xaralam Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7, 2015 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7, 2015 Θα ήθελα να καταθέσω την άσχημη εμπειρία μου από αγορά στο εξωτερικό και συγκεκριμένα την εταιρεία robtics ολλανδικη ώστε κάποιο άλλο μέλος να μην υποστεί την ίδια ταλαιπωρία με εμένα. Λοιπόν παιδιά μακριά χρειάζεται να τους στείλεις 3 με 4 email για να σου απαντήσουν . Έχω φτάσει στο σημείο να κάνω παράπονα στην paypal και είμαστε προς διευθέτηση και επιστροφή χρημάτων σε αγορά που έγινε από αυτούς. Συγκεκριμένα έγινε η πληρωμή 27 Νοεμβρίου με paypal, μια μου έλεγαν ότι θα στείλουν το προιόν την επόμενη μέρα μετά ότι τελικά ήταν ελαττωματικό και δεν το έστειλαν μετά ότι θα με ειδοποίησαν όταν έχουν ξανά stock . Κάθε φορά δε έπρεπε να τους στέλνω 2 με 3 email για να φιλοτιμηθουν να απαντήσουν . Αφού δεν έβγαζα άκρη έκανα παράπονο στην paypal και ας ελπίσουμε να βγάλουμε άκρη . Μακρια λοιπόν από τους συγκεκριμένους. Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
xaralam Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10, 2015 Συγγραφέας Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10, 2015 Για την ιστορία τα χρήματα μετά από πολύ ταλαιπωρία επεστραφησαν . Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα