Jump to content

Το νεφέλωμα της πεταλούδας του Sadr σε SHO mosaic



Το βασίλειο του Sadr είναι η ίδια λήψη που έκανα πριν καιρό σε Ha και Sii.
Προσέθεσα λήψεις με Oiii και τον βασιλιά της κοσμικής ακουαρέλας τον αστέρα Sadr.
Για πρώτη φορά επιχείρησα έγχρωμο mosaic με δύο panels.

Quattro 150p, SBIG ST8300 (8.3Mp), EQ5+OnStep
Λήψεις για κάθε panel:  Ha (Green) 6h, Sii (Red) 5h, Oiii (Blue) 5h, σύνολο 32h

  • Μου αρέσει 4

From the category:

Νεφελώματα

· 5847 images
  • 5847 images
  • 27499 σχόλια εικόνας

Photo Information


Προτεινόμενα σχόλια

stelios_STI

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Γιώργο πολύ καλή! Εγώ θα την έβαζα μια στο πιξ και θα έκανα scnr να φύγει το πράσινο 

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης