Το νεφέλωμα της πεταλούδας του Sadr σε SHO mosaic
Το βασίλειο του Sadr είναι η ίδια λήψη που έκανα πριν καιρό σε Ha και Sii.
Προσέθεσα λήψεις με Oiii και τον βασιλιά της κοσμικής ακουαρέλας τον αστέρα Sadr.
Για πρώτη φορά επιχείρησα έγχρωμο mosaic με δύο panels.
Quattro 150p, SBIG ST8300 (8.3Mp), EQ5+OnStep
Λήψεις για κάθε panel: Ha (Green) 6h, Sii (Red) 5h, Oiii (Blue) 5h, σύνολο 32h
-
4
Προτεινόμενα σχόλια
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα