Jump to content

Διάβαση αεροπλάνου


hgg

Celestron ONYX & SONY A700 σε Meade LXD500

ISO 200, 1/20s

 

Μια "προσπάθεια" να αποτυπώσω διάβαση αεροπλάνου

μπροστά από τον δίσκο της Σελήνης. Ή Σελήνη ήταν στην

ανατολή της. Η Α700 δεν κάνει για αστροφωτογραφία μόνο και

μόνο για τον "σεισμό" που προκαλεί το κλείστρο της...

Ρίξτε μια ματιά στα φωτάκια του αεροπλάνου και θα καταλάβετε.

Δεν γνωρίζω εάν υπάρχη κάποια λύση σε αυτό το πρόβλημα.

Ιδέες;

 

Ραφήνα 06-04-2012.


From the category:

Σελήνη

· 2496 images
  • 2496 images
  • 5181 σχόλια εικόνας

Photo Information


Προτεινόμενα σχόλια

ΕΑΝ ΑΝΕΒΑΖΕΣ ISO ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΡΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ. ΕΚΑΝΕ TRAIL ΛΟΓΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Σύνδεσμος για σχόλιο

Γιάννη δεν έχεις και άδικο.

Ήταν στην ανατολή της όμως, πολύ χαμηλά. Μην την βλέπης έτσι, έπεσε επεξεργασία.

Το αεροπλάνο προσγειωνόταν. Δεν την έχω μάθη καλά την μηχανή. Εκεί πού ήταν ή

Σελήνη, ISO & ταχύτητα άλαζαν από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο. Το κλείστρο

πάντως νομίζω ότι ακούστηκε και στο πιλοτήριο... :D :D :D

Βασίλη σε ευχαριστώ!

Σύνδεσμος για σχόλιο

Δ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Στις μικρής διάρκειας χρονικές εκθέσεις που χρησιμοποιούνται για την πλανητική και τη σεληνιακή φωτογράφηση οι κραδασμοί που δημιουργούνται από το άνοιγμα του διαφράγματος της (συμβατικής) φωτογραφικής μηχανής αποτελούν πρόβλημα για τα μικρά τηλεσκόπια. Για το λόγο αυτό πέρα από το declanceur που είναι πάντοτε απαραίτητο, χρησιμοποιείται και η μέθοδος του τεχνητού αντικειμενικού διαφράγματος. Κρατάμε δηλαδή με το χέρι ένα μαύρο πλαίσιο μπροστά από το τηλεσκόπιο καλύπτοντας τον αντικειμενικό του τηλεσκοπίου ενώ ενεργοποιούμε την φωτογραφική μηχανή. Μόλις οι κραδασμοί σταματήσουν απομακρύνουμε στιγμιαία το μαύρο πλαίσιο για ένα χρονικό διάστημα ίσο με το χρόνο έκθεσης που επιθυμούμε. Όσο και αν φαίνεται πως στερείται ακρίβειας η μέθοδος αυτή μας παρέχει πολύ καλά αποτελέσματα για εκθέσεις πλανητών μεγαλύτερες του ενός δευτερολέπτου.

http://www.aktistar.com/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Αν και στην συγκεκριμενη φωτογραφια θα ηταν τεχνικα δυσκολο να πετυχεις τον σωστο χρονο για το κλικ, σου λεω σαν πρωην κατοχος της α700 και για αλλες περιπτωσεις πως αμα βαλεις το χρονομετρο στα δυο δευτερολεπτα απο την επιλογη του μενου η α700 κλειδωνει τον καθρεπτη και μετα αφου εχουν ηρεμησει οι κραδασμοι κανει το κλικ . Δεν ειναι κακη η α700 για αστροφωτογραφια το αντιθετο θα ελεγα , δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τις αναλογες μηχανες αλλων κατασκευαστων . Η φωτογραφια σου ειναι πολλη ομορφη ως εχει ... στα επομενα μοντελα (τωρα εχω μια α77 που αντικατεστησε την α700 μου) ο καθρεπτης εχει λιγοτερους κραδασμους , που να ακουγες την minolta 5d και την αντικασταση της την sony a100 θα τρομαζες :lol: Αν και ειναι και αυτος ο θορυβος για πολλους μια μικρη ηδονη την ωρα του κλικ :oops: Η α77 ειναι τοσο αθορυβη που εγω και ο Κυριακος61 μια φορα στην ταρατσα μου αναρωτιομασταν αν εγινε το κλικ και η μηχανη δουλευει...
Σύνδεσμος για σχόλιο

Θεοδωρή, πράγματι το τεχνητό διάφραγμα δουλεύει σε πολλές περιπτώσεις, αλλά

στην περίπτωση της διαβάσεως αεροπλάνου θα έπρεπε να πετύχω και τόν χρόνο

τού κλείστρου και τον συγχρονισμό αεροπλάνου/Σελήνης! Ταχυδακτυλουργός! :-)

Δημήτρη, δεν είναι άσχημη ή A700 αλλά θα προτειμούσα ένα ήσυχο κλείστρο και

ένα live view για παράδειγμα. Για το ηδονικό κλίκ... δεν έχεις άδικο, αλλά ενώ

ακούγεται τέλεια στις επίγειες φωτογραφίες, στις αστρονομικές είναι κατάρα... :o

Σύνδεσμος για σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης