BlackCygnus Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Γειά σας, σήμερα αγόρασα ένα Hyperion 31mm και ένα φίλτρο 2'' ultra high contrast της Baader. Εκεί επένδυσα και τα λεφτά των διακοπών μου. Με αποτέλεσμα να έχω την απόλυτη αποτυχία. Για αρχή αυτό το καταραμένο το Υπερίων ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ στο τηλεσκόπιο, και δεν μπορεί να εφαρμόσει (έχω ένα dobsonia 10'' skywatcher), παρά μονάχα το 1 και 1/4 εφαρμόζει καλά. Αφαίρεσα το πλαστικό αλλά των 2'' δεν στηρίζεται καθόλου καλά και το φίλτρο οριακά που εφαρμόζει στον υπερίων... Καμιά ιδέα για το τι να κάνω?? (είμαι αρκετά αρχάριος αλλά όχι τόσο που να μην καταλαβαίνω όταν κάτι δεν πάει καλά), εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
BlackCygnus Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Χμμμ. Μαλλον αντάπτορα θέλει.....
Τάσος Βράτολης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Δεν υπάρχει περίπτωση να μην χωράει όπως λες. Ο εστιαστής δέχεται 2" φακούς με την χρήση του αντίστοιχου αντάπτορα. Τον χρησιμοποίησες; «Μπορεί και μακριά πολύ, μέσα στων ουρανών τα αποκαΐδια...την Ανδρομέδα, την Άρκτο ή την Παρθένο...Άραγες να είναι η μοναξιά σε όλους τους κόσμους η ίδια;» Οδυσσέας Ελύτης
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2013 Κατηραμένος ο Υπερίων;Ο 31 μάλιστα;Διάβασε το manual και βρες τον προσαρμογέα 2". Μετά ζήτα συγνώμη από τον Υπερίωνα. Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
BlackCygnus Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18, 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18, 2013 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Επειδή το αγόρασα μεταχειρισμένο δεν γνωρίζω κατά πόσο έχω τον υποδοχέα... Στη χειρότερη θα αγοράσω άλλον! Ελπίζω να ζητήσω συγνώμη στον υπερίωνα μην αρχίζει να μου ζητάει συγνώμη το πορτοφόλι μου!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.