Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

"Φάρος"

Στίχοι: Ορφέας Περίδης

Μουσική: Ορφέας Περίδης

Πρώτη εκτέλεση: Ορφέας Περίδης

 

 

Τον φίλο μου το φάρο, τον πιο παλιό

απ' όλους μου τους φίλους τον πιο καλό

μες στο βαθύ σκοτάδι παρακαλώ,

φέξε τον νυχτωμένο μου μυαλό.

 

Φώτισε τ' όνειρό μου να θυμηθώ

τη ρότα μου να πάρω, να ξαναβρώ

να λάμψει σαν αλήθεια, άνοιξε το φως

συ που 'σαι τόσο μόνος κι είσαι σοφός.

 

Να λάμψει σαν αλήθεια, άνοιξε το φως

συ που 'σαι τόσο μόνος κι είσαι σοφός.

.jpg.ea6148fc8f2c0cbda54b4e683b374e6b.jpg

  • Απαντήσεις 11.2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

«Ο άνθρωπος του κάβου»

Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου

Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου

Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

 

Πάνω σ' ένα μαύρο κάβο είν' το σπίτι του

μοναχός συντροφεμένος απ' τη λύπη του.

Ήταν νέος, ήταν γέρος δε θυμάμαι πια

μα θυμάμαι πως μιλούσε μόνο στα πουλιά.

Και κανένας δεν τον είχε κάνει φίλο του

πάντα μοναχός γυρνούσε με το σκύλο του.

Κι όπως μάζευα κοχύλια κι άσπρα βότσαλα

ήρθαν κι έκατσαν κοντά μου δυο γλαρόπουλα.

Μου 'παν να τον πλησιάσω που 'μαι μοναχή

να του φτιάξω μιαν αγάπη να μιλάει γι' αυτή.

 

Μα η δικιά μου η αγάπη είναι η θάλασσα

για μοναδική μου φίλη την εκράτησα!

Να μου τραγουδήσει πάλι την παρακαλώ

μήπως την ακούσει κι έρθει μέχρι το γιαλό.

Η μανούλα μου η γοργόνα η Μαγδαληνή

να της πω να του χαρίσει πάλι τη φωνή.

Να μου πει τα μυστικά του και τα λάθη του

που τον κρύψαν απ' τους φίλους κι απ' τα πάθη του...

Κι ύστερα να πλύνω τ' άστρα να του φέξουνε

να 'ρθει πριν φανούν οι γλάροι και με κλέψουνε.

Πάνω σ' ένα μαύρο κάβο όλη μου η ζωή

να μετράω τους πειρατές της κάθε χαραυγή...

Μα η μάνα μου δε βγαίνει ούτε φαίνεται

το τραγούδι μου στο κύμα μέσα πνίγεται.

Την αγάπη να διαλέξω ή τη θάλασσα;

απ' τις δύο ποια με πονάει δε λογάριασα...

Κι έτσι ανάμεσα στις δύο τώρα αφήνομαι

μα καμιά δεν είναι δικιά μου και μαραίνομαι.

 

Πάνω σ' ένα μαύρο κάβο όλη μου η ζωή

να μετράω τα όνειρα της κάθε χαραυγή...

6094658.jpg.2009d1ae0a8272635431289511891d33.jpg

Δημοσιεύτηκε

St. EP Nick, Bill Paolini, 2009 :mrgreen:

 

Twas some hours after nightfall, when all through the pack

Not a telescope was stirring, not even the Tak.

The stockings I hung by the chimney with care,

Ready for new eyepieces that Elves would put there.

 

Then out in the heavens, there arose such a clatter,

My eyes opened wide, to see what was the matter.

Away to the window I flew like The Flash,

Tore open the shutters and threw up the sash.

 

High in the heavens, with no Moon to be seen,

And the sky of black velvet, with stars shining keen.

Then what to my eyes should happen to appear,

But Jupiter and Saturn and Mars chiming clear.

 

With this motivation, moving lively and quick,

I knew in a moment, Id be observing lickety-split.

More rapid than meteors the eyepieces they came,

And I whistled, and shouted, and called each by name!

 

"Now Mono! Now Ortho! Now Kellner and reversed one!

On Plossl! On Nagler! Ready spacewalk! Even more fun!

So out of your trays! Caps off bottom and top!

Dash away! Dash away! To my scopes dash non-stop!"

eyepieces.thumb.gif.68b25b9721a4815e9484706597179bb5.gif

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε

Ωρίων ο ...αγαπημένος!

 

Ο σχηματισμός των αστεριών του Ωρίωνα όπως τον βλέπουμε σήμερα δημιουργήθηκε περίπου 1.5 εκ. χρόνια πριν. Έτσι, πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί είχαν τη δυνατότητα να τον παρατηρήσουν. Οι Σουμέριοι τον περιέγραφαν ως πρόβατο, ενώ στην αρχαία Κίνα ο Ωρίωνας ήταν ένα από τα 28 ζώδια, το Xiu, ή όπως ήταν γνωστός Shen, που σημαίνει "τρία", μάλλον λόγω των τριών φωτεινών αστεριών που σχηματίζουν τη ζώνη του.

Ο Ωρίων, κατά την ελληνική μυθολογία, ήταν γιος της Γης, ξακουστός για την ομορφιά του, μεγάλος κυνηγός που γυρνούσε τα βουνά με το χάλκινο ρόπαλό του και σκότωνε αγρίμια. Ήταν επίσης σύντροφος της θεάς Άρτεμης.

Μια φορά στα βουνά της Βοιωτίας είδε την Πλειόνη με τις 7 κόρες της που όλες ήταν τόσο όμορφες όσο και η μητέρα τους. Ο Ωρίων όμως ερωτεύτηκε παράφορα την Πλειόνη και θέλησε να την κάνει δικιά του με την βία. Η Πλειόνη και οι κόρες της το έβαλαν στα πόδια και αυτός τις κυνηγούσε για 5 χρόνια. Οι Θεοί τις λυπήθηκαν και της έκαναν αστέρια. Τις γνωστές Πλειάδες ( Πούλια).

Όταν είχε πάει στην Κρήτη και αφού κυνηγούσε ότι έβρισκε, η Γη φοβήθηκε πως δεν θα αφήσει τίποτε ζωντανό, οπότε έστειλε ένα μεγάλο σκορπιό και τον σκότωσε. Ο Δίας τον λυπήθηκε και τον έκανε αστερισμό.

Έτσι ο Ωρίων είναι μαζί με τα δύο σκυλιά του στον ουρανό ( τον αστερισμό του μικρού και του μεγάλου Κυνός ) , δίπλα στις Πλειάδες που ποτέ δεν μπορεί να φτάσει και έτσι που, όταν βγαίνει αυτός την νύχτα, ο άλλος αστερισμός του Σκορπιού να δύει, για να μην ανταμωθούν ποτέ ξανά.

Για τους Αρχαίους Αιγύπτιους ο αστερισμός του Ωρίωνα ήταν ο ίδιος ο Όσιρις που, αφού πέθανε, έγινε ο συγκεκριμένος αστερισμός. Πιστεύεται πως όλη η διάταξη των πυραμίδων στην Γκίζα είναι απλά μια απεικόνιση του μέρους του ουρανού που περιλαμβάνει τον αστερισμό του Ωρίωνα ( με τα 3 αστέρια στην ζώνη του Ωρίωνα να είναι οι 3 μεγάλες πυραμίδες της Γκίζας και ο Νείλος να είναι ο γαλαξίας μας). Οι ψυχές των Φαραώ όταν πέθαιναν πήγαιναν στον Όσιρι , δηλαδή στον αστερισμό του Ωρίωνα.

 

osiris.jpg.2cd1e4e6cf7f6529deb4fc757da7b5b3.jpg

Ο Ωρίωνας, όπως τον έβλεπαν οι Αιγύπτιοι.

orion-a.jpg.755dfbbfea3c1b95aff2a9e84974398f.jpg

Δημοσιεύτηκε

"Ο μετέωρος άνθρωπος"

 

"Ο μετασχηματισμός της ανθρωπότητας, έννοια ουτοπική όσο και απόλυτα αναγκαία, είναι η μόνη που μπορεί να αποκαταστήσει έναν πολιτισμό σε αρμονία με την φύση και τον εσωτερικό άνθρωπο..." Από την «Κόμη της Βερενίκης» (1989)

 

..............

"Γνωρίζει πια - ο μετέωρος άνθρωπος - ότι είναι έποικος σε έναν πλανήτη ιδιόμορφο, που αποτελεί απλώς μια κουκκίδα απειροελάχιστη σε ένα ασύλληπτο Σύμπαν...Ο μετέωρος άνθρωπος - ο εξόριστος από τον Θεό και το κέντρο του Σύμπαντος - ψάχνει λοιπόν με αγωνία κάποια στηρίγματα, αναζητά ένα καινούριο πρόσωπο και τη χαμένη του προοπτική".

 

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Γιώργου Γραμματικάκη στις 22/5/2011

 

http://boraeinai.blogspot.com/2011/05/blog-post_9203.html

 

astronaut.jpg.fe726ee5f803301b2ac729b82d03bb92.jpg

ο μετέωρος άνθρωπος

Δημοσιεύτηκε
"Ο μετέωρος άνθρωπος"

 

"Ο μετασχηματισμός της ανθρωπότητας, έννοια ουτοπική όσο και απόλυτα αναγκαία, είναι η μόνη που μπορεί να αποκαταστήσει έναν πολιτισμό σε αρμονία με την φύση και τον εσωτερικό άνθρωπο..." Από την «Κόμη της Βερενίκης» (1989)

 

..............

"Γνωρίζει πια - ο μετέωρος άνθρωπος - ότι είναι έποικος σε έναν πλανήτη ιδιόμορφο, που αποτελεί απλώς μια κουκκίδα απειροελάχιστη σε ένα ασύλληπτο Σύμπαν...Ο μετέωρος άνθρωπος - ο εξόριστος από τον Θεό και το κέντρο του Σύμπαντος - ψάχνει λοιπόν με αγωνία κάποια στηρίγματα, αναζητά ένα καινούριο πρόσωπο και τη χαμένη του προοπτική".

 

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Γιώργου Γραμματικάκη στις 22/5/2011

 

http://boraeinai.blogspot.com/2011/05/blog-post_9203.html

Πολυ καλο! =D>

 

Το ερωτημα ειναι με ποιο τροπο θα προχωρησει στον μετασχηματισμο. Θελει εγγυησεις-αποδειξεις πριν το κανει. Δεν θα τις εχει- δεν θα το κανει. Οχι γιατι δεν μπορει, αλλα γιατι δεν θελει.

Η Αλήθεια είναι Υπέρλογη!
Δημοσιεύτηκε

Δε νομίζω να υπάρχει μόνο μία απάντηση στο ερώτημά σας, δε νομίζω να υπάρχουν απαντήσεις με βαρύγδουπες, τελεσίδικες τελείες στο τέλος των προτάσεων...

Μάλλον αρκετά αποσιωπητικά και πολλά ερωτηματικά θα τις συνοδεύουν...

Ίσως, η αμφισβήτηση του προσχήματος των δεδομένων, της θαλπωρής της ασφάλειας, να οδηγήσει σε ερωτήματα εσωτερικά (για ποια δημοκρατία; για ποια ιστορία; ποια η Αληθινή εσωτερική μας ανάγκη;......)

Κι εκεί, στο προσωπικό εσωτερικό ψάξιμο, σ’ αυτήν την κρίσιμη στιγμή, να μη φοβηθούμε τις εσωτερικές καταρρεύσεις, τα σίγουρα, ασφαλή δεδομένα,

που για χρόνια αποτελούν την καραμέλα -τροφή μας...

Άλμα στο καινό και στο κενό, σαν μετέωροι άνθρωποι, ν’ αποκαλύψουμε το μέγεθος του γίγαντα που κρύβουμε εντός μας, την απεραντοσύνη του απείρου που είμαστε πλασμένοι, αλλά περιορισμένοι στο ανάστημα του νάνου... Χωρίς να φοβηθούμε, μήπως το Φως της Αλήθειας, τυφλώσει τη χωματένια μας όραση... Της Αλήθειας εκείνης, που δεν χρειάζεται υπεράσπιση...

Ίσως, από τη φύση μας, να έχουμε ανάγκη την Πίστη... άλλος σε μια θρησκεία, άλλος σε άνθρωπο, σε ιδέα, σε επιστήμη... Ίσως κάποιοι τα χρωματίσουν «δεκανίκια».

Όμως η Πίστη σαν όπλο δεν είναι σκέτη φωτιά; Δεν φωτίζει, δεν πυρώνει, δε λιώνει το παν;

Μήπως, λοιπόν, ανάγκη να υπάρξει «κάτι» να μας εμπνεύσει ξανά; Όχι όμως έξω από εμάς... Η τρικυμισμένη αρμονία μας θα γαληνέψει εκ των έσω...

Ίσως η μεταμόρφωση, να βρίσκεται ακριβώς εκεί,

που ο άνθρωπος μπαίνει συνειδητά στη μεγάλη τροχιά...

Εκεί που ανακαλύπτει, πως η ευτυχία δεν είναι πακέτο με ροζ φιόγκο, που προσφέρεται...

Εκεί που ο Πόνος είναι αναγκαίος συγκάτοικος της ζωής...

Εκεί που ντύνει με σιωπή ό,τι αγαπά... και το βλέμμα του αγαπημένου γίνεται βιβλίο ανοιχτό...

Εκεί που ξεδιψά με το νερό της συνέπειας...

Εκεί που ανακαλύπτει ότι υπάρχει χώρος και για τους διαφορετικούς...

Εκεί που οι πράξεις έχουν τη διπλή τους σημασία...

Εκεί που η ζωή όλη είναι πέρασμα αστραπής...

Εκεί που τις νύχτες, ψηλά στο μπαλκονάκι του Θεού, φαίνονται τ’ αστέρια κι εμείς αμίλητοι κάτω απ’ τη σιωπή και τη φεγγιά τους αναπνέμε το Σύμπαν...!

Θυμάμαι, τον καθηγητή μου Λιαντίνη στο μεταπτυχιακό, που μου έλεγε: «γίνεσαι μεγάλος, όταν δεν αντιμετωπίζεις μικρά!»...

70_water_PITRE_ikarus.png.1c7e4c9357e031754083a317622db486.png

Δημοσιεύτηκε

Δεκτο!

Υ.Γ. Οι τελειες δεν ειχαν στοχο να ειναι βαρυγδουπες, αλλα να αποδωσουν την σημερινη (σχεδον παγκοσμια) πραγματικοτητα.

Η Αλήθεια είναι Υπέρλογη!
Δημοσιεύτηκε

Στην πόλη Cohrane, κοντά στο Κάλγκαρι του Καναδά, έγινε η παρουσίαση αυτής της απίστευτης τοιχογραφίας διαστάσεων 3,65m ύψος Χ 5,50m πλάτος.

Πρόκειται για ένα παζλ από 180 άλλα αυτόνομα έργα διαστάσεων 0,30cm Χ 0,30cm το καθένα, που ζωγράφισαν 180 διαφορετικοί ζωγράφοι.

Πατώντας το παρακάτω link μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ πάνω σε κάθε τετραγωνάκι το κάθε έργο χωριστά, τον τίτλο και το δημιουργό του!!!

 

http://www.muralmosaic.com/Cochrane.html

082.jpg.75652f2365cbf9c0f370f1e6b0eca626.jpg

grid.jpg.b5e59d9d0265ca3733c33d0d2cd34688.jpg

Δημοσιεύτηκε

Ταξιδιάρικο Φεγγάρι

 

Στίχοι: Πέρσα Σούκα

 

 

 

Μη ρωτάς πού βρίσκομαι και χάνομαι απόψε,

να ρωτάς τι βγαίνει από μέσα μου και διώξε

τους κακούς αέρηδες.

Τις καλές νεράιδες έλα φέρε μου και πάμε,

πάμε μες στο όνειρο και άσπρα να φοράμε,

μάγοι, καμηλιέρηδες.

 

Ταξιδιάρικο φεγγάρι

κι οι ματιές μας στ' ανοιχτά,

ασημένιο κεχριμπάρι

μας κερνάει, μας μεθά.

 

Μη ρωτάς πού βρίσκομαι και χάνομαι απόψε,

να ρωτάς τι βγαίνει από μέσα μου και νιώσε

της ψυχής το κάλεσμα.

Άνοιξε ο ουρανός για μας να περπατάμε,

δώσε μου το χέρι σου στο άπειρο να πάμε,

στης ζωής το χάρισμα.

moon.jpg.f77a6eac498b3c275319f5e824d6f9e4.jpg

διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν.

Αριστοτέλης.

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα, ένα αστέρι κατέβηκε να σε φιλήσει

Look, a star came down to kiss you

 

 

Α - Ανατολή

Α - Άστρο

Α - Ατρόμητος

Α- Άφοβος

Α- Αστρόσκονη

Α - Αγάπη μου

 

Καιρό ένα, φορά μία, ήταν ένας κύριος,

κύριος Ιορδάνης που δεν αγαπούσε την εικόνα του

κι αποφάσισε να την αλλάξει.

Τότε του κολλήσανε διάφορες αρρώστιες,

μεγαλοπιάσματα κι ερωτοπάθειες.

Άρχισε να μιλάει στα κουτουρού

και να 'χει τη γνώμη στο πουγκί του.

 

Βου - Βανίλια

Βου - Βουνό

Βου - Βερικοκιά

Βου - Βεγγαλικά

 

Ο κύριος Ιορδάνης ξέχασε το παρελθόν του,

έκοψε τις ρίζες, φύσηξε ο άνεμος

και τον πήρε μακριά.

Νόμιζε ότι σβήνοντας την ζωή του,

αλλάζοντας το όνομα των πραγμάτων

θα ξαναγεννηθεί.

 

Γου - Γαλαξίας

Γου - Γοργόνα

Γου - Γιαλός

 

Τα δέντρα έχουν ρίζες και η θάλασσα βυθό

κι ο άνθρωπος ένα μόνο σκοπό:

Να βρει τον δρόμο της καρδιάς.

 

Δ- Δάκρυ

Ε - Ερωτώ

Ζ - Ζαχαρωτό

Η - Ημισέληνος

Θ - Θάμα

Ι - Ιστορία

Κου - Καράβι

 

Να μάθεις να μετράς σωστά το φως του φεγγαριού.

Να διαβάζεις αυτά που αγαπάς,

να πιάνεις, να κοιτάς, να ακούς.

Κοίτα, ένα αστέρι κατέβηκε να σε φιλήσει!

 

Λου - Λουλουδόσκονη

Μ - Μυρίζω

 

Νυστάζεις αγάπη μου;

Κοιμήσου...

 

Θάνος Μικρούτσικος

89049-falling_star.jpg.7189a180041b49bda958fb2344adf6e6.jpg

διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν.

Αριστοτέλης.

Δημοσιεύτηκε

Σαν χθες το 1994 πέθανε ο Μ. Χατζηδάκις.....

Ένα τραγούδι, στο οποίο τραγουδά και ο ίδιος(γεγονός σπάνιο) και ένας "αποχαιρετισμός" του 1977.....

ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ, ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟ "ΦΤΩΧΟΙ" ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ.........

 

«Παίδες, πριν 15 χρόνια με μιαν άλλη μουσική, σας είχα πει πως θα ξαγρυπνώ έξω από τα σπίτια σας για να μαζεύω τα όνειρά σας. Τώρα κουράστηκα.

Εσείς είτε ονειρεύεστε, είτε όχι, μπορείτε να ζείτε και χωρίς εμένα, Δεν ανήκω ούτε στη ζωή σας ούτε στα όνειρά σας. Ακόμη κουράστηκα να πλέκω μουσικές απ’ την επιθυμία των σωμάτων σας.

Προτιμώ να φύγω μακριά σας για πάντα. Ίσως συναντηθώ με μερικούς σοφούς που δεν τους ένοιωσα όταν κι εγώ ήμουν νέος.

Γεια σας παίδες, γεια σας.»

 

(Το 1962 ο Μάνος Χατζηδάκις έγραφε στον επίλογο της «Οδού Ονείρων»:

Θα ξαγρυπνώ έξω από τα σπίτια σας, για να μαζεύω τα όνειρά σας.

Το 1977 γράφει τους «Παίδες»

 

«Ήρθε βοριάς, ήρθε νοτιάς»

 

Στίχοι: Γιάγκος Αραβαντινός

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

Πρώτη εκτέλεση: Νίκη Καμπά

 

Άλλες ερμηνείες:

Ηλίας Λιούγκος

Μάνος Χατζιδάκις

Δήμητρα Γαλάνη

Ελένη Βουγιουκλη & Σουζάνα Βουγιουκλή ( Ντουέτο )

 

 

Αγάπη μου σε γύρευα

σ' αυγή και σε φεγγάρι

και στα ψηλά τα σύννεφα

σε γύρευα τυφλός,

μα ήρθε ο καιρός, ήρθε η βροχή

κι η δροσερή σου χάρη

αγάπη μου σε γύρεψα

γιατί ήσουν ουρανός.

 

Κι αν ο Θεός που σ' έπλασε

με μιαν ευχή μεγάλη

να 'χεις αστέρι στα μαλλιά

και μια χρυσή καρδιά,

στ' αλώνια ευθύς υψώθηκε

το χρυσαφένιο στάρι

κι η αγάπη μου μ' αγάπησε

γιατί ήμουν ουρανός.

 

Αγάπη μου πως σ' έχασα

πως η καρδιά μου εστάθη

και τα πουλιά σ' αρπάξανε

μες στην πολύ βροχή,

ήρθε νοτιάς, ήρθε βοριάς

το κύμα να σε πάρει

αγάπη μου που μού 'φυγες

γιατί ήσουν ουρανός.

Δημοσιεύτηκε

Traumatic brain injuries in illustrated literature: experience from a series of over 700 head injuries in the Asterix comic books, Marcel A. Kamp, Philipp Slotty, Sevgi Sarikaya-Seiwert, Hans-Jakob Steiger and Daniel Hänggi, ACTA NEUROCHIRURGICA, Volume 153, Number 6, 1351-1355, DOI: 10.1007/s00701-011-0993-6

 

Abstract

Background

The goal of the present study was to analyze the epidemiology and specific risk factors of traumatic brain injury (TBI) in the Asterix illustrated comic books. Among the illustrated literature, TBI is a predominating injury pattern.

Methods

A retrospective analysis of TBI in all 34 Asterix comic books was performed by examining the initial neurological status and signs of TBI. Clinical data were correlated to information regarding the trauma mechanism, the sociocultural background of victims and offenders, and the circumstances of the traumata, to identify specific risk factors.

Results

Seven hundred and four TBIs were identified. The majority of persons involved were adult and male. The major cause of trauma was assault (98.8%). Traumata were classified to be severe in over 50% (GCS 3–8). Different neurological deficits and signs of basal skull fractures were identified. Although over half of head-injury victims had a severe initial impairment of consciousness, no case of death or permanent neurological deficit was found. The largest group of head-injured characters was constituted by Romans (63.9%), while Gauls caused nearly 90% of the TBIs. A helmet had been worn by 70.5% of victims but had been lost in the vast majority of cases (87.7%). In 83% of cases, TBIs were caused under the influence of a doping agent called “the magic potion”.

Conclusions

Although over half of patients had an initially severe impairment of consciousness after TBI, no permanent deficit could be found. Roman nationality, hypoglossal paresis, lost helmet, and ingestion of the magic potion were significantly correlated with severe initial impairment of consciousness (p ≤ 0.05).

 

 

Ti sxesi exei; Ma eidan ton ourano sfontili!

I epistimi einai sovari, oxi sovarofanis.

obelix.jpg.cad23092e77972cce9ef408e79dc56ed.jpg

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Guest
Αυτή η συζήτηση είναι κλειστή σε νέες απαντήσεις.

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης