kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KQbbxfoXSWU A Total Lunar Eclipse Over Tajikistan, Jean-Luc Dauvergne, 2011 APOD 11/07/11 Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 The Night Will Never Stay, Eleanor Farjeon, 1881-1965 The night will never stay, The night will still go by, Though with a million stars You pin it to the sky. Though you bind it with the blowing wind And buckle it with the moon, The night will slip away Like sorrow or a tune. Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Comet Hyakutake, Elmer Borlongan, 2011 Ελαιογραφία σε καμβά BenCab Museum, Baguio, Φιλιππίνες Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Tarantula Nebula, Norman, 2010 Ελαιογραφία σε καμβά Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Devouring Black Hole, Norman, 2010 Ελαιογραφία σε καμβά Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Jupiter, Norman, 2009 Ελαιογραφία σε καμβά Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Horsehead, Norman, 2009 Ελαιογραφία σε καμβά Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Spiral Galaxy, Norman, 2009 Ελαιογραφία σε καμβά Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2011 Cosmonaught, Nikita Taranduke, 2011 Ελαιογραφία και ψηφιακή επεξεργασία Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Astronomy, Richard Houston, 1721-1775 Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Ομηρική Ουρανογραφία ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ, ραψ. Ε 300-310 Ύπνος δεν έπεσε στα βλέφαρά του, αλλά κοιτούσε συνεχώς την Πούλια,τον Bουκόλο που δύει αργά, την Άρκτο που τη λεν κι Aμάξι·δεν φεύγει από τη θέση της γυρίζοντας, μόνο παραμονεύειτον Ωρίωνα, και μόνη αυτή δεν λέει να πέσει στα λουτρά του Ωκεανού. H Kαλυψώ η θεόμορφη τον είχε ορμηνέψει,αυτό το αστέρι πάντοτε να το ’χει ποντοπορώντας στο ζερβό του χέρι.Kαι ποντοπόρησε μέρες δεκαεφτά· στη δέκατη όγδοηπήραν να φαίνονται, στο μέρος του νησιού που πρόβλεψε,βαθύσκιωτα της Φαιακίδας τα βουνάέμοιαζαν σαν ασπίδα, στο πέλαγο το αχνό αφημένη. διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
Estarian Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Edgar Allan Poe - Evening Star 'Twas noontide of summer,And mid-time of night;And stars, in their orbits,Shone pale, thro' the lightOf the brighter, cold moon,'Mid planets her slaves,Herself in the Heavens,Her beam on the waves.I gazed awhileOn her cold smile;Too cold–too cold for me-There pass'd, as a shroud,A fleecy cloud,And I turned away to thee,Proud Evening Star,In thy glory afar,And dearer thy beam shall be;For joy to my heartIs the proud partThou bearest in Heaven at night,And more I admireThy distant fire,Than that colder, lowly light. Skywatcher 10 / ΝΕQ6
Estarian Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Lord of the Rings OST - Aniron O môr henion i dhu: ---------> From darkness I understand the night:Ely siriar, êl síla : -----------> dreams flow, a star shinesAi! Aníron Undómiel: --------> Ah! I desire Evenstar Tiro! El eria e môr : -----------> Look! A star rises out of the darknessI 'lir en êl luitha 'uren: -----------> The song of the star enchants my heartAi! Aníron... : -----------> Ah! I desire... Skywatcher 10 / ΝΕQ6
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Ομηρική Ουρανογραφία ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΑ, ραψ. Σ 478-488 Κι έπλασε πρώτα δυνατήν ασπίδα και μεγάλην, όλην με τέχνην και τριπλόν λαμπρόν τριγύρω κύκλον• με πέντε δίπλες έγινεν η ασπίδα και σ' εκείνην 480 λογιών εικόνες έπλαθε με την σοφήν του γνώσιν. Την γην αυτού, τον ουρανόν, την θάλασσαν μορφώνει, τον ήλιον τον ακούραστον, γεμάτο το φεγγάρι, τ' αστέρια οπού τον ουρανόν ολούθε στεφανώνουν: την δύναμιν του Ωρίωνος, Υάδες, Πληιάδες, 485 την Άρκτον, που και Άμαξαν καλούν, και αυτού γυρίζει πάντοτε, τον Ωρίωνα ασάλευτα τηρώντας, η μόνη που τ' Ωκεανού το λούσμα δεν γνωρίζει. διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
wereniki Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 "οι δυο λύκοι" Ένα βράδυ ένας γέρος ινδιάνος, της φυλής Τσερόκι, μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στηνψυχή των ανθρώπων. Είπε: "Γιέ μου, η μάχη γίνεται μεταξύ δυο 'λύκων' που υπάρχουν μέσα σε όλους μας.Ο ένας είναι το Κακό: Είναι ο θυμός, η ζήλια, ηθλίψη, η απογοήτευση, η απληστία, η αλαζονεία,η αυτολύπηση, η ενοχή προσβολή, η κατωτερότητα,τα ψέματα, η ματαιοδοξία, η υπεροψία, και το εγώ. Ο άλλος είναι το Καλό: Είναι η χαρά, η ειρήνη, ηαγάπη, η ελπίδα, η ηρεμία, η ταπεινοφροσύνη,η ευγένεια, η φιλανθρωπία, η συμπόνια, ηγενναιοδωρία, η αλήθεια, η ευσπλαχνία και η πίστη στο Θεό". Ο εγγονός το σκέφτηκε για ένα λεπτό και μετάρώτησε τον παππού του: "Ποιος λύκος νικάει;" Ο γέρος Ινδιάνος Τσερόκι απάντησε απλά ............... "Αυτός που ταΐζεις...!" Το σύμπαν της τέχνης & οι τέχνες τ’ ουρανού
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Στην Οδύσσεια περιγράφεται με ασυνήθιστα πολλές λεπτομέρειες η τελική φάση της επιστροφής του Οδυσσέα στην Ιθάκη, με βασικότερο στοιχείο το γεγονός ότι την ημέρα που σκοτώνει τους μνηστήρες της Πηνελόπης καταγράφεται και ένα ασυνήθιστο γεγονός, που θεωρείται η αρχαιότερη καταγραφή ολικής ηλιακής έκλειψης. Σε μετάφραση των Καζαντζάκη- Κακριδή ο μάντης Θεοκλύμενος λέει στους μνηστήρες:«Η αυλή πλημμύρισε ίσκιους, που ξεκινούν στα μαύρα Τρίσκοτα να κατεβούν, κι ο γήλιος από τα ουράνια εχάθη, κι άπλωσε βαριά καταχνιά ολούθε!» . Οι ολικές ηλιακές εκλείψεις είναι σχετικά σπάνιο γεγονός σε έναν συγκεκριμένο τόπο, αφού συμβαίνουν κατά μέσον όρο μία φορά κάθε 360 χρόνια. Επομένως, αν περιορίσει κανείς την περιοχή από την οποία η έκλειψη αυτή φαινόταν ως ολική, θα μπορούσε ίσως να εντοπίσει μια «λογική» ημερομηνία για την ημέρα που συνέβη. Στη διαδικασία αυτή υπεισέρχονται και οι υπόλοιπες πληροφορίες που δίνει ο Ομηρος. Κατ΄ αρχήν ο Ερμής ταξιδεύει δυτικά ως την Ωγυγία και, αφού υποδεικνύει στην Καλυψώ να αφήσει τον Οδυσσέα να επιστρέψει στην πατρίδα του, επιστρέφει ανατολικά. Μετά την αναχώρηση του Ερμή ο Οδυσσέας σαλπάρει με το πλοίο του και ακολουθεί τις οδηγίες της Καλυψούς, πλέοντας έτσι ώστε να παρατηρεί τις Πλειάδες και τον αστερισμό του Βοώτη και έχοντας τη Μεγάλη Άρκτο στα αριστερά του. Στη συνέχεια, περνώντας από το νησί των Φαιάκων, φθάνει στην Ιθάκη όταν ο πλανήτης Αφροδίτη είναι ορατός ως Αυγερινός. Αν ταυτοποιήσουμε τον Ερμή με τον ομώνυμο πλανήτη, τότε όλα τα παραπάνω στοιχεία, δηλαδή η απομάκρυνση του Ερμή δυτικά του Ηλίου και η στροφή του προς ανατολάς, η ταυτόχρονη θέση Πλειάδων και Βοώτη πάνω από τον ορίζοντα και η εμφάνιση της Αφροδίτης ως Αυγερινού συμπίπτουν ταυτόχρονα μία φορά κάθε 2.000 χρόνια! Επειδή είναι ήδη γνωστό από τις αρχαιολογικές ανασκαφές της Τροίας πως η καταστροφή της πόλης συντελέστηκε γύρω στο 1190 π.Χ., είναι φανερό ότι αν κοντά σε αυτή τη χρονιά υπήρξε μια τέτοια «σύμπτωση», το γεγονός αυτό δεν μπορεί να σημαίνει τίποτε περισσότερο από μια ανεξάρτητη επιβεβαίωση της χρονολογίας της καταστροφής της Τροίας. Οι υπολογισμοί δείχνουν ότι όντως μία από τις φορές που όλα τα γεγονότα που περιγράφονται στην Οδύσσεια συνέβησαν ταυτόχρονα ήταν την άνοιξη του 1178 π.Χ., οπότε καταλήγουμε σε ένα πολύ ακριβές συμπέρασμα: ο Οδυσσέας σκότωσε τους μνηστήρες της Πηνελόπης στις 16 Απριλίου 1178 π.Χ., οπότε η καταστροφή της Τροίας είχε συμβεί δέκα χρόνια πριν, όσο διήρκεσαν οι περιπέτειες του Οδυσσέα, δηλαδή το 1188 π.Χ. Το συμπέρασμα δεν αλλάζει αν η ομηρική Ιθάκη μετακινηθεί στη χερσόνησο της Παλλικής, επειδή οι δύο τοποθεσίες απέχουν πολύ λίγο μεταξύ τους. Αξίζει να αναφερθεί ότι οκτώ αρχαίοι συγγραφείς, μεταξύ των οποίων ο Πλάτωνας, ο Ερατοσθένης και ο Ηρόδοτος, έχουν δώσει τις δικές τους εκτιμήσεις για τη χρονολογία της καταστροφής της Τροίας, από τις οποίες εντυπωσιακά κοντά στον παραπάνω υπολογισμό πέφτει η εκτίμηση του Ερατοσθένη, που ήταν 1184 π.Χ.! http://www.arxaiologia.gr/site/content.php?artid=5288 διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Από την έκθεση του Αντώνη Ασπρόμουργου με θέμα την εικαστική αναπαράσταση ιστορικών ευρημάτων, από την νεολιθική εποχή μέχρι και τον 13ο αιώνα. αστρονομικοί χάρτες και ημερολόγια διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 ΙΛΙΑΔΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ..ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣΤου Μάριου Μαμανέα "Διαρκούσης της δεκαετίας του 1930, η νεαρή κόρη ενός αγρότη από το Κάνσας των Η.Π.Α. περνούσε νύχτες ολόκληρες παρατηρώντας τις κινήσεις των πλανητών στο ουράνιο στερέωμα. Αργότερα ως δασκάλα στην Αγγλία συνδύασε την αφοσίωσή της στην αστρονομία με την αγάπη της για τα ομηρικά έπη. Αυτό την οδήγησε σε μια ανακάλυψη, που θα είχε παρασιωπηθεί, εάν η κόρη της, η δρ. Φλόρενς Γουντ, δεν είχε αξιολογήσει τις σημειώσεις της μητέρας της το 1991".Έτσι ξεκινά ο πρόλογος της παρουσίασης από τη μεγάλη εφημερίδα του Λονδίνου «Φαϊνάνσιαλ Τάϊμς» του βιβλίου με τίτλο «Η Μυθική Ιλιάδα», έργου του ζεύγους Κέννεθ και Φλόρενς Γουντ, που κυκλοφόρησε στη Μεγάλη Βρεταννία πριν από λίγα χρόνια. Ο λόγος αφορά την Έντνα Λέι, μητέρα της δρος Φλόρενς Γουντ, η οποία μετά από έρευνες σαράντα τουλάχιστον ετών κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι η Ιλιάδα εκτός από ηρωικό έπος είναι και το αρχαιότερο σύγγραμμα αστρονομίας στον κόσμο. Κατά την άποψή της οι περιγραφόμενες στην Ιλιάδα μάχες μεταξύ Αχαιών και Τρώων αντικατοπτρίζουν τις τροχιές αστέρων και αστερισμών, που φαίνονται σαν να μάχονται για μια πρωτοκαθεδρική θέση στον ουράνιο θόλο.Στα πέντε από τα εννέα συνολικά κεφάλαια του βιβλίου, που επιμελήθηκαν οι Γουντ, η ιστορική ακολουθία των γεγονότων του Τρωικού πολέμου συμβαδίζει κατά τρόπο παράδοξο (ίσως όμως όχι συμπτωματικό τελικά) με τις κινήσεις ουρανίων σωμάτων. Οι απλοί αστέρες εκλαμβανόμενοι ως πολεμιστές και οι αστερισμοί ως επιφανείς ήρωες ή τμήματα στρατού κινούνται με τέτοιο τρόπο, σαν να έχουν συγχρονισθεί μέσα στο γίγνεσθαι. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτά αυτή η εκδοχή εάν ληφθεί υπ’ όψιν το γεγονός ότι και ο υπεύθυνος του εκδοτικού οίκου Τζων Μιούρεϊ, που εξέδωσε το έργο, σημειώνει με έμφαση, ότι «τα στοιχεία που αναφέρονται περιγράφουν αστρικές κινήσεις χρονολογούμενες στην 9η χιλιετία π.0, πολύ πριν καταγραφεί η αστρονομία της Μεσοποταμίας και της Αιγύπτου». Συνεχίζει δε παρατηρώντας, ότι «ο Όμηρος υπήρξε πιθανότατα ο τελευταίος και ο πιο πλήρης ως προς τις γνώσεις του από μια μακρά παράδοση ραψωδών, που είχαν απομνημονεύσει όσα γνώριζαν. Μετά το τέλος της ζωής του το ελληνικό αλφάβητο διατήρησε τα έργα τους δια της καταγραφής. Εκείνο που επίσης άλλαξε ήταν η μελέτη του ουρανίου χάρτη, η οποία από απλή εμπειρική παρατήρηση εξελίχθηκε σε επιστήμη με την συνδρομή των μαθηματικών και της γεωμετρίας. Έτσι η αστρονομική υφή της Ιλιάδας λησμονήθηκε».Στην τελική επιμελημένη μορφή του το βιβλίο περιλαμβάνει ένα μακρύ κατάλογο 650 αστέρων και 45 αστερισμών, τους οποίους κατά τους συγγραφείς ο Όμηρος γνωρίζει και παρουσιάζει με ονόματα θεών και ηρώων. Οι κυριότεροι θεοί των αρχαίων Ελλήνων αντιστοιχούν στη Σελήνη (Ήρα) και στους ορατούς πλανήτες Αφροδίτη, Άρη, Δία, Ποσειδώνα και Κρόνο, ενώ ο Ερμής άλλοτε αντιστοιχεί στον ομώνυμο θεό και άλλοτε στο θεό Απόλλωνα.Περαιτέρω συγκρίσεις και συνθέσεις της Έντνας Λέι είναι αξιοπρόσεκτες. Σαν παραδείγματα η παράταξη του στρατού του Αχιλλέα, όπου ο ίδιος αντικατοπτρίζεται στον Μεγάλο Κύνα. Ομοίως σε άλλη φάση της πορείας των ουρανίων σωμάτων ο Έκτωρ (Ωρίων) αντιπαρατίθεται με τον Αχιλλέα (Μεγάλο Κύνα) και εν συνεχεία καταδιώκεται από τον τελευταίο και φονεύεται («πίπτοντας» προς τη Δύση) από την εκδικητική μανία του βασιλιά των Μυρμιδόνων για το θάνατο του Πατρόκλουπου ως Μικρός Κύων δεν είναι πλέον ορατός. Read more: http://sadentrepese.blogspot.com/2009/03/blog-post_28.html#ixzz1RvHOtJyK διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
studious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Οι θέσεις των πόλεων της ΕλλάδαςΌμως και οι γεωδαιτικές σχέσεις των αρχαίων ελληνικών πόλεων έχουν ουράνιες αντιστοιχίες σύμφωνα με το εν λόγω σύγγραμμα. Παραδειγματικά: οι ομηρικές τοποθεσίες και πόλεις της Βοιωτίας αντιστοιχούν κατά εκπληκτικό τρόπο στα αστέρια του Δράκοντος, όπως επίσης και η Τροία με την ενδοχώρα ανατολικά της αντικατοπτρίζεται στον αστερισμό της Μεγάλης Άρκτου και η Πύλος με τη λοιπή Μεσσηνία, όπου το βασίλειο του Νέστορος, στον αστερισμό του Αιγόκερω. Το πλήθος των παραλληλισμών μεταξύ των αστρικών τροχιών και της γήινης δραστηριότητος είναι οπωσδήποτε πολύ μεγάλο, για να αποδοθεί σε απλές συμπτώσεις. Όπως εύστοχα παρατηρεί ο αρθρογράφος των «Φαϊνάνσιαλ Τάϊμς» Κρίστιαν Τάιλερ, που έκανε ειδικό αφιέρωμα στις στήλες της εφημερίδος εν όψει της εκδόσεως του βιβλίου, «όλα φαίνονται πολύ τέλεια για να είναι αληθινά (...). Οι συγγραφείς της «Μυστικής Ιλιάδας» απορρίπτουν κάθε ένσταση ότι διαστρέβλωσαν το ομηρικό υλικό, για να το κάνουν να ταιριάζει στις πεποιθήσεις τους. Κάθε τους υπόθεση εξετάστηκε με βάση τα δεδομένα του πρωτοτύπου κειμένου και βρέθηκε απολύτως ταιριαστή».Κατόπιν αυτών απομένει να μελετηθεί και να αξιολογηθεί η θεωρία αυτή, η οποία, εάν είναι ορθή, θα αποτελέσει το έναυσμα αξιωμάτων, όπως και του ιστορικού δόγματος ότι η επιστήμη της αστρονομίας γεννήθηκε στη Βαβυλώνα και από εκεί τη διδάχθηκαν οι Έλληνες φιλόσοφοι και επιστήμονες. ΠΗΓΗ: http://www.davlos.gr/webfiles/yearspec.php?id=7632&kod=11358&page=9 διὸ πολλοί φασι τῶν σοφῶν οἱ μὲν ἁρμονίαν εἶναι τὴν ψυχήν, οἱ δ’ ἔχειν ἁρμονίαν. Αριστοτέλης.
Κατερινα Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Northern Lights. Μια σειρά πίνακες ζωγραφικής της Dianne Roberson Hendrix, εμπνευσμένη από τους ανθρώπους, τα ζώα και τη φύση της Αλάσκας. My Spirit Soars Delicate Balance Untamed Rhythms Coy Diffusion Dancing With The Spirits Alaska Native Dancing Jewels Monarch Of His Arctic Domain Impending Threat Aurora Dancer
Κατερινα Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Συνέχεια. Sweet Dreams One Mile From The Top Of Alaska Light Show Aurora Connection Sawyer Glacier Don't Say Goodbye
Κατερινα Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Aurora over Antarctica, Patricia Bigelow.
Κατερινα Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 2011 Catherine G. McElroy. Ursa Minor. Bearack Starry night
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13, 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13, 2011 Atlantis' Last Approach, ISS Expedition 28 Crew, NASA, 2011 APOD 13/07/11 Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
Προτεινόμενες αναρτήσεις