αγάπα τόσο πολύ.Εξάλλου η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος Βόλου μας έχει αποδείξει πολλές φορές ότι ο επιμένων νικά, διότι ουκ ολίγες φορές κυνήγησαν το Υπουργείο Παιδείας καταφέρνωντας και διεκδικώντας πολλά πράγματα που θα ήταν αδιανοήτα για πολλούς όπως ο διαγωνισμός, το θερινό σχολείο, η ΝΑΣΑ, η Ολυμπιάδα, κ.α χωρίς την συμβολή της!Αυτά.

 

Φιλικά

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε
Μαρια,ολο το πρωτο σκελος που περιγραφεις διορθωνεται καθαρα με την παιδεια....Ειτε μας αρεσει ειτε οχι,η παιδεια ειναι η καλυτερη απαντηση στην επιλυση των περισσοτερων προβληματων...Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλες αιτιες,ή αλλες λυσεις τις οποιες βεβαια και καθημερινα αναζητουμε,αλλα δυστυχως το βαθυτερο αιτιο πισω απο το οποιο κρυβονται τα περισσοτερα ζητηματα ειναι αυτο..

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Δημοσιεύτηκε

Και όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Κατά τη γνώμη μου, η αδιαφορία των μαθητών είναι απόρροια του απαράδεκτου εκπαιδευτικού συστήματος. Στο κάτω κάτω, την ωριμότητα δεν πρέπει να τη ζητάμε πρώτα από τους μαθητές! Αν είναι δυνατόν. Ας κινηθει σωστά το υπουργείο και το όλο συστημά και αν οι μαθητές εξακολουθήσουν να αδιαφορούν (που το θεωρώ σχεδόν απίθανο), τοτε τους ρίχνουμε ευθύνες.

 

το θέμα είναι να βρεθεί η πρωταρχική αιτία. Αν κανείς ψάξει τις συνέπειες της και προσπαθήσει να κατοπολεμήσει αυτές, τότε το πρόβλημα δε λύνεται....

Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε

Νομζω οτι η 1η φαση εκανε λιγακι ζημεια..

Γιατι π.χ. καποιοι γνωστοι μου βρηκαν πολυ ψηλο το επιπεδο και δεν προσπαθησαν καν να λυσουν τα θεματα και συνεπως δεν πηραν μερος στην 2η φαση..

Ελπιζω να μην επεσε και το επιπεδο των συμμετεχοντων παντως..

 

Τωρα κατι ασχετο.. Φτανοντας στον Βολο θα συναντηθουμε αμεσως καποια παιδια; Να παμε σε καμια ταβερνα σαν παρεα και τετοια; Η απλα θα δωσουμε για την 3η φαση, θα πουμε τα δικα μας επιτοπου και αυτο ηταν..; Ο καθενας σπιτι του;;;

No confundas mi postura, soy ateo y no creo en ningun dios,

no diferencio a las personas por su raza, su cultura o su mierda de religion!

16/5/09

Δημοσιεύτηκε
Μαρια,ολο το πρωτο σκελος που περιγραφεις διορθωνεται καθαρα με την παιδεια....Ειτε μας αρεσει ειτε οχι,η παιδεια ειναι η καλυτερη απαντηση στην επιλυση των περισσοτερων προβληματων...Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλες αιτιες,ή αλλες λυσεις τις οποιες βεβαια και καθημερινα αναζητουμε,αλλα δυστυχως το βαθυτερο αιτιο πισω απο το οποιο κρυβονται τα περισσοτερα ζητηματα ειναι αυτο..

 

Καταρχήν ανέφερα αίτια αυτής της κωμικοτραγικής κατάστασης στα σχολεία και όχι τρόπους αντιμετώπισης της.Είτε μας αρέσει είτε όχι τα παιδιά πλέον έχουν αδιαφορήσει τελείως για τις επιστήμες και για το διάβασμα. Δεν είναι θέμα παιδείας μόνο είναι θέμα νοοτροπίας.

Με την παιδεία???????????????????????????Πώς?????????

Όσες φορές έχουν γίνει, στο σχολείο μου τουλάχιστον, επιμορφωτικά σεμινάρια και προγράμματα, οι περισσότεροι αδιαφορούσαν και χλεύαζαν.

Ναι,ίσως το πρόβλημα θα λυθεί με την παιδεία, αλλά όχι μόνο με την παιδεία στα σχολεία αλλά και με την παιδεία στην οικογένεια.Γιατί η οικογένεια είναι ένας θεμελιώδης θεσμός όπου η συμπεριφορά και ο χαρακτήρας των παιδιών διαμορφώνεται από εκεί.Το σχολείο είναι ένας δευτερεύων παράγοντας στην διαμόρφωση της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του παιδιού. Εάν ψάξουμε για αιτίες όντως είναι πάρα πολλές.Άρα ας μην γκρινιάζουμε μόνο για το εκπαιδευτικό σύστημα και ρίχνουμε όλες τις ευθύνες εκεί.Τα προβλήματα είναι πολλά.Ας βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά και ας μην εστιάζουμε μόνο σε ένα αίτιο ή μόνο σε μια λύση αντιμετωπίσης του.Δεν επαρκεί μόνο η παιδεία, Koyote, για την λύση αυτού του προβλήματος.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε
Στο κάτω κάτω, την ωριμότητα δεν πρέπει να τη ζητάμε πρώτα από τους μαθητές! Αν είναι δυνατόν.

 

Εεεεε???Και από πού πρέπει να την ζήταμε??????Από το Υπουργείο?????Την ωριμότητα πρώτα πρέπει να την έχουν οι μαθήτες. Τρανταχτό παράδειγμα οι καταλήψεις. Καταλήψεις του 2008. Για ποιά θέματα καταλήψεις???????????Καθρεφτάκια στα μπάνια, κυλικείο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ανούσιο και βλακώδες αίτημα ](*,) . Οι μαθήτες έχουν μάθει στην ''λούφα''.Πώς να χάνουν μάθημα και όχι πώς να μάθουν.Το Υπουργείο παιδείας τι να κάνει??Βασικά τι να πρωτοκάνει???Μην τα περιμένουμε όλα από το υπουργείο πια.

Δες τι συμβαίνει στο εξωτερικό.Η λέξη κατάληψη σε πολλές χώρες δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε
Μαρια,ολο το πρωτο σκελος που περιγραφεις διορθωνεται καθαρα με την παιδεια....Ειτε μας αρεσει ειτε οχι,η παιδεια ειναι η καλυτερη απαντηση στην επιλυση των περισσοτερων προβληματων...Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλες αιτιες,ή αλλες λυσεις τις οποιες βεβαια και καθημερινα αναζητουμε,αλλα δυστυχως το βαθυτερο αιτιο πισω απο το οποιο κρυβονται τα περισσοτερα ζητηματα ειναι αυτο..

 

Καταρχήν ανέφερα αίτια αυτής της κωμικοτραγικής κατάστασης στα σχολεία και όχι τρόπους αντιμετώπισης της.Είτε μας αρέσει είτε όχι τα παιδιά πλέον έχουν αδιαφορήσει τελείως για τις επιστήμες και για το διάβασμα. Δεν είναι θέμα παιδείας μόνο είναι θέμα νοοτροπίας.

Με την παιδεία???????????????????????????Πώς?????????

Όσες φορές έχουν γίνει, στο σχολείο μου τουλάχιστον, επιμορφωτικά σεμινάρια και προγράμματα, οι περισσότεροι αδιαφορούσαν και χλεύαζαν.

Ναι,ίσως το πρόβλημα θα λυθεί με την παιδεία, αλλά όχι μόνο με την παιδεία στα σχολεία αλλά και με την παιδεία στην οικογένεια.Γιατί η οικογένεια είναι ένας θεμελιώδης θεσμός όπου η συμπεριφορά και ο χαρακτήρας των παιδιών διαμορφώνεται από εκεί.Το σχολείο είναι ένας δευτερεύων παράγοντας στην διαμόρφωση της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του παιδιού. Εάν ψάξουμε για αιτίες όντως είναι πάρα πολλές.Άρα ας μην γκρινιάζουμε μόνο για το εκπαιδευτικό σύστημα και ρίχνουμε όλες τις ευθύνες εκεί.Τα προβλήματα είναι πολλά.Ας βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά και ας μην εστιάζουμε μόνο σε ένα αίτιο ή μόνο σε μια λύση αντιμετωπίσης του.Δεν επαρκεί μόνο η παιδεία, Koyote, για την λύση αυτού του προβλήματος.

 

 

 

 

Μαρία, τα πάντα είναι θέμα παιδείας. Όλα από εκεί ξεκινουν. Ασφαλώς, και η οικογένεια ως φορέας κοινωνικοποίησης παίζει κάποιο ρόλο, όχι όμως το σημαντικότερο. Εσύ κάθεσαι και αναλώνεσαι στα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης. Στη θέα του δέντρου, χάνεις το δάσος.

Όσο για τα -ο Θεός να τα κάνει- σεμινάρια που διοργάνωνει το ΥΠΕΠΘ για να πει και αυτό πως κάτι κάνει, δεν είναι αυτά που θα σώσουν την κατάσταση. Εδώ μιλάμε για ριζικές αλλαγές στο σύστημα.

 

Φιλικά

Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε
Στο κάτω κάτω, την ωριμότητα δεν πρέπει να τη ζητάμε πρώτα από τους μαθητές! Αν είναι δυνατόν.

 

Εεεεε???Και από πού πρέπει να την ζήταμε??????Από το Υπουργείο?????Την ωριμότητα πρώτα πρέπει να την έχουν οι μαθήτες. Τρανταχτό παράδειγμα οι καταλήψεις. Καταλήψεις του 2008. Για ποιά θέματα καταλήψεις???????????Καθρεφτάκια στα μπάνια, κυλικείο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ανούσιο και βλακώδες αίτημα ](*,) . Οι μαθήτες έχουν μάθει στην ''λούφα''.Πώς να χάνουν μάθημα και όχι πώς να μάθουν.Το Υπουργείο παιδείας τι να κάνει??Βασικά τι να πρωτοκάνει???Μην τα περιμένουμε όλα από το υπουργείο πια.

Δες τι συμβαίνει στο εξωτερικό.Η λέξη κατάληψη σε πολλές χώρες δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους.

 

 

Καλά, μιλάς σοβαρα;;;;;; Αμα δε δείχνει το υπουργείο ωριμότητα, θα δείξουν ωριμότητα οι 16χρονοι και οι 17χρονοι;;;;; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ....

Τα της κατάληψης δεν τα σχολιάζω γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αλλά αυτό το πράγμα να προσπαθείς να παρουσιάσεις ενα υπουργείο τέλειο και να ρίξεις όλες τις ευθύνες στους μαθητές είναι πραγματικά λάθος κατά τη γνώμη μου.

Φιλικά

Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε

Καλά εσύ μου κάνεις πλάκα.Καταρχήν δεν παρουσιάζω ένα υπουργείο τέλειο.Έλεος! ](*,) Που το είδες αυτό?????????Απλά μην ρίχνουμε όλες μα όλες τις ευθύνες εκεί.Όπως έχω αναφέρει αν και το σύστημα είναι για τα μπάζα ευθύνη έχουν και οι μαθητές. =;

Βασικά σε τί και πώς να δείξει ωριμότητα το Υπουργείο??????Έχουμε μάθει να πιπιλάμε μια καραμέλα μόνο ότι την ευθύνη την έχει το Υπουργείο. Υπάρχουν πολλές αιτίες για αυτό το πρόβλημα.Αλλά ας μην το συνεχίσουμε διότι άλλο ήταν το θέμα της συζήτησης και θα γραφτούν πολλές σελίδες που σε πολλούς είναι αυτανόητο τι γίνεται στο ελληνικό σύστημα. =;Απλά θα ανακυκλωθούν τα ίδια και τα ίδια.

 

Υ.Γ. Μιχάλη, καταρχήν δεν το είπα για να θείξω κανέναν.Και μην το παίρνεις προσωπικά πια.Απλά έτσι επικρατεί, δυστηχώς.Δεν συμβαίνει σε όλους αλλά στην πλειοψηφία, συμβαίνει. Μην κολλάτε σε μεμονωμένες φράσεις, πια στα γραφόμενα μου για να λέτε. =; Γιατί υπάρχει παρανόηση.Δεν είπα ότι παιδεία δεν υπάρχει στην οικογένεια. =;Ίσα ίσα υπάρχει απλά πρέπει και οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί να την υιοθετήσει ώστε να διαμορφώσει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. =; Αυτά.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε

Αφου αποφασισατε να βγειτε εντελως off topic οριστε η γνωμη μου..

1. Το υπουργειο εμεις το ψηφισαμε!

2. Οι μαθητες δεν γεννιουνται ανωριμοι! Ουτε απαραιτητα ειναι!

 

Το τι κανει λοιπον το υπουργειο ειναι ευθυνη ολων μας και ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Γιατι ναι εμεις που το αμφισβητουμε, εμεις το ψηφιζουμε ή θα τα ψηφισουμε.. Εντελως ασχετο βεβαια γιατι η παιδεια ειναι ενα θεμα πολυ πιο ουσιωδες απο το τι κανει το καθε υπουργειο και στην παρουσα φαση της εκπαιδευσης προερχεται κυριως απο την οικογενεια!

 

Οι μαθητες εχουν στην πλατη τους απο 6 εως 18 χρονια ζωης.. Μεσα σε αυτα τα χρονια ανακαλυπτουν, αναζητουν χαμενες αξιες.. Οταν δεν τις βρισκουν απλα περνουν τον ευκολο δρομο της λουφας και της απαξιωσης.. Ναι και;;;

Κανανε καταληψη μερικα παιδια που ηθελαν να χασουν τον χρονο τους και αλλα που ισως ειχαν μια ελπιδα οτι κανουν το σωστο και τους βγαλαμε ολους ανωριμους;;

Γιατι φτανουν τα παιδια σε τετοιο σημειο;;

Τι μαθαινουν σε αυτα τα 12 χρονια ζωης τους;;

Γιατι η αστρονομια και η κοσμολογια αποτελει μονο αφθορμητες και απερισκεπτες συζητησεις που εχουν να κανουν με τον θεο και τι υπαρχει μετα την ζωη εδω; (οχι και τοσο ανωριμη συζητηση ε; και ομως δεν υπαρχει παιδι που να μην την εχει κανει..)

Επειδη ειναι ανωριμα ε;;;; :?

No confundas mi postura, soy ateo y no creo en ningun dios,

no diferencio a las personas por su raza, su cultura o su mierda de religion!

16/5/09

Δημοσιεύτηκε

Υ.Γ. Μιχάλη, καταρχήν δεν το είπα για να θείξω κανέναν.Και μην το παίρνεις προσωπικά πια.Απλά έτσι επικρατεί, δυστηχώς.Δεν συμβαίνει σε όλους αλλά στην πλειοψηφία, συμβαίνει. Μην κολλάτε σε μεμονωμένες φράσεις, πια στα γραφόμενα μου για να λέτε. =; Γιατί υπάρχει παρανόηση.Δεν είπα ότι παιδεία δεν υπάρχει στην οικογένεια. =;Ίσα ίσα υπάρχει απλά πρέπει και οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί να την υιοθετήσει ώστε να διαμορφώσει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. =; Αυτά.

 

 

ρε μαρια...ουτε καν μου περασε απο το μυαλο οτι μπορει να ελεγες κατι προσωπικα ,το ειπα απλως γαι να σου δειξω οτι αυτο που ειμαστε ολοι μας το οφειλουμε στο σχολειο και στην παιδεια!!!

 

 

παιδια,οντως εχουμε βγει εκτος θεματος,αλλα μια επιοδομητικη συζητηση σε βαθος ,θα βοηθουσε σημαντικα να βρουμε εμεις οι μιλροτεροι για ποιο λογο το χομπι μας για τους περισσοτερους φανταζει πληκτικο,και ενα ειδος επιστημης που ,κατα την ομολογια πολλων,περισσοτερο απωθει,παρα προσελκυει ατομα στην ερασιτεχνικη αστρονομια!ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ!

 

 

***Οι μεγαλυτεροι ας δειξουν λιγη κατανοηση,ειμαι βεβαιος οτι θα την εχουμε ***

Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη Vroxh.Ναι, η παιδεία είναι κάτι πιο ουσιώδες από ένα υπουργείο και κάτι αποφάσεις.Ναι, είμαστε άξιοι της μοίρας μας διότι ναι μεν τους κατηγορούμε, από την άλλη τους ψηφίζουμε και αυτό δείχνει ότι τους εμπιστευόμαστε με την ψήφο μας. Ναι, τα παιδιά δεν είναι όλα ανώριμα και ούτε γεννιούνται.Εξάλλου δεν υπόθηκε κάτι τετοιο.Αλλά επειδή κάποιοι είναι λούφα και χαλαρά γιατί να την πληρώνει όλο το σύνολο των μαθήτων δεν το καταλαβαίνω.Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να δείξουν την όποια δυσαρεσκεία τους ή οτιδήποτε άλλο. ΌΧΙ όμως εις βάρος των άλλων. =; Έχει διαφορά.Δεν μπορεί να τους παίρνει όλους η μπάλα.Μπορεί οι περισσότεροι να είναι λούφα και χαλαροί αλλά υπάρχουν και άλλοι που θέλουν να μάθουν, να προχωρήσουν παραπάνω, όσο χάλια και να είναι το σύστημα.Μην κολλάμε μόνο στις καταλήψεις υπάρχουν τόσα άλλα.Παράδειγμα έθεσα.Απλά έτσι όπως λειτουργεί το σύστημα, το κρατός και γενικά όλοι μας δεν οδηγούμαστε πουθένα.Απλά μεγαλώνει περισσότερο η απογοητεύση και η δυσαρέσκεια μας. Τέλος.Το θέμα είναι να μην γκρινιάζουμε μόνο, τι μας φταίει.Σημασία έχει να προχωράμε μπροστά όσο χάλια και απαράδεκτα είναι τα πράγματα γύρω μας.Αυτά.

 

Το θέμα ήταν άλλο και καλύτερα να παραμείνουμε σε αυτό.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε

Υ.Γ. Μιχάλη, καταρχήν δεν το είπα για να θείξω κανέναν.Και μην το παίρνεις προσωπικά πια.Απλά έτσι επικρατεί, δυστηχώς.Δεν συμβαίνει σε όλους αλλά στην πλειοψηφία, συμβαίνει. Μην κολλάτε σε μεμονωμένες φράσεις, πια στα γραφόμενα μου για να λέτε. =; Γιατί υπάρχει παρανόηση.Δεν είπα ότι παιδεία δεν υπάρχει στην οικογένεια. =;Ίσα ίσα υπάρχει απλά πρέπει και οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί να την υιοθετήσει ώστε να διαμορφώσει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. =; Αυτά.

 

 

ρε μαρια...ουτε καν μου περασε απο το μυαλο οτι μπορει να ελεγες κατι προσωπικα ,το ειπα απλως γαι να σου δειξω οτι αυτο που ειμαστε ολοι μας το οφειλουμε στο σχολειο και στην παιδεια!!!

 

***Οι μεγαλυτεροι ας δειξουν λιγη κατανοηση,ειμαι βεβαιος οτι θα την εχουμε ***

 

Απλά ξεκαθάρισα την θέση μου γιατί ίσως υπάρξουν κάποιοι που θα παρεξηγήσουν τα λόγια μου. Όντως το σχολείο συμβάλλει δεν διαφωνώ, εξάλλου το αναφέρω, απλά κυριάρχος ρόλος στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού είναι η οικογένεια.

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Δημοσιεύτηκε

Οκ δεκτή η γνώμη σου.

 

Τώρα στο θέμα μας.

Θα πάμε για κάναν καφέ ή για μάσα στον Βόλο όλοι μάζι;;;

:cheesy:

No confundas mi postura, soy ateo y no creo en ningun dios,

no diferencio a las personas por su raza, su cultura o su mierda de religion!

16/5/09

Δημοσιεύτηκε

Πραγματικά, δεν μπορεί να γίνει συζήτηση. Το "γιατί" ας το αναλογιστούν κάποιοι.... Κακό πράγμα, πάντως, να προσπαθεί κανείς να επιβάλλει τη γνώμη του... :| :| :|

 

 

Anyway, ας λήξει εδώ...

 

Επανέρχομαι On topic...

Εγώ, προφανώς, δε θα προλάβω να βρίσκομαι πιο νωρίς στο Βόλο.. Δε βολεύει και πολύ καλά η συγκοινωνία. Μάλλον θα πάω κατευθείαν στο πανεπιστήμιο...

Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε

Ας ριξω κι εγω το off topic μου...

Μαρια,πρεπει να καταλαβεις οτι η νοοτροπια,που την υπογραμμιζεις κιολας, ειναι και αυτη θεμα παιδειας.Και επιτελους,η παιδεια ΔΕΝ ταυτιζεται με το εκπαιδευτικο συστημα.Φορεις παιδειας ειναι πολλοι,ενας απο αυτους ειναι και το εκπαιδευτικο συστημα.Τωρα αν εσυ για τη λεξη παιδεια μας μιλας για σεμιναρια του ΥΠΕΠΘ,τοτε και πολυ χρονο εχασα γραφοντας σ'αυτο το thread...Ααα,και μιας και μου λες για σφαιρικοτητα,και αυτο η παιδεια το καλλιεργει,ασχετως αν εσυ την αντιμετωπισες με την απιστευτα στενομυαλη και πεπερασμενη εννοια του εκπαιδευτικου συστηματος,πως ειναι η σφαιρικοτητα,ακριβως το αντιθετο....Και μην το παρεις αυτο σαν επιθεση,αλλα εχεις παρεξηγησει τελειως ορισμενα πραγματα και ηθελα να το ξεκαθαρισουμε.

 

On topic:vroxh εγω επειδη ειμαι κοντα στο βολο συνηθως ερχομαι 1 ωρα πριν αρχισει η εξεταση.Τις προηγουμενες χρονιες μετα το περας της διαδικασιας πηγαιναμε στην παραλια με τα παιδια για γνωριμια κλπ....

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Δημοσιεύτηκε

Αχα! Παραλια ε;; Καλο!

Οταν κλεισω τα εισητηρια για Χιο-Αθηνα και Αθηνα-Βολο θα σας πω πιο σιγουρα.. Παντως αν συναντηθουμε στο πανεπιστημιο τα παιδια του αστροβοξ και οχι μονο και μετα παμε καπου θα ειναι πιο ευκολη η συνενοηση...

Στειλτε και κανα μσν σε πμ να τα πουμε..

 

Αληθεια οσοι θα πανε Αθηνα-Βολο πως θα πανε;; Εχει κανα τρενο-λεωφορειο;; Τι βολευει;;

No confundas mi postura, soy ateo y no creo en ningun dios,

no diferencio a las personas por su raza, su cultura o su mierda de religion!

16/5/09

Δημοσιεύτηκε
Ναι ετσι,το εχουμε κανει μοδα ειτε ειναι θερινο σχολειο ειτε ειναι διαγωνισμος να τιμαμε με την παρουσια μας την παραλια:P

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Δημοσιεύτηκε
Εγώ το μετάνιωσα που πέρσι έφυγα σφαίρα μετά το διαγωνισμό για να είμαι πίσω την ίδια μέρα. Φέτος έχω σκοπό να κάτσω, εκτός απροόπτου βέβαια...
Το μήκος κύματος της ακτ.υποβ. έφυγε απ’την ορατή περιοχή,όταν το Σύμπαν συμπλήρωνε τα 10 εκ. χρόνια.Η ημέρα η μία τέλειωσε μέσα στην φωτοπλημμύρα του 1ου δειλινού!Κ εγένετο εσπέρα κ έγένετο πρωί,ήμερα η μία.Δεν είχε αυγή!Είχε όμως μεσημβρία και δείλι..
Δημοσιεύτηκε
Τις προηγουμενες χρονιες μετα το περας της διαδικασιας πηγαιναμε στην παραλια με τα παιδια για γνωριμια κλπ....

 

 

Βρέ πότε έκατσες μετά θα με τρελάνεις?? :mrgreen: :mrgreen: Εσύ δεν ήσουν που το 2008 έφυγες πολύ νωρίς και το 2007 που ήσουν και δεν σε θυμάμαι?? :cheesy: Εσύ σηκωνόσουν και έφευγες.... :mrgreen:

Ο άνθρωπος προέρχεται από την αστερόσκονη των αστεριών και από την ανθρώπινη αστερόσκονη μπορεί να γεννηθούν νέα αστέρια....!!!!-(Μάνος Δανέζης)

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης