Θα έλεγα πως θέλει πολύ χοντρικά μιάμιση με δυο φορές τον χρόνο για αντίστοιχο αποτέλεσμα, οπότε είναι ιδανικό για φωτεινούς στόχους που δεν θέλουν πολύ χρόνο ή και για μικρούς στόχουτς όπου θα αποδώσει μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Το denoise εξαρτάται αυστηρά από την ανάλυση της φωτογραφίας, οπότε όπως ένα μωσαϊκό θέλει παραπάνω χρόνο, έτσι και στην 4K ανάλυση θέλει παραπάνω χρόνο.
Μακάρι να ενσωματωθεί πιο οργανικά στο UI πάντως!
Για τι ποσοστά μιλάμε; Σε EQ δοκίμασες; Πλέον με την equatorial της moveshootmove (που χωράει κιόλας στο βαλιτσάκι!) παίζω μόνιμα στα 20 δευτερόλεπτα. Αλλά και όταν έπαιζα σε alt-az ο νούμερο ένα παράγοντας ήταν το πόσο κοντά είμαι στο φεγγάρι και τι seeing είχα κάθε φορά. Πλέον απλά κοιτάω παλιομοδίτικα πόσα αστέρια βλέπω στην μικρή άρκτο και αποφασίζω. Συχνά φαίνεται να έχουμε ξαστεριά, αλλά υπάρχει ένα πολύ μικρό στρώμα συννέφων σε μεγάλο ύψος που κάνουν την διαδικασία δύσκολη.
Βλέπω πως είσαι Αθήνα, αν μένεις προς κέντρο, οι συνθήκες λόγω νέφους το κάνουν πολύ δυσκολότερο!
Την επόμενη φορά που θα το λειτουργήσεις, πάτα πάνω στην κόκκινη ένδειξη που δείχνει το χρόνο έκθεσης: σου λέει τον αριθμό των frames που έγιναν ignored και πόσα πέρασαν. Σε σχέση με τον συνολικό χρόνο που το λειτουργείς, μπορείς να φτάσεις στην καλύτερη σε ένα 85% του χρόνου αν θυμάμαι καλά γιατί το μηχάνημα ανά κάποια frames κάνει intergrate τα frames και δεν τραβάει. Εναλλακτικά, δοκίμασε να παίξεις με το seestar_alp.