Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

L'astre rouge, Poèmes tragiques, Leconte de Lisle, 1884

 

Sur les continents morts, les houles léthargiques

où le dernier frisson d'un monde a palpité

s'enflent dans le silence et dans l'immensité ;

et le rouge Sahil, du fond des nuits tragiques,

seul flambe, et darde aux flots son oeil ensanglanté.

Par l'espace sans fin des solitudes nues,

ce gouffre inerte, sourd, vide, au néant pareil,

Sahil, témoin suprême, et lugubre soleil

qui fait la mer plus morne et plus noires les nues,

couve d'un oeil sanglant l'universel sommeil.

Génie, amour, douleur, désespoir, haine, envie,

ce qu'on rêve, ce qu'on adore et ce qui ment,

terre et ciel, rien n'est plus de l'antique moment.

Sur le songe oublié de l'homme et de la vie

l'oeil rouge de Sahil saigne éternellement.

antares_m4_stargazerbob_600.jpg.10393ce5d7f1855196843c7f9fb75e9f.jpg

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

  • Απαντήσεις 11.2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Τι μου ήρθε τώρα, τέτοια ώρα και με τόοοοση κούραση, να θυμηθώ από το ποίημα του Καλλίμαχου, τα νοσταλγικά λόγια της πλεξίδας!

 

"Στο φως του Λιονταριού και της Παρθένας,

που λάμπουν πλάι στην Καλλιστώ την κόρη,

είμαι κι εγώ και προς τη δύση γέρνω

σαν οδηγός του αργόσυρτου Βοώτη

που χάνεται στερνός στα ωκεάνια βάθη.

Οι θεοί τη νύχτα με πατούν, με κρύβουν,

μα σαν χαράζει στην Τηθύα γυρίζω."

cb.jpg.5e32a6b013b03483a1ae7532333aa179.jpg

Δημοσιεύτηκε

Όταν το βλέμμα, το χέρι και ο νους του φωτογράφου συνδέονται με την ψυχή, πάντα κάτι καινούριο θα κομίζουν!

Δέστε και θα νιώσετε, τι εννοώ...

 

Από το μέλος stavrakis με τίτλο: Ο ΑΦΑΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΕΙΦΑΝΕΙΣ ΑΣΤΕΡEΣ.

Και η περιγραφή από τον ίδιο:

"Το μνημείο του αφανούς Ναύτη δημιουργήθηκε με ιδιωτική πρωτοβουλία από ανθρώπους με αγάπη προς την θάλασσα και τους ναυτικούς της, και ξεκίνησε σαν ιδέα για πρώτη φορά το 1938 με στόχο την ανέγερσή του στον Πειραιά. .

Η παρουσία του σήμερα γίνεται αντιληπτή σε πολλά λιμάνια της χώρας μας κάθε φορά με διαφορετική μορφή και αντιπροσωπεύει τον Έλληνα ναυτικό ο οποίος με την θυσία του, τόσο σε καιρό πολέμου όσο και σε περίοδο ειρήνης, σφραγίζει την τεράστια συμβολή του στην ανάπτυξη της Ελληνικής Ναυτιλίας .

Οι αειφανείς αστερισμοί με οδηγό τον πολικό, προσδιορίζουν το στίγμα στην πορεία του αφανούς Ναύτη, για ασφαλή πλεύση , και συνδέουν την Ναυσιπλοΐα με την Αστρονομία στο πέρασμα των αιώνων.

Το μνημείο που βλέπουμε στην φωτό είναι από την χώρα της όμορφης Άνδρου."

mid_________________________________________E__.jpg.e5a0650242f642d035454f0c6eb916dd.jpg

Δημοσιεύτηκε

"O ρυθμός", Κωνσταντίνος Μπούρας

 

"Ο ρυθμός που συνέχει το σύμπαν

Κι ωθεί τα ουράνια σώματα να ερωτεύονται,

Τους γαλαξίες να παντρεύονται

Και να σμίγουν

Ακυρώνοντας έτσι αιώνες πολιτισμού

Σε μια ώρα παροξυσμού ευλογημένη,

Όπου τα κάστρα της μοναξιάς πέφτουν

Κι η αλυσίδα ακυρώνεται των φαινομένων.

Σε μια στιγμή όλα φωτίζονται,

Χωρίς να προλάβουν ν’ αντικατοπτριστούν

Στον κόλπο τ’ ουρανού.

Βουλιάζουν στο βυθό της θάλασσας

Για ν’ αναδυθούν ως αμοιβάδες

Ως κοχύλια,

Αμμωνίτες

Και αχάτες.

Κοχλίας του χαμού ο Γαλαξίας μας

Πηγαίνει ν’ αρραβωνιαστεί την Ανδρομέδα του,

Επιβουλευόμενος έτσι την αθανασία

Των πυραμίδων,

Τη σιωπή της Σφίγγας,

Την υστεροφημία των Φαραώ,

Και τα γραπτά μας

Παρανάλωμα πυρός

Στο κοσμικό καμίνι,

Όπου θα τρέξουν όλα τα χαμίνια

Να ζεσταθούν,

Να ψήσουν κάστανα

Και να χλευάσουν

Την τόλμη μας την ποιητική.

Μόνο ένα αηδόνι θα δακρύσει

-Από κάποιο αστέρι μακρινό-

Κι ο κύκνος ο συμπαντικός

Θα τραγουδήσει το στερνό του το τραγούδι."

1666202514_NGC4911.jpg.1ed2a7a26c061ddab6a81f27d52a7072.jpg

Δημοσιεύτηκε

Ικεσία στο βωμό της θεάς Ποίησης, για να ζητήσει τη βοήθειά της ο ποιητής!

(Άραγε, καταφύγιο και το Σύμπαν της Τέχνης, "εν Φαντασία και Λόγω...-για λίγο-"; )

 

“Μελαγχολία τοῦ Ἰάσωνος Κλεάνδρου ποιητοῦ ἐν Κομμαγηνῇ· 595 μ.Χ.”

Κωνσταντίνος Καβάφης, 1921

«Τό γήρασμα τοῦ σώματος καί τῆς μορφῆς μου

εἶναι πληγή ἀπό φρικτό μαχαῖρι.

Δέν ἔχω ἐγκαρτέρησι καμιά.

Εἰς σέ προστρέχω Τέχνη τῆς Ποιήσεως,

πού κάπως ξέρεις ἀπό φάρμακα·

νάρκης τοῦ ἄλγους δοκιμές, ἐν Φαντασίᾳ καί Λόγῳ.

Εἶναι πληγή ἀπό φρικτό μαχαῖρι. ⎯

Τά φάρμακά σου φέρε Τέχνη τῆς Ποιήσεως,

πού κάμνουνε ⎯ για λίγο ⎯ νά μή νοιώθεται ἡ πληγή.»

 

(Το θέμα στις πανελλήνιες σήμερα, στο μάθημα της Λογοτεχνίας!)

egonop-mousa.jpg.2f49d54dd016913defc8999aafdf0be4.jpg

Δημοσιεύτηκε

Αυτοβιογραφία, Τάσος Λειβαδίτης

 

«Ἄνθρωποι ποὺ δὲ γνώρισα ποτὲ μοῦ δώσαν τὸ αἷμα μου καὶ

τ’ ὄνομά μου,

στὴν ἡλικία μου χιονίζει, χιονίζει ἀδιάκοπα

μιὰ κίνηση πάντα σὰ νἄθελα νὰ προφυλαχτῶ ἀπὄνα

χτύπημα

δίψασα γιὰ ὅλη τὴ ζωή, κι ὅμως τὴν ἄφησα

γιὰ ν’ ἁρπαχτῶ ἀπ’ τὰ πελώρια ἀγκάθια τῆς αἰωνότητας,

ἡ σάρκα μου ἕνας ἐπίδεσμος γύρω ἀπ’ τὸ αὐριανό μου

τίποτα

κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ μὲ βοηθήσει στὸν πόνο μου

ἐκτὸς ἀπ’ τὸν ἴδιο μου τὸν πόνο ⎯ εἶμαι ἐδῶ, ἀνάμεσά σας,

κι ὁλομόναχος,

κ’ ἡ ποίηση σὰ μιὰ μεγάλη ἀλήθεια, ποὺ τὴν ἀνακαλύπτεις

ὕστερ’ ἀπὸ χρόνια,

ὅταν δὲν μπορεῖ να σοῦ χρησιμέψει πιὰ σὲ τίποτα.

Ἐπάγγελμά μου: τὸ ἀκατόρθωτο.»

 

(και αυτό δόθηκε για σύγκριση, ως προς το περιεχόμενο, με το παραπάνω ποίημα του Καβάφη.)

egonop-poeta-moysa.jpg.455447afc271e0083343ef57d461dab8.jpg

Δημοσιεύτηκε

Είκοσι πέντε αιώνες μετά την καταδίκη σε θάνατο του Αθηναίου φιλόσοφου Σωκράτη, διακεκριμένοι ανώτατοι δικαστές από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, αλλά και πλήθος κοινού, αθώωσαν χθες τον αρχαίο στοχαστή, στην αναπαράσταση της δίκης του, που έγινε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Οι δικαστές ισοψήφισαν στην απόφασή τους, με ψήφους πέντε υπέρ και πέντε κατά της καταδίκης του Σωκράτη και ως εκ τούτου δεν καταδίκασαν τον Σωκράτη.

Περισσότερο ένθερμο υπέρ του Αθηναίου φιλοσόφου ήταν το κοινό, που ψήφισε με 584 ψήφους υπέρ της αθώωσής του, έναντι 282 που ψήφισαν την ενοχή του.

 

«Ουχ οίον τε άνευ δικαιοσύνης αγαθόν πολίτην γενέσθαι»(είναι αδύνατον να υπάρξει καλός πολίτης χωρίς δικαιοσύνη)

 

http://www.cna.gr/2012/05/%CF%83%CF%89%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%8C%CF%83%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD/

sokratis.jpg.2e1e4dab8d5aee86021bdc705d3300cc.jpg

Δημοσιεύτηκε

"...Ηρέμησε λοιπόν.

Έχω κι εγώ ένα σωρό απωθημένους ουρανούς

μα δε σκοτώνω άστρα.

 

Και αν καμιά φορά από μανία αδέσποτη συμβεί

κάποιο να σημαδέψω

το πολύ να κλείσω τον τραυματία κελαηδισμό του

σ' ένα κλουβάκι στίχου φευγαλέου."

 

Κική Δημουλά, απόσπασμα από το ποίημα "Εκρηκτικό Πόρισμα" της συλλογής "Ήχος απομακρύνσεων", εκδ. Ϊκαρος, 2001

A_Dark_Starry_Night_Wallpaper_by_s3vendays.jpg.3c21f1c08517ffe3e3e0b3a4f219640b.jpg

Δημοσιεύτηκε

L'aurore, Leconte de Lisle, 1855

 

La nue était d'or pâle, et, d'un ciel doux et frais,

sur les jaunes bambous, sur les rosiers épais,

sur la mousse gonflée et les safrans sauvages,

d'étroits rayons filtraient à travers les feuillages.

Un arome léger d' herbe et de fleurs montait ;

un murmure infini dans l'air subtil flottait :

choeur des esprits cachés, âmes de toutes choses,

qui font chanter la source et s' entr'ouvrir les roses ;

dieux jeunes, bienveillants, rois d'un monde enchanté

où s' unissent d' amour la force et la beauté.

La brume bleue errait aux pentes des ravines ;

et, de leurs becs pourprés lissant leurs ailes fines,

les blonds sénégalis, dans les gérofliers

d'une eau pure trempés, s'éveillaient par milliers.

La mer était sereine, et sur la houle claire

l'aube vive dardait sa flèche de lumière ;

la montagne nageait dans l'air éblouissant

avec ses verts coteaux de maïs mûrissant,

et ses cônes d' azur, et ses forêts bercées

aux brises du matin sur les flots élancées ;

et l'île, rougissante et lasse du sommeil,

chantait et souriait aux baisers du soleil.

ô jeunesse sacrée, irréparable joie,

félicité perdue, où l'âme en pleurs se noie !

ô lumière, ô fraîcheur des monts calmes et bleus,

des coteaux et des bois feuillages onduleux,

aube d'un jour divin, chant des mers fortunées,

florissante vigueur de mes belles années...

vous vivez, vous chantez, vous palpitez encor,

saintes réalités, dans vos horizons d'or !

Mais, ô nature, ô ciel, flots sacrés, monts sublimes,

bois dont les vents amis font murmurer les cimes,

formes de l'idéal, magnifiques aux yeux,

vous avez disparu de mon coeur oublieux !

Et voici que, lassé de voluptés amères,

haletant du désir de mes mille chimères,

hélas ! J'ai désappris les hymnes d'autrefois,

et que mes dieux trahis n'entendent plus ma voix.

aurora_borealis-other.jpg.89cdbc227b3184812b78ee1720bad805.jpg

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε

"Ξανοίχτηκα πολύ σε ορισμούς

Κι είναι επικίνδυνο να κλαις χωρίς πυξίδα."

 

Κική Δημουλά

...........

Στη Σιωπή των δακρύων,γιατί τα δάκρυα ποτίζουν εύφορα τον κήπο της ζωής μας και επειδή κάποιος μπορεί να κλαίει γελώντας...!

1649433093_..jpg.bd93a1b84847b07cdd815cf0861628aa.jpg

Δημοσιεύτηκε

Φρέσκο - φρέσκο, μόλις κυκλοφόρησε από τις Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, το βιβλίο "Από τα κουάρκ μέχρι το Σύμπαν".

Στον αναγνώστη προσφέρεται, "με φαντασία και σκέψη", μια σύντομη περιήγηση στις δομές της ύλης, από τις πιο στοιχειώδεις, τα κουάρκ, μέχρι το Σύμπαν και την ιστορία του.

APO_QUARK_MEXRI_SYMPAN_COVER.jpg.31f95326e43ffd493ac74dc5ef64524c.jpg

Δημοσιεύτηκε

"Ήταν 50% οι πιθανότητες προσελήνωσης στην πρώτη επιχείρηση το 1969, λέει ο Νιλ Άρμστρονγκ σε συνέντευξή του στην Ένωση Ορκωτών Λογιστών Αυστραλίας"(!!)

Ο Άρμστρονγκ φέρεται να δέχτηκε κατ' αρχήν να παραχωρήσει τη συνέντευξη στην CPA, γιατί ο πατέρας του ήταν κι αυτός ορκωτός λογιστής, εξήγησε ο πρόεδρος της ένωσης Άλεξ Μαλέι.

 

Πηγή: http://thebottomline.cpaaustralia.com.au/

 

Neil Armstrong One Small Step

apollo-11-crew-neil-armst-006.jpg.51f95932e1219b47714aeac6db22acf0.jpg

Δημοσιεύτηκε

Sentinels of the Arctic.

APOD 29/5/2012

 

Θαυμάσιο!!! Χιονισμένα δέντρα, που λες και στήθηκαν αληθινοί Φρουροί, τόσο δεμένοι με τον συγκεκριμένο χώρο! Νομίζεις πως, αν λιώσει το χιόνι, θα σβήσει το θαύμα, όπως διαλύεται, όταν το αποσπάς από την τροφό του ιδέα..

snowtrees_bonfadini_960.jpg.30847ae4ca0337c6a039a26966033194.jpg

Δημοσιεύτηκε

"Γράψε λάθος", Κική Δημουλά

 

Δεν φτάνει που ήσουν ερχομός θερμοκηπίων

ενόχλησες και την ορθογραφία μου.

 

Κατ΄επανάληψη λες, μ΄ έπιασες να γράφω

συνδιάζω αντί συνδυάζω που σημαίνει

συν-δύο, βάζω το ένα δίπλα στο άλλο

τα δυό μαζί ενώνω - το ζω το αφήνουμε έξω

γιά μετά, αν πετύχει ο συνδιασμός.

 

Δεν είναι λάθος φίλε μου.

Είναι μιά πρόωρη ανάπτυξη αδυναμίας.

Δείξε μου εσύ ένα ύψιλον

που να κατάφερε ποτέ σωστά να μας ενώσει.

Συνδιασμοί πολλοί αλλά πόσοι γνώρισαν

τη ρηματική του ζω απεραντοσύνη.

 

Απ΄τη σκοπιά του καθ΄ ενός η ορθογραφία.

Πάρε γιά παράδειγμα

τι κινητά που γράφεται το ψέμα:

όταν εσύ το εξακοντίζεις προς τον άλλον

σωστά το γράφεις μέσα σου, θαρραλέα.

Όμως όταν εσύ το δέχεσαι κατάστηθα

τότε το γράφεις ψαίμα.

 

Ρωτάς από που ως που

γράφω τη συμπόνοια με όμικρον γιώτα.

Ποιός ξέρει θα με παρέσυρε η άπνοια

ο ανοίκειος το ποίημα η οίηση

το κοιμητήριο η οικουμένη το οικτρόν

και η αοιδός επιθυμία

απ΄ την αρχή να ξαναγραφόταν ο κόσμος.

 

Εξάλλου σου θυμίζω η συμπόνια

πρωτογράφτηκε λάθος από το θεό.

erevos.jpg.8858bc418635c4483e05a1906d0f062b.jpg

Δημοσιεύτηκε

ΑΚΟΥΑΡΕΛΕΣ, ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΣΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

 

925859646_1832EdwardFindenJosephMallordWilliamTurner..jpg.6d9307faebf97faa9c9c7508fe33db96.jpg

Σούνιο, 1832, χαρακτικό του Edward Finden από πίνακα του Joseph Mallord William Turner.

 

1398796807_1829.WilliamMillerHughWilliamGrecianWilliams.jpg.95582dca2243160e1176ffde0c54c0df.jpg

Παρθενώνας, 1829. Χαρακτικό του William Miller από πίνακα του Hugh William 'Grecian' Williams

 

431222964_JosephMallordWilliamTurner.1834(CapeColonna)TateGallery.jpg.9a9bced03dc02c52288714c5458f7cec.jpg

Joseph Mallord William Turner, περ. 1834, ναός Ποσειδώνος στο Σούνιο, (Cape Colonna), Tate Gallery

 

251738728_CarlAntonJosephRottmann1845..jpg.694a27d361f56c614614ee59c5b4982e.jpg

Carl Anton Joseph Rottmann, 1845, Ναός Αφαίας, Αίγινα.

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Δημοσιεύτηκε

Σαν σήμερα, Τρίτη 29 Μαΐου...

Μνήμη 559 χρόνων από την Άλωση της Πόλης.

 

«ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ» Οδυσσέας Ελύτης, "ΤΑ ΕΤΕΡΟΘΑΛΗ"

 

"I

Έτσι καθώς εστέκονταν ορθός μπροστά στην Πύλη κι άπαρτος μες στη λύπη του

 

Μακριά του κόσμου που η ψυχή του γύρευε να λογαριάσει στο φάρδος Παραδείσου Και σκληρός πιο κι απ' την πέτρα που δεν τον είχανε κοιτάξει τρυφερά ποτέ - κάποτε τα στραβά δόντια του άσπριζαν παράξενα

 

Κι όπως περνούσε με το βλέμμα του λίγο πιο πάνω απ' τους ανθρώπους κι έβγανε απ' όλους Έναν που του χαμογελούσε τον Αληθινόν που ο χάρος δεν τον έπιανε

 

Πρόσεχε να προφέρει καθαρά τη λέξη θάλασσα έτσι που να γυαλίσουν μέσα της όλα τα δελφίνια Κι η ερημιά πολλή που να χωρά ο Θεός κι η κάθε μια σταγόνα σταθερή στον ήλιο ν' ανεβαίνει

 

Νέος ακόμα είχε δει στους ώμους των μεγάλων τα χρυσά να λάμπουν και να φεύγουν Και μια νύχτα θυμάται σ' ώρα μεγάλης τρικυμίας βόγκηξε ο λαιμός του πόντου τόσο που θολώθη μα δεν έστερξε να τού σταθεί

 

Βαρύς ο κόσμος να τον ζήσεις όμως για λίγη περηφάνια το άξιζε.

 

 

II

Θεέ μου και τώρα τι Που 'χε με χίλιους να παλέψει χώρια με τη μοναξιά του ποιος αυτός που 'ξερε μ' ένα λόγο του να δώσει ολάκερης της γης να ξεδιψάσει τι

 

Που όλα τού τα 'χαν πάρει Και τα πέδιλά του τα σταυροδετά και το τρικράνι του το μυτερό και το τοιχίο που καβαλούσε κάθε απομεσήμερο να κρατάει τα γκέμια ενάντια στον καιρό σαν ζόρικο και πηδηχτό βαρκάκι

 

 

Και μια φούχτα λουίζα που την είχε τρίψει στα μάγουλα ενός κοριτσιού μεσάνυχτα να το φιλήσει (πως κουρναλίζαν τα νερά του φεγγαριού στα πέτρινα τα σκαλοπάτια τρεις γκρεμούς πάνω απ' τη θάλασσα...)

 

Μεσημέρι από νύχτα Και μήτ' ένας πλάι του Μονάχα οι λέξεις του οι πιστές που 'σμιγαν όλα τους τα χρώματα ν' αφήσουν μεσ’ στο χέρι του μια λόγχη από άσπρο φως

 

Και αντίκρυ σ' όλο των τειχών το μάκρος μυρμηκιά οι χυμένες μες στο γύψο κεφαλές όσο έπαιρνε το μάτι του

 

«Μεσημέρι από νύχτα - όλ' η ζωή μια λάμψη!» φώναξε κι όρμησε μες στο σωρό σύρνοντας πίσω του χρυσή γραμμή ατελεύτητη

 

Και αμέσως ένιωσε ξεκινημένη από μακριά η στερνή χλομάδα να τον κυριεύει.

 

III

Τώρα καθώς του ήλιου η φτερωτή ολοένα γυρνούσε και πιο γρήγορα οι αυλές βουτούσαν μέσα στο χειμώνα κι έβγαιναν πάλι κατακόκκινες απ' τα γεράνια

 

 

Κι οι μικροί δροσεροί τρούλοι όμοια μέδουσες γαλάζιες έφταναν κάθε φορά και πιο ψηλά στ' ασήμια που τα ψιλοδούλευε ο αγέρας γι' άλλων καιρών πιο μακρινών το εικόνισμα

 

 

Κόρες παρθένες φέγγοντας η αγκαλιά τους ένα θερινό ξημέρωμα φρέσκα βαγιόφυλλα και της μυρσίνης της ξεριζωμένης των βυθών σταλάζοντας ιώδιο τα κλωνάρια

 

Του 'φερναν Ενώ κάτω απ' τα πόδια του άκουγε στη μεγάλη καταβόθρα να καταποντίζονται πλώρες μαύρων καραβιών τ' αρχαία και καπνισμένα ξύλα όθε με στυλωμένο μάτι ορθές ακόμη Θεομήτορες επιτιμούσανε

 

Αναποδογυρισμένα στις χωματερές αλόγατα σωρός τα χτίσματα μικρά μεγάλα θρουβαλιασμός και σκόνης άναμμα μεσ' στον αέρα

 

Πάντοτε με μια λέξη μεσ' στα δόντια του άσπαστη κειτάμενος

 

Αυτός

ο τελευταίος Έλληνας!"

 

 

Δείτε μέρος από το ντοκιμαντέρ του National Geographic για την Άλωση της Πόλης:

.jpg.1de71acda53d6f8460e8650efb067b9b.jpg

Δημοσιεύτηκε

Μόλις έλαβα mail από την φίλη και αστροφυσικό Φιόρη-Αναστασία Μεταλληνού, η οποία με ενημερώνει, ότι την ερχόμενη Κυριακή 3 Ιουνίου ώρα 19:00 μιλάει στο Ίδρυμα Ευγενίδου, με θέμα: "Σχέσεις Ηλίου-Γης και Διαστημικός Καιρός". Η ομιλία αναφέρεται σε παιδιά άνω των 11 ετών και ενήλικες.

Όποιος ενδιαφέρεται και έχει τη διάθεση, ας παρευρεθεί, χωρίς να λησμονήσει τους χαιρετισμούς μου προς την Φιόρη! :)

 

http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=2517&cnode=100

Heliografo.jpg.7fa4d52a69550669c63e3e1a984a12b9.jpg

Guest
Αυτή η συζήτηση είναι κλειστή σε νέες απαντήσεις.

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης