viktorpl Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11, 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11, 2013 Καλησπέρα.Είμαι μαθητής της Β'λυκείου πολύ ενθουσιασμένος με την αστρονομία.Μου έπεσε η ιδέα αγοράς τηλεσκοπίου,όμως ζητάω την βοήθεια σας στο να βρω ένα καλό τηλεσκόπιο.Μπορούν να μου πάρουν τηλεσκόπιο που να κοστίζει γύρω στα 200-250 Ευρώ.Στο μάτι μου έπεσε αυτό:http://www.astroshop.eu/bresser-telescope-n-150-1400-pollux-eq-2/p,21351Τι λέτε είναι καλό;Θέλω πάντως να μπορώ να βλέπω τους πλανήτες σε "καλή" ανάλυση και διάφορους γαλαξίες όπως επίσης να κάνω και παρατηρήσεις γύρω μου.Μου προτείνετε να αγοράσω κανένα χρησιμοποιημένο;Κι αν ναι ποιο;πάντως χειρότερο απο αυτό δεν θέλω να είναι Ευχαριστώ εκ'των προτέρων Βίκτωρας
minaskar Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11, 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11, 2013 Καλώς ήρθες στο forum, το τηλεσκόπιο που δείχνεις έχει ενσωματωμένο φακό barlow (πιθανότατα κακής ποιότητας) που θα σου χαλάει τα είδωλα. Νομίζω πως οι περισσότεροι εδώ μέσα θα σου προτείνουν το SkyWatcher Dobsonian 8" ή 6" ιντσών, καινούριο ή μεταχειρισμένο (ρίξε μια ματιά στις αγγελίες του astrovox), καθώς επίσης και κάποιο 6ιντσο σε ισημερινή βάση (π.χ. SkyWatcher Eq3-2 που έχω εγώ). Μην βιαστείς για αγορά. Καθαρούς Ουρανούς,Μηνάς I''ve seen things you people wouldn''t believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears... in rain. Time to die.