babgia Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2008 Μετά τη συζήτηση εδώ για το MEADE ETX-70AT του LIDL: http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=7452 Εγώ θέλω τα παρακάτω: Εξοπλισμό δύο τηλεσκοπίων που αν είναι δυνατόν να μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια αξεσουάρ (φυσικά δεν εννοώ φίλτρα 70mm ή 100mm σε 10"). Να δέχονται φωτογραφική (έχω την Canon350D) & τι χρειάζεται με τι κόστος. 1. Σκέπτομαι για βασικό τηλεσκόπιο (& σταθερό στο σπίτι) το Skywatcher Dobsonian 10" σε αυτά προσαρμόζεται η Cannon μου.2. Ένα φορητό για γεγονόντα όπως εκλείψεις (ήλιου, σελήνης) & αποδράσεις Σαββατοκύριακου (βουνό με ποδαρόδρομο). Ποια κατά την γνώμη σας λύση μπορώ να έχω;Είμαι άσχετος με το θέμα & κάθε βοήθεια είναι χρήσιμη για μένα. Ευχαριστώ. Μέλος Συλλόγων:Ελληνικής Αστρονομικης ΕνωσηςΣυλλόγου Ερασιτεχνικής Αστρονομίας.Όμιλος Γερόντων Αστροπαρατηριτών.Ε.Λ.Φ.Ε.ΑΣhttp://users.otenet.gr/~babgia/
βολιωτης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2008 Γεια χαρα . Θα σου προτεινα ενα 5" maksutov .Απολυτως φορητο κι αν θες μεγαλο πεδιο χρησιμοποιεις εναν μειωτη εστιακου λογου . Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.