Jump to content

Τελικά Dob 8" με EQ5 αντί Vixen ED 103S


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικα μετά απο πάρα πολλοί καιρό και πάρα πολλές ματαιώσεις τελικά θα πάρω το Vixen ED 103S από τον Τσάκαλο :| . Ελπίζω να έκανα καλή αγορά μιας και είμαι εντελώς αρχάριος :? .

 

Πες τε μου ρε παιδιά ειναι καλό? :roll:

Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις... :-s

Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ? :mrgreen:

 

www.carbon-aramid.com

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΗΕΗΕΗΕ Σιγά σιγά όλα στην ώρα τους :cheesy:

Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις... :-s

Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ? :mrgreen:

 

www.carbon-aramid.com

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τελικά πήγα στο Dob 8" με ισημερινή βάση με Goto EQ5. Ο λόγος είναι ότι ήθελα παρατήρηση αλλά στο μέλλον και φωτογράφηση. Μαλιστα σε 5-6 μήνες θα κινηθώ ίσως στο ED100 ή ED120.

 

Δύσκολα το αποφάσισα μετά από όλα αυτα που άκουσα. Ο λόγος είναι ότι δεν ξέρω εάν αυτό το hobby είναι τελικά για μένα τόσο ωραίο όσο το φαντάζομαι από παιδί 5-6 χρονών και το λαχταρούσα τόσα χρόνια και όχι κάποιο βαρετό. Με την άλλη λύση θα έπρεπε να πάω στα 2000 συνολικά αντί 1300 που είναι τώρα.

 

Ελπίζω να έκανα σωστη επιλογή.

ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ

Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις... :-s

Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ? :mrgreen:

 

www.carbon-aramid.com

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού